Jagen en een goede vangst.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen en een goede vangst.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenpelt
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:10

Het was net ochtend, en Goldenpelt was er opuit gegaan om te gaan jagen. Met stille voetstapjes liep ze sluw om zich heen kijkend langs een paar bomen. Ze was niet van plan om nat en vies te worden. Dus ze liep met een grote boog om een stukje moeras heen. Ze liep door, en er hing een groen/grijzige mist door het bos heen. Het was helemaal stil op een paar uilen na. Ineens hoorde Goldenpelt iets. Het klonk als een eekhoorn. Ze spitste haar oren en ging helemaal plat met een zwiepende staart op de grond liggen. Met grote pupillen keek ze geconcentreerd naar de eekhoorn die op en laag takje rustig een nootje aan het eten was. Dit is mijn kans! Dacht Goldenpelt. Eekhoors zijn namelijk moeilijk te vangen, ze zijn erg snel en schrichtig. Langzaam telde Goldenpelt af. 3... 2... 1.... En ze srong met een luid miauwend geluid op de bange eekhoorn af. Ze moest nog een stukje de boom in, en ze had hem! En ze dode de eekhoorn. Goldenpelt legde de eekhoorn onder een struikje.
Goldenpelt sloop weer door. Zo stil mogelijk keek ze om zich heen. Er was niets te zien. Uiteindelijk kwam ze bij een stukje moeras. Met een vies gezicht keek ze naar de stinkende veengrond. Onmiddelijk prong ze in de jachthouding. Daar was namelijk weer een vogel te zien, in het moeras! Jakkes! Dacht ze, maar het was het enige wat er aan prooi was op dit moment. Dus ze sloop zo stil als ze kon door het moeras. Op een gegeven moment zoog de grond een van haar poten vast. Goldenpelt had het niet goed door en ze struikelde met gaar gezicht in de stinkende grond. De vogel schrok en vloog weg. "O nee!" Zei ze. De vogel was verdwenen en ze zag er smerig uit. Vlug liep ze weer terug naar de eekhoorn. Tot haar verbazing was de eekhoorn weg! Ze rook even. "Natuurlijk, vossengeur..." Zuchte ze. Vermoeid liep ze terug nar het kamp. Iedereen zal me wel raar aankijken als ik terug ben omdat ik geen prooi heb... Zuchte ze in zichzelf. Totdat ze iets hoorde, sluw keek ze om zich heen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 20:22

Een kleine muis zat op een boomwortel te knabbelen aan een zaadje. Zachjes sloop Purplestorm richting de muis. Ze hadt pas haar Warrior naam gekregen. Van af nu hete ze Purplestorm. Als deze vangst zal lukken was het haar eerste prooi als warrior. En ze was eindelijk verlost van Blacksky. Ze vondt hem altijd zo gestrest doen. En ze kon eindelijk partner worden met haar geliefde Scytheshade. Ze sprong op de muis toen het even niet oplette. Ze krabde netjes de luchtbuis door, de muis verslapte snel en bewoog geen poot meer. Met haar scherpe tanden pakte ze hem op, maakte een gat en begroef hem om het later de dag weer optehalen. Ze liep weer stil verder totdat ze iets hoorde.Het waren lichte voedstappen maar het stopte snel toen Purplestorm een stap verder zette. Ze keek precies door een bosje heen en zag een rode staart. De wind waaide en nam de geur mee van de poes en kwam in haar neus terecht. ''Goldenpelt!'' Ze wou niet uit de bosjes komen. Ze wou testen of zij en Goldenpelt wel goed konden horen en sluipen. Ze sloop naar de andere kant zonder geluid te maken. De wind zat in haar richting dus kon de poes haar niet ruiken Ze bleef daar rusig liggen met haat oren in haar nek en haar staard sierlijk om haar lichaam heen gewikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:20

Goldenpelt keek schichtig om zich heen. Wie zou dit zijn? Dacht ze. De wind stond de verkeerde kant op, dus ze kon het niet ruiken. Ze vertrouwde het lichtelijk. Ze voelde dat het geen vijand was. Goldenpelt ging zitten en waste zich zelf. Toe ze klaar was ging ze mooi zitten, en sloeg haar volle sierlijk goude staart netjes om haar poten heen, en keek heel wijs naar de richting waar ze geluid hoorde. Ze bleef rustig zitten wachten tot de wind de goede kant op stond. Na een minuutje lag de wind stil. Onmiddelijk stond Goldenpelt op en volgde de geuren die ze rook. Haar oren stonden sierlijk Purplestorm's kant op. "Kom maar te voorschijn hoor, ik weet nu wie je bent!" Riep ze vriendelijk. Ze hoorde de bosjes ritselen, maar er kwam nog niets tevoorschijn.

(Whaha I know... Ze vind zichzelf echt een beetje wijs, maar dat is haar karakter XDDD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:33

"Kom maar te voorschijn hoor, ik weet nu wie je bent!" Riep Doldenpelt vriendelijk in de richting van Purplestorm. Ze bleef rustig liggen waar ze zat totdat ze een vogel hoorde. Met Ze stond op en liep met sierlijke passen uit de bosjes. ''Hoi Goldenpelt. Hoe is het met jou?'' Ze ging naast haar zitten en sloeg haar staart ook mooi om haar poten heen. Haar ogen sloten, ze ademde diep in en genoot van de zon dat net door de bomen scheen. Haar vacht kleurde een beetje paars. Goldenpelt was nu nog een halfe kop groter dan haarzelf. En door haar dikke vacht leek ze ook nog groter.

Sorry ben inspiratieloos D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:46

Raindrop was weer eens buiten het kamp. Haar kits werden steeds zelfstandiger, ze hadden geen melk meer nodig. Raindrop kon dus weer buiten de Nursery lopen en jagen. Dat was nu ook precies wat ze van plan was. In sluiphouding naderde ze de eerste muis die ze vond. Het beestje wilde wegrennen, maar de poot van een kat is nu eenmaal langer dan de stappen die een muis zet. Raindrop haalde zijn keeltje open met een nagel en begroef hem op haar herkenningplekje. Er waren net enkele apprentices warrior geworden, en Raindrop was blij voor hen. Ze zouden hun titel met trots dragen. De wind waaide in haar gezicht. Raindrop sloot even genietend haar ogen voor ze twee bekende geuren rook; Goldenpelt en Purplestorm! Raindrop liep rustig glimlachend naar hen toe. Ze wist dat Purplestorm Blacksky niet zo mocht, maar dat vond ze niet zo erg. Blacksky kon erg irritant zijn als hij dat wilde. Maar voor haar was hij de liefste kater ooit. 'Hallo Goldenpelt, Purplestorm! Gefeliciteerd met je warriornaam!' zei ze terwijl ze hen naderde. 'Ook aan het jagen?'


Jagen en een goede vangst. 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 19:10

Goldenpelt keek Purplestorm aan. "Wat leuk dat je nu je Warrior naam hebt gekregen!" Zei ze. Er viel een korte stilte. Ineens hoorde ze een kat aanlopen. Haar haar ging overeind staan. Maar plotseling stond Raindrop voor hen. "Hallo Goldenpelt, Purplestorm! Gefeliciteerd met je Warrior naam! Zijn jullie ook aan het jagen?" Zei Raindrop. Goldenpelt zag dat Purplestorm een beetje blooste bij al dat gefeliciteer. Goldenpelt knikte naar Raindrop. "Ik heb net een eekhoorn gevangen, maar die is weggepikt door een vos!" Miauwde Goldenpelt. Ze bedacht zichzelf dat het ook een beetje dom was om de prooi onder een struik te leggen.
Ze zat nog steeds in een sierlijke houding. De felle zon scheen een mooie goude glans over Goldenpelt heen, waardoor ze een goudachtige glans over haar vacht scheen. Ze was er altijd heel trots op omdat ze erg ijdel was. Er volgde een korte stilte, totdat er ergens takjes braken. Het was iets dat dichterbij kwam rennen. Alle katten keken automatisch die kant op.

(Goldenpelt is ook een beetje ijdel XDDDD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 19:17

Scytheshade sloop en kroop richting een muis die zacht vooruit liep. Scytheshade was een beetje moe en trapte op een takje. Scytheshade vloekte en keek naar de muis. 2 kleine kraaloogjes keken hem aan en rende weg. Scytheshade ging er achter aan maar de muis was sneller door de doodsangst en Scytheshade was moe. Scytheshade rende zo snel als hij kon achter de muis aan en rende zonder dat hij het zelf zag vlak langs Goldenpelt achter de muis aan. Scytheshade sprong en miste. De muis dook zijn hol in. Snel sprong Scytheshade als reactie de schaduwen in en wachtte tot de muis naar buiten zou komen om te kijken of het veilig was. Scythepaw sprong nogmaals en greep de muis en beet hem dood. Nogmaals en nogmaals en nogmaals beet hij de muis. Kleine bloeddruppeltjes dropen rond zijn mond en neus. Enkele druppels rond zijn ogen. Scytheshade liep met de muis terug naar zijn weg en zag toen de drie poezen staan, Scytheshade keek hun vragend aan en zei "Stonden jullie hier net ookal?"


Jagen en een goede vangst. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:26

"Wat leuk dat je nu je Warrior naam hebt gekregen!" Zei Goldenpelt. Purplepaw hield haar ogen dicht en antwoorde. ''Dankje, Goldenpelt. Ik ben er erg trots op!'' Er viel even een stilde rond de twee poesen totdat ze hoorde en haar oren ernaar toe richte. 'Hallo Goldenpelt, Purplestorm! Gefeliciteerd met je warriornaam!' Purplestorm deed haar ogen open en zag een poes naar hen toe naderen. Het was Raindrop!. ''Hey, Raindrop. en bedankt, ik zal mijn naam met eer gaan dragen!'' Ze blooste een beetje door de felicitaties door de katten om haar heen. 'Ook aan het jagen?' Vroeg Raindrop naar haar antwoord. "Ik heb net een eekhoorn gevangen, maar die is weggepikt door een vos!" Miauwde Goldenpelt. ''Die stomme vossen!'' Dacht Purplestorm vel. Toen brak er een takje, Purplestorm en de andere twee poezen draaide om. Het leek op Shytheshade die voorbij raaste achter een muis aan, maar ze wist het niet zeker. Het leek net of hij hun niet in de gaten hadt. ''Ben ik nou gek of raaste Scytheshade nou net voorbij?'' Al snel kwam ze erachter. Shytheshade kwam aangewandeld met een verscheurde muis in zijn mond die onder het bloed zat. Een beetje bloed zat rondom zijn mond, neus en ogen. "Stonden jullie hier net ookal?" Vroeg hij. ''Hey Scythe, en ja we stonden hier net ookal. Je bent zo snel voorbij gerend dat je ons waarschijnlijk niet hebt gezien.'' Ze stond op en liep sierlijk naar hem toe en gaf hem een liefdevolle lik over zijn wang. ''Er zit een beetje bloed op je gezicht, ik maak he wel schoon.'' Ze likte eerst bij zijn ogen en toen bij zijn neus. ''Bij je mond kan je zelf wel doen ,he.'' Ze ging zitten en likte haar poot schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:34

#Hey Scythe, en ja we stonden hier net ookal. Je bent zo snel voorbij gerend dat je ons waarschijnlijk niet hebt gezien.'' Purplestorm stond op en liep naar hem toe en gaf hem een lik over zijn wang. ''Er zit een beetje bloed op je gezicht, ik maak he wel schoon.'' Ze likte eerst bij zijn ogen en toen bij zijn neus. ''Bij je mond kan je zelf wel doen ,he.'' Scytheshade haalde metzijn tong het bloed rond zijn lippen weg en keek naar Raindrop,Goldenpelt en Purplepaw en zei "Waarom deed ze dat" Scytheshade pakte de muis op en schudde er even mee, zijn gezicht was weer bebloed en hij legde de muis verderop weg. Toen hij terugliep was er bloed op zijn gezicht en hij ging zitten. Hij keek hun aan en vroeg "Hoe gaat het met jullie, Raindrop hoe gaat het met Naugthykit, Wrenkit en Graykit.?" Scytheshade gaapte even en ging liggen. Hij had slaap en zou vroeg slapen wat niks voor hem is maar hij was nu al heel moe.


Jagen en een goede vangst. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 8:36

Purplestorm bloosde een beetje onder de felicitaties, maar ze had het verdiend. Goldenpelt zat helemaal rechtop, en keek even trots naar haar vacht. Nou ja, dat hoorde bij haar karakter. Ze vertelde dat ze een eekhoorn had gevangen, maar dat een vos die weggepakt had. Rottige vossen ook. Plots brak er een takje. Raindrop draaide zich snel om, en zag nog net een schaduw langsflitsen die verdacht veel op Scytheshade leek. 'Ben ik nou gek of raasde Scytheshade daar net voorbij?' vroeg Purplestorm verbaasd. 'Volgens mij was dat hem,' zei Raindrop al even verbaasd. Toen kwam hij weer tevoorschijn, met een verscheurde muis in zijn bek. Er zat wat bloed op zijn gezicht, maar Purplestorm likte dat weg. Scytheshade was het daar niet mee eens, leek het, want hij schudde met de muis zodat er weer bloed op zijn kop kwam te zitten. Raindrop glimlachte om hem. 'Hoe gaat het met jullie, Raindrop, hoe gaat het met Wrenkit, Naughtykit en Graykit?' vroeg hij daarna. 'Met de kits gaat het goed, hoor! Ze groeien zo snel. Alleen Graykit heeft de pest aan Blacksky en zijn broertjes, Wrenkit mag Graykit niet.. Het is net een familievete in de dop,' vertelde Raindrop lachend. 'Met mij gaat het ook prima. En met jou? Gefeliciteerd met je warriorsnaam trouwens! Jullie hebben hem verdiend.'


Jagen en een goede vangst. 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 15:47

Goldenpelt keek op naar Raindrop en Scytheshade. Ze waren aan het praten over haar kittens. Kittens... Goldenpelt dacht er even overna. Een warm nest vol met piepende kleine pluisjes... Ze zwijmelde even helemaal weg in de dagdroom, totdat ze met haar oren een muisje hoorde piepen, niet verweg van hen. "Ik ga even die muis vangen..." Zei ze, maar haar Clangenoten waren druk bezig met praten. Goldenpelt was al even van ze vandaan, en hoorde ze niet meer door haar jachtinstict waar ze zich heel erg op focusde. Ze sloop dichterbij het nietsvermoedende beestje. Totdat ze met een krachtige sprong boven op het muisje belande. Het kleine diertje wurmde zich in alle kanten op om los te komen. Goldenpelt bedacht zich geen moment, en sneed het keeltje open. Zo! Dachte ze. Weer een vangst voor de Clan! Ze liep trots met het muisje in haar bek terug naar de andere katten. Ze ging zitten en legde het muisje voor zich neer.

(Serieus, mijn inspiratie is op :l Dus sorry voor de korte post!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 17:41

Scytheshade keek naar Raindrop die begon te vertellen 'Met de kits gaat het goed, hoor! Ze groeien zo snel. Alleen Graykit heeft de pest aan Blacksky en zijn broertjes, Wrenkit mag Graykit niet.. Het is net een familievete in de dop,' vertelde Raindrop lachend. 'Met mij gaat het ook prima. En met jou? Gefeliciteerd met je warriorsnaam trouwens! Jullie hebben hem verdiend.' Scytheshade keek haar aan en zei "Dankje, ik ben blij dat ik hem heb gekregen, hij past volledig bij mij." Hij keek vriendelijk en zag hoe Goldenpelt weg ging en later terug kwam met een muis. "Het klinkt misschien heel dom alleen ik dacht bijna dat ik mijn muis kwijt zou zijn, ik waste moe om hem te achtervolgen gelukkig kroop dat beestje zijn hol in anders was ik nu nog vermoeider"


Jagen en een goede vangst. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen en een goede vangst. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen en een goede vangst.   Jagen en een goede vangst. Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 19:10

'Met de kits gaat het goed, hoor! Ze groeien zo snel. Alleen Graykit heeft de pest aan Blacksky en zijn broertjes, Wrenkit mag Graykit niet.. Het is net een familievete in de dop,' vertelde Raindrop lachend. 'Met mij gaat het ook prima. En met jou? Gefeliciteerd met je warriorsnaam trouwens! Jullie hebben hem verdiend.' "Dankje, ik ben blij dat ik hem heb gekregen, hij past volledig bij mij." Zei Shytheshade als andwoord. ''Nogmaals bedankt, ik ben er echt trots op.'' Purplestorm ging zitten. Ze hadt nog niet eens met een van de kittens gesproken. "Ik ga even die muis vangen..." Zei Goldenpelt, en ze verdween uit het zicht. Even later Kwam ze terug met een dode muis in haar mond. ''Goede jacht zo te zien! Zullen we anders op jacht gaan met zijn allen? We zitten toch alleen maar te niksen. En als ik het goed heb is er geen Patrouille bij het Donderpad, mischien kunnen we daar heengaan. Als jullie dat natuurlijk ook willen.''

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen en een goede vangst.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: