x Graystripe



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 x Graystripe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graystripe
Member
x Graystripe DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: x Graystripe   x Graystripe Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:51

Information from Graystripe x

Algemeen

Current name: Graystripe
Passed name(s): Grakit & Graypaw
Age: 14 Moons
Clan: ThunderClan
Leader: Bluestar
Deputy: Fireheart
Mentor/Apprentice: I'd like to be an mentor
Parents: Willowpelt & Patchpelt
Sister/Brothers: -
Partner: Catch my heart if you can
Kittens: -
Status: Healthy and strong

Uiterlijk

Coat color: Dark/light gray
Coat length: Long
Eye color: Dark/light amber
Body built: Broad and robust
Special things: No scars
Extra: Long, strong tail

Relaties

Credits naar Fireheart voor dit systeem!

.=He doesn't really know you.
=Graystripe thinks you are a friend of him.
=You are a good friend of Graystripe.
=A best friend for life.
=You might be special for him.
=He loves you forever.

Shadowrose=Shadowrose, before all this we were partner. Ik weet niet zeker of ik nog wel iets voor je voel, maar je bent er waarschijnlijk vandoor met iemand anders.
Wolfwhisper=She's loyal to her Clan, and a good friend to me. Wolfwhisper, zo goed ken ik je ook weer niet maar je bent een Clangenoot, en een goede vriendin van me.
Fireheart=/I hope our friendship isn't over yet! Fireheart, we hebben vele leuke tijden tegemoet gegaan, hopelijk zijn we nog steeds vrienden..
Jaypaw=Please, if you don't act that stupid, you would be already a warrior! Jaypaw, zelfs een kitten weet dat je niet zomaar iemand moet aanvallen zonder enige reden. Toch lijk je me wel redelijk slim en aardig.
Leafstorm=I don't know you that good, but you seem to be good. leafstorm, toen ik je ontmoette was ze droevig maar wel aardig. Hopelijk zie ik je weer tijdens de gatherings.
Cursepaw=.You aren't very smart isn't it? Cursepaw, je bent alleen erop uit gegaan zonder dat je een mentor had, of enige andere Clanleden. Wees vervolgens voorzichtiger!
Desertpaw=.I don't really know you that well, but another time sorry for Jaypaw.. Sorry voor dat voorgeval met Jaypaw, de volgende keer zal hij zich hopelijk beter gedragen! Voor de rest lijk je me wel aardig..

-Word regelmatig bijgewerkt-


x Graystripe 8NQyAYo
My time~:


Laatst aangepast door Graystripe op do 23 aug 2012 - 13:51; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
x Graystripe Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: x Graystripe   x Graystripe Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 13:25

Thank you voor het overnemen van mijn relaties dingetje zonder het te vragen


x Graystripe RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
x Graystripe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: