The time we spent [KITTENS x OWLFROST]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The time we spent [KITTENS x OWLFROST]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverpool
Member
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 15:40

Een pijnschuit schoot door de opgezwollen buik van Silverpool. Ze wist dat het haar tijd was om te jongen. Ze lag in de Nursery, al een tijdje. En dan was nu het moment aangekomen. De langverwachtte kittens zouden komen. Ze was bang. Ze had het nog nooit meegemaakt, het was de eerste keer dat ze moest baren. Weer trok haar buik samen. Het deed pijn, natuurlijk, maar toch voelde ze zich geweldig. Pijnlijk, maar geweldig. Dit moment, hier had ze naartoe geleefd de afgelopen manen. Het was onbeschrijfbaar dat ze nu eindelijk kittens zou krijgen met Owlfrost. Ze was trots, trots op hem, trots op zichzelf en trots op haar ongeboren kittens. Ze zou ze beschermen, nooit een moment uit het oog verliezen, daar kon ze zichzelf nu al op inschatten. En toch zou ze ze los moeten laten. Later, als ze de Nursery uit zouden gaan om zelf op pad te gaan, zelf te leren wat zij al een tijd geleden had geleerd. Jagen, zorgen voor je Clan, Warriorcode, alles. Nog een pijnscheut, maar deze keer was hij pijnlijker. Ze wist dat het zou komen, nu, waar zij nu lag, zouden zei en Owlfrost de trotste ouders van WindClan worden.

xSorry. Hij is kort, en veel te laat, ik had een langere maar deze is verwijdert toen de internetverbinding er ineens uitviel. Deal with it ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 19:18

Een grijs konijn hing uit zijn kaken, de vier kleine pootjes raakten bijna de grond. Owlfrost was er even uitgegaan om zijn kop leeg te maken. Alles wat er in die laatste paar weken was gebeurd, was veels te snel gekomen. Eerst had Silver hem verteld dat ze kittens zouden krijgen en al een paar dagen daarna moest ze in de Nursery liggen. In die korte tijd had Owl het niet eens kunnen verteren. De Warrior schudde zijn tabby kop en probeerde aan de toekomst te denken. Binnenkort zouden er kleine pootjes in het kamp trippelen. Zijn nageslacht. Een waterige glimlach verspreidde zich over z'n gezicht. Dit zo hun partnerschap verzegelen. Maar sommige koppels konden de druk ervan niet aan en werden dan beëindigd. Zou dat ook bij hen gebeuren. Nee. Dat nooit. Ze hadden al eens een breuk overleefd en dat zou nu weer gebeuren.

Owlfrost betrad het kamp en rook meteen haar zoete geur. Blij trippelde hij naar de Nursery toe en richtte zijn gelukkige blik op Silverpool. Meteen zag hij dat er iets aan het gebeuren was. "Silverpool?" Vroeg hij bezorgd en rende naar haar toe. Hij liet het konijn vlak voor haar nest vallen en krulde zijn lichaam om het hare. Kwamen de kittens nu? Nog nooit had hij een geboorte gezien, dus hij kon het niet weten. Meteen stond hij weer op en drukte zijn kop tegen die van Silverpool. "Moet ik de Medicine cat halen voor je?" Zijn stem klonk nog bezorgder en hij probeerde kalm te blijven. Dit lukte niet echt. Wat als het fout ging?


The time we spent [KITTENS x OWLFROST] 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherkit-
Member
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: Re: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 18:10





Mijn lichaam werd steeds groter, kreeg na vele manen eindelijk een echte vorm. De vorm van een jonge kit, die binnenkort geboren zal worden. Ondanks dat mijn ogen gesloten waren kon ik voelen dat ik zusjes en broertjes ging krijgen. Hoeveel wist ik niet, aangezien ik er maar een voelde. Het konden er meer zijn, of niet. Gelukkig werd ik niet alleen geboren, dan stond ik er tenminste niet alleen voor. Ik voelde nu al een band met mijn siblings, ze betekenden nu al heel veel voor mij. Je zou zeggen dat een kit, in de buik van diens moeder, nog geen gevoelens had. Maar mijn gevoelens waren allang ontwikkeld, ik voelde het wanneer mijn moeder pijn had. Voelde met haar mee wanneer ze weer in een kroop van de buikpijn die de zwangerschap haar kon geven. Luisterde naar haar gesprekken, soms droevig, soms vrolijk. Luisterde naar de andere stemmen die tegen haar spraken, luisterde naar alle geluiden die hoorbaar waren voor mij. Eten kreeg ik genoeg binnen, vandaar dat ik goed groeide en mijn lichaam zich goed kon ontwikkelen. Ik hoopte dat mijn siblings ook even goed genoeg eten binnen kregen, en ik niet alles van ze af zou pakken. Want dat wou ik natuurlijk niet, jammer genoeg kon ik daar niet veel aan doen aangezien ik het aantal voedsel dat ik binnenkreeg niet kon bepalen.

Na vele manen lang in de buik van mijn moeder te hebben gezeten voelde ik eindelijk hoe de baarmoeder krapper werd en ik langzaam naar beneden gleed. Ik kwam terecht in een soort van tunnel, die me langzaam aan naar de uitgang leidde. De koude lucht drong tot me door, een diepe en hoge piep verliet mijn bek. Was dit dan de wereld waar ik op gewacht had? De koude, kille wereld? Het verbaasde mij dat deze lucht zo koud was. Ik had dan ook nog geen dikke vacht zoals alle andere katten hadden, en zou nog een tijdje tegen de vacht van mijn geliefde moeder aan moeten liggen. Ik begon luid de piepen, ik wou warmte! Ik kroop naar de warmte toe en legde me voorzichtig neer in de warme vacht van mijn moeder.


The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desirekit
Member
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
Sharonn'
96

CAT'S PROFILE
Age: Unborn.
Gender:
Rank:
Desirekit
BerichtOnderwerp: Re: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 15:09

Na al die tijd dat ze in de warme buik van haar moeder had gezeten, was ze al die tijd gegroeid. Haar grijs-gestreepte vachtje was heerlijk zacht en haar lichtblauwe oogjes keken verwonderd naar de lege plek die haar zusje had achtergelaten. Het was leeg zonder haar. Toen draaide ze haar kopje om naar haar nog slapende broertje. Ze hadden al die tijd met z'n drietjes in de warme buik gezeten, waar ze allemaal waren gegroeid. Vandaag was de dag dat het echt zou gebeuren, dacht ze vrolijk. Ze zouden de wijde wereld ingaan, ze zouden andere plekken zien dan de buik van haar moeder. Ze was blij dat het vandaag ging gebeuren, ze was het eigenlijk al wel zat hier, maar dat zou ze natuurlijk niet laten merken. Ze voelde hoe de buik van haar moeder samentrok, waarbij ze naar een andere kamer werd gezogen. Ze liet het maar begaan, want ze wilde toch echt wel eens een andere plek zien. Ze kwam aan in een andere ruimte, waarbij ze heel even bleef liggen. Het was een stuk krapper hier, daar zou ze niet met haar broertje en zusje samen in kunnen zitten, dat was waarschijnlijk ook de reden waarom ze hier alleen was. Ze voelde een koud briesje langs haar lichaam gaan, waardoor ze rilde. Ze probeerde zichzelf helemaal op te rollen, hopend dat dat warmer zou zijn. Maar dat was helaas niet waar. Ze voelde alweer de buik samentrekken, zodat ze werd gezogen naar een soort van kleine uitgang. Daar kwam de koude lucht vandaan. Op het allerlaatste moment probeerde ze terug te krabbelen naar het warme plekje, maar tevergeefs. Met een licht plofje kwam ze neer op de koude grond. Er ging nogmaals een rilling door haar kleine natte lichaam. Ze voelde ineens een warme tong over haar vacht gaan, waardoor ze zich een stuk meer op haar gemak voelde. Een vertrouwde geur kwam met het warme gevoel mee. Het was vast haar moeder. Ze piepte een keer zachtjes om te laten zien dat ze tevreden was. Toen de warme tong haar lichaam verliet, kroop ze instinctief naar een tepel. Het rook zo lekker, en ze had dorst. Heel voorzichtig kroop ze over de vloer. Ze botste tegen haar zusje aan, want ze herkende haar geur. Er hing nog een geur in de lucht, die ook vertrouwd rook, maar ze wist niet waar het was. Ze klemde haar mondje om een tepel en liet de zoete vloeistof zo snel mogelijk naar binnen glijden. Toen ze eindelijk klaar was liet ze een tevreden piep horen en iets later viel ze rustig in slaap naast haar zusje.


Desirekit || Honeykit || Sassykit || Shiverkit~ || Autumnpaw || Lastbreathe
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Scaled.php?server=843&filename=desirekitwhiter
Kiss me gently and hold me tight,
Just take me back to paradise.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 18:04

Maar zelf voordat hij ook maar naar de Medicine cat Den kon gaan, voelde hij dat het al te lat was. Snel kroop hij weer naar Silver's zij en likte haar vacht. "Ze zijn er bijna," Fluisterde hij trots in haar oor en keek even in die bekende blauwe ogen. Eindelijk kwam hier dan hun nestje, hun kittens die later grote sterke Warriors zouden worden. Owl tikte met zijn staart op de grond en wachtte af totdat het eerste balletje vacht naar buiten zou komen. En daar was de eerste. Zo snel als het kwam, stond Owl op en neusde hij de kitten. Een meisje. Ze had een korte rode vacht. Met een grote glimlach op zijn gezicht keek hij toe hoe de kitten meteen naar Silver toe liep en zich begroef in de vacht. Met een verliefde blik staarde hij naar Silver en ging weer langs haar zij liggen. Kwamen er meer of hadden ze een nestje van één? En weer was hij wat te ongeduldig, want al snel kwam de volgende. Nog een poesje met een tabby vacht die hem veel liet denken aan een kleinere versie van zichzelf. Hij begon het vachtje te likken en ook deze trippelde snel anar haar moeder toe. "Waren dat ze?" Vroeg hij zacht aan Silver, omdat hij de kittens nietvan streek wilde maken. Hij keek nog een keer naar het nestje. Geen enkele jongen. Of was die er toch wel, maar kwam hij te laat? Bezorgd keek hij Silver aan en begon te ijsberen. Wat als er iets mis was? De kater slikte en liet zich neer zakken op de grond, zijn ambere ogen gericht op de twee poesjes. "Ze zijn prachtig.." Ademloos legde hij zijn kop op zijn poten en sloeg zijn staart langs zijn zij. Dit waren zijn kinderen. En niemand zou die van hem af kunnen pakken, niet zolang hij Silverpool aan zijn zij zou hebben..

@Her;
Misschien dat Briar laat wordt geboren en dat hij dus daadoor zijn reuk en/of smaak verliest?


The time we spent [KITTENS x OWLFROST] 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarkit
Member
The time we spent [KITTENS x OWLFROST] DPKsfdL
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: The time we spent [KITTENS x OWLFROST]   The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 20:23

Er leek iets te veranderen in mijn omgeving. Een vernauwing die zich opende, dingen die er altijd waren geweest maar plots verdwenen, oplosten in het koude, eindeloze niets. De wereld die ik kende, een wereld van knusse warmte, van voedsel dat zich een weg naar mijn buikje toe baande, van twee siblings die anders dan mij meer bewogen en wat drukker waren, dreigde af te brokkelen. Ik was plots alleen, geen zussen die naast me zwakke bewegingen maakten, er was geen toevoer aan eten meer en de knusse warmte werd een dreigende leegte. Ergens wist ik wat er ging gebeuren. Het was een proces wat elke kat ooit doormaakte, tweemaal zelfs. Ik zou sterven en nog geen luttele seconde herrijzen als een nieuw wezen. Ik zou een naam krijgen, een rang en ik zou rond dribbelen opzoek naar voedsel. Ik zou alles vergeten wat ik ooit had geweten. Al mijn herinneringen, ideeën en gedachten zouden wegvloeien totdat er enkel nog een instinctief besef over was. Ik wentelde me en wachtte af. Daar ergens, ver weg, was een enorm gebied, een plaats die miljarden keren groter was dan de kleine habitat die nu al jaren lang mijn verblijf plaats was. Hier was er geen tijd. Minuten konden even goed uren zijn, uren leken dagen, dagen waren jaren en jaren deden zich op hun beurt terug voor als seconden. Misschien was ik hier opgegroeid in één luttele minuut of misschien had het eeuwen geduurd. Wat deerde het, na mijn geboorte zou ik het toch vergeten zijn en zou de enige zorg overleven worden.

Plots bewoog de wereld rond me. Ik werd vooruit gestuwd door een onbekende kracht. Iets duwde me vooruit, naar die nieuwe plek toe. Een plaats waar ik zou leven, waar ik kon bewegen, ademen en over meer mijmeren dan enkel mijn beknotte mogelijkheden in mijn knusse verblijfplaats hier. Mijn gedachten losten sneller op dan dat ik mijn eigen bedenkingen kon maken. Al snel was ik overgelaten aan mijn instinkt. Ik liet me meevoeren door de stroming. De eerste vlagen koude lucht streken langs mijn lichaam. Weldra zou alles gebeuren, ik zou geboren worden. Er was geen opwinding die in mijn buikje prikte, ik was gewoon aangewezen op de automatismen en overlevingsdrang van mijn geest. Daar was het... Toen viel het proces stil. Er gebeurde niets meer. Geen pers schokken meer, geen beweging, zelfs mijn eigen gedachten losten op in blinde paniek. Het enige wat de stop niet doorhad was mijn instinkt. De nood aan adem drong zich aan me op. Wild wriemelde ik maar ik kon me niet verroeren. Na een tweede en een derde keer proberen gaf ik het op. Mijn neusgaten zaten dicht. Er was geen zuurstof die naar me toe kwam. De koude vingers van de dood streken over mijn ruggengraat toen ik het bewustzijn verloor...

Het moment dat ik mijn ogen opende viel als eerste me het licht op. Het felle schijnsel prikte in mijn ogen. Als tweede waren de koude windvlagen een schok. Hun koele tongen streken over me heen en deden me inkrimpen. "Mraauuw", schelde ik zachtjes. Het geluid was hoog en fragiel. Een flinterdunne klank in de lucht bleef hangen. Met schokkende bewegingen probeerde ik recht te gaan staan maar mijn spieren waren te zwak. Opnieuw stootte ik een hoog gepiep uit. Met horten en stoten kwam ik bij mijn moeder terecht. Een oerinstinct vertelde me wat ik moest doen. Het voelen van haar warmte gaf me kracht. Ik viel tegen haar zachte, behaarde buik aan en zocht naar een tepel. Ik wist dat deze poes mijn moeder was. Ik herkende ergens de klank van haar stem en haar tedere manier van doen. Ik voelde hoe mijn pels werd droog gelikt door een zachte tong. Er stroomde een warm, dikke vloeistof bij mij naar binnen. Het was net zware, warme lucht. Ik dronk er met mondjes maat van en voor mijn maagje gevuld was hield ik op en nestelde ik me in de warmte van haar buik, waar mijn zusjes zich ook al neergelegd hadden en viel in een diepe slaap.

Een beetje laat, sorry D:




The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Herstamp2  The time we spent [KITTENS x OWLFROST] Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The time we spent [KITTENS x OWLFROST]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: