Kits?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kits?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
Kits? DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Kits?   Kits? Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 16:37

Purplestorm liep richting de Kleine rivier met een normale snelheid. In het kamp hadt niemand haar nodig dus besloot ze voor haarzelf eens een eetje rustig niks te doen. Zonnig was het, en aan de lucht was te zien dat het zo een tijdje bleef. Een zachte windruk kwam langs waardoor haar haren alle kanten opgingen. Purplestorm lang aan het water met haar rechterpoot een beetje in het water. Met haar ogen gesloten tot spleetjes en haar staart om haar heen gewikkeld genoot ze van het weer. Ned hadt ze nog een vogel en twee muizen gevangen voor de clan. Zelf hadt ze ze niks gegeten, maar dat hoefde ook niet. Vogels vlogen over haar heen, ook een paar kraaien die hard kraaide. Ze probeerde het te negeren. De zon scheen volop op haar grijze vacht die helemaal was opgewarmdt. Opeens hoorde ze een takje breken. Snel keek ze op. Zelf hadt ze er geen slecht gevoel bij dus hield ze haar klauwen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Kits? DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 16:53

Scytheshade liep verder richting Purplestorm hij was haar gevolgd van een afstandje en liep nu richting haar en zei "Hoi.. Purplestorm... mooie dag he." zijn stem was twijfelend. Hij keek haar aan en gaf haar een kopje. Hij ging naast haar liggen en lag bijna helemaal in de zon. Hij legde zijn poot op die van haar keek haar aan en zei het toen recht voor zijn raap "Purplestorm ik wil heel graag kittens met jou, ik heb er lang over nagedacht en ik vraag me af, wil jij dat ook." Hij keek naar haar en probeerde oogcontact te maken. Als ze zou schikken dan wist hij dat hij het verpest had en ze misschien wel bang voor hem zou worden. Scytheshade keek nogsteeds richting haar en wachtte geduldig af op haar antwoord terwijl er een paar gedachte door zijn hoofd rondspookten.


Kits? 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kits? DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 21:21

Het was Scytheshade die tevoorschijn kwam en bleef staan voor. Hoi.. Purplestorm... mooie dag he.'' Ze hoorde dat zijn stem anders was, alsof hij onzeker was. ''Hey Scythe, en ja het is een prachtige dag.''Ze haalde haar rechterpoot omhoog en streelde het over haar hoofd om af te koelen. "Purplestorm ik wil heel graag kittens met jou, ik heb er lang over nagedacht en ik vraag me af, wil jij dat ook." Purplestorm haalde rustig haar poot weer omlaag in het water en zach in haar ooghoek dat hij haar ogen opzocht. Ze draaide haar hoofd en keek recht in zijn rode ogen. Ze stond op en liep sierlijk naar hem toe en gaf een gerustellende lik over zijn voorhoofd. '' Ik ook.'' Sprak ze kort maar krachtig. Ze liep weer naar hte water, ging rustig zitten en keek hem aan. Ze hadt dit al verwacht, daarom was ze zo rustig. Zij wou ook kittens, net als Raindrop. En als ze dat krijgt, kan zij haar helpen. Zulke pluisebollen, dat leek haar geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Kits? DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 22:09

Ze draaide haar hoofd en keek recht in zijn rode ogen. Ze stond op en liep sierlijk naar hem toe en gaf een gerustellende lik over zijn voorhoofd. '' Ik ook.'' Sprak Purplestorm. Ze liep weer naar hte water, ging rustig zitten en keek hem aan. Scytheshade werd zo rood als zijn ogen en vroeg "Wanneer wil je dan... drachtig worden." Zijn gezicht was rood geworden en hij keek een beetje beschaamd voor die vraag naar Purplestorm en liep naar haar toe en gaf haar een lik. Wat hem betreft hoefde het niet haastig. Hij legde zijn poot op die van haar. Hij keek haar aan en zei "Jij mag kiezen wanneer je er klaar voor bent. Het is een grote stap. Kittens, het zal welwat veranderen dat weet je toch."


Kits? 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kits? DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 18:52

"Wanneer wil je dan... drachtig worden." Vroeg Scytheshade aan haar nadat ze ging liggen. Even kreeg ze een lik. "Jij mag kiezen wanneer je er klaar voor bent. Het is een grote stap. Kittens, het zal welwat veranderen dat weet je toch." Ze dacht na. Het klopte was hij zij. Alles zou veranderen en ze namen dan een groote verandwoordelijkheid. Het klopt, alles zou veranderen. Misschien is dat een stap dat wij moeten zetten. Ze gaf een lik terug en wachte op zijn reactie. Even keek ze om om te kijken of er niemand aankwam.

Effe een kleurtje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Kits? DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 23:10

Het klopt, alles zou veranderen. Misschien is dat een stap dat wij moeten zetten. Ze gaf een lik terug. Scytheshade zag haar om zich heen kijken en vroeg "Bedoel je soms nu?..." Scytheshade vond dat niet zo erg, liever snel gedaan en dan wisten ze hoe het zou zijn om kittens te krijgen. Hij keek in Purplestorm´s ogen en liep naar haar toe. Hij gaf haar nog een lik en ging even rustig zitten om even na te denken en keek haar weer aan en vroeg "Zullen we het nu doen. In ieder geval ben ik blij dat jij mijn partner bent. Ik zou niks liever willen dan kittens met jou krijgen." Hij ging naast haar staan en wachtte op haar reactie. Misschien eentje die hun leven zou veranderen.


Kits? 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kits? DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 11:48

"Bedoel je soms nu?..." Vroeg Scytheshade. Purplestorm gaf gaan antwoord. "Zullen we het nu doen. In ieder geval ben ik blij dat jij mijn partner bent. Ik zou niks liever willen dan kittens met jou krijgen." Ze kreeg een lik van Scytheshade, daarna ging hij rustig naast haar zitten. Ze dacht na. Als ze kits zouden krijgen, zou dat betekenen dat de clan zal groeien en dus sterker zou worden. En dat betekende zeel verandwoordelijkheid betekende en aandacht. ''Nu is denk ik het goede moment, als jij het wilt.'' ze gaf hem een lik terug en wachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Kits? DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 17:36

''Nu is denk ik het goede moment, als jij het wilt.'' ze gaf hem een lik terug en wachte. Scytheshade keek haar aan en zei "Ik vind het nu ook een goed moment alleen jij bepaald of je het echt wil beginnen, het ouderschap en dat andere" Hij bloosde onder zijn zwarte vacht. Hij had iets vreemds gedaan. Hij had het bloed uit zijn vacht gewassen en er zaten zelfs allemaal stuken vacht van vroegere gevechten op. Hij zag er op zijn ogen na uit als een normale kater. Hij liep naar haar toe en zei "Jij bepaald of je het wil beginnen". Hij keek in haar ogen en alle vijandigheid die er vroeger in had gezeten was weg, verdwenen, allemaal voor Purplestorm op deze dag en dit moment.


Kits? 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Kits? DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Kits?   Kits? Icon_minitimema 27 sep 2010 - 16:45

"Jij bepaald of je het wil beginnen". Purplestorm gaf nog een lik terug en negeerde dat hij blooste. Ze wist dat hij niet echt goed was met dit soort dingen. En zij eerlijk gezecht ook niet. ''Ja ik ben er klaar voor.'' Zij ze kort. Ze likte nog even haar poot schoon. Toen ze naar haar vacht keek, zag ze een gladde dunne pels dat goed verzorgt was. Toen ze naar die van Scytheshade keek, was het ook din maar niet zo goed verzorgt als die van haar. Maar dat kon haar niets schelen. Als ze kittens kregen, zouden dat vast mooie lieve kits worden. Ze gaf Scytheshade nog een liefdevolle lik over zijn kop en maakte een zacht spingeluidje.

(Volgende ochtend)
Purplestorm werdt snel wakker, maar keek met doffe ogen om zich heen. Naast haar lag Scytheshade en tegenover haar Aqualight. Er zaten niet zoveel Warriors in de Den. Ze rekte zich uit en haat nagels waren te zien maar trok het weer terug toen ze weer rechtop stond. Met kleine stapje sliep ze richting het licht dat naar binnen scheen. Toen ze eruit was zag ze een paar katten eten, in haar ooghoek zag ze Brokenstar. Opeens dacht za aan hoe ze hte moest vertellen dat ze misschien kittens bij zich draagt.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kits?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: