Algemene Onzin Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 39 ... 52  Volgende
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 8:55

You no bad on me? ;'D

Hehe, Ik kon het niet laten, WAAROM MOETEN MENSEN DIE VERDOEMDE KITTENS AANVRAGEN?! XD
EN WAAROM MOET IK ZO'N LEUKE FOTO VINDEN!? XD


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:00

KITTENSAANVRAGEN D:?

Ik volg niet. ;_;



Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:02

Bij Dangertail & Mistbow xD
Ik moet gewoon nog een kitten hebben ;-;
Welke riverclanner wilt topic met Dragon? c':


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinto.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Call me Danii.
118

CAT'S PROFILE
Age: Let my think..
Gender:
Rank:
Shinto.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:10

Slimm. Razz Najj, dit is mijn andere acc..

Trouwens, kunt iemand mij uitleggen hoe je zo'n doorzichtig randje doet ? :s


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Bf2bzo
x The light will chase us high x


His voice; https://www.youtube.com/watch?v=Nc-CWIjAsno&feature=plcp
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:12

Gewoon op Paint, en dan twee randjes van elkaar af .. xD


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinto.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Call me Danii.
118

CAT'S PROFILE
Age: Let my think..
Gender:
Rank:
Shinto.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:13

Ik heb volgens mij geen Paint.. :$ Hoe heet dat lettertyp dat mensen altijd hebben op hun avaa ? x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Bf2bzo
x The light will chase us high x


His voice; https://www.youtube.com/watch?v=Nc-CWIjAsno&feature=plcp
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:14


Zenuwen gleden door hem heen, hij was het niet gewend dat hij op de hoge steen moest staan. Normaal zou zijn leider dat doen, maar zij was omgekomen in een bruut gevecht. Nu was dit zijn clan. Iets wat hem voor een gedeelte blij maakte, maar voor een ander gedeelte voelde hij zich leeg. Hij had zojuist zijn beste vriend verloren, iemand waarmee hij alles kon delen. En nu kon dat bijna nooit meer. Hij snoof kort en kneep zijn ogen dicht. En het zou niet meer lang duren voordat hij zijn eerste naam-ceremonie moest houden. Het was nodig binnen de clan, er waren vele apprentices die nu zonder mentor rondliepen en dus gevaar met zich mee konden brengen. Hij opende zijn ogen weer, en schudde even zijn vacht. Het was tijd dat hij tegen zijn clan zou spreken. Een brok zat in zijn keel, terwijl hij de rots opliep en over het hele kamp heen staarde. Hij had het gevoel dat hij door de grond wou zakken, dat zijn poten het zouden bezwijken. Maar hij moest sterk staan, als een leider. Hij schraapte zijn keel, die dankzij de zenuwen erg droog begon te worden. “Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de hoogsteen verzamelen voor een clan-meeting!” Galmde zijn stem door het kamp, waarna hij meteen vele katten voor zich zag verschijnen. Hij probeerde zijn zenuwen niet te tonen, als clanleider moest hij sterk op zijn poten staan, zodat zijn eigen clan ook sterk was. Waarom was hij zou zenuwachtig? Zijn amber-kleurige ogen gleden naar de hemel. Zijn leider zou in rust verder leven, en had alle taken aan hem over genomen. Hij twijfelde eraan of hij wel klaar was voor dit alles. Hij schraapte nogmaals zijn keel, en hief zijn hoofd trots omhoog. Om te laten zien dat hij er klaar voor was om leider te worden. “Beste leden, ik heb gezien dat velen nog geen mentor hebben, en dus alleen zonder ervaring ronddwalen om iets te doen voor onze clan.” Sprak hij uit, de zenuwen leken totaal verdwenen te zijn. “Ten eerste onze kittens die apprentices worden.” Hij knikte naar vier kittens. “Brightkit, Shimmerkit, Cottonkit en Ashkit.” Sprak hij uit, waarna hij met zijn staart de vier kittens op de hoogsteen wenkte. De kittens liepen omhoog, en gingen achter hem staan. Hij keek over de andere clankatten heen. “Brightkit jouw mentor word Flashpath. Shimmerkit, jouw mentor word Wolfstep. Cottonkit, jouw mentor word Losttail, en Ashkit jouw mentor zal Auburnleaf zijn.” Hij liet de katten bijelkaar komen, en zag hoe ze elkaars neuzen kort aanraakten. Toen de acht katten weer weg waren, sprak hij verder. “Blossempaw en Darkpaw, kom hier.” Zei hij, waarna hij naar de twee knikte. “Ik heb gemerkt dat jullie mentoren het de laatste dagen erg druk hebben gehad, en jullie training niet verder is gegaan. Daarom geef ik jullie nieuwe mentoren.” Hij keek de twee kort aan, waarna hij zijn hoofd naar de clan terug draaide. “Blossempaw, jouw mentor zal Silverstream zijn en Darkpaw vanaf nu zal Shiverstorm jou alles leren wat hij weet.” Hij wenkte de twee katten naar hun nieuwe leerlingen en gaf hen even de tijd om elkaars neuzen aan te raken. “Nu als laatste.” Zei hij, terwijl hij drie katten recht aankeek. “Turtlepaw, Gingerpaw en Maplepaw, kom naar voren.” Hij knikte naar de drie, eindelijk was het voor hun de tijd om warrior te worden. “Turtlepaw, vanaf vandaag zul jij Turtleshield heten.” Hij raakte de jonge warriors neus aan. “Gingerpaw, jouw volledige warrior naam zal Gingerstream zijn.” Weer raakte hij haar neus aan, als teken dat starclan ook haar bijstond. “Maplepaw, jij zult voortaan Mapletear heten.” Ook bij hem tikte hij zijn neus aan, waarna hij de drie toewenkte. “Vanavond zullen jullie waken over de clan, en jullie zullen geen woord zeggen tot het dageraad is.” Hij wendde zijn hoofd naar de hemel, en dan weer naar de clan. “And may starclan be with you all.” Zei hij, waarna een relaxte glimlach op zijn gezicht verscheen. De zenuwen waren weg. Hij sprong van de hoogsteen af, als teken dat hij klaar was.

Algemene Onzin Topic - Pagina 26 2i9ry9h


Miauw, auburnkit's postsheet, met de post die ik gisteren maakte toen ik me verveelde c':


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:15

*kader c:

Sheet is met scrollbak.

@ Shinto., ik dacht Verdana size 9



Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:18

OH ja, Kader c':
Ik gebruik deze lettertype ervoor; 04b03


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinto.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Call me Danii.
118

CAT'S PROFILE
Age: Let my think..
Gender:
Rank:
Shinto.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:18

I'm just Danii hoaarr :3 ^^
En thx Zsaa :'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Bf2bzo
x The light will chase us high x


His voice; https://www.youtube.com/watch?v=Nc-CWIjAsno&feature=plcp
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:20

Linn, Je zus Leafkit wilt wel een topic met Dragon =3


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:23

Yeah c':
Ik heb eigenlijk wel een topic open staan bij de nursery ^^
Het heet; 'No'

XD


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:24

dan ga ik daarop reageren >D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
//Joows
73

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Ashberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:28

Zomervakantie. Is. Zo. DICHTBIJ D:


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Kittyandicecream2bylitt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:28

Heb het liedje voor Spot en tail O.o



Algemene Onzin Topic - Pagina 26 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftheart
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:55

Juah, neww avaa voor mn Swiftheart < 3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilythorn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:21



Whoooooooo <333
Now I can't stop Fangirling

Algemene Onzin Topic - Pagina 26 546003_235779649856572_100002736167540_337622_263611682_n_large

Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Tumblr_m3p0zuSvhO1roaum6o1_250_large

Gimme Pierre T_T


Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 2yke6tk
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 Algemene Onzin Topic - Pagina 26 E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:21

Mweh vandaag Bril ophalen.


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:27

Waarom geen lenzen? , mijn vriendin zegt dat dat veel fijner is dan een bril ^,^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maplekit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Judith // Juud // Juddels
48

CAT'S PROFILE
Age: Ƽ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Maplekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 10:34

Moonstripe schreef:
*kader c:

Sheet is met scrollbak.

@ Shinto., ik dacht Verdana size 9
*Sheet is dit; https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/6gf09j.png
Kader is alles wat niet een sheet is.
*stare*


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 35jkv3o
Yeah I know that everyone gets scared,
But I've become what I can't be
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 52Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 39 ... 52  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: