Namen reserveren



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Namen reserveren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Joykit
Member
Namen reserveren DPKsfdL
Maaike
36

CAT'S PROFILE
Age: 5 weeks
Gender:
Rank:
Joykit
BerichtOnderwerp: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 21:45

Omdat ik al met het registreren van mijn eerste karakter al een naam voor de neus van een ander weg pik leek me het geen stom plan om ergens een lijst te maken waar iedereen een bepaald aantal namen kan reserveren. Deze namen zijn dan ook niet te gebruiken voor nieuwe spelers en alleen door diegene die ze gereserveerd heeft. Ik dacht zelf aan een max. van 4 namen, maar dat kan natuurlijk ook een ander getal zijn.

Bijvoorbeeld:

Maaike - Joyleaf, Nightfall en Redlance.


Ik heb dan nu Joykit al geregistreerd, maar het is de bedoeling haar later Joyleaf te laten heten, maar dat is alleen mogelijk als niemand anders zich voor die tijd met deze naam registreert. Op deze manier kan ik dus voorkomen dat iemand anders die naam gebruikt ^^


Beyond my wildest dreams
Namen reserveren Msoh2o
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarpaw
Member
Namen reserveren DPKsfdL
In de Puuuuuut
86

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Solarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 21:46

Klik

Is laatst ook al voorgesteld Wink


Namen reserveren Tam00k
Tell me all the secrets to how you live so bland
Quenching curiosity your head deep in the sand
Tell it plain to me to enable me
Throw away the key to my philanthropy
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
Namen reserveren DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 21:47

Ik ben het er mee eens Wink

Jij hebt Nightfall weggepikt, dus ik ben het er volkomen mee eens.


Namen reserveren 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Namen reserveren DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 21:51

@ Darkvoice, misschien heb ik het fout, maar is dit nu echt wel weggepikt? Namen vanaf een ander forum kan je moeilijk pikken, aangezien ze door iedereen bedacht kunnen worden. Corrigeer me gerust als ik fout zit hoor (:

En ja, dit idee is al eerder voorgesteld. Je kan in je charc. sheet je namen voor later al zetten, ookal is dit geen 100 % garantie. Je kan ook een kat in je dump plaatsen, maar alweer. Het team kan moeilijk iedereens namen blijven veranderen, aangezien iedereen dan plots zou willen veranderen wss (:



Terug naar boven Ga naar beneden
Joykit
Member
Namen reserveren DPKsfdL
Maaike
36

CAT'S PROFILE
Age: 5 weeks
Gender:
Rank:
Joykit
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 21:52

Dat andere topic is gesloten Wink

En die lijst is naar mijn idee niet heel erg duidelijk. Er staan heel heel veel namen in en het was mij niet duidelijk geworden dat je daar ook namen kunt reserveren. Dat zijn toch alleen de gebruikte namen? Gezien er ook namen als Nightpaw in staan.


Beyond my wildest dreams
Namen reserveren Msoh2o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Namen reserveren Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 22:11

Wij houden geen lijst meer bij, omdat dit zo vreselijk veel werk kost. In het begin hadden wij zo'n lijst van gebruikte namen, zodat iedereen daar kon zien hoe de chars op het forum zouden gaan heten wanneer ze Warrior zouden worden, maar hoe meer leden, hoe lastiger alles bij te houden is.

Als iemand een naam wilt gebruiken die ik al in mijn hoofd had, stuur ik even een PM om te vragen of diegene misschien anders zou willen heten. Het is altijd moeilijk te zeggen of iemand een naam van jou heeft, want er zijn zo veel sites etc. waar het vandaan zou kunnen komen.

Maar ik vrees dat een hele lijst en ook nog controleren toch net iets te veel wordt. (gezien ik nog een leven met school, activiteiten etc. heb en de andere admin/moderators ook)

Als je trouwens al meteen duidelijk maakt dat je jouw char Joyleaf wil laten heten, dan denk ik niet dat mensen er nog mee weg komen om hun karakter zo te gaan noemen. Vooral niet als het in je voorsteltopic staat.


Namen reserveren RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfall
Member
Namen reserveren DPKsfdL
Maaike
43

CAT'S PROFILE
Age: 6 years
Gender:
Rank:
Nightfall
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 22:13

Nightfall komt in dit geval uit de Elfquest reeks, niets met andere rpgs te maken.

Maar zoals ik het bedoel kan iedereen gewoon de lijst 'reposten'. Dus een admin/mod opent het topic speciaal hier voor en iedereen kan dan gewoon zelf een berichtje plaatsten met een max. aantal namen. Met control + F kan iedereen heel snel zoeken of diens gewenste naam ertussen staan. Dit werkt heel erg gemakkelijk..

Kijk hier maar bijvoorbeeld:
http://www.boards2go.com/boards/board.cgi?user=beqannaname


We kiss and tremble with delight
Namen reserveren 2lvo8yu
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Namen reserveren Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 22:17

Dat kan wel zijn, maar ik heb toch een redelijke kennis van de leden hier en weet dat er nog wel eens wat mis kan gaan. Al met al vraagt dat topic dan nog steeds veel aandacht en gezien ik er qua admin zijnde al alleen voor sta op het moment. Tot nu toe kan ik me geen incident bedenken waarin een naam gebruikt werd door iemand, terwijl een ander die al voor zijn char gepland had, waarbij dat niet netjes en zonder ruzie werd opgelost.


Namen reserveren RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marblekit
Member
Namen reserveren DPKsfdL
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Marblekit
BerichtOnderwerp: Re: Namen reserveren   Namen reserveren Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:34

En ik heb niet alles door gelezen.
Maar je kan ook gewoon bij je character sheet neer zetten wat de namen zijn die hij of zij gehad heeft of nog gaat krijgen. Weetje wel.

En stel, je ziet iemand met de naam die jij wilt, kan je zelf ook een PB sturen met dat jíj die naam al gebruiken wilt, en dan stuurt die gene (als die persoon lief is) zelf wel een pb naar een admin om dat te laten veranderen.



Namen reserveren Marble11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Namen reserveren
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: