Honger dorst en ver van huis



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Honger dorst en ver van huis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Madiebo
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 21:24

Toen madiebo blustars worde hoorden rende hij terug naar de rivier en hij dacht wat zal ik is gaan doen.Ze ging lopen. Ze ging naar de windclan. Onderweg kreeg ze honger en dorst ze kwam even later bij een klein meertje aan. ze zag een klein konijntje met zij ouders wat drinken. Madiebo ging in sluip houding en sprong en doden 2konijntjes te gelijk en bij die anderen had ze met haar acherpoot zijn keel dicht geduwt en 2seconden later stikte hij . Madiebo begon te knabbele aan het kleine konijntje toen het konijntje op was ging ze voor het meertje zitten en begon te drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 10:49

Bluepaw snoof. Weer die vreemde Rogue geur... Zouden er nu ook Rogue's in WindClan komen? Bluepaw hoopte van niet. En als het zo was zou hij Tallstar trots maken en de Rogue's uit het gebied jagen! Hij sloop op de geur af en rook inderdaad een Rogue geur. Het leed naar het kleine meertje die een flink stuk verderop te vinden was. Bluepaw ging in de sluiphouding en verdeelde zijn gewicht zodanig, zoals Mintwhisker hem geleerd had. Hij keek tussen de struiken door en zag een onbekende poes drinken. Het was een Rogue, aan de geur te bepalen. Als hij nu een krijger zou gaan halen, dan was de poes waarschijnlijk algauw weer weg. Hij zou de poes wegjagen en het tegen Tallstar zeggen, zodat de WindClan is wat beter gepatrouilleerd werd. Bluepaw sloop. Hij verdeelde zijn gewicht op een goede manier en sloop tot achter de poes. Toen gaf hij haar een duw, zodat ze in het water viel en hij sprong er zelf ook in. Hij klauwde in het ondiepe water naar haar rug en hapte naar haar nek. 'Ga hier weg, Rogue', zei hij terwijl hij samen met haar spartelde op het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 22:13

madiebo had al lang gehoord en geroken dat er een windclan kat stond hij wou haar duwen maar madiebo ontweek. de Apprentice spatelde in het water 'ga hier weg roque' zei de Apprentice 'hahaha denk je dat ik weg ga omdat een kleine onhandige Apprentice mij aanvalt of het in ieder geval probeert' zei madiebo terwijl ze lachend keek hoe de Apprentice in het water spartelde madiebo ging zitten pakte een muis en nam een hap 'wat wou je gaan doen Apprentice je mentor roepen o wat ben ik bang' zei madiebo lachend 'ik ben zelfs niet bang voor tigerclaw evileye en Scytheshade dus zou ik wel bang moeten zijn voor jou' snauwde madiebo lachend


Honger dorst en ver van huis Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 9:47

'Hahaha, denk je dat ik wegga omdat een kleine onhandige Apprentice mij aanvalt of het in ieder geval probeert', zei de Rogue op een spottende toon. Bluepaw kwam druipend het water uit. De poes nam net een hap van haar net gevangen muis. Bluepaw liet zijn tanden zien. 'Wat zou je gaan doen, Apprentice, je mentor roepen, o, wat ben ik bang', zei de poes toen. Dat ging Bluepaw toch iets te ver. 'Hou je mond, vuile Rogue', siste Bluepaw. 'Ik ben zelfs niet bang voor Tigerclaw, Evileye en Scytheshade, dus zou ik wil bang moeten zijn voor jou?', vroeg de pose lachend. Bluepaw veronderstelde dat het ShadowClankatten waren die de Rogue net opsomde. 'Niemand maakt mij belachelijk', siste hij. Hij sprong tegen de poes aan, deze keer was het raak, probeerde de macht over haar te krijgen, wat hij na een tijdje ook kreeg en plaatste zijn tanden woedend in haar nek en drukte stevig door totdat de poes het uit krijste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:28

'Hou je mond, vuile Rogue', siste Bluepaw. 'wat wil je nou' zei madiebo. Niemand maakt mij belachelijk', siste hij. bluepaw sprong op hem 'wil je vechten he Apprentice' zei madiebo. bluepaw probeerden zijn tanden in haar te boren op een pijnlijke plek het lukte een stukje maar madiebo gooide de Apprentice daarna van zich af. madiebo stond boven de Apprentice. 'wat wil je nu doen kleintje.' zei madiebo. madiebo pakte bluepaw aan zijn nekvel en gooide hem in de rivier. 'en nu wat ga je nu doen bang wezen of weg zwemmen' riep madiebo lachent


Honger dorst en ver van huis Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Honger dorst en ver van huis DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Honger dorst en ver van huis   Honger dorst en ver van huis Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:01

Bluepaw dacht dat hij de Rogue te pakken had, maar de Rogue smeet hem van haar af. Hij belandde pijnlijk hart op de grond, maar negeerde de pijn en stond op. 'Wat wil je nu doen, kleintje?', vroeg de poes toen. Bluepaw had geen macht meer over het spel want de poes stond boven op hem. Bluepaw wrong zich eronder door, maar het lukte nauwelijks. Hij werd bij zijn nekvel gepakt en in de rivier gegooid. Bluepaw schreeuwde. 'En nu, wat ga je nu doen? Bang wezen of weg zwemmen?', vroeg de poes lachend. Bluepaw's ogen verraadde dat hij kwaad was. Hij sprong druipend uit het natte en keek de poes woedend aan. Hij stond een seconde op zijn achterpoten en liet zijn nagels toen tegen haar wang gaan. Het was vlakbij haar oog. Bluepaw stond op en deed een nieuwe uitval.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honger dorst en ver van huis
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: