A friend in times of need~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A friend in times of need~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelvoice
StarClan
A friend in times of need~ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 16:24

A friend in times of need~ 1zoaj4z
“She that is thy friend indeed, she will help thee in thy need:
If thou sorrow, she will weep; If thou wake, she cannot sleep:
Thus of every grief in heart. She with thee does bear a part.
These are certain signs to know. Faithful friend from flattering foe.”

Angelvoice gaapte zacht terwijl ze langzaam omhoog kwam en haar bruine vacht uitschudde. Losse haartjes vlogen in het rond en meteen keek ze even verschuldigd naar de hoek van haar den waar haar Apprentice Dapplepaw sliep. Hij zou nog eens stikken in haar vacht. Doch glimlachte ze bij die gedachte even en knipperde ze met haar groenblauwe ogen. Groenblad zat er aan te komen. De beste tijd voor hun Clan. De tijd waarin de kittens sterker zouden worden en er meer en meer geboren zouden worden. Zo ook de kittens van hun Leader. De andere katten konden het misschien nog niet weten. Maar Angel wist dat ze er aan zouden komen. Hoe lang het nog zou duren. Niet enkel omdat haar broer de vader zou zijn. Maar ook omdat ze Medicine Cat was. Ze wist dat soort dingen gewoon. Doch twijfelde ze aan een ding. Een ding waardoor ze zichzelf niet helemaal waardig als Medicine Cat voelde. Starclan had nog niets met haar gedeeld, het contact met hun overlerleden voorouders leek ijzig stil tussen hen en Angel. Alsof ze haar niet vertrouwde, misschien was Leopardstrike toch uiteindelijk een betere Medicine Cat. Maar Starclan had haar wel waardig gekeurd. Ze snapte het niet en schudde zacht haar hoofdje. Ze kwam naar voren en keek even achterom naar haar apprentice. "Ik ben even Hollystar controleren." Klonk haar stem zacht waarna ze het licht van de dag in stapte. Het was een warme en rustige dag. Het kamp was al volledig in beweging. Jagen en patrouilles. Het deed haar glimlachen terwijl ze het vaste pad volgde naar de Den van haar leader. Rustig legde ze haar staart rond haar bruine pootjes en kuchtte ze even zacht. "Hollystar bent u er?" Angel zou altijd formeel blijven, hoe vaak haar leader ook al had gezecht dat ze haar niet zo aan hoefde te spreken. Altijd zou Angel haar gratie behouden. Ze wachtte rustig en met een klein glimlachje op het antwoord van haar Leader terwijl ze even rustig om zich heen keek naar het kamp.


A friend in times of need~ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 20:08

A friend in times of need~ Hollystarheader


De dag was warm en zalig, haar vacht werdt helemaal opgewarmd door de gele vuurbal in de lucht die in de avond omder ging en er een grijze ervoor in de plaats hing. Haar ogen waren gesloten en het puntje van haar staart ging rustig heen en weer. Rustig viel ze in slaap op de steen.
Haar droom was verwarrend. In de kamer waar ze stond, was een klein wit ligtje verderop. Haar ogen gaven licht van haar kleur in het donker. In het witte licht zaten vier kittens te slapen. Niks aan de hand leek het in de ogen van hollystar. Opeens viel er een druppel bloed op een van de hoofdjes van de kittens, op die van een Somali kitten. nog een en nog een, totdat elke kit een druppel rode vloeistof op de voohoofd had. Hollystar schrok zich dood en rende naar de vier toe, maar iets leek haar tegen te houden. Schaduwen omsingelde haar en de kittens. Ze werdt vastgegrepen en terug getrokken door die schaduwen. Een schaduw leek op een kat die om de kittens heen zat. Meer bloed kwam op de kittens totdat je ze niet meer herkende. Hollystar schreeuwde de namen uit van de kittens, maar zij reageerde niet. De schaduw-kat nam ze mee in het duister. Hollystar werd ook meegetrokken, het laatste wat je zag was haar felle groen-blauwe ogen....Weer was de kamer zwart en leeg. zoals het begon.
Met een schrik werdt ze wakker, de zon was al wat lager en de katten om haar heen deden zoals normaal. Holly zweette van haar droom. Ze kon het niet goed aan met de andere kittens om haar een dus ging ze in haar Den liggen, op haar net verschoonde mosbed. 'wat was dat!? Die kittens herkende ik niet, waarom wist ik hun nam....Wacht, hoe heette ze....Ik weet het niet meer. Wat is dit toch!? Wat was die shaduw? Waarom nam die de ki' Haar gedachte werd verbroken door een betrouwbare stem die haar kop liet opkijken naar de ingan van de Leaders Den. "Hollystar bent u er?" Angelvoice, wat kwam ze hier doen? Een ding wist ze zeker, ze moest haar droom kwijt. 'Kom binnen Angelvoice, ik wil met je praten.' Holly had haar stem gekalmeerd zodat er leek alsof er niks aan de hand was.


A friend in times of need~ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
A friend in times of need~ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 20:46

Angelvoice schreef:
A friend in times of need~ 1zoaj4z
“She that is thy friend indeed, she will help thee in thy need:
If thou sorrow, she will weep; If thou wake, she cannot sleep:
Thus of every grief in heart. She with thee does bear a part.
These are certain signs to know. Faithful friend from flattering foe.”

Ze knipperde zacht terwijl een onbehagelijk gevoel over haar schouders kroop. Alsof een geluid klonk ver weg in haar gedachtes leken haar ogen even te vervagen. Als een komeet die door haar ogen flitste. Echter was het beeld dat ze voor zich had anders. Iets donkers. Vier kittens waarvan ze naam nog afkomst wist. Echter leek de schaduw van een kat hen te overweldigen en bloed druppelde op hun vachtjes. Angel schreeuwde maar leek niets uit te kunnen spreken. Ze stapte verwoed naar voren maar een stem hielt haar tegen. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." De woorden eindigde in stilte en Angel's ogen schoten ver open. Was dat.. Kon dat.. Een prophecy? Had Starclan echt gesproken tegen haar? Blijdschap om het feit dat ze niet compleet in haar eentje stond. Dat Starclan achter haar bleef. Werd al heel snel uit haar systeem verbannen en een koud gevoel betrok haar. The one who holds the power? Had Starclan het over Hollystar? Maar.. Revenge. Wie zou om Wraak komen? Ze begreep het niet en ze rilde even.
'Kom binnen Angelvoice, ik wil met je praten.' De stem van Hollystar bracht haar geheel terug naar het heden en ze stapte langzaam haar leaders den in. Ze schudde haar geschrokken blik van haar af en keek haar leader aan. Ze begroette de Somali met haar neus tegen het voorhoofd van haar Leader en bekeek toen Hollystar geheel. Het feit dat ze bezweet was liet Angel geschrokken opkijken. Ze opende geschrokken haar mond terwijl ze uit gewoonte bij de poes ging liggen."Gaat het wel Hollystar, is er iets gebeurd?" Klonk haar stem zacht en zorgzaam terwijl ze haar neus even tegen haar Leaders wang duwde.


A friend in times of need~ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 21:24

A friend in times of need~ Hollystarheader

De poes kwam rustig naar hollystar toelopen, maar aan de ogen te zien was er iets dat niet klopte, iets dat verontrustend was. Holly voelde hoe haar Medicine Cat met der neus tegen haar voorhoofd deed als begroeting. Ze liet de poes toe om bij haar te liggen op het verse mos. Met haar tong ging ze even snel over haar rug voordat ze in gesprek ging met Angelvoice, een van haar loyaalste katten, en goede vriendin. De spanning was niet bepaalt rustig of hevig, maar het maakte de den ongemakkelijk. Het is het beste om zo te blijven, buiten zou het alleen erger maken. Haar felle ogen keken in die van Angel. Waarom zou ze met haar willen praten? Mischien om te vertellen hoe het ging met de Bloodclan kat. Of hoe de verzorging van de clan was. Of, heel mischien een Prophecy? "Gaat het wel Hollystar, is er iets gebeurd?" Miauwde de zachte stem van de zorgzame poes. Holly winkte met haar vos achtige oren en keek er moeilijk bij. Ze werkte haar blik af van Angelvoice. Ze wou het graag kwijt, de droom van net. Maar iets hield haar tegen, alsof het slecht zal zijn om het uit haar mond te laten gaan. Ze zuchte en begon met praten. 'Toen ik net lag te slapen...kreeg ik een droom. Een droom waarvan ik nog steeds kippenfel van heb en dat me achtervolgt...Het is moeilijk om het te zeggen....' Zonder dat ze het door had glijdde er een kleine traan over haar wang. Hollystar keek erna hoe het op de poot van Angelvoice viel en doorgleed in het mos totdat die verdween. Dit was de eerste keer dat de gehuild had zins de dood van Tallstar. Hollystar staarde in het niets. 'Ik haat emoties....' Dit was het enige wat ze dacht in haar hoofd.



A friend in times of need~ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
A friend in times of need~ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:42

A friend in times of need~ 1zoaj4z
“She that is thy friend indeed, she will help thee in thy need:
If thou sorrow, she will weep; If thou wake, she cannot sleep:
Thus of every grief in heart. She with thee does bear a part.
These are certain signs to know. Faithful friend from flattering foe.”

'Toen ik net lag te slapen...kreeg ik een droom. Een droom waarvan ik nog steeds kippenfel van heb en dat me achtervolgt...Het is moeilijk om het te zeggen....' Zonder dat ze het door had glijdde er een kleine traan over haar wang. Hollystar keek erna hoe het op de poot van Angelvoice viel en doorgleed in het mos totdat die verdween. Angel had de traan gevolgd en probeerde haar schrik te onderdrukken. Dit was.. Wanneer had ze voor het laatst Hollystar zien huilen of verdriet zien uitten? Was het.. Tallstar's dood? Ze duwde haar neusje net onder Holly's oog alsof ze zo mogelijk meerdere tranen kon stoppen.
Langzaam drongen haar woorden tot Angel door en haar groene ogen werden wat groter terwijl ze slikte. "Holly." Fluisterde ze even niet in staat haar leader met volledig respect aan te kunnen spreken.. Zij had dezelfde Prophecy gekregen als Angel, dat moest wat betekenen toch? Het beeld van die kittens en die schim.. Het spookte door haar hoofd net als de woorden die Starclan haar had gegund. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Fluisterde ze zacht terwijl ze Hollystar aankeek. Ze hoefde geen woorden meer te zeggen.. Holly zou het begrijpen.. Windclan.. Stond iets te wachten.. Iets vreselijks, en een angstaanjagend gevoel bekroop Angel dat het te maken had met hun kittens.. Misschien zelfs de toekomstige kittens van haar broer..


A friend in times of need~ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 17:25

A friend in times of need~ Hollystarheader

Al snel was de huilbui over en kon ze weer helder denken. In de kille stilte dacht ze na over de feiten. Waarom had ze deze droom? Het waren duidelijk kittens die ze kende, maar de namen waren weggevaagd bij het ontwaken van de droom, nou...nachtmerrie. De kittens leken op elkaar, maar ze had ze nog nooit in het kamp gezien. Geen van de Queens heeft nog geworpen in de laatste twee meetings. Dat was nog steeds een raadsel voor haar. En wat was dat met die schim? Er waren kenmerken van een kat, poes of kater was niet te zien. Ook waren de ogen weg en was het een eindeloze put vol ellende. En aan de plaats had ze ook niks. Zwart was het enige wat je zag, geen planten of bomen of een bekende plek die je je zou herkennen. De feiten waren er, maar bracht haar niet verder. Toen werd de stem van Angelvoice opgezet en brak haar puzzeligge gedachte af. "Holly." klonk haar stem een afgebroken. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Stilte heersde in de Den. Hollystar stond op en ging zitten, starend in het niets. Haar ogen stonden vol raatsels maar vastberaden om het op te lossen. Het was een prophecy van Starclan gestuurd naar hun Medicine Cat. 'Als je een bericht van Starclan hebt gehad, zal dit de hele clan aangaan....Praat er met niemand over, zelfs niet Dapplepaw. Ik wil zekerheid hebben wat er staat te gebeuren.' Antwoordde ze om de stilte te doden. 'Laten we buiten verder praten.' Ze wachte niet op een antwoord van haar vriendin, het klonk als een bevel. Snel stapte ze uit de Den, sprong vlug op de grijze warme steen en ging daar zitten, kijkend naar spelende kittens.



A friend in times of need~ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
A friend in times of need~ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 20:55

Angelvoice schreef:
A friend in times of need~ 1zoaj4z
“She that is thy friend indeed, she will help thee in thy need:
If thou sorrow, she will weep; If thou wake, she cannot sleep:
Thus of every grief in heart. She with thee does bear a part.
These are certain signs to know. Faithful friend from flattering foe.”
Stilte heersde in de Den. Hollystar stond op en ging zitten, starend in het niets. Haar ogen stonden vol raatsels maar vastberaden om het op te lossen. 'Als je een bericht van Starclan hebt gehad, zal dit de hele clan aangaan....Praat er met niemand over, zelfs niet Dapplepaw. Ik wil zekerheid hebben wat er staat te gebeuren.' Antwoordde ze om de stilte te doden. 'Laten we buiten verder praten.' Ze wachte niet op een antwoord van haar vriendin, het klonk als een bevel. Snel stapte ze uit de Den. Even bleef Angelvoice verbaast achter. Ze draaide even met haar oren. Er was iets behalve deze Prophecy wat Hollystar duidelijk dwars zat. Met langzame gracieuze passen volgde de kleine Windclan poes haar Leader. De zon straalde vel op haar bruine kop en ze schudde even gedesoriënteerd haar hoofdje. Denkend aan haar familie. Bloodsmasher, haar oudere broer. Twilightsparkle haar oudere zus en Kittyheart haar tweelingzus. Ze had nooit helemaal goed om kunnen gaan met Kittyheart maar ze wist wel dat haar zus van haar hielt. En zo hielt Angel ook van haar zusters en broer. Als hen iets zou overkomen, zou Angelvoice geen raad weten.
Haar groene ogen fixeerde zich op Hollystar terwijl ze naast de Leader kwam zitten. Uitkijkend over de spelende kittens. Zacht zuchtte ze even en wiebelde iets met haar oren. "Hollystar.. Ik weet een ding zeker van deze Prophecy.. Het gaat om jou.. The one who holds the power.. Het kan niet anders." Fluisterde ze zacht terwijl ze de kattin aankeek. "De Clan moet er van weten, voor jouw veiligheid." Haar stem was zorgzaam en warm terwijl ze zacht haar neus tegen die van Hollystar aandrukte. Nee, als Holly iets zou overkomen zou ze het zichzelf nooit vergeven. Holly was niet alleen haar Leader en de Partner van haar broer. Ook was Holly als een zus voor haar. En niets zou die band verbreken.



A friend in times of need~ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 20:49


A friend in times of need~ Hollystarheader

Iedereen toegestaan om te posten

Haar loyaale medicine cat ging naast haar zitten terwijl zij uitkeek op de spelende kittens. Het bracht haar terug naar de oudere dagen. Toen alles nog zorgeloos was en alles een speelveld leek te zijn. Toch was het een onverwacht gevoel voor haar dat ze eerst als kit ter wereld kwam en uiteindelijk als Leader van Windclan eindigde. En als ze dat wou, moest ze beschermd worden. Hoeveel ze ook op tegen was en vond dat de clan moest worden beschermd. "Hollystar.. Ik weet een ding zeker van deze Prophecy.. Het gaat om jou.. The one who holds the power.. Het kan niet anders." Fluisterde ze zacht terwijl ze de kattin aankeek. "De Clan moet er van weten, voor jouw veiligheid." Hier was ze al bang voor. Rustig draaide ze haar kop om naar Angelvoice die zachtjes haar neus tegen de hare duwde. Een zucht verliet haar keelgat toen ze de poes ernstig aankeek. ' De clan moet beschermd worden. Als jou voorspelling klopt... dan zij het zo. Maar ik red me wel. Er loert gevaar om de hoek en ik ben bang dat de clan ervan zal bezwijken.' De Somali stond op en keek recht het kamp in. 'Jij zal de prophecy delen aan de clan naast mij op de High Rock.' De wind liet haar lange haren dansen in de wind toen ze haar mond opentrok en de woorden uitsprak voor een Clanmeeting.
' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speek.' Ze zette een stap opzij en liet de poes haar woord doen.



A friend in times of need~ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 21:12

Hij schraapte zijn keel terwijl hij door de den keek. In zijn ogen gloeide weer het bekende moedige licht. Hij duwde zichzelf op, en er verscheen meteen een opgewekte glimlach op zijn gezicht. Het was weer tijd voor een nieuwe dag, en hij begon een dag altijd opgewekt. Zonder erbij na te denken liep hij automatisch naar de hoop kruiden die er lagen. Hij controleerde of ze van alles nog genoeg hadden. Met een trotse blik keek hij ernaar, ja, ze hadden nog genoeg. ' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speek.' Zijn oren schoten opeens op. Wat? Hij draaide zich snel naar de uitgang en liep erdoor heen. Met een nieuwsgierige blik op zijn mentor gericht keek hij naar haar. Zijn oren hield hij omhoog gericht, en kort gleed zijn blik naar holleystar. Nee, hij zag aan haar dat dit serieus was, heel serieus. Hij had het gevoel dat dit geen fijn gesprek werd. Hadden de twee een prohepcy binnen gekregen? Hij vroeg zich eigenlijk af of hij die ook kon ontvangen. Hij dacht van niet, maar hij wist het niet zeker. Misschien dat hij het ooit aan Angelvoice zou moeten vragen. Hij keek hoe meer katten zich om de steen heen plaatsten. Ook zij voelden dat er iets mis was. Hij slikte en sloot kort zijn ogen. Als het maar niet over Hollystar's kits ging. Want hij wou dat ze gezond geboren werden, en dat ook zij een prachtig leven konden leiden.
"May starclan be with us." Zei hij stil, zo stil dat niemand het zou horen. Hij sloeg zijn staart voor zijn poten en wachtte af tot zijn mentor ging praten. In haar ogen zag hij dat het niet juist was, dat het geen fijn nieuws was. Hij richtte zijn ogen naar zijn poten, hij wou het weten. En wel nu eigenlijk. Steeds meer katten leken zich te verzamelen, hij hoorde ze tegen elkaar praten. Hij voelde aan hun sfeer dat ze het ook wouden weten.


A friend in times of need~ 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrush
Elder
A friend in times of need~ DPKsfdL
Cynthia
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 143 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Shadowrush
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 16:21

Shadowpaw lag rustig voor de apprentices den uit te rusten. Plots hoorde hij Hollystar de clan bijeen roepen, maar hij had geen idee waarom er nu een clanmeeting zou komen. Hij stond op en strekte zijn lichaam even uit. Hij liep naar de plek toe waar al een aantal katten zich verzameld hadden en zocht een plekje uit waar hij alles goed kon zien. Hij zag dat Angelvoice naast Hollystar stond, alleen hij begreep niet waarom, maar iets begreep hij wel, het kon nooit goed zijn als hij in de blikken van de twee poezen keek. "Cats from Windclan, Starclan has sent a message to Angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speak." De woorden gaven hem alleen maar meer het gevoel dat er iets mis was en hij wilde nu echt graag weten wat er aan de hand was, maar misschien was het voor de poezen ook nog niet helemaal duidelijk. Alleen dat kon hij niet geloven, want anders zouden ze de clan er vast nog niet van op de hoogte stellen. Hij richtte zijn blik naar Angelvoice, want hij wist dat zij het antwoord zou hebben voor de vragen die hij had, althans dat hoopte hij. Je kon er namelijk nooit zeker van zijn. Hij merkte dat er ook steeds meer katten naar de plek waren gekomen en dat iedereen wilde weten wat er gaande was. Hij wilde het zelf wel weten, maar ergens ook weer niet. Wat nou als het iets heel ergs zou zijn? Hij schudde de gedachte weg, hij kon niet te vroeg conclusies trekken, het zou wel duidelijk worden wat het was.


A friend in times of need~ S3HIJn

A friend in times of need~ EsObDFyA friend in times of need~ UK1ajoIA friend in times of need~ MKN7vHEA friend in times of need~ LcrIgCQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 16:30

A friend in times of need~ Fe45e529bb91c248b28bbb9

nightpaw sloop naar een vlindertje dat op een bloem zat te rusten. Ze sprong eropaf, hellaas had het beesje haar al opgemerkt en vloog weg. Ze keek geirriteerd naar het wegvliegende vlindertje. Plots hoorde ze Hollystar`s oproep over het kamp, en iets erbuiten galmen. Ze sprong op en rende naar het kamp. Braaf ging ze met haar staart op de poten voor de highstone zitten. Ze zag dat niet alleen Hollystar, maar ook hun medicine cat Anglevoice er stond. Gespannen keek ze naar Anglevoice, zou er iets gebeurd zijn? Het was niet vaak het geval dat de Medicine cat op de highstone stond..


A friend in times of need~ X4hvs5
A friend in times of need~ Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw.
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Lianne Todd.
53

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Leopardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 16:43

Leopardpaw lag op haar buik te knagen op een zelfgevangen muis. Na haar introductie met Stormsong gisterochtend had ze zelf al een muis gevangen bij de vallende avond. Het dier lag er nog en daar zat ze nu ook op te kauwen. Haar marineblauwe ogen gingen het kamp rond. Ze werd, zoals altijd, door niemand gestoord. Had gaf haar tijd om na te denken, over de BloodClan poes bijvoorbeeld. Het was al een tijdje geleden, maar nog steeds lag de herinnering vers in haar geheugen. Ze hoopte met al haar hart dat ze haar ouders ooit eens in een droom zou zien, zoals haar leider en haar medicijn katten konden doen met StarClan. Zuchtend keek ze neer op haar pootjes en sloot haar ogen. Maar zij had die gave niet, ze was gewoon een ordinaire Clankat. De oude haat kwam weer opborrelen en ze sloeg haar klauwen in de aarde. Ze scheurde een grote hap van haar grijze veldmuis af en kauwde er driftig op. Stomme Clanleider, stomme Medicijn kat, stomme katten. Niemand wilde met haar zitten, ze paste er niet bij.. maar ze zou ze wel eens laten zien hoe ze echt was. Haar marineblauwe ogen schoten naar de plaats waar een bruine vlek verscheen en tot haar grote verassing zag ze Hollystar. Ze miauwde haar plaatselijke roep en liet de Clan bij één komen. Onmogelijk kon er nog een ceremonie zijn, en het was te stil om een ramp te hebben .. zou er iets anders zijn? Ze liet de muis voor wat het was, de honger vergeten en wurmde zich tussen haar Clanleden in. ' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speak’ Leopardpaw keek verbaast rond en zag Angelvoice omhoog kome. Er moest iets speciaals aan de hand zijn! Dat moest wel! Brandend ban nieuwsgierigheid bewoog ze heen en weer op haar poten met wild wiebelende oren. Ze zou haar hele leven er voor geven om één keer met StarClan in contact te kunnen staan .. om te weten wat .. iedereen dacht. Dit moest wel belangrijk zijn- anders zou Angelvoice daar niet staan … wat zou er aan de hand zijn?


L E O P A R D P A W
A friend in times of need~ 2cgzi0z
But while I breathe. I've got no evidence to prove my end.
And so you'll walk away? Nope, wrong again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
A friend in times of need~ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimevr 29 jun 2012 - 22:00

A friend in times of need~ 1zoaj4z
“She that is thy friend indeed, she will help thee in thy need:
If thou sorrow, she will weep; If thou wake, she cannot sleep:
Thus of every grief in heart. She with thee does bear a part.
These are certain signs to know. Faithful friend from flattering foe.”
Rustig draaide Hollystar haar kop om naar Angelvoice. Een zucht verliet haar keelgat toen ze de poes ernstig aankeek. ' De clan moet beschermd worden. Als jou voorspelling klopt... dan zij het zo. Maar ik red me wel. Er loert gevaar om de hoek en ik ben bang dat de clan ervan zal bezwijken.' De Somali stond op en keek recht het kamp in. 'Jij zal de prophecy delen aan de clan naast mij op de High Rock.' Angelvoice knikte zacht en volgde haar langzaam. ' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speek.' Ze zette een stap opzij zodat Angelvoice er bij kon. Ze slikte zacht en keek hen allemaal aan. Stuk voor stuk vertrouwde ze allemaal op Hollystar, Inkmaks en haar. De clan diende dit te weten. En wel nu. Ze stapte langzaan naar voren en ademde diep in. "Starclan heeft ons gewaarschuwd. Hollystar en daarmee onze hele clan zal gevaar lopen." Begon ze langzaam en slikte even. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Haar stem was helder en toonvaster als net. Heel even ademde ze in en keek elke kat aan die haar aankeek. "Dit zijn de woorden die Starclan mij gegund heeft. Zoals jullie weten is Hollystar in verwachting van de trouwe Warrior Bloodsmasher en ik vrees dat deze prophesy te maken zal hebben met haar kittens." Ze ademde nogmaals in en slikte het laatste brok in haar keel weg. "Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen." Even wachte ze en keek schuin naar haar leader maar iets in haar blik leek geen tegenspraak te dulden. "Als iemand hier bezwaar tegen heeft laat die dan nu spreken." Ze hief haar hoofd hoger om de gehele Clan te overzien. Dit ging om Hollystar en het nieuwe leven wat ze in zich droeg. Het leven van haar broer. Het zou over het algemeen niet uitmaken. Partner van haar broer of niet. Het was haar leader en het ging hier over kittens. Angelvoice zou geen enkel risico nemen. Nooit. En nu al helemaal niet!


A friend in times of need~ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimeza 30 jun 2012 - 20:55

Rustig liep de poes door het kamp, ze wou daarnet naar Hollystar toe lopen om te vragen wanneer ze zouden trainen, maar toen ze Angelvoice ook richting de Leaders Den zag lopen, was ze omgedraaid. Ze wist dat de medicin cat goed bevriend was met de leader en wou ze dan ook niet storen. Nu zat ze een beetje verveels in het kamp op een muisje te knauwen. Toen het dier op was, ruimde ze de botten netjes op en keek even rond. Plots zag ze Hollystar en Angelvoice lopen, maar schonk er eerst niet veel aandacht aan. Rustig keek ze rond, wat zou ze eens gaan doen? Net toen ze besloten had wat ze zou doen hoorde ze Hollystars stem. ' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, speek.' sprak de poes uit, waarna ze een stap opzij zette en Angelvoice aan het woord liet. Een bericht van Starclan? Interessant, tenminste, ze hoopte natuurlijk dat het goed nieuws was en zelfs dat wist ze al niet zeker. Wou ze het eigenlijk wel horen? Maar de nieuwsgierigheid naar het bericht was groter dan de angst dat het erg slecht nieuws zou zijn, dus liep ze dichter naar de steen toe en voegde zich bij de groep katten. "Starclan heeft ons gewaarschuwd. Hollystar en daarmee onze hele clan zal gevaar lopen." Begon ze langzaam en slikte even. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Haar stem was helder en toonvaster als net. Heel even ademde ze in en keek elke kat aan die haar aankeek, wat ook Linepaw deed. Ze kon haar blik even niet weghalen van de medicin cat. Ze vond dit veel te interessant en eigenlijk ook een beetje beangstigend. Wat ging er nou gebeuren? "Dit zijn de woorden die Starclan mij gegund heeft. Zoals jullie weten is Hollystar in verwachting van de trouwe Warrior Bloodsmasher en ik vrees dat deze prophesy te maken zal hebben met haar kittens." Ze ademde nogmaals in en slikte het laatste brok in haar keel weg. "Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen." Even wachte ze de poes en keek ze kort naar Hollystar maar daarna ging ze weer door. "Als iemand hier bezwaar tegen heeft laat die dan nu spreken." Ze hief haar hoofd hoger en Linepaw keek even met grote, verbaasde en toch licht bezorgde ogen naar de medicin cat. Haar training zou misschien even stopgezet worden, maar dat vond ze eigenlijk nog het minst erge van allemaal. Immers zou het ook kunnen dat het gewoon nog doorging. Wat ze erger vond was dat het Hollystar was. Ze vond de poes immers erg aardig en het was haar leader en die van de hele windclan natuurlijk. Ook droeg ze nieuw leven bij zich. Nou ja, veel zou ze er niet aan kunnen veranderen, maar toch... Even keek ze het kamp rond, ze was eigenlijk benieuwd hoe de rest zou reageren.



A friend in times of need~ I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:


Laatst aangepast door Linepaw op wo 4 jul 2012 - 15:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimezo 1 jul 2012 - 9:29

Thornpaw liep door het kamp, ze verveelde zich kapot. Vandaag had ze totaal geen zin om iets te doen. Toen zag ze ook Linepaw verveeld op een muisje knagen."Oké" dacht Thorpaw "Ik ben hier niet de enige verveelde kat." Plots stond Linepaw op en liep daar de highrock. Thornpaw zag dat er al enkele katten zich er rond hadden verzameld. Wat was daar te doen? Plotseling hoorde ze de stem van de medicin cat."Starclan heeft ons gewaarschuwd. Hollystar en daarmee onze hele clan zal gevaar lopen." Begon ze langzaam en slikte even. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Thornpaw snapte er niet echt iets van. Teleurgesteld schudde ze haar kop. Ze was nog maar pas leerling. Angelvoice ging verder:"Dit zijn de woorden die Starclan mij gegund heeft. Zoals jullie weten is Hollystar in verwachting van de trouwe Warrior Bloodsmasher en ik vrees dat deze prophesy te maken zal hebben met haar kittens." Ze ademde nogmaals in en slikte het laatste brok in haar keel weg. "Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen." Thornpaw schrok. Zou er iets met de ongeboren kittens gebeuren van Hollystar. Dat zou verschrikkelijk zijn. Zenuwachtig begon ze zichzelf met vlugge halen te wassen om zichzelf te kalmeren. Ze zouden er toch iets aan doen. Thornpaw richtte haar blik op Angelvoice."Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen." Thornpaw ademde opgelucht uit na de woorden van Angelvoice." Als iemand daar bezwaar tegen heeft, laat die dan nu spreken" Thornpaw schudde heftig haar kop. Alles voor Hollystar. Voor haar part mocht ze het kamp niet meer uit, als er maar niets gebeurde met Hollystar.


A friend in times of need~ Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

A friend in times of need~ Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 20:13

Desertpaw had net een tukje gedaan in de apprentice den.Nog slaapdronken schuifelde ze naarbuiten.Ze schrok wakker toen ze thornpaw,linepaw en nog veel meer windclan leden zich bij de highrock hadden gevoegd.Angelvoice stond er boven op,met hollystar naast haar.Ze keken allebei erg ernstig.'Er zou toch niets aan de hand zijn?' Dacht ze bij zichzelf.' Cats from Windclan, StarClan has sent a message to angelvoice. This message will convince everyone of the danger to our ground and bodies. Angelvoice, spreek.'
Desertpaw was angstig geworden van het bericht van hollystar.Als hollystar iets meende,dan meende ze het ook! De medicine cat miauwde langzaam:"Starclan heeft ons gewaarschuwd. Hollystar en daarmee onze hele clan zal gevaar lopen." Desertpaw zag haar slikken,en ze vervolgde:"Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Haar stem was helder,en desertpaw spitste haar oren nog verder.Angelvoice keek haar betekenend,en vervolgens alle warriors,apprentices,kits en elders.Haar stem had toonvast geklonken,en dat zag desertpaw ook in de ogen van de medicine cat. "Dit zijn de woorden die Starclan mij gegund heeft. Zoals jullie weten is Hollystar in verwachting van de trouwe Warrior Bloodsmasher en ik vrees dat deze prophersy te maken zal hebben met haar kittens." De kittens! Door de ruggengraat van de apprentice ging een rilling.Er mocht niks met de kits van haar leider gebeuren. "Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen.' Angelvoice stopte even en zei daarna:"Als iemand hier bezwaar tegen heeft laat die dan nu spreken." Het bleef stil. Desertpaw staarde heel even voor zich uit, terwijl ze nadacht over de prophercy.


A friend in times of need~ 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:



Laatst aangepast door Desertpaw op zo 5 mei 2013 - 16:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
A friend in times of need~ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: A friend in times of need~   A friend in times of need~ Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 20:36



A friend in times of need~ Hollystarheader

Ze keek in de ogen van haar vriendin. Haar ogen waren duidelijk te lezen, van veraf was het onduidelijk. Hollystar vertrouwde erop dat ze de Prophecy duidelijk en pakkend zou uitspreken. Toch wou Holly haar Clan niet op spanning brengen, het ging net zo goed met alles. Maar in de toekomst zou dit meer voorkomen, en dit was een goede voorbereiding voor komend gevaar dat om de hoek loert. Deze ervaringen opdoen was het minste wat ze voor de toekomst kon doen, en het verleden. Haar groen, blauwe ogen richtte zich weer op haar katten. Ze keken nieuwschierig en ernstig tegelijkertijd. Niet vaak werd de medicine cat naar voren gehaald om te spreken. "Starclan heeft ons gewaarschuwd. Hollystar en daarmee onze hele clan zal gevaar lopen." Begon ze langzaam en slikte even. "Revenge will come, be aware of the one that holds the power.." Haar stem klonk helder en toonvaster als net. "Dit zijn de woorden die Starclan mij gegund heeft. Zoals jullie weten is Hollystar in verwachting van de trouwe Warrior Bloodsmasher en ik vrees dat deze prophesy te maken zal hebben met haar kittens." Holly keek normaal terug naar de katten die zich bezorgde gezichten haar kant opdraaide terwijl ze Angelvoice hoorde ademhalen voor de volgende zin. "Daarom stel ik voor dat Hollystar constante bewaking zal hebben. Zeker vlak voor de geboorte van haar jongen." De kat die eerst helder klonk keerde zich naar haar toe met af te lezen ogen die wachtte op tegenspraak van haar, maar hollystar zij niks, haar ogen boorde zich in die van haar als goedkeuring, ook al was dat deels een leugen... "Als iemand hier bezwaar tegen heeft laat die dan nu spreken." Het was even stil, geen kat miauwde tegenspraak of fluisterde zachtjes. De Somali liep weer naar voren en knikte haar Angel dat ze weer naar achter kon stappen. 'Deze noodzakelijke maatregel zal ingaan vanaf nu deze dag tot aan het mysterieuze gevaar weggevaagd is. Ga terug waarmee je bezig was. En onthoudt: Maak je niet teveel druk om mijn veiligheid, de clan heeft jullie nodig.' Haar stem was duidelijk gesproken, deze situati moest niet uit de hand lopen, de clan gaat voor de Leader, ook al beschrijft de Warrior Code anders. ' Deze Meeting is hierbij gesloten.' dat waren haar laatste woorden voordat ze eindelijk ging liggen en rustig adem nam. Ineens ging haar buik heen en terug tot haar schrik. Meteen keek ze ernaar, maar het was al stil. Ze voelde het leven in haar al groeien. Hoelang zou het duren voordat het zover is. En nog belangrijker: wanneer komt de Prophecy tot waarheid?



A friend in times of need~ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A friend in times of need~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: