|| Applepaw (Appleblossom) ||



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || Applepaw (Appleblossom) ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
|| Applepaw (Appleblossom) || DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: || Applepaw (Appleblossom) ||   || Applepaw (Appleblossom) || Icon_minitimeza 14 jul 2012 - 14:13

|| Applepaw (Appleblossom) || TableApplepaw-1
Algemene feiten
Name: Applepaw
Former Name(s): Applekit
Future names: Appleblossom
Age: 6 Moons
Season Born: Leafbare
Status: Verlegen...
Het uiterlijk
Build: Klein, en tenger.
Fur colour: Bruingrijs
Fur length: Halflang, maar haar vacht wordt steeds langer
Fur pattern: Tabby met een wit snoetje, borst, buik en tenen.
Eye colour: Goud amber
Nose: Rozig
Pootkussentjes: Roze
Warrior Cats Allegiance description: Een kleine bruingrijze cyperse poes met wit en ambere ogen.
Scars:
* Krassen over haar borstkas, veroorzaakt door Volcanopaw
Accessories: None
Het innerlijk
Personality: Applepaw is een verlegen en bescheiden ding. Ze heeft zelfs nog liever dat anderen niet zien wat ze doet dan dat ze haar complimentjes erover geven. Ze is snel bang voor het onbekende en zal dus ook niet snel uit haar routine vallen. Ze raakt snel nerveus van dingen die niet helemaal volgens haar plan lopen en kruipt dan het liefste weg in haar schulp om er de eerst komende tijd niet meer uit te komen. Sociale dingen vind ze het moeilijk, ze heeft veel oog voor detail qua lichaamstaal, maar het interpreteren ervan vind ze moeilijk.
Personality in short: Vriendelijk ~ Bescheiden ~ Verlegen ~ Nerveus
Likes: Van een afstandje kijken, de waterval, rust
Dislikes: Druktes, schreeuwen, luide geluiden, ruzie
Fears: Druktes, hoogtes, luide geluiden, ruzie, diep water, grote dieren ...
Extra: Applepaw zal je karakter niet snel vertrouwen, don't feel insulted (;
Alliances
Current lifestyle: Clanleven
Previous lifestyle: -
Desired lifestyle: Weet ze niet zeker, maar ergens lijkt rustig leven alleen haar ook wel wat..
Leader: Stormstar, why do you trust me so much? I'm a failure..
Rank: Apprentice
Former Ranks: Kit
Future Ranks: Warrior
Skills
Hier schrijf ik op wat Applepaw allemaal heeft geleerd in de RPG en wat ze dus allemaal kan. Er staat hier ook bij hoe goed ze het kan en hoe ze het geleerd heeft.

Ratten vangen | Geleerd van Musicpaw (Windclan)
Ze kent hier enkel de beginselen nog van omdat ze van een afstandje meegeluisterd heeft, maar het is al iets en met wat meer training zal ze dan ook daadwerkelijk deze dieren kunnen vangen.
Still in progress


Vissen | Geleerd van Lastbreathe (Riverclan)
In progress
Bonds
Parents: Lostvoice x Cinderfall
Siblings: Mintpaw (Sister)
Crush: I like nobody.. but nobody likes me probably either
Partner: People will always say, memories fade away...
Kits: You freaky person...

Relations

Legenda naar kleuren (Credits naar Fireheart voor dit systeem)
Applepaw really loves you
Oh lala~ Applepaw might 'like like' you~
You're (like) family to Applepaw
Applepaw thinks you're a good friend
Applepaw thinks of you as a friend
Applepaw is unsure what to think of you
Applepaw doesn't know you very well
Applepaw dislikes you
She fears you!
Applepaw hates you

---------------------------------
x Family
Lostvoice ||
Mommy, I really love you... I know you will train me well but how can you expect me to train along with Honeypaw of all cats? You know she hates me, she wants my blood to flow.. I'm sure of it!
Cinderfall ||
Daddy... You don't hate me afterall.. I'm starting to trust you again and I hope you trust me too. I'm sorry that I make you worry about me that much...
Mintpaw ||
Sis, I know I can really trust you... You're always there for me. If there's anything I can do for you...

x Other cats
Riverclan
Stormstar ||
You're very wise.. I don't know why you have so much faith in me though.. You are always there to save me from terror. You're a very good clanleader and I hope you'll lead the clan for a long, long time...
Lastbreathe ||
You seem really kind... Thanks for trying to teach me how to fish.. I don't really know you very well though
Honeypaw ||
You've tried to hurt me... I'll never trust you again! I.. I thought you were my friend, but you hate me now and I don't have a clue why!
Autumnpaw ||
Autumnpaw is really nice.. but I don't know him very well... He seems to be there when I need him though
Secondpaw ||
Secondpaw seems like a nice she-cat... I hope we can get along
Sidepaw ||
Sidepaw seems to be as shy as I am.. He seems to act strange when I'm around. Am I doing something wrong...?
Otterpaw ||
Otterpaw must be really smart to be Nightstream's apprentice... I don't understand why he's so familiar with cats from other clans though.

Windclan
Musicpaw ||
He seems nice... But he's from Windclan afterall.. He seems to be around most of the times when I try to explore the borders.

Shadowclan
Volcanopaw -
At first I was wary, but I was right! You really want to hurt me! I hope I never see you again... *Shiver* You gave me some scars to remember you by...


|| Applepaw (Appleblossom) || NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| Applepaw (Appleblossom) ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: