Kraaiplezier



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kraaiplezier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aqualight
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:07

Aqualight was naar de Kraaienplaats vertrokken. Aqualight besloot is flink te gaan jagen voor de Clan. Ze was benieuwd of ze andere Clanleden zou tegenkomen. Aqualight zag al direct een kraai. Hij zat op een tak een beetje rond te kijken. Het was een tamelijk vette. Hier zaten ook ratten, dus daarom was deze kraai ook zo dik. Aqualight ging in de sluiphouding, en sloop stilletjes op de makkelijke, lekkere dikke prooi af. De kraai kreeg haar twee seconden voor ze kon springen in het oog, en Aqualight kon hem nog net bij zijn poot terugtrekken. Ze gooide hem tegen de grond, en klauwde zich toen gauw vast in zijn borst. De kraai keek haar even vol haat aan, en keek toen dof naar boven. Hij was dood. Aqualight begroef hem bij een hooibaal die ze kon ontdekken. Waarschijnlijk omgewaaid naar hier of zo. Aqualight's aandacht werd afgeleid door een andere kraai. Deze kraai keek stug en boos voor zich uit. Hij leek een taaie, chagrijnige en vooral boze kraai. De kraai kreeg haar in het oog, maar in plaats van weg te vliegen, kwam de kraai boos op haar afscheren, en Aqualight moest gauw bukken om geen oog kwijt te raken. Ze kwam weer omhoog, en keek even in de vlammende ogen van de boze kraai. De kraai keek boos naar haar. Aqualight's aandacht werd even getrokken door een geluid achter haar. Ze keek weer voor zich en plotseling werd ze vol in haar buik geraakt met de snavel van de kraai. De lapjespoes stond op, en keek de kraai aan. Dit had ze nog nooit meegemaakt. Zo'n boze kraai! De kraai maakte een halve draai in de lucht, en kwam weer op haar afgevlogen. Aqualight ontweek, en krabde met haar klauw recht in de kraai zijn gezicht. Opeens viel hij op de grond, het bloed droop vanaf zijn wang op de grond, en Aqualight zag haar kant schoon. Ze beet gauw in de kraai zijn rug, tot ze een bot hoorde kraken, en de kraai zwakker werd. Ze krabde zijn borstveren eruit, en beet toen zijn borst door. De kraai lag nu levensloos in haar bek. Ze begroef hem naast de andere kraai neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:29

Purplepaw liep langs de kraaienplaats, opeens begonnen allemaal kraaien te vliegen. Alle kanten op, je kon ze nouwlijks bijhouden. Ze sprong snel de lucht in en beet een kraai bij zijn staart. Ze sloeg em tegen de grond aan en hij was opslag dood. Bloedspetters vlogen rond en kwam gedeltelijk op haar vacht. Ze begroef hem snel en likte de druppels van haar poten af, daar na van haar gezicht. Door een windvlaag nam het de geur mee van Aqualight mee en belande in Purplestorm haar neus. Ze volgde het en zag de poes die een kraai begroef. ''Ik kan maar beter gaan voordat ze met ziet.'' Dacht ze en draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:37

Aqualight voelde een windvlaag door haar vacht waaien. Ze snoof de wind is lekker op, en er kwam een geur binnen in haar neus waaien. Purplestorm! Aqualight draaide zich als een wesp gestoken om, en ze zag de zwarte poes, die zich blijkbaar net had omgedraaid. Aqualight liep op een drafje naar Purplestorm toe. 'En hoe gaat het met je Apprentice?', vroeg Aqualight met een quasi benieuwd gezicht. Als het tegenzat voor Aqualight, was Purplestorm zelfs te zwak geweest om haar eigen Apprentice op te zoeken. 'Jammer voor Swallowpaw dat een oog blind is. Waarschijnlijk zou ze kraaien uit haar linker ooghoek nooit meer zien aankomen', verzuchte Aquatail. Ze keek daarbij expres beschuldigend naar Purplestorm, en was benieuwd naar Purplestorm's reactie daarop. Tenslotte had zij de oog van haar Apprentice uitgekrabd. Maar als Purplestorm wou vechten zou ze het onmiddellijk melden aan Brokenstar. Ze ging niet vechten om een Apprentice, maar ze vond het wel onverantwoordelijk van Purplestorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:48

'En hoe gaat het met je Apprentice?', Purplestorm stond meteen stil maar keek niet om. Ze keek naa de grond met een bedenkend gezicht en haar oren half in haar nek. 'Jammer voor Swallowpaw dat een oog blind is. Waarschijnlijk zou ze kraaien uit haar linker ooghoek nooit meer zien aankomen', verzuchte Aquatail. Purplestorm zuchte ook, maar draaide niet om. Ze voelde zich niet lekker. ''Ik ben nog niet langsgeweest. Hoe is het met haar?'' Het zou er waarschijnlijk ernstig zijn. Het was niet haar bedoeling om haar blind te maken. Ze dacht ook gelijk aan de kitten van de Thunderclan, toen wist ze ook niet wat ze deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:53

''Ik ben nog niet langsgeweest. Hoe is het met haar?'', vroeg Purplestorm toen. Aqualight keek boos. 'Purplestorm, hoe kun je? Het gaat niet goed met haar. Ze heeft een rotgevoel. Ze schrok zich kapot toen ik zei dat jij haar mentor werd', zei Aqualight. 'Het is je eigen Apprentice en toch ga je niet bij haar op bezoek? Ben je bang of zo?', vroeg Aqualight. Ze had begrip voor Purplestorm's angst, maar een half blinde Swallowpaw was belangrijker dan angst om iemand te zien nadat je die kat iets had aangedaan. Aqualight keek diep in Purplestorm's ogen. 'Je was boos, maar je wou Swallowpaw niet in haar ogen raken. Dat was nooit je bedoeling geweest, hè?', vroeg Aqualight opeens. 'Je had het op een volwassen manier moeten oplossen, in plaats van Swallowpaw's hoofd verpesten', zei ze boos, en ze keek naar Purplestorm, die nog steeds naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 22:07

'Purplestorm, hoe kun je? Het gaat niet goed met haar. Ze heeft een rotgevoel. Ze schrok zich kapot toen ik zei dat jij haar mentor werd', zei Aqualight. 'Het is je eigen Apprentice en toch ga je niet bij haar op bezoek? Ben je bang of zo?', Ze kneep haar ogen dicht, er viel een druppel op de grond. Ze draaide met een ruk en zei. ''Wil je het weten!? Ja, ik ben bang! Ik voel me naar! Ik heb er spijt van!'' Ze keek weer naar de grond. 'Je was boos, maar je wou Swallowpaw niet in haar ogen raken. Dat was nooit je bedoeling geweest, hè?', vroeg Aqualight opeens. 'Je had het op een volwassen manier moeten oplossen, in plaats van Swallowpaw's hoofd verpesten', ''Nee, dat hadt ik niet moeten doen. Het was mijn fout, en ik hadt het op een volwassen maneer oplossen. Maar nu is het te laat.'' Ze keek langzaam naar Aqualight die nog steeds boos keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 22:16

''Nee, dat hadt ik niet moeten doen. Het was mijn fout, en ik hadt het op een volwassen maneer oplossen. Maar nu is het te laat'', zei Purplestorm toen. 'Natuurlijk niet. Weet je wat? We gaan nu gezellig samen jagen, zodat de band tussen ons ook beter wordt, en dan gaan we samen naar Swallowpaw. Wat jij nu tegen mij hebt gezegd, moet je overbrengen op haar', zei Aqualight, en ze duwde haar flank aanmoedigend tegen die van Purplestorm. Ze besloot Purplestorm op te vrolijken. 'Weet je, toen jij je krijgersnaam kreeg, lag ik te slapen, omdat ik vlak voor de ceremonie in slaap was gevallen', lachte de lapjespes. 'Brokenstar was er iets minder blij mee, maar goed', lachte Aqualight. Ze vond Purplestorm meteen weer aardig, ondanks alles wat ze tegen Swallowpaw had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 22:23

'Natuurlijk niet. Weet je wat? We gaan nu gezellig samen jagen, zodat de band tussen ons ook beter wordt, en dan gaan we samen naar Swallowpaw. Wat jij nu tegen mij hebt gezegd, moet je overbrengen op haar' Ze kreeg een vlank tegen die van haar aan, aar ze reageerde daar niet op. 'Weet je, toen jij je krijgersnaam kreeg, lag ik te slapen, omdat ik vlak voor de ceremonie in slaap was gevallen', lachte de lapjespes. Purplepstorm kon het niet houden en er kwam een klein verborgen kag tevoorschijn. 'Brokenstar was er iets minder blij mee, maar goed', lachte Aqualight. Ze zuchte nog even en zei. ''Nou, waar wachten we op? laten we gaan!'' Ze rende vooruit en keek enkele keren om, om te zien of Aqualight acher haar aan zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Kraaiplezier DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Kraaiplezier   Kraaiplezier Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 22:32

Aqualight had een klein lachje opgemerkt op het droevige gezicht van Purplestorm. Diep vanbinnen zat het Purplestorm echt heel erg dwars, maar vanbuiten leek ze zo hard en koud. ''Nou, waar wachten we op? laten we gaan!'', zei de grijze warrior, en ze rende vooruit. Aqualight rende uitgelaten achter Purplestorm, en zag dat de poes af en toe een blik over haar schouder richtte naar Aqualight. Aqualight stopte even later hijgend, en ze zag een kraai zitten. Wel op een hoge tak. Aqualight sprong de bomen in, en kwam op de tak waar de kraai zat. Ze sprong tegen de kraai en samen vielen ze naar beneden. Aqualight viel recht op de kraai, en je hoorde een misselijkmakend gekraak onder haar. De kraai bewoog niet eens meer. 'Ook een makkelijke manier van doden', grapte ze terwijl ze Purplestorm met glimmende groene ogen aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kraaiplezier
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: