ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredkit
Member
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ DPKsfdL
Danii ~
284

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Sacredkit
BerichtOnderwerp: ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ   ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Icon_minitimema 2 jul 2012 - 21:08


Algemeen

Volledige naam: Sacredkit // Sacredpaw // Sacredsoul
• Betekenis van Sacred: Heilig.. => Uitspraak: [Sèk-red ] Op zijn Engels dus.
Leeftijd: 3 MoonsClan: SkyClan
Rang: Kitten
Geaardheid: Hetero
Ouders;
Mum; Solarflare | You Thurst Me
Dad; I don't even know your name.

Persoonlijkheid
[ Schuw | Angstig | Dromerig | Uitvallerig ]

[ Schuw ] Door verschillende gebeurtenissen in haar nog korte leventje heeft Sacredkit enige schuwheid gekregen. Ze heeft een muur rond zich opgetrokken en verbergt zichzelf hier graag achter. Ze spreekt niet veel en valt ook niet heel erg op. Dit is haar manier om aan problemen te ontsnappen.

[ Angstig ] Sacredkit is een angsthaas. Ze is bang dat ze dingen verkeerd doet en dat er weer ongelukkig gebeuren door haar toedoen. Ze zal daarom ook maar weinig durven te doen en heeft een flinke duw in haar rug nodig voordat ze eindelijk eens iets durft te doen. Als apprentice zal dit alleen maar erger gaan worden.

[ Dromerig ] Door haar verlegenheid en het feit dat ze een muur rond zich heeft opgetrokken is Sacredkit een heel erg dromerig typetje geworden. Ze vind het heerlijk om in het zonnetje te liggen en te genieten van de natuur om zich heeft, zolang niemand haar maar stoort en ze rustig verder kan dromen.

[ Uitvallerig ] Sacredkit is, omdat ze zo onzeker is, soms een echte bitch. Ze kan opeens heel erg tegen je uitvallen, maar daarna heeft ze ontzettende spijt en zal weer wegkruipen in een hoekje. Ze bedoelt het meestal niet zo heel erg, het komt meestal gewoon door alle opgekropte woede die ze in zich heen, waardoor ze zich nergens op kan uiten.
Familie
[ Solarflare ]
"Een moeder. Heb ik die ooit gehad dan? Nee. Solarflare is mijn biologische moeder, dat is waar. Maar toen ik net geboren werd... Ik weet niet eens wat ik verkeerd heb gedaan, maar ze kon me niet uitstaan. Misschien kwam het omdat de zwangerschap niet gepland was. Ik werd verstoten. Ik mocht het blijkbaar allemaal zelf wel oplossen. Geweldig. Echt, helemaal geweldig. Nee. Solarflare is niet mijn moeder, dat is wel duidelijk.”

[ ???? ]
"Papa, wat kan ik over je zeggen? Ik weet dat je een rogue kater was die mijn moeder verleide en haar zwanger maakte. Daaruit ben ik voortgekomen. Maar verder? Nee, meer weet ik niet van je. Ik weet niet of ik je wel eens zou willen ontmoeten. Misschien wil ik wel je naam weten, maar verder hoeft het voor me niet."

[ Icesoul ]
“Icesoul, ik hou van je. Je hebt me opgevangen nadat mijn moeder me niet meer hoefde. Ondanks dat je zelf net een nestje had, waarvan tragisch genoeg iedereen is overleden, wilde je mij toch opvoeden. Ik ben je hier eeuwig dankbaar voor. Jammer genoeg had StarClan andere plannen en ben je nu niet meer in ons midden. Ik mist je nog altijd... Mam.”
Geschiedenis
I. First Moon
Een kille leafbare nacht in de SkyClan nursery. Een prachtige zwart/witte poes met opvallende helder oranje ogen stond op het punt om te bevallen. De enige die om haar heen stond was de medicine kat. Verder was er niemand in de Den. Er waren maar weinige Queens in SkyClan dit jaar en het was sowieso al heel erg ongewoon dat een poes beviel in het leafbare seizoen. Niet dat ze ook maar iets losliet over de vader, die er trouwens niet bij was. De Medicine kat vroeg er daarom ook maar niet naar, gelukkig maar, anders kwamen er problemen. Het was immers niet mogelijk dat een clankat een relatie had met een rogue en dat ze samen kittens hadden. Of, nou ja, kit. Er kwam maar een enkele kitten ter wereld. Solarflare, zoals de Queen heette, noemde het jonge poesje Sacredkit. Ze was heilig, omdat ze de enige kitten was die geboren was en dus sterk genoeg was. De Medicine kat zei dat ze gezond was en sterk genoeg om de winter te kunnen overleven. Solarflare was opgelucht, maar was al iets heel anders van plan.
Sacredkit heeft wel twee weken bij haar eigen moeder gelegen, drinkend, slapend. Meer deed de jonge kitten immers niet. Echter had haar moeder er genoeg van. Telkens als de jonge kitten in haar buurt kwam, stond de Queen op en ging ergens anders liggen. Ze hoefde de kitten niet meer en gaf dat dan ook duidelijk aan. Het werd zelfs zo erg dat Solarflare Sacredkit een keer zo hard had gebeten dat de kitten het eigenlijk niet had mogen overleven. Gelukkig kwam er net op tijd een warrior tussenbeide, hij had de kitten horen piepen en had Solarflare weg geduwd. Er werd met de leader overlegd en er moest echt een oplossing komen. Gelukkig was die er al snel.


II. Second Moon
Er was, in de tijd dat Solarflare Sacredkit verstootten, nog een Queen in de Nursery gekomen. Icesoul was zwanger van haar partner Eagleflight. Het geluk mocht ze echter niet baten. Alle kittens van de jonge Queen werden doodgeboren en Icesoul was gebroken door het verlies. Eagleflight was in diezelfde week ook nog eens omgekomen aan groenhoest, waardoor de jonge Queen op het randje van een totale zenuwinzinking stond. Echter kwam de leader van SkyClan met een oplossing. Als Icesoul het wilde, kon ze de verzorging van Sacredkit op zich nemen. De kitten was moederziel alleen, sinds Solarflare niets meer met haar te maken wilde hebben en ze konden gewoon niet door gaan met andere poezen voor haar te laten zorgen. Dit was de beste oplossing.
En zo gezegd, zo gedaan. Icesoul werd de nieuwe moeder van Sacredkit, die van alle aandacht genoot. Eindelijk kreeg ze de liefde die ze nodig had en zelf gaf ze die liefde weer door aan de Queen die haar leven had gered. Al hadden ze eigenlijk elkaars leven gered. De jonge kitten groeide als kool en al snel gingen haar hemels blauwe oogjes open. Klaar om de rest van de wereld te gaan ontdekken. En dat was ook echt iets wat ze van plan was! Sacredkit groeide op tot een dromerig, maar nieuwsgierige kitten die graag op onderzoek uit ging en daardoor meer dan eens in de leaders den te vinden was. Oeps.


III. Third Moon
Het geluk mocht niet te lang blijven. Hoe goed Sacredkit ook groeide, hoe gezellig het ook was in de nursery. Er gingen allerlei gingen mis. Veel katten werden ziek, groenhoest heerste in de Clan. Het was voor de warriors verboden om de nursery te betreden, maar het mocht niet baten. Ook Icesoul kreeg het te pakken, maar ze weigerde om de jonge kitten alleen te laten. Uiteindelijk verhuisde de twee samen naar de medicine den, waar ze met nog een aantal andere katten lagen. Sacredkit voelde zich hier niet helemaal op haar gemak, wat ze vaak liet merken door hard lopen te kermen. Het voelde hier gewoon heel erg verkeerd aan. Ze wilde hier weg, maar alleen in de nursery blijven was geen oplossing.
Drie weken heeft Icesoul het volgehouden, ze had voor Sacredkit gezorgd, ze had een gigantisch doorzettingsvermogen. Maar het was niet genoeg. Na drie lange weken bezweek de jonge poes onder de groenhoest en was de jonge kitten weer alleen. Wonder boven wonder ging de groenhoest voorbij zonder dat het jonge lid van de Clan er door besmet raakte, een hele prestatie. Toch had de dood van haar moeder een grote inpakt op haar. Ze boude een muurtje om zich heen, wilde alleen nog maar alleen zijn en kon er niet tegen als ze over zichzelf moest praten. Ze vertelde zichzelf dat het haar fout was dat iedereen dood ging of ziek werd om haar heen. Zij was de oorzaak, zij was de vloek van SkyClan.
Relaties

ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletblack = Kennis
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletblue = Vriend
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletgreen = Goede vriend
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletyellow = Verliefd op -
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletpink = Geliefde
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletred = Veracht/Verafschuwen

ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Bulletred Solarflare:

“Ik. Haat. Je! Jij hebt me dit allemaal aangedaan. Door jou zijn Eagleflight en Icesoul nu dood. Door jou heb ik nu helemaal geen familie meer. Nu ben ik alleen, nu heb ik niemand meer. Je bent vast heel erg trots op jezelf, niet waar! Kreng dat je bent. Ik haat je!”


[Wordt regelmatig geüpdatet!]
Don't you dare om deze lay-out te jatten! It belongs to Awesome Noor!


ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ 11s332gѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ Oar6ub
Please hold me now, I'm freezing.
Let's leave unsaid what's left unspoken
[ Sacredkit ]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ѕαcяє∂кιт // ѕαcяє∂ραω // ѕαcяє∂ѕσυℓ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: