ɔεαтнƨρıяıт



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ɔεαтнƨρıяıт

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathspirit
Member
ɔεαтнƨρıяıт DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: З8 мσσпƨ
Gender:
Rank:
Deathspirit
BerichtOnderwerp: ɔεαтнƨρıяıт   ɔεαтнƨρıяıт Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 22:54



How it all began, if truth be told
Had a master plan; now I rule the world

Name; Deathspirit
Former Names; Deathkit ~ Deathpaw
Age; 38 Moons
Gender; Male
Clan; Shadowclan
Rank; Warrior
Season of Birth; Leafbare
Status; Bloodthirsty

Took them by surprise, worked my way uphill
They looked into my eyes; I became invincible

Outside;
Deathspirit is een gigantische kater, met een bruin/grijze korte vacht. Hij heeft één felrood oog, zijn andere oog mist 'ie, daar zit alleen nog een gat met een litteken erover heen. Hij heeft een zwarte neus en ook zijn pootkussentjes zijn zwart. Uit zijn rechter oor is een hap genomen, waardoor 'ie nu een gevorkte uitstraling heeft. Hij staat hoog op zijn poten en heeft een gespierd lichaam. Zijn staart is redelijk lang en sterk en zijn klauwen zijn vlijmscherp. Hij heeft een afgebroken hoektand, maar verder een prima gebit.

Inside;
Bruut, moordenaar, lak aan regels, bloedlustig. Dat is zo'n beetje de beste woorden om Deathspirit mee te omschrijven. Hij heeft de neiging om graag de leiding te nemen en niet te luisteren naar katten die hoger in rang zijn dan hem. Tevens heeft hij vaker dan eens lak aan de Warrior Code. Hij houd zich wel eraan, maar af en toe zal hij de regels breken, zonder dat 'ie het erg vindt. De laatste tijd heeft hij erge last van bloedlust en zou het niet erg vinden om andere katten te vermoorden. De prooien in het Shadowclan territorium zijn gewoon niet goed genoeg meer voor hem. Bloed, katten, clankatten, bloed, bloed, bloed, BLOED!

'Cause all your heads are gonna roll
I've made your misery my goal
So if you want survival, kneel on my arrival

Friends & Enemies;
ɔεαтнƨρıяıт Bulletblack = Kennis |
ɔεαтнƨρıяıт Bulletblue = Vriend |
ɔεαтнƨρıяıт Bulletgreen = Goede vriend |
ɔεαтнƨρıяıт Bulletyellow = Verliefd op |
ɔεαтнƨρıяıт Bulletpink = Geliefde |
ɔεαтнƨρıяıт Bulletred = Veracht/Verafschuwen|

ɔεαтнƨρıяıт Bulletred | Wolfsoul; Mijn oude mentor, wat een mietje was je toch. Ik weet nog goed hoeveel moeite je deed om me onder controle te houden. De katten van de Clan zijn er nog steeds niet achter wiens vacht er tussen je nagels zaten toen ze je dood vonden. Our little secret.

So don't mess with me; I'll shoot you down
Don't mess with me; I'll knock you down
Don't mess with me; I'll shoot you down
Don't mess with me


ɔεαтнƨρıяıт Deathspirit1sig
[ Terror has made me cruel ]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ɔεαтнƨρıяıт
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: