Lost in space



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost in space

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Chihuahua
130

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Icepaw.
BerichtOnderwerp: Lost in space   Lost in space Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 13:00

Zachte pootstappen weergalmde door het roerloze woud. Een lichte zilvergrijze vacht gleed langs de toren hoge bomen. Haar ijsblauwe ogen weerkaatste het licht van de zon. Een beetje beangstigend was het. Icepaw was helemaal alleen, verdwaald. Ze bevond haar op een plek die nog onbekend voor haar was. Ze vouwde haar smalle oren naar achter, en dook in elkaar. Dit was net iets te eng voor haar. Hier was ze te jong voor. Icepaw had in het kamp gehoord dat hier ergens een magische steen stond. Maar het enigste wat ze tot nu toe had gezien was een enorme grot achtige blok, en bomen. Ze wist wel dat ze het territorium van de Shadowclan al had voorbij gestoken. Met kleine stappen bewoog haar fijne lichaam vooruit. Ze wierp angstige blikken op de zijkant van deze weg. Alsof ze elk moment aangevallen kon worden. Misschien zaten daar wel Shadowclan katten in verstopt! Of wie weet.. De Bloodclan?! Haar gedachten hielden halt, toen ze arriveerde aan een enorm rotsblok. Haar blauwe ogen werden groot van verbazing, en d'r mond viel open. Wat zou dat zijn? Wie weet zitten daar wel monsters in verstopt!

Icepaw bleef met grote ogen naar de grot kijken, maar stil aan voelde ze hoe iemand haar bekeek. Dat gevoel deerde haar niet echt veel, maar toch was het akelig. Het gedacht dat je door iedereen bekeken word. Iedereen die je aanstaart. Dat zou toch niet leuk zijn, of wel? Dat hadden de leider ook op vergaderingen. Daardoor wist Icepaw dat zij later nooit geschikt zou zijn om deputy te worden of leider. Misschien wel, maar als haar innerlijk zo angstig en verlegen bleef, dan niet. Ze rolde even met d'r ogen toen de zon verdween achter de rots. Het was tijd om terug te keren. Haar mentor zou het niet op prijs stellen als 'ie wist dat ze zo ver van het kamp afdwaalde. Nou ja, Icepaw was iemand die graag ontdekte, en reisde. Maar het liefst op haar eentje. Toen de slanke apprentice haar omdraaide, en op het punt stond om terug te wandelen, bessefte ze niet meer waar ze was. Haar poten begonne te trillen, en haar lichaam nog meer. Waar was ze? Zou iemand haar missen en komen opzoeken? Ze gleed met haar roze tong angstig over haar snorharen, om die iets stiller te maken. Plots dwaalde een onbekend geluid achter haar op. Versteend als ze was stond ze vast gespijkerd aan de grond, niet wetend wie er achter haar was.

OPEN



Plumekit::Spottedleaf::Softcream::Ziva::Firevoice::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Icepaw
Lost in space Scaled.php?server=820&filename=icepawLost in space Free_Bluestar_icon_by_AlieTheKitsune
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 11:11

Thornpaw slikte iets weg. Hier was ze nog nooit geweest. Ze was helemaal uit haar territorium gekomen dacht ze , want ze rook geen geurmarkeringen meer. Was Desertpaw maar meegekomen. Thornpaw had het willen vragen maar ze had de donkerbruine poes nergens kunnen vinden. Ze zuchtte. Maar ja, nu ze hier toch was, kon ze evengoed op onderzoek uitgaan. Thornpaw sprong op een groot rotsblok. Ze speelde dat ze de leider was die op de Highrock een oproep deed. "Alle katten die oud genoeg zijn om..." Thornpaw brak haar speech af en viel bijna van het rotsblok van angst. "Grote Starclan" piepte ze angstig. Ze beseft nu pas dat ze bij de hoogstenen stond. "En ik ben helemaal geen medicincat" Ze sperde haar ogen open van angst. Wie weet wat voor straffen de Starclan voor haar heeft bedacht. Thornpaw wist een ding zeker. Nu ze bij de hoogstenen was mocht ze zeker niet de Moonrock zien. Die was voorbestemd voor de medicin cats en hun apprentices. Thornpaw kneep haar ogen dicht en begon bang rond te schuifelen. Plotseling hoorde z eeen geluid en ze kon niet verhinderen dat haar ogen terug wijdopen gingen. Thornpaw begon bang achteruit te lopen en stotterde tegen het geluid. "I..ik ben e...echt n..niet bang voor j..je.. I..ik heb a..al vechttraingingen gehad. "Je b..bent d..direct d..dood" Plotseling rook ze Riverclan en een seconde daarna zag ze een slanke kat. "Ben jij een medicincat?" vroeg Thornpaw verbaad. Of was die kat ook zo'n avontuurlijke apprentice als haar. Thornpaw besloot zich voor te stellen. "Hallo, ik heet Thornpaw" zei ze vrolijk tegen de kat. "Hoe heet jij?"


Lost in space Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Lost in space Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Chihuahua
130

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Icepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 19:21

Na een tijdje begon een zwakke tinteling van Windclan geur haar neus te bereiken. Ze wende haar hoofd af, en zag een andere kattin. Ze was nog jong, zeker weten een apprentice van 6 a zeven manen. "Ben jij een medicincat?" Icepaw gniffelde bij die vraag. Zag ze er dan zo uit? Haar blauwe ogen stonden wel iets onrustig. Ze voelde haar nooit op haar gemak bij katten van andere Clans. Zeker niet als ze helemaal alleen was, er niemand was die haar kon beschermen tegen enige onraad. 'Eehm, nee, jij wel?' Antwoorde ze voorzichtig. Haar oren waren naar achter geplooid, maar ze gunde de kattin geen blik. "Hallo, ik heet Thornpaw" Ze knikte, maar haar hoofd stond nog steeds gericht naar haar poten. "Hoe heet jij?" Icepaw tilde haar hoofd op, en keek haar aan. De blik in haar ogen was zo bang, dat je die niet kon negeren. 'Ik-i-k ben I-Icepaw...' Strompelde ze over haar eigen woorden. Ze liet haar lichaam zakken, en ging zitten op de grond die warm was door de zon die er de hele dag op scheen. Haar hoofd was weer gedaald, maar in haar ooghoek hield ze de kattin in de gaten. 'Ik ben van...van de Riverclan, een apprentice..' Was het wel slim om dat te zeggen? Die apprentice had waarschijnlijk een hele patrouille bij zich. En zij? Icepaw was hopeloos alleen. Ze had niemand die haar kon beschermen, erger nog, ze was verdwaald. Een smalle traan rolde over haar grijsblauwe wang. De Riverclan apprentice schudde haar snoet, en probeerde haar tranen in te houden.



Plumekit::Spottedleaf::Softcream::Ziva::Firevoice::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Icepaw
Lost in space Scaled.php?server=820&filename=icepawLost in space Free_Bluestar_icon_by_AlieTheKitsune
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 20:37

'Eehm, nee, jij wel?' antwoorde de grijze poes. "Tuurlijk niet" Thornpaw bekeek zichzelf en glimlachte om vergelijking met Dapplepaw. "'Ik-i-k ben I-Icepaw...' Thornpaw hoorde dat de poes ook over haar woorden struikelde.'Ik ben van...van de Riverclan, een apprentice..' Thornpaw verstijfde. Waarschijnlijk zou ze haar mentor ergens bijhebben. "Is hier nog Riverclan?" vroeg Thornpaw aan de poes terwijl ze onzeker met haar poten trappelde, klaar om weg te vluchten.Thornpaw wist dat ze op haar poten kon vertrouwen. Ze had het nog nooit uitgetest, maar volgens haar vrienden was ze sneller dan heel de clan samen. Thornpaw wist wel dat ze overdreven, maar toch... Ze zuchtte bij de gedachte aan haar vrienden Waarschijnlijk zou Desertpaw op haar wachten terwijl ze een muis voor haar opzij hield. "Ik ben hier wel alleen" zuchtte ze tegen de poes. "Van moet je geen schrik hebben" Ze glimlachte zwakjes naar de kat. Ik ben hier alleen, volkomen alleen.


Lost in space Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Lost in space Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Chihuahua
130

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Icepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 16:37

Blijkbaar was de andere leerling ook geen medicine cat. Hard verschoot ze er niet van. Niet dat die kat er niet op leek. Haar gevoel wist het gewoon. 'Nee hier is geen Riverclan meer..' Een zwakke trillende glimlach nam haar gezicht over. Ze was eenzaam. Hier was geen enkele Clan genoot van haar. En anders, zouden ze haar wel missen? Zwakjes lachte ze naar de kat die zei dat Icepaw geen schrik moest hebben.'Eh, Thornpaw.. Weet jij-d-de weg te-terug?' Happend naar adem stopte ze met praten en begon te snikken. Ze was volkomen alleen, en waarschijnlijk ging die Thornpaw haar wél afmaken. Icepaw zelf had nog geen training gekregen van Cinderfall. Nu je het zegt, wanneer zou ze die krijgen? Ze was nu bijna 7 maand oud, dus had ze al 1 maan genikst. Nou, ze leerde wel van andere krijgers waar ze mee op patrouille ging, maar dat was anders. Cinderfall moest zijn eigen verantwoordelijkheden maar eens begrijpen, en de touwtjes in poten nemen! Andere kunnen niet voor eeuwig Icepaw training geven. De blauwgrijze leerling zonk weg in haar gedachten. Maar hield toch nog een oogje op de andere kat gericht. Voor als ze toch iets van plan was, dan zou Icepaw toch een beetje voor bereid zijn. Ze ging zitten, en schuifelde ongemakkelijk over de grond. Wie weet had Thornpaw wel een patrouille bij! En werd ze gevangen genomen door de Windclan.. Nee, dat zouden die toch nooit doen he? Hopeloos zocht ze naar de naam van de Windclan leider. Was dat niet Hollystar? Ze had veel goede dingen over haar gehoord, dus ze moest wel rechtvaardig en eerlijk zijn, niet dan? En wat als.. Fantasierijk begon ze van alle slechte dingen te denken die haar eventueel zou kunnen overkomen..

-sorry voor late reactie-



Plumekit::Spottedleaf::Softcream::Ziva::Firevoice::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Icepaw
Lost in space Scaled.php?server=820&filename=icepawLost in space Free_Bluestar_icon_by_AlieTheKitsune
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 15:31

'Nee, hier is geen Riverclan meer...' De zilvergrijze poes glimlachte zwakjes.'Eh, Thornpaw.. Weet jij-d-de weg te-terug?' Thornpaw keek de poes verbaasd aan. Was die ook al verdwaald? Ze zuchtte diep. 'Sorry, ik heb geen idee, ik weet niet waar de Riverclan is en ik weet al helemaal niet waar mijn territorium is.' Ik hoop echt dat ze ons komen zoeken.' Thornpaw wist al bij voorbaat dat er geen hoop op was.Ze was al vaker lang weggebleven en daarna met een mondvol prooi teruggekomen. De meeste katten lieten haar maar doen en waren het allang gewend. 'Niemand zal mij missen in het kamp' verklaarde ze aan Icepaw.'Zouden ze jou komen zoeken?' vroeg Thornpaw. Haar enige hoop was dat de Riverclan Icepaw zou komen zoeken en dat ze haar meenamen en dat Hollystar haar moest komen redden. Ze lachte schamper bij de gedachte. Haar grenzeloze fantasie sloeg weer eens op hol. Plotseling hoorde ze een geritsel. Een paar steentjes rolden haar kant op. Prooi! Thornpaw zetten zich in jachthouding en sprong op de muis af. Met een rake klap doodde ze het dier en beet hem in twee. Ze schoof een helft naar Icepaw toe. ' Volgens mij zitten we hier alletwee vast dus we zouden beter de prooi delen' mompelde ze. Dat druiste direct tegen de krijgscode in maar de poes zag er hongerig uit dus Thornpaw twijfelde geen moment om haar de prooi te geven.


Lost in space Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Lost in space Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Chihuahua
130

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Icepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 16:19

'Sorry, ik heb geen idee, ik weet niet waar de Riverclan is en ik weet al helemaal niet waar mijn territorium is.' God nee. Dus ze zouden beide niet komen redden. Ze was er zeker van dat niemand zich zorgen maakte over haar. Wie zou dat anders wel doen? Helemaal in schock drukte ze haar fijne lichaam tegen de grond, en begroef ze haar hoofd onder haar poten. 'We..wwee.. Zijn verloren!' Begon ze te snikken. Haar hele lichaam trilde en ze luisterde amper naar wat Thornpaw zei. Het maakte haar niets meer uit! Niemand van haar Clan gaf om haar. Zelfs haar mentor nietç Kon ect niemand haar en Thornpaw komen redden? Zou ze rogue moeten worden en voor eeuwig eenzaam zijn? Een slecht gevoel kwam in haar op en ze voelde haar verloren en verdwaald. Ze tilde haar hoofd op toen de geur van prooi haar neus binnen dreef. Wacht.. Ging Thornpaw met haar voedsel delen?! ' Volgens mij zitten we hier alletwee vast dus we zouden beter de prooi delen' Haar ijsblauwe ogen werden groot toen ze het prooidier accepteerde. Ze legde het op haar voorpoten, maar haar ogen staarde en ze waagde het niet om haar hoofd te bukken en te gaan eten. Dit was verkeerd. Eerst moest de clan gevoed worden. Ze zou hier straf voor krijgen als iemand dit ontdekte. Maar haar maag knorde te had om dit aanbod te weigeren. Ze nam haar eerste hap en schrokte de rest snel op. Het vlees voelde mals aan. Je proefde het duidelijk dat het dier nog vers was. Thornpaw was dus een goede jager? Had ze al training gekregen? Misschien was het beter alles direct te vragen.. 'Eh, bedankt.. Heb jij al training gekregen?' Het klonkt wat onzeker, omdat ze ook zeer onzeker was, op dit moment. Ze keek bang naar de andere kat en wachtte af..



Plumekit::Spottedleaf::Softcream::Ziva::Firevoice::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Icepaw
Lost in space Scaled.php?server=820&filename=icepawLost in space Free_Bluestar_icon_by_AlieTheKitsune
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Lost in space DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lost in space   Lost in space Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 16:55

'Eh, bedankt.. Heb jij al training gekregen?' vroeg Icepaw wat onzeker. 'Was het maar waar!' Thornpaw lachte schamper. 'Dan had ik hier nu niet gestaan' Plotseling werd ze serieus. 'Hoe geraken we hier in vredesnaam weg. We kunnen het toch niet aan de starclan vragen?' Thornpaw overwoog even om naar de moonrock te gaan om de weg aan de starclan te vragen, maar verwierp het idee. Waarschijnlijk zou ze zonder pardon uit de clan gesmeten worden als ze de steen durfde aan te raken. 'Ik denk dat we maar gewoon moeten lopen, we zullen toch ergens uitkomen?' dacht ze hardop na. Ze keek de Riverclan apprentice recht in haar ogen. 'Het klinkt raar maar we moeten samenwerken, anders geraken we hier nooit meer weg.' Ze keek afwachtend of haar voorstel in goede aarde zou vallen. 'Zodra we Windclan of Riverclangeur ruiken scheiden onze wegen.' voegde ze er nog aan toe. 'Oké?' Thornpaw trappelde met haar poten, ze wilde direct vertrekken, terug naar haar veilige clan.


Lost in space Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Lost in space Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost in space
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: