Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Taiyo
Member
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 13:38

Nee, ik vraag dit niet omdat ik dit zelf ben met Dapplepaw, ik wil dit idee alleen voorstellen aangezien het wel zo logisch lijkt.

Bijna iedereen weet ervan af dat er een Leaderboard is, dat enkel de leaders/deputy's en enkel het team kunnen zien. Nu leek het mij handig als ook de medicine cats en Medicine cat apprentices dit konden zien. Want zij hebben bovendien ook een hoge rang, en ze kunnen netzoals de leaders dromen krijgen van Starclan. Dus leek het me wel logisch als ook zij van alles afweten enz. (:

Het is maar een idee, don't get mad xD.



Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 13:39

Nouja, ik zou ook wel voor dat idee zijn
maar langs de andere kant is leader board echt voor leaders en deputy (toekomstige leaders),
dus dat is eigenlijk ook langs de andere kant niet echt een afdeling voor medicine cats x3


Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 13:45

Daar heb je een punt ^^
Maar het lijkt mij juist handiger dat alle High Ranks dit kunnen zien, aangezien ook zij een belangrijke rol in de meeste verhaallijnen spelen. / met dromen en helen enz. \
Bovendien lijkt het mij niet heel erg fijn als je opeens te horen krijgt dat je een hele grote rol moet spelen in een verhaallijn, die eigenlijk al besloten is.[want je kunt bijv. op dat moment heel weinig tijd hebben.]


Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 13:49

Nouja, dat heb je wel met hoge rangen enzo, dat je meestal in verhaallijnen moet deelnemen. Dat hoort erbij.


Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 15:21

Als er iets van een verhaallijn is goedgekeurd zal het toch geplaatst worden etc. Dan kan iedereen het bekijken. Er wordt toch niet zo veel besproken daar, dus ik vind het niet echt nodig.


Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 15:27

Jammer, ik vond het wel handig (':



Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.   Med. Cat[appr.] Leaderboard zien. Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:19

Mij leek het ook handig ^^
*lol dit is heel laat maar ja moest werken*
Vooral omdat Med.cat en apprentice gewoon gezien worden als High Rank ^^


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Med. Cat[appr.] Leaderboard zien.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: