Gathering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenstar
StarClan
Gathering DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:22

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde Brokenstar over het kamp. Wéér stond hij hier. Vanochtend had hij drie apprentices mentors gegeven, en gisteren vier nieuwe krijgers benoemt. Hij wachtte even tot het stil was. "Het is vanavond volle maan," begon hij. "Dit betekend dat er vanavond een Gathering is. Ik zal nu de katten aanwijzen die mee mogen deze avond. Deze katten zijn Scytheshade, Raindrop, Blacksky, Purplestorm, Blacknight, Batflight, Ashpaw, Goldenpelt, Nightmoon, Tigerpaw, Swallowpaw en Forestpaw." Hij dacht even na. "Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp." Hij keek de kattenmenigte rond, zwaaide toen met zijn gebroken staart om te laten zien dat de vergadering over was en sprong naar beneden. Hij liep naar zijn den toe. Hij was best moe en moest fit zijn bij de Gathering. Hij moest er niet zwak uit zien tegenover de andere leiders.


Laatst aangepast door Brokenstar op zo 12 sep 2010 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Gathering DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:37

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde Brokenstar over het kamp. Purplestorm stond toevallig al bij de Groote rots toen het gebrul van Brokenstar het hele kamp doorging. Snel stond ze op en ging een paar passen achteruit. "Het is vanavond volle maan," begon hij. "Dit betekend dat er vanavond een Gathering is. Ik zal nu de katten aanwijzen die mee mogen deze avond. Deze katten zijn Scytheshade, Raindrop, Blacksky, Purplestorm, Blacknight, Batflight, Ashpaw, Goldenpelt, Nightmoon, Swallowpaw en Forestpaw." Purplestorm haar ogen glinsterde meteen naadat haar naam werdt geroepen om naar de Garhering te gaan "Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp." Zei Brokenstar tot slot en verdween achter de rots. Purplestorm ging naar Blacknight, Blacksky en Scytheshade toe. ''Woaw, wat een eer zeg. Om naar de Gathering te gaan!'' Ze likte rustig haar poot even om tot rust te komen van alle opwinding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Gathering DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:37

Blacknight was net op jacht geweest en legde de prooi wat ze kon vangen op de prooien stapel toen Brokenstar brulde 'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!'. Blacknight ging voor de hoge rots staan en keek naar haar leider 'Het is vanavond volle maan,' begon Brokenstar. 'Dit betekend dat er vanavond een Gathering is. Ik zal nu de katten aanwijzen die mee mogen deze avond. Deze katten zijn Scytheshade, Raindrop, Blacksky, Purplestorm, Blacknight, Batflight, Ashpaw, Goldenpelt, Nightmoon, Swallowpaw en Forestpaw.' Brokenstar zweeg even en vervolgede snel zijn zin weer 'Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp.'. Blacknight was blij dat ze mee mocht naar de gathering ,`ik mag mee naar de gathering mijn eerste gathering, wel jammer voor Aqualight,`.Purplestorm kwam aan gelopen 'Woaw, wat een eer zeg. Om naar de Gathering te gaan!' "ja he onze eerste gathering behalve voor Blacksky dan".Blacknight liep bij Purplestorm Scytheshade en Blacksky vandaan naar Aqualight. "jammer dat je niet mee mag en ik zal goed op Swallowpaw letten". Blacknight wachte niet op antwoord, ze liep naar Batflight toe "Batflight kan ik na de gathering met je praten of kan het nu ook?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Gathering DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 20:45

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde Brokenstar. Blacksky kwam de warriors den uit gelopen en ging naast Blacknight zitten die net terug kwam van het jagen. 'Het is vanavond volle maan' begon Brokenstar 'Dit betekend dat er vanavond een Gathering is. Ik zal nu de katten aanwijzen die mee mogen deze avond. Deze katten zijn Scytheshade, Raindrop, Blacksky, Purplestorm, Blacknight, Batflight, Ashpaw, Goldenpelt, Nightmoon, Swallowpaw en Forestpaw.' Brokenstar stopte even met praten en vervolgede snel weer waar hij mee bezig was. 'Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp.' Purplestorm lwam aan gelopen 'Woaw, wat een eer zeg. Om naar de Gathering te gaan!' maiuwde Purplestorm 'ja he onze eerste gathering behalve voor Blacksky dan'. "dat is waar Blacknight en maak jullie maar geen zorgen het zal zoals altijd gaan".
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
Gathering DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 21:11

Batflight keek met grote ogen naar Brokenstar, die net een Clanvergadering had geroepen. "Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen voor een Clanvergadering!" brulde Brokenstar. Batflight had lekker liggen slapen in de warriors den. "Het is vanavond volle maan. Dit betekend dat er vanavond een Gathering is. Ik zal nu de katten aanwijzen die mee mogen deze avond. Deze katten zijn Scytheshade, Raindrop, Blacksky, Purplestorm, Blacknight, Batflight, Ashpaw, Goldenpelt, Nightmoon, Swallowpaw en Forestpaw." Brokenstar was even stil. "Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp." Batflight's ogen waren nog groter geworden. Hij mocht mee naar de Gathering! Met een glimlach stapte hij naar Blacknight, Purplestorm en Blacksky. Hij keek blij naar Blacknight. "We mogen naar de Gathering!" zei hij blij. Blacknight liep naar hem toe en zei zachtjes "Batflight kan ik na de gathering met je praten of kan het nu ook?" Batflight keek haar aan. "Ok, het kan nu wel. Kom mee, ik heb een rustig plekje ontdekt achter de Warriors Den!" miaude hij en hij liep richting de Warriors Den.


Gathering Batflight-4

Night - Brokenstar - Fierypaw - Batflight - Snow
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Gathering DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 22:09

Brokenstar liep naar de uitgang van het kamp. "Volg mij!" riep hij over zijn schouder, en hij wachtte even tot alle katten die hij had genoemd zich bij hem verzamelden. Toen liep hij richting Vierboom. Het laatste stukje rende hij even, tot hij bij de helling was gekomen waarachter Vierboom lag. Hij klom de helling op en bleef bovenaan even staan, terwijl een zacht briesje door zijn haren ging. Hij schudde zijn haren en hief zijn machtige kop op. Toen rende hij naar beneden. Daar zag hij dat de ThunderClan en RiverClan al aangekomen waren. Hij liep naar het midden. "Gegroet, Bluestar." zei hij met een klein, nauwlijks zienbaar knikje. Toen ging hij zitten, met zijn gebroken staart om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Gathering DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Gathering   Gathering Icon_minitimema 13 sep 2010 - 18:08

Aqualight kwam net uit de Den gelopen. "Aqualight, ik geef jouw vanavond de leiding over het kamp'', hoorde ze Brokenstar nog mauwen. Ze mocht dus niet mee naar de Gathering. Aqualight's oren gingen plat, maar gingen weer direct omhoog bij het vertrouwen in haar dat ze het kamp mocht onderhouden. Na een poosje vertrokken alle katten toen Brokenstar had gemauwd, en Aqualight keek naar de overige katten. 'Het lijkt me het beste als jullie gewoon met elkaar iets doen en wachten op de terugkomst van Brokenstar', zei Aqualight lachend. Leuk voor Ashpaw, dat hij mee mocht. Dan kon hij misschien een kat ontdekken. Aqualight ging in het midden van het kamp liggen, en rondkijken wat de andere katten allemaal deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: