Cinders territorium



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cinders territorium

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 17:57

-Als je Cinder wil ontmoeten, ga bij de jonge eikenboom zitten en miauw 1 keer hard. Dan zal ze waarschijnlijk je ontmoeten, dat probeer ik in elk geval altijd.


Het kleine, zilvergrijze katje trippelde over een open plek waar een oude eik stond. Vlakbij de oude eik stond een jonge eik. Ze had een grote pluk zacht mos in haar mond. Het katje, Cinder genaamd, trippelde naar een eikenboom en toen er onder. Onder de enorme, oude eik zat een ruim hol dat voor het grootste gedeelte met zacht mos bedekt was. Cinder legde nog een laatste pluk neer en drukte die aan met haar pootjes. Ze was nog maar 2 maanden, maar had besloten een eigen plek om te wonen in te richten. Ook al zou ze waarschijnlijk nog vaak bij haar pleegouders en broertjes en zusje op bezoek gaan, want ze was natuurlijk erg gehecht aan hen. Maar ze vond het tijd worden om een eigen plekje te zoeken, en toen was ze op dit hol gestuit. De boom met daar onder haar hol was het middelpunt van haar territorium, en ze had al verse geurmarkeringen geplaatst aan de grenzen van haar territorium. Ze snorde toen ze eventjes op haar rug rolde op het zachte mos, om daarna weer overeind te gaan zitten. Het was warm in het hol, en licht drong naarbinnen door de opening. Naast de opening stonden een paar struiken, net niet ervoor, zodat licht naar binnen kon maar de ingang niet opviel. Cinder liep weer naar buiten en ging trots voor de opening van haar nieuwe huis zitten, haar zilvergrijze vacht glom in het zonlicht.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 7:25

Icy snoof. Cinder had het wel is gehad over een eigen territorium hebben, maar Icy wist nog niet zeker of ze die al had gevonden. Ze was gisteren in ieder geval wel op zoek gegaan. Icy snoof nogmaals en eindelijk drong de geur van Cinder binnen. Lionheart en Freddy waren nog bij Braveheart en Leaf en Icy zou niet te lang weg zijn, want de kittens hadden nog melk nodig. Icy rende zo snel als ze kon achter Cinder's geur aan. Icy snoof nogmaals en rook een vers geur van Cinder. Icy zag een nogal tamelijk jonge eik en besloot daar te mauwen, voor het geval Cinder dacht dat ze een indringer was. Icy mauwde. 'Cinder, ben jij dat? Ben je daar ergens? Icy hier!', zei Icy opgewonden. Als dit Cinder's plaats was, dan was het zeer mooi.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 16:40

Cinder verkende haar territorium nog wat, toen ze een mauw die aan haar gericht was hoorde. 'Cinder, ben jij dat? Ben je daar ergens? Icy hier!' het klonk opgewonden. Cinder mauwde terug en sprintte naar haar toe, ze sprong over een beekje en stoof toen naar de plek bij de jonge eik. Daar zag ze Icy. "Icy! Wat leuk dat je er bent!" zei ze vrolijk en knipperde vrolijk met haar blauwe ogen. Het was leuk om Icy hier te zien, ze had niet verwacht dat ze al zo snel hier kon komen want ze zat natuurlijk met de kittens. Maar Cinder was blij dat ze er was, altijd leuk, haar eerste bezoek! Ze ging voor Icy zitten en vouwde haar staart netjes over haar poten, wat bijna een gewoonte geworden was bij haar.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:14

Icy zat rustig te wachten en ging voor de tijdverdrijving zitten met haar staart rond haar poten gekruld. Opeens kwam een hijgend iemand aanrennen en Icy's oren spitsten zich naar het geluid. Het was een mauw en die kwam zeker weten van Cinder af! "Icy! Wat leuk dat je er bent!", zei de poes. Icy's oren gingen plat achteruit en ze snorde. Cinder ging voor Icy zitten, net zoals zij. 'Je lijkt wel heel erg op mij', snorde ze terwijl ze naar de zit van Cinder keek. Ze kon het niet laten goedkeurend te knikken. 'Weet je dat jij de eerste poes bent die ik ooit zo snel volwassen heb zien worden?', vroeg Icy. Ze gaf Cinder een lik. 'Je doet het prima en je bent een geweldige zus voor Freddy, Leaf en Braveheart', prees ze.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:33

Cinder keek vol genegenheid naar Icy, en zag dat ze precies hetzelfde zat als zij. Ook Icy zei er wat van. 'Je lijkt wel heel erg op mij' snorde ze. Cinder snorde ook 'Dat beschouw ik als een compliment' zei ze en lachte. 'Weet je dat jij de eerste poes bent die ik ooit zo snel volwassen heb zien worden?' vervolgde ze. Cinder schudde met haar hoofd en ontving een lik. 'Je doet het prima en je bent een geweldige zus voor Freddy, Leaf en Braveheart' Cinder snorde en gaf een lik terug. "Dankjewel, jij bent ook een hele goede moeder hoor!" zei ze vrolijk. De zon scheen door de bladeren en spikkels licht dansten op de grond, terwijl de groene bladeren zachtjes bewogen in een licht briesje.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:53

Icy keek vol trots naar Cinder. Ze hoorde haar snorren en ontving een lik. Icy spinde. "Dankjewel, jij bent ook een hele goede moeder hoor!", zei de poes toen. Icy snorde. De zon brak door en Icy kreeg het lekker warm. Haar vacht was al niet zo sterk. 'Die poes, die Hawkfrost, kan nog wel is problemen opleveren als ze Leaf en Braveheart ontdekt', zei Icy zuchtend. 'Ze mag hoe dan ook geen poot naar mijn kittens uitsteken. Voor hun, voor jou, voor Freddy en voor Lionheart geef ik mijn leven. Ook voor al de andere Rogue's die ik heb leren kennen', zei Icy. Ze keek even in de felle zon. Ze knipperde maar twee keer met haar ogen. Icy kon heel goed in de zon kijken zonder te knipperen. Daar had ze vroeger op geoefend. Icy's staart ging heen en weer. 'Ze probeert Lionheart gewoon te verleiden om hem te volgen. Soms denk ik dat ze zo gestoord is dat ze gewoon denkt dat Lionheart haar partner zou kunnen zijn', zei Icy.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:57

Cinder zag hoe Icy zuchtte. 'Die poes, die Hawkfrost, kan nog wel is problemen opleveren als ze Leaf en Braveheart ontdekt. Ze mag hoe dan ook geen poot naar mijn kittens uitsteken. Voor hun, voor jou, voor Freddy en voor Lionheart geef ik mijn leven. Ook voor al de andere Rogue's die ik heb leren kennen', waarna ze in de zon keek. Cinders kopje stond een beetje scheef. Ze zei; 'Ik zou mijn leven ook voor hen geven. Ik wil helpen om jullie allemaal te beschermen!' zei ze, en sprong overeind. Als kitten zei ze ook wel dit soort dingen, maar nu meende ze het serieus; Ze was veel gaan geven om haar familie en vrienden, en zou voor ze door het vuur gaan. Icy praatte weer verder. 'Ze probeert Lionheart gewoon te verleiden om hem te volgen. Soms denk ik dat ze zo gestoord is dat ze gewoon denkt dat Lionheart haar partner zou kunnen zijn' Cinder ging weer zitten en keek verbaasd. Hier had ze nog nooit van gehoord in haar korte leven. "Partner zijn? Maar...dat kan niet! Ze zijn broer en zus! En, jij bent al partner van Lionheart!" zei Cinder in alle onschuld, helemaal geschokt over alleen het idee al. In sommige dingen was ze al erg opgegroeid en volwassen, maar in andere was ze nog steeds een kleine, onschuldige kitten.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:06

"Partner zijn? Maar...dat kan niet! Ze zijn broer en zus! En, jij bent al partner van Lionheart!", zei Cinder geschokt. Een glimlach nam de macht over bij Icy's mond. 'Ik bedoel dat die poes dat misschien denkt omdat ze zo gestoord is. Trouwens, wie weet zijn ze niet eens broer of zus', zei Icy nadenkend. Die Hawkfrost had niks van Lionheart's moeder of vader, alleen het vacht patroon. 'Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het zou kunnen dat Hawkfrost toch niet zijn zus is, ook al denken ze dat allebei', zei Icy. Alleen Lionheart kon die vragen oplossen. Alhoewel, hij geloofde er heilig in dat Hawkfrost zijn zus was. Hawkfrost had ook geen een geur wat van Lionheart afkwam. Ze was wel even oud als Lionheart. Icy's ogen keken bezorgd de wereld in. Icy's ogen schitterden even.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:11

Icy glimlachte. Cinder keek eventjes verbaasd, en haalde toen haar schouders op. Wat zou er grappig zijn? Toen praatte Icy. 'Ik bedoel dat die poes dat misschien denkt omdat ze zo gestoord is. Trouwens, wie weet zijn ze niet eens broer of zus' Icy pauzeerde even en ging toen weer verder. 'Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het zou kunnen dat Hawkfrost toch niet zijn zus is, ook al denken ze dat allebei' Cinder knikte begrijpend. Inderdaad, behalve die vacht hadden Lionheart en Hawkfrost niets gemeen. Lionheart was aardig, Hawkfrost was gemeen. Cinders ogen stonden op oneindig terwijl ze hier over nadacht. 'Dat zou best wel eens kunnen...maar hoe kunnen we daar ooit achter komen?' zei ze, hardop nadenkend. Ze keek weer naar Icy.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:16

'Dat zou best wel eens kunnen...maar hoe kunnen we daar ooit achter komen?', vreog Cinder aan Icy. Icy keek diep in Cinder's ogen. 'Hawkfrost naar ons lokken en het haar vragen', zei ze resoluut. 'Wie weet is ze hier ergens in de buurt', fluisterde Icy terwijl ze behoedzaam rondkeek. Toen zette ze het op een schreeuwen. 'Hé, Hawkfrost, als je hier bent, kom dan tevoorschijn!', riep Icy met haar zachte stem dat nu galde over de struiken en echode tegen de bomen. Icy keek verwachtingsvol naar de struiken en haalde na een tijdje haar schouders op. 'We kunnen Lionheart natuurlijk ook gewoon inlichten en hem vertellen over ons zorgen', zei Icy. 'Wie weet is het gewoon een poes die Lionheart ooit is heeft gezien en die indruk op hem probeert te maken', zei Icy. 'Maar Lionheart zou ons nooit verlaten. We hebben tenslotte kittens samen en zijn zeer gelukkig. Maar als Hawkfrost inderdaad Lionheart's zus niet is, dan moeten we erachter komen wat voor een gevaar ze dan wel is en of dat onze relatie kan schaden', zei Icy naar de lucht kijkend.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:40

Cinder keek even verbaasd naar Icy, toen ze op haar vraag antwoordde; 'Hawkfrost naar ons lokken en het haar vragen', Cinder keek nogal raar. Huh, een slechte kat naar je toe lokken? Ach ja, Icy zou weten wat ze deed. Vol vertrouwen keek Cinder naar Icy. Die fluisterde; 'Wie weet is ze hier ergens in de buurt' toen ze plotseling schreeuwde, waardoor Cinder geschrokken overeind sprong om daarna weer te gaan zitten; 'Hé, Hawkfrost, als je hier bent, kom dan tevoorschijn!' Cinder keek net zoals Icy benieuwd naar de struiken, maar ze rook geen andere kat. Het was stil op hen en de bosgeluiden na. 'We kunnen Lionheart natuurlijk ook gewoon inlichten en hem vertellen over ons zorgen', zei Icy. 'Wie weet is het gewoon een poes die Lionheart ooit is heeft gezien en die indruk op hem probeert te maken', zei Icy. 'Maar Lionheart zou ons nooit verlaten. We hebben tenslotte kittens samen en zijn zeer gelukkig. Maar als Hawkfrost inderdaad Lionheart's zus niet is, dan moeten we erachter komen wat voor een gevaar ze dan wel is en of dat onze relatie kan schaden', Cinder knikte weer begrijpend. Haar blauwe ogen stonden zorgelijk. 'We zouden het het beste een keer met haar uit kunnen praten...maar hoe? Hoe zorgen we er voor dat ze ons niet meteen aanvalt?" zei ze nadenkend. Die Hawkfrost was werkelijk een groot probleem.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:47

''We zouden het het beste een keer met haar uit kunnen praten...maar hoe? Hoe zorgen we er voor dat ze ons niet meteen aanvalt?", vroeg Cinder na een korte stilte. 'Ik denk dat ze niet meer zo'n gevaar vormt. Ik heb haar flink toegetakeld toen Lionheart bijna doodging van het bloeden', zei Icy. 'Toen ik naar haar keek... Mijn ogen straalden iets uit wat ze nog nooit uitgestraald hebben...', zei Icy en het was weer een poosje stil. 'Moordlust.' Icy schaamde zich voor haar eigen woorden, maar als iemand haar begreep, was het haar eigen dochter wel. Icy zag Freddy en Cinder gewoon als haar zoon en haar dochter. Cinder's blauwe ogen staarden ook naar boven. 'Maar wij, de kittens, Lionheart en jij en Freddy, blijven altijd bij elkaar, wat er ook gebeurd', zei Icy en ze drukte haar flank zachtjes, zodat Cinder niet omviel, tegen haar flank.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:52

Cinder slikte toen ze zich die dag weer herinnerde. Lionheart was vreselijk toegetakeld. 'Ik denk dat ze niet meer zo'n gevaar vormt. Ik heb haar flink toegetakeld toen Lionheart bijna doodging van het bloeden. Toen ik naar haar keek... Mijn ogen straalden iets uit wat ze nog nooit uitgestraald hebben...' Icy pauzeerde even en Cinder keek haar vragend aan. 'Moordlust.' Cinder zag dat Icy zich daar niet gemakkelijk mee voelde. 'Het is niet erg. Ze was ook vreselijk en ze had Lionheart zo toegetakeld!' zei Cinder vol overtuiging. Ook omdat ik niet kon helpen...dacht ze er in gedachten achteraan. 'Maar wij, de kittens, Lionheart en jij en Freddy, blijven altijd bij elkaar, wat er ook gebeurd' zei ze toen, en drukte haar flank tegen de hare. Cinder gaf haar een vriendschappelijke lik. 'Natuurlijk! Ik kan me geen leven voorstellen zonder." zei ze vol overtuiging. 'En die Hawkfrost, die krijgt ons niet te pakken. Echt niet!' zei de jonge poes.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:09

Icy kreeg een vriendschappelijke lik en spinde zachtjes. ''Natuurlijk! Ik kan me geen leven voorstellen zonder'', zei de jonge poes vol overtuiging. Icy grinnikte. Ze was al moedig toe ze haar voor het eerst ontmoette. Ze wou zelf de vos gaan pakken. Toen had Icy haar weerhouden. Icy grinnikte. 'En die Hawkfrost, die krijgt ons niet te pakken. Echt niet!', zei de cyperse poes. Icy spinde. 'Inderdaad. Wij zijn wel slimmer dan dat stukje vuil', zei Icy. 'Weet je, ik denk steeds aan onze eerste ontmoeting, van mij en Lionheart en ook aan die van ons drieën', zei Icy. Icy begon te vertellen hoe ze Freddy hadden ontmoet. 'Freddy was toegetakeld door een tweebeen. Ik had net stilletjes in mijn hoofd geboden dat Lionheart kon komen en Lionheart dook niet veel later op', vertelde Icy. 'Ik had een schuilplaats gemaakt en de twee verwonden verzorgd. Ik had zelf ook wonden maar ik zette, net zoals ik nu ook doe, stevig door', ging Icy verder. 'Een paar dagen later was Freddy alweer genezen en liet Lionheart ons alleen. Hij zei dat ik op hem kon rekenen als ik hulp nodig had, toen waren we nog geen partners', spinde Icy. 'Freddy en ik hadden het kamp daar, dichtbij de tweebenen nog onderhouden en zijn toen naar zijn schuilplaats gegaan. Hij had er zelf een gemaakt en daar hebben we nog een tijdje gewoond, toen vroeg ik of ik zijn moeder mocht zijn, Lionheart was gelukkig ook komen. En dat was het zo'n beetje', spinde Icy.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:28

Cinder luisterde naar Icy's verhaal. Ze had al veel meegemaakt, en nu kreeg ze te horen wat dat precies was. "Dankjewel dat je dat allemaal verteld hebt. Nouja, mijn geschiedenis ken je he" zei ze, die laatste zin daar grijnsde ze bij. Cinder was blij dat ze een rogue geworden was; Dit leven paste veel beter bij haar. Ze keek eventjes omhoog,waar het zonlicht door de bladeren scheen en hun vacht verwarmde. Een briesje waaide door haar vacht en liet de bladeren ritselen. Een paar vogels zongen hun lied hoog in de bomen. Cinder keek weer eventjes naar Icy, die naast haar zat. Er heerste een vredige stilte tussen hen, die alleen verbroken werd door de vogels.

-mijn inspi is weg xd-


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:36

''Dankjewel dat je dat allemaal verteld hebt. Nou ja, mijn geschiedenis ken je hè'', zei Cinder en Icy grinnikte even. Er heerste lang een stilte tussen hun en het fluiten van de vogels overheerste die stilte steeds. 'Ik heb al besloten wat ik met je ga doen...', zei ze op een enge stem. 'Ik ga je een cursus training geven!', zei ze daarna weer op haar vrolijke Icy-manier. Icy keek lachend. 'Sorry, het leek me wel grappig om je zo is te laten schrikken.' Ze liep naar een bepaald open stuk van het bos en keek over haar schouder of Cinder haar nog volgde. 'Zin in een lesje training? Zin om weer leuke dingen bij te leren?', vroeg Icy toen ze bij de plek waar ze wou zijn was aangekomen en rond keek. Er was op dit moment genoeg prooi en dat zou goed bij Cinder's prooistapel passen die nu nog al leeg was.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:42

Icy verbrak de stilte; 'Ik heb al besloten wat ik met je ga doen...' Cinder keek verbaasd bij de rare stem die Icy opzette. Daarna vervolgde die vrolijk; 'Ik ga je een cursus training geven! Sorry, het leek me wel grappig om je zo is te laten schrikken.' Cinder lachte en sprong entoushiast overeind. "Ja graag!" zei ze vrolijk. Icy keek even over haar schouder of ze volgde. 'Zin in een lesje training? Zin om weer leuke dingen bij te leren?' Cinder trippelde achter haar aan. "En of!' zei ze weer entoushiast. Vol verwachting ging ze bij Icy staan en wachtte af wat ze haar zou gaan leren. Het puntje van haar staart zwiepte heen en weer en veegde aarde bij elkaar op de bosgrond.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:48

''En of!'', beantwoordde de jonge poes haar vraag. Icy moest een glimlach onderdrukken. De poes had altijd wel zin in een lesje training, ze was ook een zeer goede luisteraar en begreep dingen al snel. Ze gaf een kort knikje aan de poes. 'Kom dan maar mee.' Icy ging op een open plek gaan. 'Oké, deze tactiek heb ik al is beoefent met Freddy', begon ze. 'De bedoeling is dat jij dadelijk in de struiken springt en ik moet ontdekken waar je bent. Je moet zo stil mogelijk blijven en als ik denk dat ik je heb gevonden mauw ik drie keer aan de struik waarvan mijn vermoeden daar zijn. Als ik je heb gevonden doen we het andersom, goed?', vroeg Icy. Ze ging midden in het veld zitten en keek naar boven, naar de bomen, zodat Cinder makkelijk kon weggaan.


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Cinders territorium DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 10:24

Icy gaf haar een knikje. 'Kom dan maar mee.' en ze liep naar een open plek. Cinder liep achter haar aan. 'Oké, deze tactiek heb ik al is beoefent met Freddy. De bedoeling is dat jij dadelijk in de struiken springt en ik moet ontdekken waar je bent. Je moet zo stil mogelijk blijven en als ik denk dat ik je heb gevonden mauw ik drie keer aan de struik waarvan mijn vermoeden daar zijn. Als ik je heb gevonden doen we het andersom, goed?' Cinder knikte. Ze zag hoe Icy naar de bomen boven haar keek zodat ze weg kon sluipen. Cinder zakte in een sluiphouding en liep soepeltjes weg. Ze keek goed uit dat ze niet op droge bladeren of twijgjes ging staan, en zette haar poten zo zacht mogelijk neer. Ze keek rond; Waar kon ze zich verschuilen? Ze zag een bosje met groene struiken. Ze sloop er naar toe en ging er tussen zitten. Ze hield zich laag bij de grond, en haar blauwe ogen keken door een kleine opening tussen de bladeren waar Icy zich bevond. Toen hield ze zich zo stil als ze maar kon.


Cinders territorium Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Cinders territorium Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Cinders territorium   Cinders territorium Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:25

- sorry voor de late reactie, ik heb niet goed gekeken of je al gereageerd had, mijn excuses daarvoor -

Icy hoorde dat Cinder stilletjes wegsloop. Ze deed net alsof ze het niet hoorde en luisterde in plaats van naar Cinder's pootstappen, naar de vogeltjes die overal zaten te fluiten in de bomen. Ha, nu hadden ze straks genoeg prooi om te kunnen vangen! Icy draaide zich na een poosje om en begon goed te luisteren. Ze hoorde niks en ze besloot haar neus te gebruiken. Ze ademde diep in en liet haar neus ruiken. Zonder haar eigen adem kon ze meer van de geuren om haar heen ontdekken. Icy rook een muis, een eekhoorn, een ekster en een lijster. Ze rook ook vaag de geur van Cinder. Ze draaide haar kop naar Cinder's geur. Ze sloop voorzichtig verder, zorgend dat de geur goed gericht in haar neus bleef. Ze kwam uiteindelijk bij een bosje met nogal felgroene struiken uit. Icy mauwde drie keer. 'Cinder, ben je daar? Als je er niet bent, blijf dan tien tellen zitten waar je bent. Als je er wel bent, spring dan over mij heen achter me en val me aan.'


Cinders territorium Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cinders territorium
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: