{{αяяσωƒℓιgнт}}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {{αяяσωƒℓιgнт}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Otterdance
Member
{{αяяσωƒℓιgнт}} DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Otterdance
BerichtOnderwerp: {{αяяσωƒℓιgнт}}   {{αяяσωƒℓιgнт}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 9:11

{{αяяσωƒℓιgнт}} Vgj01
Hallo Gast, mijn naam is Arrowflight en ik ga jou wat vertellen over mij. Neem maar lekker plaats en luister naar mijn verhaal..

{N A M E} Arrowflight
{former N A M E S} Arrowkit - Arrowpaw
{future N A M E S} Unknown
{G E N D E R} Male
{A G E} 14 moons
{C L A N} Skyclan
{former C L A N S} I'll stay loyal to Skyclan.
{R A N K} Warrior
{former R A N K S} Kit, apprentice

OUTSIDE

Nu ben je zeker nieuwsgierig naar hoe ik eruit zie, niet? Ik ben een kater die een licht sterke bouw heeft, en goed gevoed is. Je kunt mij herkennen aan mijn grijs met witte vacht. Men denkt dat ik een litteken boven mijn rechteroog heb zitten, maar dit hoort enkel bij mijn patroon; het is dus gewoon een witte streep, niets anders. Volgens mijn mentor ben ik een uitstekende jager, iemand die een prooi van verre al ruikt. Ik blink nergens bijzonders in uit, ik kan vechten, jagen, en voor mijn clan zorgen. Ik ben dus een normale skyclanner, en daar ben ik trots op. Mijn ogen hebben een geel/oranje-achtige kleur, ik weet het zelf niet echt zeker welke kleur ze nou precies hebben. Soms lijkt het meer geel te zijn dan oranje, soms weer andersom. Mijn neus en voetzooltjes hebben beiden een pikzwarte kleur. Of ik littekens heb? Nee, niet veel. Ik zal er wel een paar hebben van het verjagen van rogue's, het trainen met mijn mentor Charredfoot, maar veel in ieder geval nog niet. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog jong ben, en ik ben nog niet zo lang warrior.

INSIDE

Nadat je aangehoord hebt wat mijn uiterlijk is, ben je vast en zeker nieuwsgierig hoe ik vanbinnen ben. Ik zal je mijn goede en slechte eigenschappen wel even vertellen. Ik kan voornamelijk een erg kalm persoon zijn, iemand die niet vaak op een ander uitflipt en het geduld heeft om dingen goed uit te leggen zodat iemand het ook werkelijk begrijpt. Maar wanneer je het me te bont maakt kan ik enorm uitflippen, dan ga ik soms even weg van het kamp om grote ruzies te vermijden. Ik kan dus soms erg kwaad worden, maar dit kan ik makkelijk verbergen. Men zegt dat ik een beschermende kater ben, en dat ik mijn familie en vrienden - en mijn clan - met mijn leven zal beschermen en verdedigen. Sommigen noemen me dapper, omdat ik welles waar vaker iemand heb durven te redden en nooit echt nadenk wanneer iemand in gevaar is - en dreigt te sterven -. Ik ben iemand van de acties, ik denk niet verschrikkelijk lang na in benauwde situaties en reageer dus vrij snel op dingen.

RELATIONS
[cℓєαяѕтяєαм] Clearstream is mijn moeder, met haar kan ik het verschrikkelijk goed vinden. Ze is als een beste vriendin voor me, en ik zou haar never nooit kwijt willen.
[ѕтσямgαzє] Stormgaze is mijn vader, wij kunnen het wat minder goed met elkaar vinden. Jij hebt mijn moeders hart gebroken toen ze net van ons beviel. Ik zal je het nooit vergeven, Stormgaze, nooit.
[cнαяяє∂ƒσσт] Charredfoot was niet alleen mijn mentor, hij is ook als een vader voor mij. Ik zie hem meer als mijn vader dan Stormgaze, omdat hij er voor mij was toen ik hem nodig had.
[ωιηтєяѕσυℓ] Mijn lieve nicht, ik ken je nog niet zo heel goed, maar ik weet nu al dat je een goede vriendin van mij zult worden.

Overleden:
[ѕησωƒℓαкє] Mijn tante en de moeder van Wintersoul, heb je nooit echt goed gekend.
[вℓαcкραтcн] Mijn oom en de vader van Wintersoul, ook jou heb ik nooit echt goed gekend.
[яυηєкιт, ѕмαℓℓкιт, мσѕѕкιт] Neefjes en nichtjes van mij, broertjes en zusjes van wintersoul maar zijn helaas te vroeg gestorven.

HISTORY
Zoals jullie vast al wisten ben ik geboren in Skyclan. Voordat ik geboren werd brak mijn vader, stormgaze, de relatie tussen hem en mijn moeder. Zij stond er sinds dien helemaal alleen voor, en moest ons alleen opvoeden wanneer ze van ons was bevallen. Ze raakte in een depressieve stand, en zag het licht niet meer. Nadat ze bevallen was van ons werd ze wat vrolijker, ze zag het licht weer en gaf haar kittens de beste zorg die ze maar konden wensen. Ik groeide op met enkele broertjes en zusjes, allemaal zorgeloos maar toch zonder vader in mijn leven. Ik miste mijn vader, maar wist wel wie hij was. Hij zag me nooit staan, keek niet om naar mij of mijn siblings. In de loop der manen begon ik hem steeds meer te haten. Hoe kon hij zó harteloos zijn dat hij zijn eigen zonen en dochters niet zag staan?

Toch was er wel degelijk een kater die ons zag staan; Charredfoot was zijn naam. Hij speelde met ons, en steunde mijn moeder volledig. Hij was er voor ons, en daar waardeer ik hem nog steeds voor. Ik zag hem in mijn kitten en apprentice periode als een echte vader, en nu eigenlijk nog steeds. Hij was de vader die ik wenste. Later toen ik apprentice werd kreeg ik hem als mijn mentor, hij trainde mij volledig. Gaf me alle technieken die hij wist, leerde me alle manieren hoe ik kon vechten. Leerde me om te ontwijken en aan te vallen, en leerde mij vooral over het leven. Hij was een voorbeeld voor mij, iemand waar ik in wilde veranderen.

Toen ik mijn warriornaam ontving zag ik de trots gewoon in zijn ogen. De kater, die hij waarschijnlijk ook als een zoon aanzag, die hij had getraind zou nu een trotse warrior zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{{αяяσωƒℓιgнт}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: