madiebo's place (grote schuur)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 madiebo's place (grote schuur)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:55

madiebo liep door zijn schuur (zo zag het er uit):

buiten:
zwarte schuur en wit rond de ramen

binnen (beneden):
een grote plaats met palen voor de tweede verdieping staat een oude krap paal van toen de schuur van de tweebeeners was en een lader naar boven

boven
zit een muur van een kamer waar vroeger een speciaale hooi opberg plaats was had madiebo nu haar slaap plaats daar lag nog zoveel hooi dus het lag lekker er stond een grote bak met water en een kraan er boven en veder was het leeg alleen de grond lag vol met hooi dan kon ze overal lekker zitten of liggen en een trap naar de zolder

zolder:
een ruimte met wat oude katten speeltjes hooi en een hele hoop muizen vogels en konijnen

omgeving:
een bewoond huis met een hek om de tuin en met twee honden
grote appel boom bramen struiken en een veld en bomen


regels:

1. kom niet mijn teretorium binnen anders word je gedood
2.wil je toch komen mauw 3x bij de appel boom als er iemand komt mag je misschien komen
3.niet jagen in mij teretorium zonder toestemming doe je het wel word je gedood
4.ik dood geen kittens ze worden hier verzorgd dus hebben ze een nieuwe thuis als ze hier komen
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:27

Silvercoat verkende de omgeving, meer en meer. Hij volgde een vlieg met zijn ogen en probeerde hem zo nu en dan eens te grijpen. Het insect vloog richting een gebied met een rogue-geur eraan. Het was duidelijk te ruiken dat het hier om een vrouwelijke rogue ging. Langzaam stapte hij naar de grens van het territorium. Hij zag een appelboom met een sterke geur. Silvercoat wist onderhand wel dat je bij sterk ruikende bomen een keer of drie moest miauwen. Dus dat deed hij ook. Hij miauwde drie keer zo hard als hij kon. Hij hoopte dat de eigenares hem zou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 16:11

'hwfa' geeuwde madiebo toen ze wakker werd. Ze duwde het raam bij haar slaap plaats open. Ze liep de trap op. Ze pakten een konijn van de stapel en ging eten daarna duwde ze het zolder raam open. Ze wouw naar beneden gaan 'mauw mauw mauw' hoorde ze ze draaide zich weer om en sloop naar het raam daar stond een roque met een zilveren kleurige vacht 'ik heb eigelijk wel zin in gezelschap' zei ze. Ze liep naar beneden en naar de kat toe 'hoi' zei ze. 'kom je op verziete ?' vroeg ze


madiebo's place (grote schuur)  Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 17:45

'hoi kom je op visite?' vroeg een poes Silvercoat ineens. Dit moest de eigenares zijn. 'Ja, zo kan je het wel bekijken!' lachte hij. 'Ik ben de buurt een beetje aan het verkennen, zodat ik weet wie mijn buren zijn, en misschien een leuke vrouwtjeskat kan scoren.' zei hij een beetje verlegen naarmate hij de zin uitsprak. 'Ik ben Silvercoat trouwens.' ging hij verder. 'Woon je hier alleen?' vroeg hij vervolgens. Hij keek eens rond en bestudeerde de omgeving. De omgeving was, afgezien van de honden even verderop best wel een mooi stekje. Silvercoat spinde even van bewondering en richtte vervolgens zijn aandacht weer op de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 18:09

. 'Ja, zo kan je het wel bekijken!' lachte de kat. madiebo lachten ook 'Ik ben de buurt een beetje aan het verkennen, zodat ik weet wie mijn buren zijn, en misschien een leuke vrouwtjeskat kan scoren.' zei de kat een beetje verlegen naarmate hij de zin uitsprak. madiebo lachten 'Ik ben Silvercoat trouwens.' ging de kat die silvercoat heten verder. 'Woon je hier alleen?' vroeg hij vervolgens. 'ja ik woon alleen' zei madiebo en keek silvercoat lief aan. de lucht betrok met grijzen wolken. 'kom je mee naar binnen zo te zien gaat het zo regenen' vroeg madiebo aan silvercoat


madiebo's place (grote schuur)  Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 18:17

'ja ik woon alleen' antwoordde de poes. Silvercoat knikte om te laten merken dat hij het snapte. Het werd al een beetje donker in de lucht en Silvercoat vroeg zich af of hij dan zo niet naar huis moest gaan maar de poes deed een oplossend aanbod: 'kom je mee naar binnen zo te zien gaat het zo regenen' zei ze tegen Silvercoat. Silvercoat knikte heftig, hij haatte regen namelijk. 'Maar vertel eens, wat is je naam?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij met de poes naar binnen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:38

Silvercoat knikte heftig op haar aanbod en ze liepen samen naar binnen 'Maar vertel eens, wat is je naam?' vroeg silvercoat. 'heb ik dat nog niet gezegd dat is onbeleefd sorry ik heet madiebo' zei ze en keek silvercoat lief aan ze waren beneden er lag wat hooi beneden om lekker op te zitten of te liggen het lag niet net zo lekker als haar eigen slaap ruimte maar het was goed te doen 'kom we gaan daar zitten' zei madiebo en liep naar het hooi en ging daar liggen 'kom maar ik bijt niet' zei ze vriendelijk 'heb je honger ' vroeg ze aan silvercoat


madiebo's place (grote schuur)  Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:50

'Heb ik dat nog niet gezegd? Dat is onbeleefd sorry, ik heet Madiebo.' stelde de poes zich met een lief stemmetje voor. Silvercoat kreeg een vriendelijke grijns op zijn gezicht. 'Aangenaam Madiebo!' snorde hij tevreden. Silvercoat volgde Madiebo naar een plekje in de schuur daar ging hij met een zucht van verlichting liggen. 'Heb je honger?' vroeg de poes hem. Silvercoat knikte. 'Ga graag, ik heb al eventjes niks meer gegeten.' legde hij uit. Daarna keek hij om zich heen. 'Leuk plekje!' miauwde hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 21:02

'aangenaam madiebo' zei silvercoat. Madiebo lachte lief naar silvercoat. 'Ja graag, ik heb al een tijdje niks gegeten' legde silvercoat aan madiebo uit 'wat wil je eten konijn muis roofvogel salamander lijster duif ik heb zoonbeetje alles wat hier in het bos leeft behalve hond die heb ik niet ' lachte madiebo naar silvercoat. Madiebo vond silvercoat leuk maar toch dacht ze dat silvercoat haar stom zou vinden 'leuk plekje' zei silvercoat. Madiebo keek op o dank je ik laat je straks de rest wel zien als we gegeten hebben'zei madiebo tegen silvercoat en keek hem lief aan. 'Maar wat wou je eten ' vroeg madiebo nogmaals op een lieve en mooie toon en keek naar silvercoat


madiebo's place (grote schuur)  Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 12:00

'Wat wil je eten? Konijn, muis, roofvogel, salamander, lijster, duif? Ik heb zo'n beetje alles wat hier in het bos leeft. Behalve hond, die heb ik niet ' grapte Madiebo naar Silvercoat. Silvercoat lachte op zijn beurt. 'Hond is ook niet mijn smaak!' grapte hij verder. 'Maar een sappige lijster lijkt me wel wat.' zei hij vriendelijk. Hij kon de geur al ruiken. 'O, dank je, ik laat je straks de rest wel zien als we gegeten hebben.' zei de poes lief. Silvercoat snorde blij. 'Alvast bedankt voor je gastvrijheid Madiebo.' spinde hij vervolgens. Madiebo was volgens Silvercoat een ruige poes, net zoals hij. Er waren namelijk ook rogue's die een rustig leventje leidden maar hij, en waarschijnlijk Madiebo dus ook, waren altijd op onderzoek uit. Eigenlijk leek deze poes best wel op zijn overleden partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:09

'Hond is ook niet mijn smaak!' grapte silvercoat. madiebo keek lief naar silvercoat. 'Maar een sappige lijster lijkt me wel wat.' zei silvercoat lief. 'oke komt eraan' zei madiebo madiebo sprong op en liep de eerste trap op naar boven ze liep naar haar kamer en deet het raam dicht daarna rende ze nog een trap op. Op zolder deed ze het raam dicht en pakte een lijster en een konijn en rende naar beneden. 'alsjeblieft' zei madiebo en legde de lijster voor silvercoat neer 'ik hoop dat het smaakt' zei madiebo. en ging weer naast silvercoat liggen en begon haar konijn op te eten. Na een tijd stilte vroeg madiebo: 'smaakt het' vroeg madiebo.


madiebo's place (grote schuur)  Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
madiebo's place (grote schuur)  DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: madiebo's place (grote schuur)    madiebo's place (grote schuur)  Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:20

Angelos was Silvercoat gevolgd uit verveling en nieuwsgierigheid. Hij keek daar naar de kater en hoe hij met de andere Roque begon te eten en te praten. Angelos begreep wat er zou gaan gebeuren en zuchtte in gedachte ´liefde´. Hij draaide zich om op zoek naar een plek voorzichzelf. Silvercoat zou waarschijnlijk een vriendin krijgen dus vroeg of laat zou Angelos weer alleen zijn. Hij raapte zijn gedachten bij elkaar en liep weg op zoek naar een eigen plaats. Angelos liep weg van het gebied en ging op zoek, totdat hij een plaats waar hij thuishoort vind. Hij hoopte dat het dichtbij zou zijn of in de buurt van Lionheart en Icy. Dan zou hij misschien zijn zoontje weer tegen komen dat zou hem geweldig lijken. Hij ging van zijn Roque ass af en liep weg. "Adios, tot bij de sterrenclan, als ik die kan berijken." zei hij zacht tegen zijn vriend. Hij begon te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
madiebo's place (grote schuur)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: