[Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winterstorm
StarClan
[Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw   [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw Icon_minitimema 10 mei 2010 - 16:45

Ik zoek een broertje of zusje. Ik vind het namelijk leuk om een familielid te hebben. Als familie zijn we aardig tegen elkaar, maar we kunnen ook wel eens ruzie hebben, want dat gebeurt bijna bij iedereen wel. We maken het dan altijd weer goed. Het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet. je hoeft namelijk niet altijd op je broertje of zusje te lijken. Ik zou graag willen dat hij of zij bij de Thunderclan hoort. Dan hebben we geen problemen als we iets samen willen doen of gewoon met elkaar willen praten. Heb je belangstelling laat het mij weten.

Mvg,

Winterpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
[Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw   [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw Icon_minitimema 10 mei 2010 - 21:28

Misschien ik? Als je het niet erg vindt dat ik nog een kitten ben?
Ik ben ook wit. Very Happy

Cloudkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
[Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw   [Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw Icon_minitimedi 11 mei 2010 - 7:10

Ik vindt het niet erg dat je een kitten bent. Ik vindt het leuk dat je mijn broertje wil zijn.

Winterpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Broertje of zusje van Winterpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: