op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelwing
Member
op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen   op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 11:36

Er viellen telkens meer stenen Angelpaw probeerd de grot open te krijgen. Waarom moed ik in een grot vast zitten miouwd Angelpaw. Haar angst was aan het schokken er viellen steets meer stenen. Ze kreeg steets minder zuurstof, ze was van twee kanden ingesloten door stenen. Ze krapten tegen de stenen aan om zig te bevrijden. Ze had steets minder plek, ze keek boven haar de steen viel toen op dat moment besevden ze dat ze bijna bij haar einden was. Ze ramd met haar hoofd tegen de groten steen aan. En ze komt vrij, ze rend naar buiten. En gaat liggen voor de grot, haar poten waaren kapot haar gedachten was gedijst haar zintuigen bleeven op normaal haar kop bloeden. Ze lach in haar eigen bloed, wat gebeurd er met me dacht ze. een traan van geluk liep over haar heen. en ze viel in slaap het enigste wat ze hoorden was Angelpaw!!!! riep een riverclan kat. haar achter poot was onder een steen het bloed liep er van af. ze werd wakker bij de medicijn kat. ze zach het wazig ze had haar kracht al op gemaakt.


op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrynose
Member
op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen DPKsfdL
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen   op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 15:16

oke tip; gebruik aanhalings tekens als je kat praat jij hebt dus; Waarom moet ik in een grot vast zitten miauwd Angelpaw
Maar het is beter met dit;
''Waarom moet ik in een grot vast zitten?'' jammerde de poes. Daarbij is het handig om je post in Word te typen voor de spelling zoals; Moed hoort Moet te zijn of Lach; Lag.
en toen tpte je opeens; ze werd wakker bij de medicijn kat.
Dat kan je beter zo vertellen; Opeens werd ze wakker en keek om haar heen. Ze was niet langer in de grot maar bij de Medicine cat.

Probeer daar op te letten. Probeer met deze tips de post nog een keer te maken ;D


op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Berryn10op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Vpu7plop zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Berryn10
xThe secret side of me
I never let you see
I keep it caged but I can't control it
So stay away from me
The beast is ugly
I feel the rage and I just can't hold it

I must confess i feel like a monster x
Thanks iedereen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen   op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 20:52

- gebruik aanhalingstekens.
- Let op je spelling
- Beschrijf meer over je gevoelens , je omgeving , seizoen en geur


op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen   op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 17:20

- gebruik aanhalingstekens.
- Let op je spelling
- Beschrijf meer over je gevoelens , je omgeving , seizoen en geur

: Firestripe was me voor ^^


op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
op zoek naar riverclan dit is een vervolig van het vorgen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: