Liefdes topic - Pagina 43



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Zealspark
StarClan
Liefdes topic - Pagina 43 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:00

Oké mensen, iemand met serieuze ervaring nodig hier want of ik ben gek, of hij heeft echt gevoelens voor me.
Gisteren, in de bus, hebben we bijna een uur gepraat. We zitten niet naast elkaar want ja, er zijn vaste plaatsen en hij zit dus achter mij aan de andere kant van de bus. Maar, we hebben dus constant gepraat. En hij bleef maar enorm lief glimlachen naar mij en bleef in mijn ogen kijken -kuch- staren. Ik denk echt dat ik als een enorme pedo terug zat te kijken, but whatever xD
En dan na het school (ik had een achtste) moest ik met de lijnbus terug naar huis. Normaal rijd ik altijd met iemand mee, maar die was ziek dus ja ;w;
Ik stond dus aan de bushalte terwijl het enorm koud en aan het regenen was. Zijn vriend (waar hij altijd bijstaat, samen met zijn beste vriend nog. Dus een groepje van drie most handsome guys at school kuch kuch) was daar dus ook. Na een tijd geraakten we aan de praat aangezien we dezelfde bus moesten hebben en die was al een halfuur te laat. Plots kwam die echt dicht bij me staan, zo dicht dat zijn arm de mijne raakte. Hij keek ook steeds super lief en lachend, alsof 'ie iets wist fzo. :')

Oké, ik ben nog steeds niet bekomen van gisteren xD Maar ik begin wel de moed te krijgen om het aan te vragen, zo god sta me dus bij :')


Liefdes topic - Pagina 43 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Liefdes topic - Pagina 43 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:08

Ravenbreeze schreef:
dat moment dat je denkt dat je crush een snap naar jou stuurt, met "hee *kissyemoji*" maar als je iets terugstuurt opent hi het wel maar stuurt niks terug... oke then


I CRI EVERITIEM


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Liefdes topic - Pagina 43 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:13

Jongens zijn stom.


Liefdes topic - Pagina 43 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 43 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 43 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 43 2hqc5lxLiefdes topic - Pagina 43 34nodx3Liefdes topic - Pagina 43 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 43 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:35

Nu gaan jullie weer danken dat ik op de eerste de beste jongen verliefd word. Nee, dat is niet zo xD Dat zijn overhoop liggende hormonen. Maar nu heb ik het echt te pakken. Een cutie op de kermis met z'n zak smoutebollen, en dan een blikje cola. Dan kijkt ie naar mij! ik naar hem en zo voort xD als z'n cola op is, kijkt hij naar mij, springt ie op z'n fiets en vertrekt. Hij kijkt nog een paar keer achterom, en verdwijnt de andere straat in. Waarom? Kan hij niet wat langer in m'n leven blijven? Waarom heb ik altijd zo' pech xc


Liefdes topic - Pagina 43 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Savagekit
Member
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
Kipje
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Savagekit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 21:42

Hier stond niets~


I want to hear you S C R E A M
Liefdes topic - Pagina 43 B8qrft


Laatst aangepast door Savagekit op ma 1 feb 2016 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Liefdes topic - Pagina 43 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 19:37

Ik denk dat ik weer verliefd aan het worden ben, en nee, ik wil het niet :U
want deze jongen, hij is zo verschrikkelijk irritant xd. maar hij is ook grappig. Vorig jaar was hij echt één grote bitch, maar nu is hij eigenlijk best aardig. En hij is ook niet lelijk, al vind ik hem ook niet de knapste ooit of zo (maar dat telt toch alleen maar mee voor spek en bonen).
Hij is echt best aardig en zo, en ik lach me dood om hem. Hij zit altijd te nep-flirten met me, en dat is misschien positief maar misschien negatief idk. En misschien vind hij wel iemand anders leuk idk?!


Liefdes topic - Pagina 43 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Liefdes topic - Pagina 43 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimema 23 nov 2015 - 20:32

Ik voel me al een tijdje down en onzeker maar ik heb het liefste vriendje van de wereld die er voor me is waar hij ook is. Het voelt goed als iemand dat tegen je zegt terwijl je moet huilen. Als hij je knuffelt en als hij zegt dat het goed komt. Dat is heel fijn <3


Liefdes topic - Pagina 43 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 43 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 20:31

...
Eerder vandaag zat ik in een skype call met een soort van crush van me (a.k.a. "D" van een paar vorige berichten) en nog wat andere vrienden van me. D had het erover dat hij laatst met een meisje aan het chatten was en dat zij hem een foto had gestuurd om te bewijzen dat ze sexy was of zo... En om een of andere reden heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor hem... Niet goed of mooi genoeg om zijn aandacht te trekken...

Ik ben echt niet het knapste meisje van de klas, dat is redelijk duidelijk. Ik ben waarschijnlijk het lelijkste meisje van mijn klas, maar dat zegt niet veel aangezien er maar drie meiden in mijn klas zitten. Maar het boeit mij weinig of ik sexy ben of niet.. Wat met wel boeit is dat ik nu stomme gevoelens heb over een persoon die eigenlijk best wel een dick is soms :/


Liefdes topic - Pagina 43 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 43 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 29 jan 2016 - 12:29

fffffffffffFFFFFFFFFFFFFFFFF-

Okay, laat ik dit maar eens proberen uit te leggen.

Sinds een week of twee maak ik deel uit van een soort subfandom van Undertale (a.k.a. "the Grillby mess"/"Grillby Rangers") op Tumblr. Deze groep bestaat uit een stuk of 27 mensen op dit moment, we hebben een Skype groep en het is echt een super gezellige groep.
Maar ik begin te merken dat ik een soort crush begin te krijgen op een van de (weinige) jongens in de groep.. Dit is verwarrend voor mij, ik ken hem namelijk nauwelijks en ik weet niet eens hoe oud hij is al gok ik dat ie tussen de 17 en de 20 of zo is.
Dit is de eerste keer dat ik een crush(?) heb op iemand die ik niet in het echt ken en ik voel me nogal verward hierdoor :/


Liefdes topic - Pagina 43 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 29 jan 2016 - 22:25

DIT HIHI:


Liefdes topic - Pagina 43 HxSLHVT
Liefdes topic - Pagina 43 A12SBeMLiefdes topic - Pagina 43 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 43 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 30 jan 2016 - 14:09

omg Evelynn, dat klinkt zo adorable :>
--------
Ik weet nog steeds niet wat ik aan moet met mijn gevoelens :/
Ik ben in de tussentijd wel achter zijn leeftijd: 21 of 22 Ik heb een crush op iemand die ik nauwelijks ken en 4/5 jaar ouder is dan dat ik ben en weet niet hoe ik me hierover moet voelen


Liefdes topic - Pagina 43 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
Liefdes topic - Pagina 43 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:24

Wauw, ik voel me echt zo goed dat ik wel kan huilen. Ik heb mijn first love ever terug. Ik weet het niet zeker wanneer we een relatie kregen, maar dat was in december 2010. Dat is in mei 2012 uit gegaan. Daar heeft vier jaar tussen gezeten. Nu sinds 15 februari hebben Joël en ik weer een relatie <3
Ik ben super gelukkig. Ik zit hier nu, ik hoor ons muziek waar we altijd al samen naar luisterde toen... ik voel me echt wow.


Liefdes topic - Pagina 43 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Liefdes topic - Pagina 43 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 10:13

Ik heb nu al sinds 07-10-2015 een relatie met echt een hele leuke jongen, maar we maken altijd ruzie over de grootste bullshit. Ik heb echt belachelijk veel inlevingsvermogen (pfoeh kapsones) en hij heeft autisme dus vind zich in iemand inleven heel erg moeilijk. Dat vind ik op zich geen probleem, maar WEL als hij ruzie maakt met vriendinnen van me om dingen die echt helemaal nergens op slaan.

Iemand help me xD


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 43 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 21:33

Een fototje van mij en mn love:

Hij is zo lief. Hij heeft me vandaag geholpen met naar de huisarts kunnen en vervolgens naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Ik vind dat zo geweldig van hem, zijn zorgzaamheid <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 43 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 18:57

Aah ik ben echt helemaal verliefd <3
Hij is zo fcking leuk I can't, en ik ga hem deze vakantie meeten heb er zoooo veel zin in aaah!
Echt ff space hoor ghehe
Hij is zooo leuk en lief en cute en mooi en !!!
hij vind mij ook gewoon leuk hoe lucky ben ik?!?!


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 43 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 19:34

Ik heb kinda iemand leren kennen tijdens het zeven van vondsten op de opgraving Razz Nu kijken hoe dat gaat volgende week vrijdag *nervous*


Liefdes topic - Pagina 43 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 20:40

Veel succes en plezier beiden <3

Ik droom de hele tijd over mn ex hahahahaha rip


Liefdes topic - Pagina 43 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
Liefdes topic - Pagina 43 GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavespark
Member
Liefdes topic - Pagina 43 Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Age: ❖ 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 21:28

(dr is wel dat kleine ding waar hij 20 is en ik 15 mAAR DAAR KIJKEN WE OVERHEEN)


Liefdes topic - Pagina 43 FRHGyjD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Liefdes topic - Pagina 43 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 21:38

Vijf jaar leeftijdsverschil valt nog wel mee, ik ken iemand die in een relatie is met een leeftijdsverschil van 14 jaar en een ander is zelf in een relatie met een leeftijdsverschil van 20 jaar.

Zelf heb ik een tijdje terug iemand ontmoet op de uni en we komen elkaar wel is tegen in de trein. We hebben dan ook al een aantal keren gesproken en hij komt deze vakantie een keer naar Apeldoorn en ik ga waarschijnlijk een keer naar Almelo waar hij woont:3


Liefdes topic - Pagina 43 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 43 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 22:41

Die van mij is 6,5 jaar ouder x"D


Liefdes topic - Pagina 43 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 43 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: