[Game]Wild Reign (the BBA game)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Game]Wild Reign (the BBA game)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game]Wild Reign (the BBA game) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:24

De BBA game
Wild Reign


Eerst even over BBA. Dat is de afkorting van de Blackblood Alliance, een hele mooie strip over wolven. Het is echt iets wat je gewoon moet zien en lezen! Er zijn een paar pagina's in het Nederlands, maar het meeste is Engels, maar dat maakt nie uit want het gaat ook om de plaatjes. Hier vind je de strip: HIER
Maar dit topic is niet om het over BBA zelf te hebben.

Kay Fedewa, ESDA en de rest van de makers van BBA zijn al een tijdje bezig met het maken van een BBA online game. Het is de bedoeling dat je je eigen wolf kan ontwerpen. En daarmee kan spelen in de BBA world. Volgesmij zijn de echte karakters er ook en het word gratis. Je kan het als het af is downloaden. Als het af is zal ik het meteen melden.

Over het spel: Het spel downloaden naar uw Windows-pc en kan een verbinding via internet met andere online spelers. Het zal de eerste online game zijn de is gemengd op een tekst gebaseerd rollenspel met een uniek gevechtssysteem (en vele andere functies) met uw eigen aanpasbare interactieve karakters.
Wat maakt ons spel cool: Jij en je vrienden kunnen elk een direwolf, blackblood, vos, of sabeltandtijger spelen die u volledig ontwerpt. U kiest een klasse en kan samenwerken met anderen als je vecht, jaagt, verkend, Role played, levels up gaat en sociaaliseerd! In de toekomstige updates, kunt u in het spel je eigen grondgebied hebben, heeft uw eigen prive-den en kan gastheer zijn van RP sessies, decoreren met unieke objecten - misschien zelfs pups krijgen! De enige beperkingen zijn wat we kunnen het zich veroorloven om met de programmeurs' tijd en middelen!

Dit staat op de BBA site. Het was al bijna twee jaar geleden ofzo dus ik hoop dat het snel uitkomt, maar dat zal wel niet omdat zo'n spel echt heel veel tijd in beslag neemt. Vragen kun je altijd stellen en ik zal altijd kijken of hij al uit is.
Plaatjes:
[Game]Wild Reign (the BBA game) 63vwvb
[Game]Wild Reign (the BBA game) Wild_reign_splash_screen_by_kayfedewa-d2yafjq

Karakter maak spelletjes, maak je eigen wolf als proefje!
Hier voor de officiële!
En hier een andere!


[Game]Wild Reign (the BBA game) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
[Game]Wild Reign (the BBA game) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:29

er is een SPÉL van BBA.?!?! Het is wel erg populair geworden op DA eh xD Ik ga het proberen


[Game]Wild Reign (the BBA game) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

[Game]Wild Reign (the BBA game) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game]Wild Reign (the BBA game) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:39

Het is er nog niet, maar het komt, ik zal updates bijhouden hier. Ik volg het al een hele tijd. Het is dus nog niet uit, maar ze zijn al weer bezig met het ontwerpen en alles. Het heeft namelijk een tijdje stil gelegen.


[Game]Wild Reign (the BBA game) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
[Game]Wild Reign (the BBA game) DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:59

firepaw het ziet er geweldig cool uit!! echt heel erg vet! ik heb alleen maar van dat soort spellen gerdoomt (overdreven XD?) ik had niet gedacht dat er ooit zoiets vets zou komen!
weetje wat nog vetter is? niet dat het zo is maar als het bijvoorbeeld van warrior cats zou komen dat lijkt me helemaal geweldig.


[Game]Wild Reign (the BBA game) 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game]Wild Reign (the BBA game) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 18:30

Ja Sunpelt, dromen is niet te overdreven, ik heb namelijk ook over zoiets gedroomd.
En je kunt hier ook al sabeltandtijgers gaan spelen als het goed is, daar kun je wel een beetje warriors van maken.
Maar ik hou gewoon van de strip en de wolven enzo. Omg.


[Game]Wild Reign (the BBA game) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
[Game]Wild Reign (the BBA game) DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:59

Wow Firepaw! Dit lijkt me echt te gek! Nu weet ik wat je bedoelde met Wild Reign! Als het uit is, ga ik het gelijk downloaden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
[Game]Wild Reign (the BBA game) DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:48

OMG! Dit is echt stoer! Als het uit is ga ik zeker kijken! Wolven zijn ook gewoon stoer, maar dit is echt leuk!


[Game]Wild Reign (the BBA game) 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseleaf
Member
[Game]Wild Reign (the BBA game) DPKsfdL
Juul :)
126

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Roseleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimema 8 nov 2010 - 15:41

Is het al bekend wanneer dit uitkomt? Razz
Ik wil het downloaden!! xD
Lol, ik heb al een ontwerp van hoe mijn charakter er dan uit gaat zien x33
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game]Wild Reign (the BBA game) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game]Wild Reign (the BBA game)   [Game]Wild Reign (the BBA game) Icon_minitimema 8 nov 2010 - 15:44

Nope er is verder nog niets bekend. Ze zijn nog druk bezig en hebben laatst weer wat donaties gehad. Wat ik wel weet ik dat Kay weer tijd heeft en het hele project weer op de been is. Alleen gaat het wel effe duren.


[Game]Wild Reign (the BBA game) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Game]Wild Reign (the BBA game)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: