Een hoop kraaien



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een hoop kraaien

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 8:54

Shadowfur sloop door de bossen. Het was weer een tijd geleden dat ze hier geweest was, maar het leek als de dag van gisteren. Shaduwfur keek rond. Haar geel kleurige ogen keken rond. Dit was nog niet eens bij de kraaien. De kraaien waren een eindje verder. Shadowfur's vacht was een goede camouflage tussen al die bomen. Ze zou voor de kraaien net een kraai lijken en dat paste goed bij haar jacht. Shadowfur sloop verder vooruit. Ze was blij dat ze geen leerling meer was. Nu mocht ze lekker alles zelf doen. Shadowpaw keek rond. Ze was al bijna bij de kraaien. Ze hoorde een hoop gekras. Het was net zonhoog. Shadowfur zou is flink gaan jagen voor de Clan. Normaal kwam hier niemand, of toch bijna niemand. De Kraaienplaats was namelijk niet zo populair, ondanks er vele kraaien te zien en te vangen waren. Shadowfur had Purplestorm en Aqualight gisteren nog gezien. Die Aqualight was een moedige krijger en een lieve. Ze gaf goed raad, hoorde Shadowfur. Maar daar kwam Shadowfur niet naar hier, om een beetje aan goede daden te denken. Vandaag werden er vleugels gereten. Shaduwfur grijnsde al bij het aanzicht. Ze kwam bij de Kraaienplaats aan. Ze zag al meteen een kraai zitten. Shadowfur bewonderde de grootte van het beest. Toen sprong ze tevoorschijn. De kraai keek naar haar, zag Shaowfur. Maar de kraai deed niks. Wat zijn sommige beesten toch dom dacht Shadowfur. Ze sprong en reet de vleugel open van de kraai. De kraai staarde haar dof aan en Shadowfur maakte er een eind aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 15:06

Er waren allemaal verlaten tweebeen plaatsen te zien. Sommige vielen bijna uit elkaar en andere waren nog redelijk goed in staar. In sommige nesten zaten katten, maar geen clankatten. Nee, het waren rogue's. Het stond niet in het bos, maar erbuiten. op een open veld met daaraan de Donderpad en een paar nesten van tweebenen die nog gebruik werden. je hoorden honden blaffen, en monsters voorbij rennen. Het was een mooie plaats.

Purplestorm was eindelijk alleen opweg. Alles wat ze in haar Apprentice-tijd hadt meegemaakt was voorbij. Eindelijk van Blacksky af, dat luchte haar hart. En Scytheshade als partner, eindelijk dacht ze, ookal was het nu anders. Hij gedroeg zich anders tegenover haar, waarom zou dat toch zijn? Hat maakte niet uit, hij hield nog steeds van haar...toch? Ze schudde haar hoofd om van de gedachte af te komen en liep iets sneller door. Zonne-stralen schenen door de bladeren heen, en met een kill briesje erbij moest ze wel haar korte dunne vacht opzetten om niet koud te worden. Toen ze bij de kraaienplaats was begon de zon weg te trekken en langzaam werdt het frisjes. Purplestorm zag daar, met een dode kraai Shadowfur staan. Ze hadt er zo te zien al ene einde aan gemaakt van het levendje, Met een grijns op haar gezicht. Ze liep op haar af en de kraaien vlogen weg in een richting. Toen ze haar haar toeliep was de zon weg en begon het er duister uit te zien en begon het te mieseren. Kleinde druppels vielen op haar vacht, maar negeerde het. ''Hey, Shadowfur. Lekker weertje he.'' Zei ze voor de grap, maar zette geen glimlag op en keek recht voor haar uit. Shadowfur was groter dan haar en hadt zo te zien wle een dikkere vacht. ''wil jij ook niet meer van de wereld om ons heen zien?'' Ze keek naar de Kraaienplaast, het stonk en soms kwam er een tweebeen en legde meer stinkend rotzooi neer en verliet d eplaats weer. Ze keek iest verder, daar waren de Hoogstenen te zien. Ze bleef er naar staren en keek voor niks om. Ze dacht aan een droom, een droom dat vertelde wat er verder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 19:15

Shadowfur zat van de stilte genieten dat haar gedachten omlijste. De dode kraai viel op de grond. Shadowfur ging uitgebreid liggen, negeerde de stank en spinde van de rust. De bomen waaide en je hoorde ver voor je uit de vogels fluiten. Ja, dit was een goede plaats om rustig te worden. Niet die stomme meertjes waar Aqualight, Raindrop en Ashpaw altijd naartoe gingen. Dit was een rustige plaats, als die kraaien hun mond maar hielden en anders zorgde Shadowfur daar wel voor. Shadowfur's aandacht ging naar de overige kraaien die rustig op haar pels neerkeken. Waarschijnlijk was nog geen enkele ShadowClanlid wakker. ''Hey, Shadowfur. Lekker weertje he'', verbrak een stem de stilte. Shadowfur's oren spitsten zich naar het geluid. 'wil jij ook niet meer van de wereld om ons heen zien?'', vroeg de stem. Het was Purplestorm. 'Ik vind de Kraaienplaats fijn genoeg', zei de poes terwijl ze in Purplestorm's ogen keek. Haar dikke vacht was lekker warm. Daarom vroeg die poes het waarschijnlijk ook. Shadowfur's gele ogen boorden zich in die van Purplestorm. 'Wat doe je hier zo vroeg?', vroeg ze.


Een hoop kraaien 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 21:24

'Ik vind de Kraaienplaats fijn genoeg' Prplestorm hoorde hte maar reageerde niet. haar blik bleef hangen in de verte. Zonder dat ze naar shaduwfur keek wist ze dat zij heel die in haar ogen keek. 'Wat doe je hier zo vroeg?', vroeg ze. het was een tijdje stil. ''Ik hadt een droom, een droom dat mij vertelde wat er verder was.'' Ze voelde een aantrekkingskracht, die haar zij dat ze verder moest gaan, maar ze bleef zitten waar ze zat en staarde nog steeds naar de Hoogstenen. ''In mijn droom zag ik een mooie plaats, met nesten van tweebenen maar dan ongebruikt, op een of twee na in de verte. Er waren overal Rogue's. niet in het bos, maar op een open vlakte dat eindeloos door bleef te gaan. En helemaal in de verte, daar helemaal zat een ander groot bos. misschien leven daar andere clans, wat zou er toch allemaal zijn?'' Met de ogen goed richting de bergen gericht vergat ze Shaduwfur en de rest dat om haar heen leefde. Ik moet erheen. Weten wat er allemaal is.'' dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 8:01

Shadowfur hoorde de bladeren ritselen. De prooi was aan het bewegen, jammer, dat maakte het makkelijker om de kansloze prooi te vangen. Shadowfur genoot van de wind die met haar vacht speelde en het prooi dat dom bezig was. Haar gele ogen keken de omgeving rond en Shadowfur zag een boerderij. De tweebenen woonden daar nog. Shadowfur had is een keertje lachend toegezien hoe een kraai een voorwerp van een tweebeen tegen zijn gezicht kreeg, omdat hij zo luid aan het kraaien was. De kraai had het voorwerp opgepakt en was ermee weggevlogen. Shadowfur kwam niet meer bij en moest vervolgens hard gaan rennen omdat de tweebeen zijn andere, precies hetzelfde, wat Shadowfur maar raar vond, voorwerp wou gooien. Shadowfur had in een deuk gelegen en was pas na zonhoog zonder te lachen kunnen terugkeren naar het kamp. Dat was nou het leuke van deze plek. Soms kregen die rotbeesten, kraaien, er flink van langs van tweebenen op een grappige manier. Maar dan is de tweebeen zijn voorwerp weer kwijt. Shadowfur had het voorwerp wel is rond de voet van de tweebeen gezien. ''Ik hadt een droom, een droom dat mij vertelde wat er verder was'', haalde een stem haar uit haar leuke gedachten. Shadowfur was eigenlijk niet geïnteresseerd in welke droom Purplestorm had, maar die begon al te vertellen voor Shadowfur er iets aan kon doen. ''Ik hadt een droom, een droom dat mij vertelde wat er verder was'', zei Purplestorm. Shadowfur dacht na. Na een tijdje zei ze: 'Zoek het uit en je weet het.' Shadowfur's vacht waaide omhoog van de harde rukwind die volgde na haar antwoord en Shadowfur's aandacht werd getrokken door een tweebeen. Zo te zien was hij uit zijn humeur want hij zat flink te mompelen. De kraaien begonnen lawaai te maken en de tweebeen pakte het ding rond zijn voet. De lachstuip kwam al omhoog bij Shadowfur. 'Kijk wat die tweebeen gaat doen.' De tweebeen wierp inderdaad het voorwerp rond zijn voet naar de kraai, die het handig opving en wegvloog. Shadowfur moest lachen.


Een hoop kraaien 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:06

'Zoek het uit en je weet het.' Sprak Shadowfur uit. Een harde windruk waaide haar haren omhoog alle kanten op, net als bij de poes die naast haar stond. Opeens zag ze een tweebeen met een zooitje kraaien die om hem heen kraaide. 'Kijk wat die tweebeen gaat doen.' In haar ooghoek zag ze al een glimlag op het gezicht van shadowfur komen. de tweebeen pakte iets rond zijn voet en gooide het recht op de kraaien af, maar die vlogen als een speer weg en maakte nog steeds geluid. Shadowfur schoot in de lag en purplestorm kon het niet houden en een groote lag verscheen op haar gezicht. ''kijk, hahaha dat noem ik nou vermaak! Hahahaaha'' Toen het weer een beetje stil werdt waren de kraaien weg en de tweebeen ook. Het begon te regenen, maar het viel wel mee. ''Ik ga er nu niet heen, ik denk niet dat het het goede moment is. Aangezien die tweebenen niet in hun stemming zijn. Ze kunnen me zo te pakken krijgen als ik een fout maak.'' Ze draaide zich om en keek naar de poes. ''Zullen we teruggaan naar het kamp, Ik denk dat er nu wel iemand wakker is.'' En ze liep een stukje verder en wachte op shadowfur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:36

Tigerpaw werd wakker ze liep uit de Apprentices den. 'wat zou ik vandaag gaan doen' vroeg ze aan zich zelf. 'ik ga vandaag niet trainen maar ik mag het kamp niet alleen uit' .Ze dacht na. 'Maar bij de kraaie plaats komt bijna nooit iemand daar kan ik wel heen' fluisterden ze tegen zichzelf. Ze sloop het kamp uit op een moment dat er niemand op haar letten. Ze rende naar de kraaie plaats. Ze hoorde wat. Vast een kraai dacht ze ze liep door de struiken voor de kraaien plaats. Shadowfur?.. purpelstorm?.. wwwat doen julie hier ? ze keek de twee poezen aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:51

Wat Shadowfur zag was gewoon hilarisch. De kraai keek even uitdagend in de tweebeen zijn ogen maar vloog toen weg. De tweebeen ging mopperend naar binnen en Shadowfur's plezier werd verstoord. Jammer. ''kijk, hahaha dat noem ik nou vermaak! Hahahaaha'', hoorde Shadowfur Purplestorm zeggen. Shadowfur knikte grijnzend. Ze keek rustig neer op de dicht slaande deur. De tweebeen was nog lang niet van de kraaien af. Stomme tweebeen, moest hij maar niet hier gaan komen wonen in zijn stomme tweebeennest. De wind speelde door de bomen en Shadowfur genoot van de rukwind die daarop volgde. Heel haar vacht ging omhoog wat best een grappig zicht gaf. Shadowfur vond het zo heerlijk dat ze ervan spon. ''Ik ga er nu niet heen, ik denk niet dat het het goede moment is. Aangezien die tweebenen niet in hun stemming zijn. Ze kunnen me zo te pakken krijgen als ik een fout maak'', zei de poes. Shaduwfur haalde haar schouders op. 'Moet jij weten.' Opeens draaide Purplestorm zich om. 'Zullen we teruggaan naar het kamp, Ik denk dat er nu wel iemand wakker is'', zei Purplestorm. Shaduwfur schudde haar kop. 'Ga jij maar, ik blijf', zei Shaduwfur en draaide haar kop weer om. Haar zintuigen zette zich op scherp toen ze opeens een geluid hoorde. 'Shaduwfur? Purplestorm? W-w-wat doen jullie hier?', zei een bang stemmetje. Het was Tigerpaw. Een gevlekte poes keek in haar ogen. 'Volgens mij is jou duidelijk gezegd dat je het kamp niet uit mag', zei Shadowfur terwijl ze diep in de ogen van Tigerpaw keek.


Een hoop kraaien 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 17:13

'Volgens mij is jou duidelijk gezegd dat je het kamp niet uit mag' zei shadowfur.'ja ik mag...neej ..ja ehum' meer dan dat kon tigerpaw op dit moment niet uitbrengen.Ze plofte op de grond neer en keek met een zielige onweerstaanbare blik naar shadowfur 'ga je het melde zodat ik niet meer mee mag doen met de training en dus geen voledige krijger word met goede training je gaat het niet vertellen he shadowfur' zei ze terwijl ze hem aan bleef kijken. Er vloog een kraai over haar hoofd, tigerpaw sprong omhoog en graaide de kraai uit de lucht en ze dode hem pijnlijk en keek daarna weer smeekent aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 17:25

Shadowfur keek de Apprentice scherp aan. Ze ging zich echt niet laten intimideren door dit poesje. 'ja ik mag...neej ..ja ehum', zei Tigerpaw tegen haar. Shadowfur's oren gingen even plat en ze zuchtte luid. 'Nee dus.' 'ga je het melde zodat ik niet meer mee mag doen met de training en dus geen voledige krijger word met goede training je gaat het niet vertellen he shadowfur', zei de Apprentice. Shadowfur wachtte zoals gewoonlijk even met antwoorden door naar de bomen te kijken en een antwoord te ontfutselen in haar hoofd. 'Dat zou ook wel weer meevallen hè. Gewoon een straf van een maan voor de oudsten zorgen. Daar ga je nog net niet dood van', pestte ze Tigerpaw. 'Ik houd je de straf bespaard maar als ik je nog een keer tegenkom en je probeert te liegen dan doe ik dat niet.' Shadowfur keek zuchtend naar de blauwe hemel. 'Ik zeg wel dat ik je meenam naar de kraaien', zei Shadowfur zuchtend. Ze keek naar de blauwachtige hemel. De zon kon niet door het wolkendek heen breken en de wind rukte steeds krachtiger aan haar vacht. Shadowfur ging tegen Tigerpaw aanzitten en dekte de wind grotendeels af, zodat Tigerpaw niet kon wegvliegen. 'En ga nu terug naar het kamp samen met Purplestorm want je wordt dadelijk nog is omgeblazen', riep Shadowfur boven de harde wind uit.


Een hoop kraaien 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 18:04

''Shadowfur?.. purpelstorm?.. wwwat doen julie hier ?'' Purpsestorm keek recht in de ogen van Tigerpaw. 'Volgens mij is jou duidelijk gezegd dat je het kamp niet uit mag', '' Je moet niet zomaar weg gaan Tigerpaw. Ik heb dat ook een keer gedaan en daar was ik niet trots op.'' 'En ga nu terug naar het kamp samen met Purplestorm want je wordt dadelijk nog is omgeblazen', riep Shadowfur boven de harde wind uit. Toen de wind was gedaald zei Purplestorm. ''Ik ga naar het kamp, en jij gaat met mij mee. Ik zeg wel dat we haar hadden meegenomen naar de Kraaienplaats. En Tigerpaw, je begrijpt wel dat je maar één keer een uitzondering krijgt. De volgende moet je de Elders verzorgen voor één maan. Begrepen?'' Ze was nu streng maar Apprentics moeten leren van hun fouten, net als zij vroeger. Ze zuchte even. ''Kom mee, ik breng je naar het kamp.'' Ze tikte met haar staart tegen Tigerpaw aan als teken dat ze moesten gaan. Ze liep een stuk vooruit en draaide zich even op om te kijken of ze achter haar kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Een hoop kraaien DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Een hoop kraaien   Een hoop kraaien Icon_minitimema 20 sep 2010 - 7:20

De wind rees hoger, steeds hoger en hoger. Als Shadowfur er niet had gezeten was de kitten omgewaaid. Shadowfur vond deze wind zo heerlijk dat ze luid zat te spinnen, alsof een knappe kater haar vacht aan het likken was. Toen daalde de wind zachtjes en Shadowfur's vacht kreeg het weer iets makkelijker om de kou tegen te houden. ''Ik ga naar het kamp, en jij gaat met mij mee. Ik zeg wel dat we haar hadden meegenomen naar de Kraaienplaats. En Tigerpaw, je begrijpt wel dat je maar één keer een uitzondering krijgt. De volgende moet je de Elders verzorgen voor één maan. Begrepen?'', zei Purplestorm. Shadowfur glimlachte op de toon. Shadowfur had respect voor Purplestorm. Ze gaf een knik naar Purplestorm. ''Kom mee, ik breng je naar het kamp'', zei Purplestorm. Shadowfur keek dringend naar de kleine kitten. Opeens brak de zon door in het wolkendek, maar een volgende wolk zorgde meteen dat de zon weer verdwenen was. Shadowfur glimlachte. Regendruppels kwamen naar beneden en heel ver achterop hoorde je de donder rollen, maar Shadowfur bleef waar ze was. Purplestorm ging weg en Shadowfur gaf de kitten een wenk met haar staart ter teken dat die Purplestorm moest volgen.


Een hoop kraaien 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een hoop kraaien
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: