Only Firestripe. Onbekende katten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Only Firestripe. Onbekende katten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueeyes
Member
Only Firestripe. Onbekende katten DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Only Firestripe. Onbekende katten   Only Firestripe. Onbekende katten Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 18:21

Blueeyes zakte in jachthouding. Met volgde de verse geur van muizen en hoorde gepiep. Met een snelle beweging doodde ze het muisje en begroef hem. Ze keek op en zag aan de overkant van de rivier een gestreepte kater staan. Ze keek hem vragend aan en dook weg in de planten. De zon scheen op haar vacht, die fonkelde. Ze sloop zachtjes richting de rivier en sprong behendig op een steen. "Zo, wat doe jij hier zo alleen?" vroeg ze met een zachte ondertoon, maar voor de rest hard. Ze trok geïrriteerd met haar oren en zwiepte met haar staart. Ze sprong een voor een op de door de zon verhitte stenen tot ze recht voor hem stond. Ze keek hem met een ontdeugende blik aan, maar realiseerde zich dat hij van de Thunderclan was. "ThunderClan kat hé?" vroeg ze en ze keek hem vragend aan.

ben zeker nog niet klaar voor de real rpg?


Only Firestripe. Onbekende katten 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Only Firestripe. Onbekende katten DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Only Firestripe. Onbekende katten   Only Firestripe. Onbekende katten Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 18:57

Het was een zonnige dag. Er lag nog een kleine laag sneeuw omdat het mesete door de zon al gesmolten was. Firestripe zuchtte diep om de heerlijke geur van een mooie dag die en veelbelovende jacht zou voorspelen in te ademen. Heerlijk Dacht hij en hij liep het kamp uit om naar een prooi opzoek te gaan. Eerst ging hij richting de hoogsparren. De bomen hielden het zonlicht tegen wat het gras onder de bomen lichter maakte dan het felgroene gras in het kamp. Voorzichtig liep Firestripe over de dennenaalden die zachtjes onder zijn pootkussentjes veerden. Toen Firestripe dacht een welgeschikte plek te hebben gevonden voor de jacht snoof hij de geuren op die ronddwaalden op de plek bij de hoogsparren. De geur die er was rook heerlijk. Spitsmuizen,duiven en konijnen waren er te ruiken. Firestripe besloot om een konijn te vangen en ademde nog een paar keer diep in om het dier te vinden. Toen hij het konijn in oog kreeg likte hij zijn tong af en zakte automatisch in jachthouding. Snel maar geluidloos sloop Firestripe richting het donkerbruine konijn. Op de goede plek stopte Firestripe. Hij wiegde net voordat hij ging aanvallen even met zijn heupen zodat hij een geschikte sprong kon maken. Firestripe sprong hoog in de lucht en landde net naast het konijn die er bliksemvlug vandoor schoot. Snel krabbelde hij overeind en sprintte achter het konijn aan. Eenmaal naast het konijn gekomen sprong hij snel in de lucht en rolde met het konijn over het kleine laagje sneeuw, ze rolde door de snelheid met een koprol over de grond. Snel beet Firestripe in de nek van het konijn maakte er snel een eind aan. Hij pakte het konijn in zijn bek en liep ermee naar een geschikte plek het dier te begraven. Hij graafde een kuiltje en gooide het konijn in het kuiltje en schraapte er wat grond overheen. Firestripe rekte zig uit en zette zijn tocht voort richting de zonnerotsen om op te warmen. Door de gedachte aan het warme zonlicht dat je vacht deed opwarmen bij de zonnerotsen deed Firestripe al een beetje warm worden van binnen. Ondertussen maakte de verende dennenaalden met een dun laagje sneeuw erop al snel plaats voor gras even later voor middellang gras dat bij de zonnerotsen groeide. Firestripe versnelde zijn pas richting de zonnerotsen. Eenmaal aangekomen begon hij te spinnen toen hij de rotsen zag en ging op een rots liggen opwarmen.Na een tijdje doezelde Firestripe in. niet veel later hoorde hij een stem. " Zo wat doe jij hier alleen? " Zei een gitzwarte poes. met een zachte ondertoon in haar harde stem. Blijkbaar was het een rivierclanpoes want ze had een glimmende vacht dat sterk op eendenveren leek qua de bestendigheid tegen water. Firestripe schrok wakker. Hij keek de Rivierclanpoes verward aan en schudde zijn hoofd om helder te worden. "ThunderClan kat hé?" Vervolgde de gitzwarte poes toen Firstripe niet antwoordde. " Het territoria waar ik nu op lig behoor tot de Thunderclan. Dus ik mag hier komen wanneer ik maar kan. " Zei Firestripe een beetje bot maar ook weer vriendelijk tegelijekrtijd. " En ja ik ben een Thunderclan kat. En jij een Rivierclanpoes is het niet?." Zei Firestripe wat vriendelijker dan de vorige keer.





& Ik zal persoonlijk zelf nog even wachten met het echte RPG totdat je langere posten kan schrijven dan dat je nu nog schrijf. Maar weest niet ongerust. IEdereen moet het leren ;]

& Beschrijf wat meer over je gegevens. Gedachte gevoelens etc. dat maakt je post langer


Only Firestripe. Onbekende katten Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueeyes
Member
Only Firestripe. Onbekende katten DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: Only Firestripe. Onbekende katten   Only Firestripe. Onbekende katten Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 19:05

Blueeyes keek wat geschrokken en boos tegelijk naar de kater. " Het territoria waar ik nu op lig behoor tot de Thunderclan. Dus ik mag hier komen wanneer ik maar kan. " zei de kater. " En ja ik ben een Thunderclan kat. En jij een Rivierclanpoes is het niet?." zei de kater daarna. "Ik zei toch niet dat jij daar niet hoort." siste ze terug. "En ja, ik ben een RiverClanpoes." Zei ze op de zelfde, niet erg blije toon. "Nou, ik zal maar weer gaan, zodat ik geen geïrriteerde ThunderClankaters zie." zei ze totaal van haar stuk gebracht. Ze ging een eindje verderop in de zon zitten en hielt de ThunderClankater in de gaten. Ze liep weer terug naar de rivier en wachtte op een vis die naar boven sprong. Ze bleef nauwlettend kijken. Ze sprong de rivier in en ving snel en behendig een vis. Ze kwam boven en voelde de zon branden in haar gezicht. Ze pakte de vis in haar mond en zwom weer op de kant.


Only Firestripe. Onbekende katten 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Only Firestripe. Onbekende katten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: