A moment alone (OPEN)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A moment alone (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Desertpaw
Member
A moment alone (OPEN) DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 10:39

Desertpaw was er gewoon even vandoor gegaan. Zomaar. Ze had het wel even gezien met al die drukte om haar heen. Ze maakte zich zorgen over de clan, over prooi, soms even over alles. En zo'n moment had ze nu. De sterren twinkelden prachtig boven haar hoofd, wat haar wat blijdschap gaf. De sterrenclan was gelukkig en zo hoorde het ook. Ze keek met haar ambere ogen de duisternis in. Er doemden 4 bomen op, die statig omhoog rezen. ''De vierboom! Ik ben er eindelijk..'' Mompelde desertpaw inzichzelf. Ze liep tussen de derde boom door, zodat ze meteen de kuil in moest schuiven. De groterots glom in het licht van de maan, en de donkerbruine poes ging lekker zitten. Hier was de enige plek van rust, de enige met wapenstilstand voor de clans. ''Dit moet thornpaw zien!'' Dacht desertpaw inzichzelf. Ze schrok op van geritsel, en keek geschrokken achterom.


A moment alone (OPEN) 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
A moment alone (OPEN) 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 12:44











JAYPAW
I will fight for my Clan


De oudere kater rende door het territorium van de Thunderclan. Het was prachtig. De zon scheen. Je zag de dauw op de prachtige bloemen. De kater schudde even zijn kopje en stopte even. Hij zuchtte even. Het was gewoon te mooi om waar te zijn. Hij likte even aan zijn poot en ging over zijn koppie heen. Daarna keek hij even rond en liep rustig verder. Hij liep langs prachtige planten. Bomen die nieuwe bloemen kregen. Hij hoorde iets ritselen wat zijn aandacht trok. Hij rook voorzichtig in de lucht en toen hij merkte wat het was ging hij in de sluip houding. Langzaam maar zeker sloop hij naar zijn doelwit. Toen hij dichtbij genoeg was sprong hij erop en doodde het beestje met een snelle beet. ''Dank u wel Starclan voor deze prooi. Dank u wel voor het bos. En dank u wel voor de voorspoed van de Thunderclan.'' zei hij en begroef het beestje. Waarop hij zijn poten schoonmaakte. Daarna ging hij verder lopen. Hij zou vandaag naar de vierboom gaan. Hij zag ze al in zicht komen en sprintte ernaar toe. toen hij daar was rook hij even in de lucht. Er was een andere kat hier! Langzaam ging hij in zijn sluiphouding en keek door de struiken heen. Er stond daar een Windclan apprentice. Een bruine poes. Zijn instinct zei val haar aan. Spring op haar en laat haar dan gaan. Het was een beginnende apprentice. Hij was al bijna klaar. Hij sprintte door de struiken heen en de poes keek geschrokken achterom. Hij sprong op haar en zorgde dat ze op haar rug kwam te liggen. ''Had je niet gedacht he?'' mauwde hij en sprong van de poes af. ''Jaypaw.'' mauwde hij. ''En jij bent....'' ging hij verder






Sucks don't it?
A moment alone (OPEN) Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
A moment alone (OPEN) DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 18:46


-Ik weet niet of het nu dag of nacht is x'D Dus pak ik maar nacht x'3-

Met ruime passen bewoog Graystripe zich voort. Het was al redelijk laat, maar zijn gevoel hield hem uit het kamp. Eventjes rust en ontspanning deed hem wel goed. Maar het zou niet lang duren of katten begonnen hem van slechte daden te verdenken. Want Graystripe was normaal niet iemand die er vaak alleen vandoor ging. Misschien was het handiger dat hij morgen wat meer in het kamp zou helpen dan altijd te jagen en patrouilleren. Een apprentice had hij nog niet gehad, dus die verantwoordelijkheid had Graystripe nog niet. Hoe zou het zijn dat je al je vaardigheden mag overbrengen naar een jonge kat? Een onhoorbare zucht rolde over zijn lippen toen 'ie daar aan dacht. Ooit zal hij het zeker wel ontdekken hé? Toen de langharige grijze kater zijn hoofd optilde en zijn omgeving bekeek ontdekte hij dat zijn poten hem helemaal naar de vierboom hadden gedragen. Hier waren vaak wel katten te zien. En inderdaad! Het duurde niet lang of de bekende geur van de Windclan in zijn neus dreef. Het was nog vers, dus dat betekende dat hier ergens nog een Windclanner moest zijn. Graystripe tuurde rondom hem heen, en merkte een bruine poes op. Maar nog voor dat 'ie kon gaan zien wie het was schoot nog een ander figuur uit de struiken. De geur was anders dan die van de donkere kattin. Die nieuwe geur was van de Thunderclan! Met zijn ambere ogen wijd open staarde hij ongelovig naar de Thunderclan apprentice die op de Windclan apprentice sprong. Een laag gegrom gleed uit zijn keel. Het was duidelijk dat dat nog een apprentice was, die van de Thunderclan. Waarom viel hij zomaar een Windclanner aan? Zonder enige reden! Toen de warrior dichterbij kwam herkende hij de tweede kater als Jaypaw, en inderdaad, een apprentice van de Thunderclan. `Jaypaw!´ Klonk zijn stem zwaar. De teleurstelling en woede blonk zichtbaar in Graystripe's ogen. `Kom van die kat af, heb je dan niet geleerd dat je nooit iemand moet aanvallen zonder enige reden?´ Hij ging zitten en krulde zijn dikke staart over zijn voorpoten. Jaypaw wist dat toch wel écht hé? Zijn training was al over de helft dus het zou Graystripe wel teleurstellen dat 'ie dat nog niet wist. Nog steeds een beetje van stuk gebracht bleef hij vast kijken naar Jaypaw die op de poes haar rug zat.


A moment alone (OPEN) 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
A moment alone (OPEN) DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:48




Voor desertpaw kon beseffen wat er gebeurde, was de vreemde kat bovenop haar gesprongen. Met een harde plof viel ze op haar rug, en de kater sprong van haar af. ''Had je niet gedacht he?'' Desertpaw schudde de aarde van zich af, en de kat mauwde: ''Jaypaw.'' Hij rook naar thunderclan. ''En jij bent?'' Nog een beetje in de schrik bromde desertpaw stuntelig: ''Euhm..desertpaw..en bespring me nooit meer zo..'' Jaypaw had zo te zien een lange vacht en een bruin gestreepte tekening. Best mooi. Desertpaw keek warrig om zich heen, en zag in de schaduw een grote grijze kater met fel gele ogen. ''Jaypaw!'' Misschien was dit zijn mentor? ''Kom van die kat af, heb je dan niet geleerd dat je nooit iemand moet aanvallen zonder enige reden?'' Opeens herkende de jonge poes hem. Het was graystripe, een sterke thunderclan kat. Hij leek erg van stuk gebracht, net als desertpaw zelf door de smakkerd die ze gemaakt had.



A moment alone (OPEN) 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
A moment alone (OPEN) 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 12:12

Jaytail

x I will always stand on the site of the Thunderclan,
That you know it ~ x
`Jaypaw!´ Hoorde hij een zware stem zeggen en toen hij keek deed hij schaamend zijn oren opzij. `Kom van die kat af, heb je dan niet geleerd dat je nooit iemand moet aanvallen zonder enige reden?´ mauwde de kater. Het was Graystripe, een warrior van de Thunderclan. ''Sorry Graystripe.'' mauwde hij. ''Euhm..desertpaw..en bespring me nooit meer zo..'' mauwde de poes. ''Sorry.'' murmelde hij. ''Graystripe ik weet dat je nu teleurgesteld op me bent, maar je bent niet mijn mentor.'' zei hij kalm. ''Je mag dan wel een aardige, vriendelijke en goede warrior zijn maar je bent niet mijn mentor...'' murmelde hij. Dat Graystripe nou niet zo vriendschappen maakte. Jaypaw deed dat altijd en daarbij, hij had niet zijn nagels eruit gehaald. Dus de poes was niet verwond.


Sucks don't it?
A moment alone (OPEN) Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
A moment alone (OPEN) DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 14:59


Jaypaw had wel gelijk. Graystripe was niet zijn mentor, maar wel de ervaren warrior hier momenteel. `Jaypaw, ik mag je mentor dan niet zijn, ik ben hier de ervaren warrior dacht ik. Toon respect voor mij, en voor je rang genoot.´ Zijn stem klonk nu nog hoger, en een beetje teleurgesteld door Jaypaw's roekeloze gedrag. Integenstelling van rustig te worden, en Graystripe's gelijk te aanvaarden begon hij opnieuw. Graystripe had véél geduld, maar er over is er over. Net zoals je dood bent. Dood is dood. Een teleurgestelde zucht rolde over zijn lippen toen toen 'ie met zijn felle ambere ogen naar hem keek. `Je tactiek was wel goed hoor jonge kat.´ Een compliment verdiende hij wel. Zolang 'ie maar wist dat Graystripe dat andere meende. De langharige grijze kater richtte zijn aandacht weer op de bruine poes, en zijn stem luidde. `Wat doe jij hier en wat is je naam? Ik vind het nogal vreemd dat zo'n jonge poes helemaal alleen bij de vierboom is.´ Vroeg de warrior aan de Windclan apprentice. Je zag aan haar gedrag plus grootte dat ze nog jong was. Hoogstens een apprentice. Graystripe liet zijn brede lichaam zakken en krulde zijn staart over zijn poten. Dat dit hele gedoe maar snel gedaan was. Hij zou Jaypaw thuis in het kamp misschien wel straffen. Nu nog niet. En eigenlijk hing zijn straf er van af hoe hij zich nu verder zou gedragen. Zou 'ie Graystripe's woorden accepteren, of juist negeren? Zo goed kende hij die kat niet dus was alles nog wel mogelijk. Misschien dacht Jaypaw zelfs dat de bruine kattin het Thunderclan gebied wou betreden? En als Graystripe eerlijk moest zijn, leek dat ook wel zo. De vraag wat ze hier zo helemaal alleen deed spookte nog steeds rond in zijn hoofd. Het leek verdacht, maar langs de andere kant kwamen jonge apprentice's uit roekeloosheid vaak alleen hier. Jaypaw was oud en slim genoeg om hier alleen te mogen komen, maar als hij zou bleef acteren, dan kwam 'ie uiteindelijk wel in Graystripe's slechte boekje. De grijze kater schonk Jaypaw wel een bewonderende blik. Waar je duidelijk kon in lezen dat zijn tactiek van aanval goed was. Weer rolde er een zucht over Graystripe's lippen. Zijn grijze gelaat stond vriendelijk, maar nog steeds teleurgesteld. `Jaypaw, we kunnen beter terug naar het kamp gaan, ik hoor katten van de Thunderclan in de buurt.´ Beaamde 'ie eerlijk. En het geroffel van een Thunderclan patrouille was duidelijk hoorbaar. Ook de verse geuren van hun Clan vulde zijn neus opnieuw. Ook was het handig voor de bruine kattin om terug te keren naar haar kamp. Tenminste, als ze de weg nog wist. `Zeg, jij kunt beter terug gaan. Ken je de weg nog of moeten we tot aan de grens meelopen?´ Zijn stem klonk uitnodigend. Hij wou geen verdwaalde of doodde kat op zijn geweten hebben, dus kon 'ie d'r beter even helpen voor als de écht de weg niet meer kende.


A moment alone (OPEN) 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
A moment alone (OPEN) DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: A moment alone (OPEN)   A moment alone (OPEN) Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 18:37




''Wat doe jij hier en wat is je naam? Ik vind het nogal vreemd dat zo'n jonge poes helemaal alleen bij de vierboom is.'' Desertpaw schaamde zich een tikkeltje, maar probeerde wat dapper te miauwen: ''Sorry meneer graystripe. Ik zocht wat rust, en kwam per ongeluk bij de vierboom aan. Het was zo mooi, ik moest gewoon even gaan kijken.'' Ze keek een beetje verlegen naar de grond. Wat zou die warrior wel van haar denken? ''Het is trouwens niet erg van jaypaw. Hij deedt niks. Geen nagels uit, geen beten. Ik denk dat het gewoon uit nieuwsgierigheid was.'' Ze keek even vriendelijk naar jaypaw op, en glimlachte. Wat een gebeurtenis eigenlijk. Eerst was ze nog alleen, nu was ze samen met twee thunderclan katten. ''Jaypaw, we kunnen beter terug naar het kamp gaan, ik hoor katten van de Thunderclan in de buurt.'' Graystripe zag er nu aardig maar nog teleurgesteld uit. Desertpaw hoorde nu ook de thunder-clan patrouille lopen. ''Zeg, jij kunt beter terug gaan. Ken je de weg nog of moeten we tot aan de grens meelopen?'' Nu had hij het tegen desertpaw. Deze mauwde wat vrolijker: ''Nee hoor, meneer graystripe. Ik ken de weg hier wel omdat ik al wat langer appretice ben. Wel bedankt.'' Ze vond het eigenlijk vreselijk jammer, want het was natuurlijk wel gezellig en cool als er opeens twee aardige thunder-krijgers meegingen.


A moment alone (OPEN) 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A moment alone (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: