Apprentice Ceremony



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Apprentice Ceremony

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenstar
StarClan
Apprentice Ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:28

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" riep Brokenstar over het kamp. Alweer stond hij hier, terwijl hij nog geen dag geleden vier apprentices tot krijgers had benoemd. "We zijn hier bijeengekomen om drie leerlingen mentors te geven. Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw, kom naar voren." Hij keek naar beneden. "Purplestorm, je bent nog niet zo lang een krijger, maar je bent klaar voor een eigen leerling. Jij word mentor van Swallowpaw. Ik hoop dat je alles wat je van Blacksky hebt geleerd aan Swallowpaw zal doorgeven." Brokenstar keek even de kattenmenigte rond. "Blacksky, jij word de mentor van Tigerpaw. Ik hoop dat je hem alles leert over de Warrior Code." Hij dacht even na. "En als laatste, Forestpaw, ik word jouw nieuwe mentor." HIj sprong naar Forestpaw toe en duwde zijn neus tegen Forestpaw's neus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:38

'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!' Blacknight kwam net het kamp binnen en hoorde het geroep van Brokenstar. Blacknight ging voor de hoge rots zitten. 'We zijn hier bijeengekomen om drie leerlingen mentors te geven. Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw, kom naar voren.' Blacknight keek naar haar meeloper die ze ook als haar vriend zag (niet vriendje). 'Purplestorm, je bent nog niet zo lang een krijger, maar je bent klaar voor een eigen leerling. Jij word mentor van Swallowpaw. Ik hoop dat je alles wat je van Blacksky hebt geleerd aan Swallowpaw zal doorgeven.' ,`wat Purplestorm de mentor van mijn meeloper mijn vriend,`dacht Blacknight 'Blacksky, jij word de mentor van Tigerpaw. Ik hoop dat je hem alles leert over de Warrior Code.' ,`mij broer's derde leerling wat een eer ze'g,` 'En als laatste, Forestpaw, ik word jouw nieuwe mentor.' Brokenstar sprong van de hoge rots af en Blacknight greep haar kans en ze liep on opgemerkt naar Swallowpaw "veel succes met Purplestorm als je wil kan ik je ook eens trainen" fluisterde Blacknight tegen Swallowpaw. Blacknight ging weg snel weer weg bij Swallowpaw en ze verdween in de warriors den.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 18:34

Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eige prooi te vangen zich verzamelen voor een clan vergadering hoorde ze brokenstar roepen ze renden uit de appences den naar de vegadering yes ik krijg een mentor maar wie zou dat zijn dacht ze 'yes blacksky' fleusterde ze Wouw ik ben leerling En de liefste clankat was haar mentor 'yes' fleusterde ze ze keek vol bewondering naar haar mentor wouw vanaf nu word alles anders dacht ze jagen rennen jacht tegnieken oefenen wouw wat word dit mooi en ik ben zo blij dat blacksky mijn mentor word hij kan alles zo goed ik hoop dat ik net zo word
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 18:55

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" riep Brokenstar over het kamp. Purplestorm stond meteen op en liep naar de Groote rots. "We zijn hier bijeengekomen om drie leerlingen mentors te geven. Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw, kom naar voren. Purplestorm, je bent nog niet zo lang een krijger, maar je bent klaar voor een eigen leerling. Jij word mentor van Swallowpaw. Ik hoop dat je alles wat je van Blacksky hebt geleerd aan Swallowpaw zal doorgeven." Purplestorm maakte zich zo hoog mogelijk zodat iedereen haar konden zien. Haar nieuwe Apprentice was er niet, die zat in de Medicine Den. ''Hoe zou ze reageren, vast niet blij.'' dacht ze. ''Ik zal alles wat ik weet aan haar doorgeven en zal met eer mat haar trainen.'' Zei ze tegenover alle clankatten. "Blacksky, jij word de mentor van Tigerpaw. Ik hoop dat je hem alles leert over de Warrior Code." "En als laatste, Forestpaw, ik word jouw nieuwe mentor." Ze keek even naar blacksky, wat keek ze blij. Veel katten gingen naar de Ceremony weer verdelen over het kamp. Purplestorm liep naar Blacksky toe en zei. ''Gefeliciteerd, ik zie dat je erg blij bent met je nieuwe Apprentice.'' Purplestorm keek anders dan haar. Ze was er niet echt blij mee. Niet omdat zij het niet wilde, maar of Swallowpaw het wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:53

'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering' Blacksky was net het kamp binnen gelopen toen Brokenstar over het kamp brulde dat er weer een clan vergaardering is. Blacksky ging voor de hoge rots staan 'We zijn hier bijeengekomen om drie leerlingen mentors te geven. Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw, kom naar voren.' 'Purplestorm, je bent nog niet zo lang een krijger, maar je bent klaar voor een eigen leerling. Jij word mentor van Swallowpaw. Ik hoop dat je alles wat je van Blacksky hebt geleerd aan Swallowpaw zal doorgeven.' 'Blacksky, jij word de mentor van Tigerpaw. Ik hoop dat je hem alles leert over de Warrior Code.' 'En als laatste, Forestpaw, ik word jouw nieuwe mentor.' Blacksky keek naar Tigerpaw zijn nieuwe leerling "Brokenstar ik vind dat Scytheshade Blacknight en Batflight ook een leerling moeten krijgen, ik vind het niet echt bepaalt eerlijk dat Purplestorm al een leerling krijg terwel ze tegelijke tijd met Blacknight Scytheshade en Batflight een warrior is geworden en nu al een leerling krijgt en hun niet. Maar als u het zo wilt blijft het zo en ik zeg alleen maar mijn mening".
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Apprentice Ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:58

Brokenstar wou net weg gaan, toen Blacksky iets zei. "Brokenstar ik vind dat Scytheshade Blacknight en Batflight ook een leerling moeten krijgen, ik vind het niet echt bepaalt eerlijk dat Purplestorm al een leerling krijg terwel ze tegelijke tijd met Blacknight Scytheshade en Batflight een warrior is geworden en nu al een leerling krijgt en hun niet. Maar als u het zo wilt blijft het zo en ik zeg alleen maar mijn mening." Brokenstar keek naar Blacksky, dacht even na en zei toen "Goed idee Blacksky. Jij hebt er twee apprentices gehad." Hij keek naar de menigte die zich al klaar maakte om weg te gaan. "Katten van ShadowClan! Ik ben na overleg met Blacksky tot het volgende gekomen! Blacknight, jij word de nieuwe mentor van Tigerpaw. Scytheshade, jij word de nieuwe mentor van Forestpaw. Leer ze alles over de warrior code en wat jullie van Blacksky hebben geleerd." Hij knikte even naar Blacksky en sprong toen weg.


Apprentice Ceremony Brokenstar-1

Apprentice Ceremony NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 21:07

Blacknight was van plan naar haar den te gaan toen Blacksky begon te praten. 'Brokenstar ik vind dat Scytheshade Blacknight en Batflight ook een leerling moeten krijgen, ik vind het niet echt bepaalt eerlijk dat Purplestorm al een leerling krijg terwel ze tegelijke tijd met Blacknight Scytheshade en Batflight een warrior is geworden en nu al een leerling krijgt en hun niet. Maar als u het zo wilt blijft het zo en ik zeg alleen maar mijn mening'. 'Goed idee Blacksky. Jij hebt er twee apprentices gehad.' gaf Brokenstar als antwoord 'Katten van ShadowClan! Ik ben na overleg met Blacksky tot het volgende gekomen! Blacknight, jij word de nieuwe mentor van Tigerpaw. Scytheshade, jij word de nieuwe mentor van Forestpaw. Leer ze alles over de warrior code en wat jullie van Blacksky hebben geleerd.' Blacknight's mond stond wijd open ,`heb ik een apperentice? ik heb een apperentice en dat komt daar Blacksky,`. Blacknight liep naar voren naar Tigerpaw toe en legde haar hoofd in zijn flank "Tigerpaw ik zal je alles leren wat ik van Flametail en Brokenstar heb geleert". Blacknight deed haar hoofd uit Tigerpaw's flank en ze liep aar Blacksky toe. "dankje Blacksky echt bedank ik ben ze blij!".
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 22:24

Toen broken star terug kwam en de clan de mededeling ging vertelen zakte tigerpaw's mond open zolang ze zich kon herineren is er nog nooit zoon bedenking geweest toenpas besefte ze dat ze blacknight haar nieuwe mentor was wouw blacknigt word mijn mentor dacht ze nu word ik zoiezo een goede krijger ik vraag me af hoe de andere leerlingen het vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Apprentice Ceremony DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 22:29

Tigerpaw, minstens 5 regels en wil je letten op leestekens Very Happy bedankt, Brokenstar


Apprentice Ceremony Brokenstar-1

Apprentice Ceremony NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw
Member
Apprentice Ceremony DPKsfdL
114

CAT'S PROFILE
Age: 8 Manen.
Gender:
Rank:
Wrenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice Ceremony   Apprentice Ceremony Icon_minitimedi 14 sep 2010 - 15:45

Met gesloten ogen lag Wrenkit opgerold in de Nursery. Hij probeerde te slapen. Naughtykit en Graykit waren er beiden niet, dus kon hij niet veel anders doen. Die twee waren natuurlijk weer op avontuur uitgegaan en hij… Hij was natuurlijk weer te bang om maar een poot buiten het kamp te zetten zonder toestemming. Met moeite tilde hij zijn oogleden op en hief hij zijn kop op. Zijn ogen stonden afwezig. Waarom leek hij niet zoveel op hun? Oké, hij was de kleinste… Maar lengte had er toch niets mee te maken? Een bekende roep deed het katertje uit zijn gedachte opschrikken. ’Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!’ Wrenkit schoot overeind. Een beetje vertwijfeld bleef hij staan. Hij was nog niet oud genoeg om een eigen prooi te vangen… Maar iets meepikken van deze clanvergadering zou toch niet erg zijn? Hij slikte en trippelde toen zo zachtjes hij kon de Nursery uit. Vlak naast de ingang ervan ging hij zitten. Hij sloeg zijn staartje keurig om zich heen. Zijn ogen zochten eventjes het kamp door tot ze vast bleven haken bij Brokenstar, de almachtige clanleider van de Shadowclan. Er stonden nog vier andere katten bij hem. Nieuwsgierig keek Wrenkit ernaar. ’We zijn hier bijeengekomen om drie leerlingen mentors te geven. Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw, kom naar voren. Purplestorm, je bent nog niet zo lang een krijger, maar je bent klaar voor een eigen leerling. Jij wordt mentor van Swallowpaw. Ik hoop dat je alles wat je van Blacksky hebt geleerd aan Swallowpaw zal doorgeven.’ Een tinteling van opwinding kwam in Wrenkit naar boven. Ooit zou hij daar ook moeten staan en leerling worden… Dat zou hem te gek lijken! Hij schudde zijn hoofd weer en keek weer naar Brokenstar. Die de kattenmenigte rond keek. De blik van de Shadowclan leider bleef vasthangen bij een kat, die Wrenkit maar al te goed herkende. Zijn eigen vader, Blacksky! ’Blacksky, jij wordt de mentor van Tigerpaw. Ik hoop dat je hem alles leert over de Warrior Code.’ Trots stak Wrenkit zijn borst naar voren. Ooit zou hij net zoals zijn eigen vader een Apprentice krijgen. Die gedachte gaf hem een warm en fijn gevoel. ’En als laatste, Forestpaw, ik word jouw nieuwe mentor.’ Wrenkit zijn mond viel open van verbazing. Wat was Forestpaw een geluksvogel! Hij wou nog verder kijken wat er allemaal zou gebeuren; maar nam zichzelf voor dit beter niet te doen. Wat als iemand hem zou ontdekken en hem iets op te merken hebben? Snel stond hij op en trippelde terug de Nursery in. Hij had een besluit genomen. Hij hoefde niet te proberen zo ruig te zijn als Graykit noch Naughtykit. Hij zou gewoon de beste Apprentice ooit worden en ze laten zien wat hij kon! Rustig ging hij liggen en sloot hij zijn ogen. Ja… Dat ging hij doen.

- Moet weer eens wat doen met Wrenkitty (; -


Apprentice Ceremony Wrenpawsig
Ongelofelijk Bedankt Maaike!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apprentice Ceremony
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: