Flametail's begrafenis



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flametail's begrafenis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenstar
StarClan
Flametail's begrafenis DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Flametail's begrafenis   Flametail's begrafenis Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 19:17

Brokenstar kwam weer uit zijn den. Hij zag dat Scythepaw nog steeds buiten was, wou weer tegen hem gaan schreeuwen maar bedacht zich toen. Hij had wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. Hij keek naar Flametail. Hij schraapte zijn keel. "Katten van ShadowClan, het is tijd om Flametail een waardige begrafenis te geven. Laten we hem naar de begraafplek dragen zodat hij zich bij StarClan kan voegen." Hij pakte zelf Flametail bij zijn nekvel en liep met het levenloze lijf van de warrior naar buiten. Eenmaal bij de plek aangekomen mauwde hij: "Willen de vrijwilligers en de katten die het dichtst bij Flametail stonden met mij een gat graven?" Zelf begon hij met zijn klauwen in de grond te graven. Soms wierp hij een blik op Flametail of de Clankatten. Hij hoopte dat er niet gauw weer zo'n tragedie zou plaatsvinden. De Clan kon niet nog meer katten missen. Zo zouden ze maar zwak lijken als er de hele tijd maar katten dood gingen. ShadowClan had nog niet eens een Deputy! Met een verbeten gezicht ging hij verder. Laat staan een medicijn kat. Straks gingen er nog meer katten dood aan een een of andere ziekte. Hij wist dat een medicijn kat Flametail niet had kunnnen redden, maaar hij vond het toch jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's begrafenis DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's begrafenis   Flametail's begrafenis Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 9:02

'Katten van ShadowClan, het is tijd om Flametail een waardige begrafenis te geven. Laten we hem naar de begraafplek dragen zodat hij zich bij StarClan kan voegen.' Blackpaw liep de apperentice den uit naar Flametails leveloze lichaam en ze pakte hem bij zijn staart naar buiten. Eenmaal bij de plek aangekomen mauwde Brokenstar: 'Willen de vrijwilligers en de katten die het dichtst bij Flametail stonden met mij een gat graven?' Blackpaw zette haar klauwen tegen over die van Brokenstar en begon te graven. Blackpaw keek de heletijd naar Flametail en dacht ,`waarom moest hij dood waarom niet ik maar dan had hij dit verdriet moeten verdragen. hoe kon ik nou stom zijn om te denken dat het uit was dat hij mij niet wilde nou hij wilde dus nog wel maar daar hadie de kans niet meer voor gekregen maar ja ik moet het vergeten ik moet dit achter mij laten wat ik niet kan doen omdat Flametail altijd in mijn hart zit,`
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's begrafenis DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's begrafenis   Flametail's begrafenis Icon_minitimema 6 sep 2010 - 9:03

"Katten van ShadowClan, het is tijd om Flametail een waardige begrafenis te geven. Laten we hem naar de begraafplek dragen zodat hij zich bij StarClan kan voegen." Hij pakte zelf Flametail bij zijn nekvel en liep met het levenloze lijf van de warrior naar buiten. Eenmaal bij de plek aangekomen mauwde hij: "Willen de vrijwilligers en de katten die het dichtst bij Flametail stonden met mij een gat graven?" Scythepaw stapte naar voren "Ik doe dit omdat hij een geweldige krijger was en ik zijn meeste beslissingen bewonderde" Scythepaw haalde met zijn klauwen grote klompen aarde weg en vond een muis die hij al een paar dagen geleden had begraven. Scythepaw groef hem weg en ging verder met het graf en mompelde "Glory to the Brave, we shall remember you, like a fallen hero. Glory to the Brave." Hij had zijn aandeel gedaan en stapte weg en ging weer naar terug naar het kamp.

(in het engels klinken sommige dingen beter.)


Flametail's begrafenis 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flametail's begrafenis
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: