Daisysong || She loves me, she loves me not ♬



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daisysong || She loves me, she loves me not ♬

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daisysong
Member
Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ DPKsfdL
derp
74

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender:
Rank:
Daisysong
BerichtOnderwerp: Daisysong || She loves me, she loves me not ♬   Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 0:22




Daisysong

Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ D45
General information

Name: Daisysong
Former names:
~ Daisypaw
~ Daisykit

Gender: Female
Age: 19 Moons
Status: Watching a Daisy
Season born: Newleaf

Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ D45
Outside

Body; Niet zo heel sterk, maar ook niet zwak. Ziet er als een normale warrior uit.
Fur; Ze is een langharige lapjeskat
Eyecolor; Heldergroen
Extra; -

Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ D45
Inside

Likes; De natuur, grappen maken, praten en sociaal zijn, spannende dingen.
Dislikes; Ernstige kattenletsels, leugenaars, haar geschiedenis en bevelen moeten volgen.
Karakter;
Daisysong is een overenthousiaste windclan poes. Ze kan heel erg goed overweg met apprentices en kittens. Ze is sociaal en een goede grappenmaker. Haar bijnaam is Daisy.

Daisy was slechts een kitten toen haar moeder, haar vader bedriegde met een rogue.
Haar vader was toen op pad terwijl iemand anders even voor de kittens zorgde in de nursery.
Haar vader ontdekte de twee en vermoorde de rogue, haar moeder vergaf hem nooit en was er kapot van waardoor ze zelfmoorde pleegde. Daisy's vader werd ongelukkig en offerde zichzelf niet veel later in een windclan gevecht op voor het leven van een andere kat te beschermen. Ze heeft geen broers of zussen en hoopt dat ze zelf ooit een familie kan hebben waarmee ze gelukkig zal zijn en een beter leventje zal hebben voor haar kittens dan zij had. Ze is echter niet wanhopig om deze wens te vervuldigen, en houdt ook van het single levendje als clankat.

Daisy heeft daarbij dus ook de beschermende factor van haar vader mee gekregen.
Ze is nogal iemand die direct zegt wat ze denkt en kan dingen niet goed verborgen houden of verkroppen, ze is dus een slechte leugenaar en verkiest eerlijkheid erboven. Het is juist haar oprechtheid dat charmeert bij katten. Ze zal bij haar eerlijkheid wel proberen de katten niet te kwetsen. Ze meent alles wat ze zegt!

Daisy kan helemaal niet tegen katten die op sterven liggen of een ernstig letsel hebben, daar voelt ze zich erg slecht bij.
Emotionele problemen daarin tegen is ze wel heel erg hulpzaam bij.
Daisy heeft desondanks haar oprechtheid wel een ijzeren wil, en ze is dan ook zeker niet op haar mondje gevallen om te zeggen als ze iets niet wil doen, ookal is het een order van haar leider.
Maar ookal protesteerd ze soms, uiteindelijk doet ze meestal wat er van haar gevraagd en verwacht wordt. Ze is dus nogal getemperd en overdramatisch. Ze geniet van de natuur en is erg avontuurlijk aangelegd, maar door haar overenthousiasme is het wel zo dat ze zich snel in het gevaar stort zonder na te denken. Hierdoor kan ze eigenlijk vreselijke domme dingen zeggen als ze onzeker is ook.


Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ D45
Ranks

Clan; Windclan
Former clans;Born in Windclan, and I will never be a traitor!
Current rank; Warrior
Former ranks;
~Apprentice
~Kit


Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ D45
Bonds

Parents; My history was tragic, but my future will be better!
Sisters; I don't have any.
Brothers; I don't have any.
Kits; I hope to have some sooner or later.
Partner; I wish to find my lover, but I'm not desperate! I can live on my own. ~
Friends; -
Enemies; -

Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ 3646965677e6410494251dfe8e689c76



Daisysong || She loves me, she loves me not ♬ 2ex2fqf
So tell me what to tell you when the world wont listen
The start to the finish, come on and let me hear it
Go on, go ahead and tell your story

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daisysong || She loves me, she loves me not ♬
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: