[Game] Amnesia; A Machine For Pigs



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Game] Amnesia; A Machine For Pigs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ariana.
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Ariana.
BerichtOnderwerp: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 14:42

Vooraf! Belangrijk, lees op zijn minst de 1ste alinea hier onder!! Ik weet dat hier veel jonge mensen op zitten dus ik waarschuw je nog wat verder als je het toch wilt negeren (:

Allright, dus de beroemde Amnesia; The Dark Decent krijgt een opvolger. Ik zeg er wel bij dat je minimaal 15 á 16+ moet zijn om eventuele Teaser trailer te kijken die geplaatst word c: het kan natuurlijk altijd anders vallen bij iedereen- maar de geluiden en de omgeving zijn een beetje eng ^^

Amnesia: A Machine For Pigs. Is een aankomende horror, survival game gemaakt door thechineseroom en geproduceerd door de bekende 'Frictional Games'. Dit spel is een indirect vervolg van Amnesia The Dark Decent. Hoewel de enge sweer hetzelfde is, zijn de monsters mogelijk allemaal verwijdert en aangepast. Met de net bekend gemaakte 'Pig Grunt'. Het speelt zich echter af 60 jaar na Daniel's avontuur in The Dark Decent (in 1899 dus). Je bespeelt Oswalt, die word achtervolgt door dromen over een grote machine voor varkens. Hij keert terug uit een expeditie in Mexico en heeft een ziekte opgelopen. Geraakt door een hevige koorts komen de dromen tevoorschijn tot hij weer bij bewustzijn komt. Hij weet niet dat hij al maanden heeft liggen dromen, en wanneer hij wakker word hoort hij het gebrul en het gekraak van machines.

Nou er is een Teaser uitgekomen waar dus een sneak-peak van *waarschijnlijk* het hoofd monster van allen in word weergeven. Of er weer twee bij komen zoals In The Dark Decent of het blijft bij maar één monster is nog niet bekend. Het monster die je ziet word de 'Pig-Grunt' genoemd. Naar de Grunt/Gatherer uit de 1ste game. De 1ste game had de meest voorkomende de 'Grunt/Gatherer', de Brute, en het Water Monster. Justine is een apart sub deel van een sub verhaallijn. Hier is de Teaser, ik waarschuw je nogmaals, het kan gevoelig materiaal bevatten dus ik raad het écht niet aan voor mensjes onder de 15 (: Het spel in kwestie + The Dark Decent evenmin. In de teaser trailer zie je hoe de Pig Grunt de deur doorbreekt, gecombineerd met harde geluiden en het gepiep en gejank van een varken.


Op 0:42 kan je hem langs de krat zien komen, zijn schaduw zie je ook al. Het is dus vrij logisch. 'A Machine For Pigs'. Door het aandoen van die machine is de vent dus in een varken verandert. Of dat is wat ik er uit haal. Dat gold ook voor de Grunt, Brute en Justine in TDD.

De release date is nog niet echt vastgesteld maar hoogswaarschijnlijk zal hij voor of rond Halloween klaar en uit zijn (:

Vertaalt door mezelf, bron Wikipedia en Amnesia Wikia c:
Ik ben zelf heel erg opgewonden door deze onthulling <3 En ik ben vanplan hem zo snel mogelijk te downloaden en te challenge opnieuw aan te gaan. In het donker deze keer xD Amnesia The Dark Decent was doodeng, maar nu zie je maar weer, dat het nog enger kan ^^ Wat vinden jullie hier van. Wat vinden mede TDD spelers er van? Leave A Comment <3


You're gonna hear me roar
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 15:54

Je speech maakt me bang, ik durf de trailer niet te bekijken D:
Het klinkt awesome : D Maar heel erg eng O_°
en nog steeds durf ik de trailer niet bekijken xD
Als ik wat ouder, 82, ben zal ik het wel eens nachecken xD
maar het klinkt echt heel gaaf : D
EDIT; ik heb de trailer bekijken °-° heel leuk, hehe...


[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemuru
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE
161

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons // 'Bout two years
Gender:
Rank:
Nemuru
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 16:04

Honestly; CAN'T WAIT FOR PEWDIE TO PLAY THIS.
Ben zelf te bang om dit soort games te spelen, maar de teaser ziet er goed uit.


[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Nemurusig1
There is not a thin line between love and hate.
There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate.
Lots of planets have a north:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana.
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 17:38

Nemuru schreef:
Honestly; CAN'T WAIT FOR PEWDIE TO PLAY THIS.
Ben zelf te bang om dit soort games te spelen, maar de teaser ziet er goed uit.

Helemaal mee eens ;D
Ik heb Amnesia The Dark Decent zelf 2x uitgespeeld, daar kan je mee beginnen heel langzaam. Of aan zachtere horror games zoals F.E.A.R. Dat is meer schrik momenten.

@Glacierkit; Die speech móet je bang maken >3
De voorganger van AMFP is echt een aanrader ;D De trailer is inderdaad heel beangstigend xD


You're gonna hear me roar
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 22:57

Oh god ik vond Amnesia Justine zo eng he! Ik hoop dat deze ook awesome wordt xD


[Game] Amnesia; A Machine For Pigs RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimema 18 jun 2012 - 7:53

Toen ik het las werd ik echt bang x'D
Ik heb het gewoon gewaagd om de trailer te kijken, die Grunt [of whatever x'D] was creepy o.o'
Maar natuurlijk ga ik die game niet kopen, 14 en niet echt zo'n fan van die soort spellen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:39

Ik heb gehoord dat de Game pas in 2013 uitkomt, en dat dat ook nog niet helemaal zeker is.


[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana.
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs DPKsfdL
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:45

Ja klopt, dat heb ik dus ook gehoord xD
Nou ja, hoe langer het wachten hoe groter de beloning word, ea? c:

Misschien komt hij ergens tussen Halloween en 2013 uit, never know :3


You're gonna hear me roar
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Amnesia; A Machine For Pigs   [Game] Amnesia; A Machine For Pigs Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:49

[Pewdie hea? Wink]
Hij lijkt mij best wel stoer, al zou ik te bang zijn om het te spelen xD


[Game] Amnesia; A Machine For Pigs Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Game] Amnesia; A Machine For Pigs
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: