L A S T B R E A T H E x



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 L A S T B R E A T H E x

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lastbreathe
Member
L A S T B R E A T H E x DPKsfdL
Sharonn'
287

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Lastbreathe
BerichtOnderwerp: L A S T B R E A T H E x   L A S T B R E A T H E x Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 13:38


G E N E R A L
Name: Lastbreathe
Former names: Lastkit - Lastpaw
Gender: She-cat
Age: 16 moons
Season born: Leafbare
Status: Proud mom

O U T S I D E
Ze heeft een lange zilvergrijze vacht met wat donkerdere aftekeningen. Ze heeft mooie ijsblauwe ogen. Verder heeft ze een donkerroze neusje. Ze heeft op dit moment een litteken op haar rug, van een gevecht, gemaakt door een rogue. Verder is één van haar pootjes aan de onderkant wit, in plaats van grijzig.

I N S I D E
Behulpzaam: Lastbreathe is altijd al heel zorgzaam geweest. Vroeger, toen ze nog een kitten was, probeerde ze iedereen te helpen en voor hen te zorgen. Ze vond het vreselijk als ze de andere katten niet kon helpen. Ze heeft dat nog altijd, zelfs nog erger dan vroeger. Daarom was haar grootste wens ook om moeder te worden. Zorgen voor haar eigen kittens, ze laten opgroeien tot vriendelijke warriors.
Volwassen: Het liefst lost ze alles zo volwassen mogelijk op. Kinderachtig is ze eigenlijk nooit geweest. Ze dacht altijd aan haar toekomst, hoe ze dan haar problemen zou oplossen, hoe haar leven zou gaan. Ze maakte plannen en probeerde altijd zo verstandig mogelijk te zijn.
Moederlijke gevoelens: Het liefst is Lastbreathe bij kittens en apprentices. Ze houdt ervan om ze dingen te leren. Of ze dingen te vertellen over de clan, of gewoon lekker met hen te spelen.
Vriendelijk: Ze probeert tegen iedereen vriendelijk te zijn. Ze zal nooit vijandelijk doen, ze zal eerst iets meer de kat uit de boom kijken. Als ze weet dat ze niets kwaads in de zin hebben, zal ze vriendelijk zijn. Dit doet ze vooral bij katten uit andere clans. Katten uit de Riverclan zelf vertrouwd ze wel.
Likes: Smoketear, kittens, vriendschap, de waterval, de liefde..
Dislikes: Vechten/ruzie, leugens, problemen

H I S T O R Y
Als kitten: Vlak na haar geboorte groeide ze op in een fijn en liefdevol gezinnetje. Lastkit had twee broers en nog een zus. Ze was als laatste geboren, vandaar haar naam. Maar ze deed niet onder voor hen. Haar twee broers beschermden haar voor alles. En zij en haar zus waren altijd samen. Ze speelde veel, ook met haar neefjes en nichtjes van haar moeders kant. Het klikte vooral goed met Lostkit, een witte poes die de dochter was van haar tante, Summerrain. Verder was ze onbezorgd en deed alles wat ze maar wou in het kamp.
Als apprentice: Na de ceremonie kreeg ze een mentor toegewezen, Ashheart. Zij zou haar alles leren, en dat was met succes afgerond. Ze is haar nog steeds dankbaar, al is Ashheart helaas overleden. Verder veranderde iets met haar liefdevolle gezinnetje. Lastpaws vader, Moondance, ging vreemd met een andere poes. Dus haar ouders gingen uit elkaar. Ze was er kapot van, aangezien ze een goede band had met allebei haar ouders. Ze huilde zichzelf zelfs in slaap. In die periode is ze dichter tot haar moeder gegroeid. Ze heeft niets meer van haar vader gehoord sindsdien. Ze had in die tijd ook een grote vriendengroep, ze was er de leider van. Ze was altijd al erg onder de andere katten geweest. Maar ze ging steeds minder met haar neefjes en nichtjes om, waar ze ook wel een beetje van baalde. Ze wachtte met smart op de volgende ceremonie om warrior te worden.
Als warrior: Na haar tweede ceremonie kreeg ze eindelijk haar volledige naam; Lastbreathe. Ze vond het superleuk dat ze eindelijk alles kon en mocht. Maar een paar dagen na de ceremonie kreeg ze het vreselijke nieuws dat haar moeder in de medicine cat den lag. Ze ging langs en heeft nog even met haar gepraat, en een dag erna is ze overleden. Ook daar was ze kapot van. Maar ze verbergde het, niet iedereen hoefde haar ware gevoelens te zien. Iets later ontmoette ze weer een heleboel nieuwe katten, ook de leider van de clan, Stormstar. Ze kreeg wijze woorden van hem, en ze leken vrienden te worden. En ook ontmoette ze Smoketear, de zoon van Stormstar. They fell in love with each other. En na een tijdje waren de kroon op hun liefde ter wereld gebracht: Thistlekit, Mistkit en Rosekit.

E D U C A T I O N
Ze heeft als apprentice leren jagen. vissen, vechten en verdedigen, dankzij Ashheart. Ze is de poes nog altijd erg dankbaar dat ze dat heeft mogen leren. Ook heeft ze haar leren vissen, en dat beheerst ze het best. Ze heeft alles met succes afgerond, al kan ze nog altijd niet zo goed vechten. Maar ze kan erg goed jagen en vissen.

F A M I L Y B O N D S
Mother: Icyflower † || Father: Moondance †
Siblings: I don't know them..
Other family: My neece Lostvoice, I've lost you..
Crush/Mate: Smoketear, you'll take me to paradise
Kits: Thistlekit, Mistkit and Rosekit, I'll love you forever



Legenda naar kleuren (Credits naar Fireheart/Wazoula voor dit systeem)
UNSURE or JUST MET
LIKE
FRIEND
GOOD FRIEND
CRUSH
MATE
FAMILY
HATE

Smoketear || Love is the nicest thing in the world.. Mijn geliefde Smoketear, ik zal voor eeuwig van je houden. Je bent m'n alles op dit moment, en ik zal voor je door het vuur gaan.
Thistlekit || My dear, dear son. Mijn eerste kitten, ik houd heel erg veel van je. Ik zal je opvoeden tot een sterke warrior.
Mistkit || My dear, dear daughter. Ik houd enorm veel van je en zal je opvoeden tot een vriendelijke poes.
Rosekit || My dear, dear daughter. Ik houd enorm veel van je en zal je opvoeden tot een vriendelijke poes.
Stormstar || The brave leader of the Riverclan. Ik beschouw je als een vriend. Als we elkaar wat vaker zien zal onze band alleen maar sterker worden.
Applepaw || The little silvergrey she-cat. Ik heb je ontmoet bij de kleine stroom. Je was erg voorzichtig en verlegen, maar i like you.
Blizzardstorm || It was nice to invite me to a patrol. Ik vond het erg aardig dat ik mee mocht op patrouille, misschien kunnen we vaker afspreken?
Butterbell || I met you at the patrol. Je leek erg aardig toen ik je ontmoette bij de patrouille met Blizzardstrom, misschien kunnen we vaker afspreken?
Breakingpaw || Daughter of Smoketear. Ik heb je pijn gedaan en ik heb er erg veel spijt van, kunnen we het goed maken..?
Autumnpaw || Son of Smoketear. Ik ontmoette je bij de patrouille van Smoketear.
Softcream || A cat from the Thunderclan. Ik ken je niet zo goed, al leek je wel aardig. Misschien zouden we elkaar nog een keer kunnen ontmoeten?



L A S T B R E A T H E x R0tm9t
Terug naar boven Ga naar beneden
 
L A S T B R E A T H E x
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: