Warrior ceremony



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior ceremony

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenstar
StarClan
Warrior ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 18:55

Brokenstar sprong op de hoge rots zodat hij boven iedereen uit torende. "Katten van ShadowClan! Kom hier verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde hij over het kamp.
"We zijn hier bijeengekomen om vier apprentice's tot volle ShadowClan krijgers te maken. Scythepaw, Blackpaw, Purplepaw en Batpaw, kom naar voren! Ik, Brokenstar, leider van ShadowClan, roep naar mijn warrior voorouders om naar deze vier apprentices te kijken. Ze hebben hard getraind om jullie nobele code te begrijpen, en ik geef hen aan jullie als warriors. Scythepaw, Batpaw, Blackpaw en Purplepaw, beloven jullie dat jullie de warrior code zullen volgen en jullie Clan zullen beschermen en verdedigen, zelfs al kost het jullie leven?" Brokenstar keek naar de vier apprentice's. Hij was er trots op om vier apprentices tegelijk warriors te maken.


Laatst aangepast door Brokenstar op vr 10 sep 2010 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:00

Scythepaw ging naar de rots en keek naar Brokenstar en was sprakeloos toen Brokenstar begon met spreken. "We zijn hier bijeengekomen om twee dingen. Eerst wil ik zeggen dat we een nieuwe medicijn kat hebben! Goldenpelt. Jij zal de nieuwe medicijn kat zijn. Ik hoop dat je goed voor de Clan zal zorgen, en weet zeker dat StarClan je zal helpen. Verder zijn we bijeengekomen om vier apprentice's tot volle ShadowClan krijgers te maken. Scythepaw, Blackpaw, Purplepaw en Batpaw, kom naar voren! Ik, Brokenstar, leider van ShadowClan, roep naar mijn warrior voorouders om naar deze vier apprentices te kijken. Ze hebben hard getraind om jullie nobele code te begrijpen, en ik geef hen aan jullie als warriors. Scythepaw, Batpaw, Blackpaw en Purplepaw, beloven jullie dat jullie de warrior code zullen volgen en jullie Clan zullen beschermen en verdedigen, zelfs al kost het jullie leven?" Scythepaw nam de overhand en stond op en zei "Ik dien met mijn leven de clan. Ik hou me aan de code en aan uw wil Brokenstar. Ik zal vechten voor de clan al kost het mij mijn leven." zei Scythepaw ´en die van mijn slachtoffers´ zei Scythepaw in gedachten. Hij trad naar voren en knikte dankbaar naar Brokenstar


Warrior ceremony 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:06

"Katten van ShadowClan! Kom hier verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde hij over het kamp. Purplepaw keek om en liep snel naar de rots met alle andere katten. Ze ging naast Scythepaw staan en wachte totdat Brokenstar weer sprak. "We zijn hier bijeengekomen om twee dingen. Eerst wil ik zeggen dat we een nieuwe medicijn kat hebben! Goldenpelt. Jij zal de nieuwe medicijn kat zijn. Ik hoop dat je goed voor de Clan zal zorgen, en weet zeker dat StarClan je zal helpen. Verder zijn we bijeengekomen om vier apprentice's tot volle ShadowClan krijgers te maken. Scythepaw, Blackpaw, Purplepaw en Batpaw, kom naar voren! Ik, Brokenstar, leider van ShadowClan, roep naar mijn warrior voorouders om naar deze vier apprentices te kijken. Ze hebben hard getraind om jullie nobele code te begrijpen, en ik geef hen aan jullie als warriors. Scythepaw, Batpaw, Blackpaw en Purplepaw, beloven jullie dat jullie de warrior code zullen volgen en jullie Clan zullen beschermen en verdedigen, zelfs al kost het jullie leven?" Purplepaw kreeg glinsterende ogen van de woorden van de Shaduwclanleader. "Ik dien met mijn leven de clan. Ik hou me aan de code en aan uw wil Brokenstar. Ik zal vechten voor de clan al kost het mij mijn leven." Zei Scythepaw toen hij naar voren kwam. Purplepaw ging erachteraan en sprak.''Ik zal de clan verdedigen met mijn leven. Ik zal me houden aan de Warrior code, en aan U Brokenstar. Al is het tenkoste van mijn leven.'' Ze ontmoette even de ogen van Scythepaw maar keek gou weer terug naar de machtige kater op de rots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:16

Batpaw liep net het kamp binnen, toen Brokenstar de Clan bij elkaar riep. "Katten van ShadowClan! Kom hier verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde hij over het kamp.
"We zijn hier bijeengekomen om twee dingen. Eerst wil ik zeggen dat we een nieuwe medicijn kat hebben! Goldenpelt. Jij zal de nieuwe medicijn kat zijn. Ik hoop dat je goed voor de Clan zal zorgen, en weet zeker dat StarClan je zal helpen. Verder zijn we bijeengekomen om vier apprentice's tot volle ShadowClan krijgers te maken. Scythepaw, Blackpaw, Purplepaw en Batpaw, kom naar voren! Ik, Brokenstar, leider van ShadowClan, roep naar mijn warrior voorouders om naar deze vier apprentices te kijken. Ze hebben hard getraind om jullie nobele code te begrijpen, en ik geef hen aan jullie als warriors. Scythepaw, Batpaw, Blackpaw en Purplepaw, beloven jullie dat jullie de warrior code zullen volgen en jullie Clan zullen beschermen en verdedigen, zelfs al kost het jullie leven?" riep Brokenstar over het kamp. Batpaw luisterde naar Scythepaw en Purplepaw, en zei toen "Ik zal de clan verdedigen met mijn leven. Ik zal me houden aan de Warrior code, en aan U Brokenstar. Al is het tenkoste van mijn leven." hij bewoog zijn grote oren zenuwachtig heen en weer. Hij zag het misschien niet, maar voelde de hele Clan naar hun kijken. Hij luisterde nieuwsgierig naar Brokenstar, en was benieuwd hoe hij ging heten. Batwing misschien, of Batstorm.


Warrior ceremony Batflight-4

Night - Brokenstar - Fierypaw - Batflight - Snow
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:46

Blackpaw lag lekker te luieren in de apperentice den 'Katten van ShadowClan! Kom hier verzamelen voor een Clanvergadering!' ze stond op en liep naar buiten naar de hogerots. Blackpaw ging zitten voor de hoge rots en Brokenstar ging verder 'We zijn hier bijeengekomen om twee dingen. Eerst wil ik zeggen dat we een nieuwe medicijn kat hebben! Goldenpelt. Jij zal de nieuwe medicijn kat zijn. Ik hoop dat je goed voor de Clan zal zorgen, en weet zeker dat StarClan je zal helpen. Verder zijn we bijeengekomen om vier apprentice's tot volle ShadowClan krijgers te maken. Scythepaw, Blackpaw, Purplepaw en Batpaw, kom naar voren! Ik, Brokenstar, leider van ShadowClan, roep naar mijn warrior voorouders om naar deze vier apprentices te kijken. Ze hebben hard getraind om jullie nobele code te begrijpen, en ik geef hen aan jullie als warriors. Scythepaw, Batpaw, Blackpaw en Purplepaw, beloven jullie dat jullie de warrior code zullen volgen en jullie Clan zullen beschermen en verdedigen, zelfs al kost het jullie leven?' . Blackpaw ogen stonden wijd open van verbazing ,`zo snel al warrior zo snel al na Flametail's dood,`. Blackpaw schude haar hoofd even en zei toen " ik zal mijn clan beschermen met mijn leven, ik zal mij aan de warrior code houden en ik zal u nog beter gehoorzamen." en ze boog even voor Brokenstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Warrior ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 20:03

Alle apprentice's hadden ja gezegd. Brokenstar keek even bedenkelijk naar Batpaw. Kon hij zich wel goed redden als warrior? Hij duwde de gedachte weg en keek weer naar de apprentice's. "Bij de kracht van StarClan geef ik jullie je warrior namen: Scythepaw, vanaf nu zul je Scytheshade heten. StarClan eert je moed en slimheid. Batpaw, vanaf dit moment zul je Batflight heten. StarClan eert je moed en uithoudingsvermogen. Purplepaw, vanaf dit moment zul je Purplestorm heten. StarClan eert je moed en kracht. Blackpaw, vanaf dit moment zul je Blacknight heten. StarClan eert je moed en vastberadenheid. Serve your Clan well." hij sprong van de steen af en legde zijn kop op de schouder van elke nieuwe warrior. Toen liep hij weg. Ondertussen keek hij omhoog, naar een bijna volle maan en een heldere sterrenhemel. ShadowClan begon weer sterk te worden. Ze hadden al veel warriors en een deputy. Met een glimlach liep hij naar zijn den. Daar draaide hij een paar keer rond voordat hij ging liggen, voorzichtig legde hij zijn gebroken staart om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:30

"Scytheshade" zei Scytheshade "Mijn naam is Scytheshade." Hij was blij en raakte een beetje angstig toen hij merkte dat hij aangekeken werd. Scytheshade dacht ´wat maakt het uit´ en keek trots op zichzelf. Hij stond nu samen met zijn vrienden in het middelpunt en ditmaal vond Scytheshade het niet erg. Langzaam aan ging hij weg en ging klaar staan om die nacht te waken over de clan tot de ochtend. Scytheshade keek naar de kant waar de zon op zou komen en ging op een beschutte plek zitten waar hij die nacht zou waken. In stilte sprak hij ´Ik zal nu ik warrior ben een paar slachtoffers krijgen´ Scytheshade´s ogen glinsterden even en hij ging recht zitten starend naar het bos en de schaduwen.


Warrior ceremony 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
Warrior ceremony DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:11

(Euhm, er staat in het topic dat ik Medidine Cat ben geworden... Maar dat ben ik toch niet?? Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Warrior ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:18

ja sorry zal het veranderen


Warrior ceremony Brokenstar-1

Warrior ceremony NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Warrior ceremony DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Warrior ceremony   Warrior ceremony Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:25

"Bij de kracht van StarClan geef ik jullie je warrior namen: Scythepaw, vanaf nu zul je Scytheshade heten. StarClan eert je moed en slimheid. Batpaw, vanaf dit moment zul je Batflight heten. StarClan eert je moed en uithoudingsvermogen. Purplepaw, vanaf dit moment zul je Purplestorm heten. StarClan eert je moed en kracht. Blackpaw, vanaf dit moment zul je Blacknight heten. StarClan eert je moed en vastberadenheid. Serve your Clan well." Purplepaw keek trots met haar kin omhoog. ''Scytheshade! Purplestorm! Batflight! Blacknight!'' Werdt er gejuigt. Brokenstar ging van de rots af en verdween. ''Iedereen, ik zal mijn naam Purplestorm met eer dragen!''

De zon stond laag aan de horizon, de lucht kleurde rood. Purplestorm gaf nog een vriendelijke lik aan Goldenpelt voordat ze verdween ik de Warrior Den. Ze liep naar een hoek van het kamp waar de uitgang zat en ging daar zitten. Ze likte haar vlank even en keek recht voor haar uit. Ze hoode sommige katten nog naar hun plaats gaan. In haar ooghoek zag ze Scythepaw liggen en recht voor haar uitstaarde. Voor dit gedeelte van de Ceremonie moest je nachtwacht houden over de clan, en zwijgen. Ze keek weer recht vooruit en dacht aan het leven als Warrior, maar lette op of er iets kon gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior ceremony
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: