Hello... [Smoketear]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello... [Smoketear]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Windgust
Member
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Lyan Payne |
157

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Windgust
BerichtOnderwerp: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 11:36

Hello... [Smoketear] Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"


Rustig opende Tailstorm haar ogen, ze lag in haar nest in de Nursery. Haar kittens lagen tegen haar aan te slapen. Een van de andere Queens werd wakker en keek haar aan, ze snapte het en stond op. Ze pakte haar ene kitten op en legde die bij haar kittens. Tailstorm stond op en gaf haar een knikje als bedankje. De Queen knikte terug. Tailstorm liep de den uit en zag dat het nog donker was buiten. Ze zag al een klein beetje zonlicht opdoemen aan de horizon. Ze liep een stukje verder en ging zitten. Ze snoof de frisse nachtlucht op. Ze kon niet meer slapen, de laatste tijd had ze veel nachtmerries. Ze keek even om zich heen. Elke dag voelde ze zich schuldig. Door haar was Goldenshadow in gevecht geraakt met Spotlight, de kater waar ze vroeger enorm van hield... Maar die liefde was door schuldgevoel een heel eind verdwenen. Een traan gleed over haar wang, waarom was ze toch ooit tussen hen gekomen? Even besefte ze dat ze sinds Spotlight en Goldenshadow te emotioneel was geworden, ineens vielen er geen tranen meer over haar wang. Ze stond op en keek naar de kampingang.

SMOKETEAR



Credits to Soof c:

Hello... [Smoketear] Rh047t
Theme & Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 13:57

De wonden prikte nog diep van het gevecht met de rogue om Lastbreathe te beschermen. Die rogue zou sterven zo dra hij hem nog een keer zou zien. Maar dat gevecht had wel de klap gemaakt. Hij had gevoelens gekregen voor de prachtige zilveren poes. Ze was knap, lief, en stoer, en ze leek gewoon zo veel op hem, en hij op haar, maar toch ook weer zo verschillend. Gewoon te prachtig voor woorden. Smoketear opende zijn vuur kleurige ogen en stapte de warriors den uit. Hij begon zicht rustig te wassen waarna hij naar de prooi stapel liep. Hij keek naar de prooi en merkte dat hij gewoon geen honger had. Smoketear keek naar het kamp uit gang en liep er naar toe. Hij kon maar beter eerst wat gaan jagen. Dat leek hem het best. Smoketear rende het kamp uit en snoof een eindje veder op de lucht op. De geur van eekhoorn drong zijn neus binnen. Het was nog avond, maar hij voelde zich al fit. De clan zou hem vast wel dank baar zijn als hij met verse prooi binnen kwam. De hele clan lag nog te slapen. Smoektear snoof de lucht op en al snel drong de geur van muis zijn neus binnen. Smoketear zakte in een sluip houding en sloop er geconcentreerd op af. Op een vossen lengte afstand sprong hij en drukte hij zijn nagels door het ruggen graatje heen waar door het muisje meteen dood was. Daarna ging hij veder, met succes van twee muizen en nog een vogel en een eekhoorn. Drie muizen dus, een vogel en een eekhoorn. De clan zou vast blij zijn. Op zijn terug weg naar het kamp wist hij toch nog een konijn te vangen en daarna kwam hij weer terug. Hij gooide de prooi op de prooistapel. Smoketear besloot toch maar wat te eten en mijn zijn muisje ging hij aan de kant zitten. En toen zag hij een vriendin zitten. Tailstorm. Smoketear nam de laatste hap van zijn muis en liep toen naar Tailstorm toe. 'Hey... Is alles wel oké?' vroeg hij zacht terwijl hij zijn vriendin met zijn kalme bezorgde blik aan keek.


Hello... [Smoketear] 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Windgust
Member
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Lyan Payne |
157

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Windgust
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 16:38

Hello... [Smoketear] Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"


De poes was zo in gedachten verzonken dat ze niet had gemerkt dat er een vriend het kamp in kwam gelopen. 'Hey... Is alles wel oké?' Vroeg Smoketear. Het was altijd fijn om met hem te praten, hij had meestal goede raad. Maar ze besloot niet om haar problemen met hem te delen. Ze wist niet of Smoketear daar iets mee kon, het liefst zou ze het wel gedaan hebben. Maar dan werd ze waarschijnlijk weer een emotioneel wrak, maar zo was ze zeker niet. "Eehm, ja hoor..." Zei ze maar. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk om tegen een vriend te liegen, maar ze wilde eigenlijk gewoon alles achter zich laten. "Ik was van plan om... Even bij de rivier wat te gaan rondhangen, ik voel me niet zo goed..." Legde ze uit. Ze moest alles goed verwerken. Het liefst wilde ze dat Smoketear mee ging, dat was misschien wel veiliger... Goldenshadow kon overal opduiken, en Tailstorm wist hoe graag Goldenshadow haar dood wilde...



Credits to Soof c:

Hello... [Smoketear] Rh047t
Theme & Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 20:10

Hoe groot en stoer Smoketear ook was, ze vond het maar niks wanneer haar vrienden verdriet hadden. Nee, daar had hij een haat aan. Als het iemands schuld was kon Smoketear zomaar even die gene een paar rake klappen geven. Ja, zo was Smoketear dan ook wel weer. Zo roekeloos als de pest. Althans dat was wat zijn vader zei. Het maakte hem niks uit. Als hij daar mee zijn vrienden, zijn clan, blij mee kon maken, dan zou hij dat doen voor hun. Geen enkel probleem. Smoketear keek naar Tailstorm die er ongelukkig uit zag. En dat beviel hem niet. Maar deze poes had ook al zo veel om mee te dealen gehad. En misschien nog lang niet alles dan dat hij wist. "Eehm, ja hoor..." zei Tailstorm. Smoketear schudde met zijn kop. En toen hij er op wou reageren voegde Tailstorm er al weer wat aan. "Ik was van plan om... Even bij de rivier wat te gaan rondhangen, ik voel me niet zo goed..." zei ze poes. Smoketear knikte. 'Ik ga wel met je mee,' sprak hij kalm waarna hij op stond. Hij keek even naar de poes. 'Je weet dat je alles tegen me kan zeggen. Ik werk net als een dag boek, je kan alles bij me kwijt zonder dat iemand het ook te weten komt,' zei hij vervolgens waarna hij rustig met Tailstorm naast zich uit het kamp begon te lopen. Hij keek naar Tailstorm, afwachtend naar wat ze terug zou zeggen. Ze was een goede vriendin, en hij wist dat ze nu zijn hulp nodig had.

--Ik heb je een soort van bespeeld, niet erg toch?


Hello... [Smoketear] 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 20:26

Hello... [Smoketear] Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"


Nee, hoor :3

'Ik ga wel met je mee,' Zei Smoketear. Tailstorm knikte en draaide haar kop schuin naar beneden. 'Je weet dat je alles tegen me kan zeggen. Ik werk net als een dag boek, je kan alles bij me kwijt zonder dat iemand het ook te weten komt,' Zei hij zacht. Tailstorm knikte, dat was nu even het enige wat ze kon doen. Smoketear stond op en Tailstorm liep met hem mee. Toen ze de rivier bereikte keek Tailstorm naar Smoke. In haar ogen stond verdriet te lezen. "Er is veel gebeurd, en het is een lang verhaal." Begon ze zacht. "Sinds Spotlight in gevecht zit met Goldenshadow voel ik me schuldig... Goldenshadow is zo geworden omdat ik haar plek in nam bij Spotlight..." Ze keek naar haar poten. "De dag dat mijn kittens voor het eerst naar buiten mochten werd ik aangevallen door Goldenshadow toen ik ging kijken in de Warrior Den, Spotlight is me komen redden en heeft toen veel littekens opgelopen..." Haar stem klonk zachter. "Sinds dat is gebeurd en ik me zo schuldig voel is mijn liefde voor Spotlight verdwenen... Ik wil niet tussen hen zitten..." Nu klonk ze schor van verdriet. Een traan viel over haar wang, haar liefde voor de kater waar ze vroeger zo enorm verliefd op was was spontaan verdwenen... De gevlekte poes ging zitten. "Ik snap het gewoon niet..." Snikte ze. Ze wilde niet emotioneel zijn, maar ze had gewoon al zoveel voor haar kiezen gekregen sinds haar Warrior Ceremony, en die was al vele Moons achter de rug... Waarom deed StarClan dit haar aan?




Hello... [Smoketear] 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimevr 20 jul 2012 - 22:51

Samen verlieten de twee warrior's het kamp. Smoketear keek naar de lucht terwijl Tailstorm half naast hem liep. De zon was nog niet op, maar toch zag je het licht van de zon al door de bomen heen schijnen. Smoketear snoof de heerlijke lucht op en merkte op hoe gelukkig hij eigenlijk ook was, ondanks al die ex-partners dat hij had. Toch wist hij dat hij niks verkeerds had gedaan, en dat hij daar gelukkig mee was. Uiteindelijk kwamen de twee katten aan bij de rivier. Smoketear bleef staan en keek naar Tailstorm. "Er is veel gebeurd, en het is een lang verhaal." Begon Tailstorm zacht. Smoketear ging zitten en keek hem aan met zijn betrouwbare kalme ogen. Ogen waar sommigen gewoon in konden verdrinken. "Sinds Spotlight in gevecht zit met Goldenshadow voel ik me schuldig... Goldenshadow is zo geworden omdat ik haar plek in nam bij Spotlight..." Ging Tailstorm veder. Smoketear fronste. 'Tailstorm, dat is niet waar. Het klinkt misschien dom, maar dat van Goldenshadow is pure jaloezie. Niemand kan iemands plek in nemen als die gene echt van de ander houd. Jij hebt gewoon een andere plek in Spotlights hard ingenomen, en dat is de plek van liefde, en dat kan niet tussen Spotlight en Goldenshadow,' zei hij wijs. Het was waar. Niemand kon iemand van de ander afpakken. En dat van Goldenshadow was dus jaloezie. Onnodig. "De dag dat mijn kittens voor het eerst naar buiten mochten werd ik aangevallen door Goldenshadow toen ik ging kijken in de Warrior Den, Spotlight is me komen redden en heeft toen veel littekens opgelopen..." Smoketear schudde met zijn kop als teken dat hij dat van Goldenshadow zwaar afkeurde. "Sinds dat is gebeurd en ik me zo schuldig voel is mijn liefde voor Spotlight verdwenen... Ik wil niet tussen hen zitten..." zei Tailstorm. De schorre stem van verdriet liet hem bedroefd en begrip vol naam haar kijken. Hij had het echt te doen met deze poes. "Ik snap het gewoon niet..." Hoorde hij Tailstorm snikkend zeggen. Smoketear liep naar haar toe en drukte zijn kop vriendschappelijk tegen haar wang aan. 'Tailstorm... Je kán niet tussen hen zitten, niemand kan een broer en zus relatie kapot maken, want jij bent zijn zus niet, jij bent meer dan dat. Ik weet niet precies wat er tussen jullie is. Maar dat van Goldenshadow zit tussen d'r oren.' Hij hoopte dat hij de juiste woorden had gebruikt. Hij hoopte het echt, hij wou het niet nog erger maken.


Hello... [Smoketear] 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Windgust
Member
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Lyan Payne |
157

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Windgust
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 11:01

Hello... [Smoketear] Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"


'Tailstorm, dat is niet waar. Het klinkt misschien dom, maar dat van Goldenshadow is pure jaloezie. Niemand kan iemands plek in nemen als die gene echt van de ander houd. Jij hebt gewoon een andere plek in Spotlights hard ingenomen, en dat is de plek van liefde, en dat kan niet tussen Spotlight en Goldenshadow,' Zei Smoketear. Misschien had hij wel gelijk, maar het veranderde niet veel. De kater leek haar te begrijpen, dat was fijn. Tailstorm voelde een vriendschappelijke en troostende duw tegen haar wang. 'Tailstorm... Je kán niet tussen hen zitten, niemand kan een broer en zus relatie kapot maken, want jij bent zijn zus niet, jij bent meer dan dat. Ik weet niet precies wat er tussen jullie is. Maar dat van Goldenshadow zit tussen d'r oren.' Zei Smoke geruststellend. Tailstorm knikte, maar nog steeds veranderde er niks. "Smoketear... Het zijn wijze woorden... Maar het veranderd niks..." Ze was opgehouden met snikken. Ze keek omhoog naar de sterren die er nog waren. Haar ogen stonden nu een stuk gelukkiger. De jonge gevlekte poes stond op en liep naar de rivier, ze keek in het water, naar zichzelf. De zon kwam op en de zonnestralen verlichtte het water.



Credits to Soof c:

Hello... [Smoketear] Rh047t
Theme & Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 16:40

Smoketear wist ook wel dat woorden niks op konden lossen. Maar je kon wel iets met doe woorden doen. Bijvoorbeeld praten. Zeggen hoe het is. Niet dat Smoketear zo snel zo iets zou doen. "Smoketear... Het zijn wijze woorden... Maar het veranderd niks..." Smoketear schudde met zijn kop. 'Dat klopt...' begon hij waarna hij recht tegen over Tailstorm ging zitten en haar recht in de ogen keek. 'Mijn woorden kunnen niks veranderen, maar de jouwe wel. Ga eens met Spotlight én Goldenshadow praten. Als je wil, ben ik er ook bij, gewoon om je te ondersteunen,' waagde hij. Hij wist dat Tailstorm vast en zeker af zou wijzen. Hij zelf zou ook geweigerd hebben, maar hij wist zeker dat het zou helpen. Tailstorm moest het zelf doen, en Smoketear wou er best wel een pootje bij helpen. Maar hij, of wie dan ook, kon het niet voor haar doen. Alleen zij zelf. Smoketear merkte op dat zijn woorden wel een beetje troost hadden gegeven, want Tailstorm snikte en huilde ook al niet meer. En dat was goed, althans, dat vond hij. Als vrienden van hem verdrietig waren, voelde hij zich er helemaal niet bij op zijn gemak.

--Flut-


Hello... [Smoketear] 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maplekit.
Member
Hello... [Smoketear] DPKsfdL
Miss Summer ;D
26

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moons
Gender:
Rank:
Maplekit.
BerichtOnderwerp: Re: Hello... [Smoketear]   Hello... [Smoketear] Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 21:29

Hello... [Smoketear] Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"


'Dat klopt...' Tailstorm was alweer bij Smoketear gaan zitten. 'Mijn woorden kunnen niks veranderen, maar de jouwe wel. Ga eens met Spotlight én Goldenshadow praten. Als je wil, ben ik er ook bij, gewoon om je te ondersteunen,' Stelde Smoketear voor. De jonge gevlekte poes kreeg het warm. Als Goldenshadow haar zou zien, alleen, dan zou ze de kans grijpen om haar te vermoorden, even als bij Spotlight. Samen zou de geluksdag voor haar zijn. "M...Met Golden...Goldenshadow...Samen...?" Stamelde ze. Ze keek enorm ongemakkelijk en zo voelde ze zich ook, haar nagels boorde de grond in en ze keek om zich heen alsof de Ginger Tabby poes elk moment kon aankomen om haar een leven in StarClan te geven. Tailstorm werd even duizelig en ze viel voorover, maar ze krabbelde weer overeind en ging weer normaal zitten. Goldenshadow was haar nachtmerrie monster in het echte leven...




Hello... [Smoketear] 2pzhh11

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello... [Smoketear]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: