[Owlfrost] I need to tell you something ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Owlfrost] I need to tell you something ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverpool
Member
[Owlfrost] I need to tell you something ~ DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: [Owlfrost] I need to tell you something ~   [Owlfrost] I need to tell you something ~ Icon_minitimema 20 aug 2012 - 12:30

Het hoge gras van de Hooggras Velden waaide plat naar rechts toen Silverpool het had berijkt. Ze had hier met Owlfrost afgesproken, en hoopte dat hij snel zou komen. Het was net iets te koud voor haar. De haren aan haar rechterflank werden tegen haar vel aan gedrukt en bracht ze in de war. Ze ging plat op de grond liggen, om zo min mogelijk wind te vangen, met haar kop tegen de wind in. Ondanks het wat tegenstrijdige weer voelde ze zich geweldig. Blij dat ze Owlfrost weer terug had, maar ook omdat er vanbinnen iets veranderde. Of eigenlijk ontstond. Ze keek naar haar buik. Als ze straks weer terug naar het kamp zouden gaan zou ze waarschijnlijk per direct de Nursery in moeten. Ze spon. Wat zou zijn reactie zijn? Hij had duidelijk gemaakt dat hij graag verder met haar wilde. Zou hij verbaast zijn, zou hij schrikken, zou hij uit elkaar spatten van geluk? Ze dacht aan de tijd die hen nu te wachten stond. Ze vond het heerlijk dat ze over een paar manen een stelletje kleintjes om zich heen zou hebben. Zouden ze op hun vader lijken? Zijn prachtige ogen, zijn mooie, gladde flank? En wat voor karakter zouden ze hebben? Ze wist dat ze zeker veel verantwoordelijk van haar zouden opeisen. Ze zou de eerste manen ontzettend goed op ze moeten letten, en ze niet éen moment uit het oog verliezen. Totdat ze Apprentices werden. Ze voelde nu al een steek van het gevoel dat ze niet meer de hele tijd bij haar kittens hoefde te zijn. Dat ze voor zich zelf konden zorgen, zelf konden vechten en jagen.. Maar voor nu moest ze maar zorgen dat ze zo veel mogelijk rust kreeg, om haar kittens zo gezond mogelijk te laten groeien. Ze wierp een tevreden blik op haar buik. Over een paar manen zou ze moeder zijn van sterke, gezonde kittens..

x I know, ontzettend kort, maar ik heb verder nauwelijks inspiratie ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
[Owlfrost] I need to tell you something ~ DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Owlfrost] I need to tell you something ~   [Owlfrost] I need to tell you something ~ Icon_minitimema 20 aug 2012 - 21:24


You're such a motivator, I gotta get you away
So sick of saying yes sir, yes sir
You're such an instigator, you wanna play the game
Take it or leave it, that's her, that's her


Iets voelde hij bewegen, een beweging van iemand die naast hem lag. Mompelend hief hij zijn kop op en merkte dat Silverpool weg was. Een klein gevoel van schok schoot door hem heen en hij draaide zijn kop de andere kant op. Ook niets, alleen een leeg nest. Was ze al lang weg of net? Maar toen herinnerde hij zich de afspraak die ze hadden gemaakt. Hij moest naar haar toe komen ergens in het territorium. Waar ze de privacy hadden om met elkaar te spreken. Alleen de plek was hem ontkomen. Naja, hij kan haar geur altijd nog wel terug vinden. Het was de enige die hij altijd wilde blijven onthouden. Die van haar, die van die mooie zilveren tabby poes. Langzaam krabbelde hij overeind en rekte zijn lijf uit. Vervolgens baande hij zich een weg door de Den, waarin nog vele Warriors sliepen. Eenmaal buiten voelde hij meteen de vrolijke begroeting van de vele zonnestralen en genoot even van de warmte. Hij was nou nog eenmaal gewend aan de koude Leafbare nachten, die nu gelukkig voorbij waren. Langzaam kwam hij weer bij zinnen en richtte zijn aandacht weer op de afspraak die hij had gemaakt met Silverpool. Het was tijd om haar op te zoeken.

And I can't wait another minute
I can't take the look she's giving
Your body rocking, keep me up all night
One in a million
My lucky strike


Een zacht briesje streek door zijn tabby vacht en hij herkende bijna direct de licht zoete geur van Silverpool. Zijn maag maakte een sprongetje van blijdschap en hij versnelde zijn pas iet wat. De geur leidde hem naar de Hoge gras velden, waar ze elkaar ooit hadden gezien. Maar toen was hij nog die verlegen Owl geweest, degene die niet geloofde in de ware liefde. De liefde voor Silverpool. De Warrior nam een grote hap lucht en duwde zijn kop door een kluitje gras. Daar stond ze. Weer voelde hij dat verliefde gevoel wat hij altijd kreeg als hij haar zag. “Hey,” Mompelde hij en kwam geheel door het gras heen. Hij ging vlak voor haar staan en gaf haar wang een lik. Maar toch was hij nieuwsgierig wat ze hier te doen hadden wat zo privé moest zijn. Toch kon hij die onheilspellende gedachten niet weghouden, alleen maar deels negeren. Het zou vast niet zo zijn dat ze van hem weg wilde, dat kon gewoon niet. Ze was de vorige keer nog zo blij geweest dat hij haar partner wilde worden. “Waar wilde je het over hebben?”

-No worries, heb ik nu ook xD

Got me so high, and then she dropped me
But she got me, she got me, she got me bad
Took me inside and then she rocked me
She keep me up all night, this is what it sounds like


[Owlfrost] I need to tell you something ~ 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Owlfrost] I need to tell you something ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: