I have to say good bye



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I have to say good bye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightbreeze
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimeza 2 jun 2012 - 18:19

I have to say good bye Fe45e529bb91c248b28bbb9

Nightkit- bijna Nightpaw keek de Nursey rond. Ze had deze plek altijd als 'saai' en 'nooit iets te doen' gezien. Ze had zich verheugd om Aprentice te worden, en nu was het dan zover. Het zou niet lang meer duren voor ze haar ceremonie kreeg, natuurlijk had ze er zin in- maar ze zou de kittens en haar moeder wel een beetje missen. Ze dacht aan wie haar mentor zou worden, wie ja. Ze zag een paar kittens spelen. Opeens hoorde ze een bekende stem achter haar, ze draaide zich om. 'Dit zal waarschijnlijk een van mijn laatste nachten in de Nuresy zijn' Miauwde ze met een dubbel gevoel.


I have to say good bye X4hvs5
I have to say good bye Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 13:59

Oakclaw stapte op de jonge kitten af.'Dit zal waarschijnlijk een van mijn laatste nachten in de Nuresy zijn', miauwde Nightkit. "Geniet daar maar van.", miauwde Oakclaw wijs. Ze bedacht hoe spannend ze het had gevonden toen zij zelf leerling was geworden. Ze likte Nightkit' oor. "Wanneer is de ceremonie?", snorde ze. Ze ging naast Nightkit liggen en sloot haar ogen. Ze raakte de neus van Nightkit aan met de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 10:00

"Geniet daar maar van.", miauwde de poes, waarschijnlijk had zij hier ook kittens. De poes likte haar oor. Eigenlijk vond Nightkit dat een beetje eng, maar ze durfde niks te zeggen, het was immers een vreemde poes. En ze wilde haar niet beledigen. "Wanneer is de ceremonie?", snorde de poes. Ze ging naast Nightkit liggen en sloot haar ogen. Ze voelde een neus die op de hare kwam, geschrokken deinsde ze achteruit. ' Sorry, maar het is allemaal een beetje spannend. De ceremonie is volgens mij al over een paar dagen..' Piepte ze nerveus. De kat bedoelde het allemaal vriendelijk, maar het ging haar een beetje te snel. Een kitten botste tegen haar op en Nightkit viel om. Bang keek het bolletje haar aan. ' Geeft niet, speel maar lekker verder.' Miauwde ze geruststellend. Ze wou niet onvriendelijk overkomen, zeker niet haar laatste tijd in de Nursery. Een beetje bang liep de kitten achteruit, waarna het naar de moeder rende.


I have to say good bye X4hvs5
I have to say good bye Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 15:41

Sorry, maar het is allemaal een beetje spannend. De ceremonie is volgens mij al over een paar dagen.., piepte Nightkit. Oakclaw deinsde achteruit. "Sorry zo bedoelde ik het niet." Ze vond het geweldig om in de Nusery rond te hangen en Queens te helpen. Zelf had ze geen kittens maar alle kittens die hier nu verblijven kende ze tip top van buiten. "Nigtkit ik ken je wel maar jij mij niet. Ik ben Oakclaw.", miauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 16:26

"Sorry zo bedoelde ik het niet." Miauwde de kat, nu mocht Nightkit haar wel. Misschien kon ze wel heel aardig zijn.. "Nigtkit ik ken je wel maar jij mij niet. Ik ben Oakclaw." Zei ze. Nightkit glimlachte. ' Oke' Ze konden wel vrienden worden! ' Hoe.. hoe was het toen jij aprentice werdt?' Vroeg ze aarzelend, misschien vond ze het toen wel helemaal niet leuk.. ' En wie was je mentor? En vond je het leuk?' Vroeg ze, Nightkit kreeg er steeds meer zin in. Meteen stelde ze de vragen die in haar opkwamen, zonder er ook maar een moment bij na te denken. Ze flapte ze er gewoon uit. Natuurlijk was het spannend, heel spannend zelfs. Maar misschien had ze al na de eerste nacht vrienden!


I have to say good bye X4hvs5
I have to say good bye Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:14

Hoe.. hoe was het toen jij aprentice werdt?', vroeg Nightkit ' En wie was je mentor? En vond je het leuk?', vroeg Nightkit. Oakclaw snorde. Ze wist dat Nightkit altijd vol vragen zat. "Eventjes rustig en niet alle vragen tegelijk!", miauwde ze. "Het was geweldig om apprentrice te worden en te zijn. Je bent geen kitten meer en je kunt je clan dienen dat voelt zo goed. Je loopt ook niet in de weg en de trainingen zijn heel interesant.", miauwde ze enthousiast. Voorzichtig trippelde ze naar voren en likte teder de oren van Nightkit. Ze vond het echt fantastisch om weer over haar trainingen te praten maar over mentors had ze het liever niet. Haar mentor was vele manen voor dat ze warrior werd, overleden aan groenhoest. Haar ogen waren waterig en nat. "Mijn mentor was een dappere kat maar ze overleed aan groenhoest.", miauwde ze triestig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
I have to say good bye DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:29

@Oakclaw,

Gezien je vorige post in dit topic erop te letten om minimaal 5 regels te posten. Wink

~ Mousefur


I have to say good bye J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I have to say good bye   I have to say good bye Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have to say good bye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: