Een nieuwe dag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een nieuwe dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 19:33

De zon kwam op boven de Hoogsparren. Een grijze poes staarde voor zich uit, naar het schouwspel dat zij bijna nooit zag, hoewel het elke dag inluidde. Elke nieuwe dag begon met een zonsopkomst. Elke zonsopkomst luidde wat nieuws in, 24 nieuwe uren, 1 hele nieuwe dag. Dewstream sloot haar ogen even toen de zonnestralen op haar vacht vielen, niet in staat onberoerd te blijven door de opponent van Starclan's zon; de maan. De wind was een zwak briesje, de bladeren om haar heen ritselden zachtjes. Dewstream had de hele dag nog om aan andere verplichtingen te voldoen, om te doen waarvoor ze getraind was. Maar hiervoor had je geen training nodig. Iedereen kon dit zien, maar kon iedereen er zo van genieten? Voorzichtig kwam de zon verder op, wolken dreven voorbij. Het waren er maar weinig. Dat betekende geen regen voor vandaag. Dewstream opende haar ogen weer. Ze keek vlak naast de zon. Erin kijken, was haar verteld, kon blindheid veroorzaken. Het kon vast mooi zijn om de laatste keer te kijken, je ogen te sluiten met dit beeld erop gebrand. De opkomende zon. De dauwdruppels op het gras glinsterden blij. Elke druppel leek duizenden schitterende kristalletjes geluk te bevatten. Alsof de wereld geschapen was voor dit moment. Alsof de zon opkwam voor de dauwdruppels. Alsof iets machtigs ook aan de kleinste onderdanen dacht. Dewstream glimlachte. Ze had plotseling behoefte aan gezelschap. Dit soort gedachten brachten altijd tranen in haar ogen. Nu kwamen ze weer. Er viel er een op de grond. Dewstream staarde ernaar. Opeens realiseerde ze zich dat deze traan wel een dauwdruppel leek, of de zon ook een beetje voor haar opkwam vandaag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
~Never stop believing
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 11:08

Aangezien Shadowpaw een nieuwsgierige, ongeduldige poes was, ging ze Dewstream achterna. Ze wist dat ze geen les had van Winterstorm en er was een krijger, dus veel deed ze dan toch niet fout? Shadowpaw rende hard achter Dewstream aan, totdat ze dezelfde ritme als Dewstream's poten had te pakken, maar dan veel zachter natuurlijk. Tenslotte was Dewstream veel groter en ouder dan Shadowpaw. Shadowpaw zag dat Dewstream naar de Hoogsparren rende en ze vroeg zich af wat daar te beleven was. Ach ja, de zon kwam daar natuurlijk op en vele DonderClankatten vonden dat fijn. Shadowpaw liep hetl aatste stukje tot ze naast de krijger stond. 'Hallo, Dewstream', begon ze verlegen. 'Ik zag je weglopen en was benieuwd naar waar je toeging', gaf Shadowpaw na een tijdje toch maar toe. Ze keek rond en zag dat er allemaal sparren rond hun heen stonden waar verse prooi op zaten te fluiten.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 15:41

Dewstream had pas laat door dat Shadowpaw naast haar was komen zitten. 'Hallo, Dewstream. Ik zag je weglopen en was benieuwd waar je naartoe ging,' zei de apprentice, verlegen maar eerlijk. Dewstream keek haar even vragend aan en glimlachte toen. 'De zonsopgang is prachtig, vind je ook niet? Als ik er de tijd voor heb, ga ik er naar kijken. Al sinds ik een apprentice was.' Dewstream keek weer even naar de gloeiende bol die een nieuwe dag inluidde. Shadowpaw zou wel geen les hebben vandaag. Dewstream wist niet goed wat ze moest zeggen. Ze kende Shadowpaw niet zo erg goed, maar ze leek een aardige poes. 'Wat vind je van het apprentice zijn,' vroeg Dewstream toen maar. Ze herinnerde zich nog dat ze, als Dewpaw, Firepaw en Shadowpaw niet aardig behandeld had; ze haatte poesiepoezen. Gelukkig was ze nu ouder en hopelijk wijzer. Nu zou ze aardig zijn. Dewstream had behoefte aan vrienden. Ze was blij dat de apprentice haar aardig benaderde, niet boos was om het verleden maar doorging, niet achter zich keek. Dan zou je in een zoutpilaar veranderen, vertelde het verhaal. Dewstream had het idee dat ze steeds verleidt werd om te kijken.. en het maar net kon stoppen. Alsof ze elk moment vervloekt kon worden. Dewstream schudde de gedachten uit haar kop en keek weer naar Shadowpaw, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 15:49

Toen Dewstream haar vragend aankeek, twijfelde Shadowpaw of zij nog steeds vijandelijke gevoelens tegenover Firepaw en haar hadden, maar die twijfeling verdween toen ze Dewstream zag glimlachen. 'De zonsopgang is prachtig, vind je ook niet? Als ik er de tijd voor heb, ga ik er naar kijken. Al sinds ik een apprentice was', vertelde Dewstream en Shadowpaw keek nieuwsgierig naar haar. Ze luisterde goed. 'Ja, ik vind het ook heel erg mooi', zei Shadowpaw met een glimlach. Waarom snauwde Dewstream haar niet af, zaosl ze deed in haar Apprenticetijd? 'Wat vind je van het apprentice zijn?', vroeg de poes aan haar. Daar moest Shadowpaw even over nadenken. Die vraag had zij zichzelf nog niet gesteld, wat ze nu eigenlijk van het Clanleven vond. 'Het is interessant en leerzaam. Ik ben gelukkig al bevriend met Graypaw, waar ik vaak bij slaap. Ook met Cloudpaw heb ik een goede band gekregen. En ik vind de lessen van Winterstorm heel interessant. Ik probeer altijd zo goed mogelijk mijn best te doen. Ik hoop dan natuurlijk altijd dat ik ooit een krijger word. Dan wil ik net zo sterk en wijs zijn als u en als Winterstorm', antwoordde Shadowpaw toen ze de juiste woorden had gevonden.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:14

'Ja, ik vind het ook erg mooi,' vertelde Shadowpaw. Dewstream knikte, terwijl de jonge poes naar woorden zocht om haar apprentice-ervaring te beschrijven. 'Het is interessant en leerzaam. Ik ben gelukkig al bevriend met Graypaw, waar ik vaak bij slaap. Ook met Cloudpaw heb ik een goede band gekregen. En ik vind de lessen van Winterstorm heel interessant. Ik probeer altijd zo goed mogelijk mijn best te doen. Ik hoop dan natuurlijk altijd dat ik ooit een krijger word. Dan wil ik net zo sterk en wijs zijn als u en als Winterstorm', was het lange maar waarheidsgetrouwe antwoord. 'Ja, ik heb gehoord dat je al veel vrienden hebt en het goed doet,' vertelde Dewstream haar. Daarna keek Dewstream even naar de sparren, en vestigde haar blik op een onbetekenende tak terwijl ze haar volgende woorden uitsprak. 'Sorry van alles, Shadowpaw, ook toen ik nog Dewpaw was. Het spijt me dat ik zo gemeen tegen je ben geweest. Ik had het idee dat ik het kamp moest beschermen tegen indringers, en jullie leken dat echt. Het spijt me.' Dewstream fluisterde nu bijna. Ze wist dat ze het Shadowpaw moeilijk had gemaakt, dat ze haar beledigd had en misschien wel pijn gedaan. Zo had ze het niet helemaal bedoeld, maar het was niet goed te praten. Dewstream bleef naar de tak kijken. Als alles mis zou gaan, zou ze wegrennen, vluchten, net zoals ze altijd al had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:39

'Ja, ik heb gehoord dat je al veel vrienden hebt en het goed doet,' zei Dewstream na haar verhaal en Shadowpaw hief even fier haar kop op. 'Het is echt een eer om zoiets te horen te krijgen nadat zoveel katten je zo vijandig hebben bekeken. Tof van je, Dewstream', sprak Shadowpaw uit heel haar hart. Deze krijger was flink vooruitgegaan van Apprentice tot Warrior. 'Sorry van alles, Shadowpaw, ook toen ik nog Dewpaw was. Het spijt me dat ik zo gemeen tegen je ben geweest. Ik had het idee dat ik het kamp moest beschermen tegen indringers, en jullie leken dat echt. Het spijt me', zei Dewstream en naarmate ze de woorden verder uitsprak, ging haar stem enkele volumes lager. 'Het maakt niet uit. Je hebt gehandeld als een Apprentice. Je dacht dat je het juiste voor je Clan deed, maar grotendeels was dat ook zo. Als wij vijanden waren geweest was jij tenminste klaar geweest om je Clan te verdedigen en ik weet zeker dat Bluestar dat enorm accepteert', sprak Shadowpaw plechtig. Ze probeerde de woorden te zoeken en uit te spreken. Nu kon ze alleen nog maar hopen dat het goed overgekomen was.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:47

'Het is echt een eer zoiets te horen te krijgen van een krijger nadat zoveel katten je vijandig behandeld hebben,' mauwde Shadowpaw. Dewstream staarde even naar beneden, zich schamen voor haar eigen gedrag. Maar Shadowpaw leek niet boos, toch? 'Het maakt niet uit. Je hebt gehandeld als een Apprentice, je dacht dat je het juiste voor je clan deed. Als wij vijanden waren geweest was jij tenminste klaar geweest om de clan te verdedigen. Ik weet zeker dat Bluestar dat enorm accepteert.' Shadowpaw keek plechtig. Dewstream knikte, al was het moeilijk te geloven dat het haar zomaar vergeven werd. 'Bedankt voor je grootmoedige woorden, Shadowpaw.' Dewstream sloeg haar staart opnieuw om zich heen, maar durfde de kleinere poes nu aan te kijken. 'Wat zou je zeggen van een patrouille, een korte?' Dewstream wilde zoveel mogelijk doen voor haar clan, aangezien ze vond dat ze anders toch niets nuttigs deed. Patrouilleren was ook nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:07

'Bedankt voor je grootmoedige woorden, Shadowpaw', zei Dewstream toen en Shadowpaw was blij dat ze een complimentje kreeg van deze poes, ook al was haar gedrag vroeger niet gepast. Het maakte Shadowpaw niks meer uit. Ze zou nu misschien zelfs goede vriendinnen met Dewstream kunnen worden. 'Wat zou je zeggen van een patrouille, een korte?', vroeg Dewstream en Shadowpaw keek naar boven. Meende ze dat echt? Mocht zij, Shadowpaw, net Apprentice, mee op patrouille met een krijger? 'Dat zou me fantastisch lijken, Dewstream. Ik vind het geweldig dat je met mij een patrouille wilt doen. Ik vind het tof van je dat me al zo vertrouwd om me mee te nemen', zei ze blij en ze sprong enthousiast omhoog. Ze paste haar houding echter aan, omdat ze het respect die ze had van deze poes niet verloren wou laten gaan door haar enthousiasme. Ze ging rustig zitten met haar staart rodn harr poten geslagen. Ze keek stilletjes voor zich uit terwijl ze wachtte op een teken van Dewstream om te vertrekken en de grenzen te patrouilleren.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:23

'Dat zou me fantastisch lijken, Dewstream. Ik vind het geweldig dat je met mij een patrouille wilt doen. Ik vind het tof van je dat je me al zo vertrouwd, om me mee te nemen.' Shadowpaw sprong bijna de lucht in van blijdschap, leek het wel, maar toen beheerste ze zich. Dewstream glimlachte nog steeds. 'Goed, dan gaan we langs de rivier lopen.' Ze wilde niet langs de Windclangrens, waar Shadowpaw haar gered had van de fout met Windclankatten te praten. Rainbelly en Kittypaw. Ze vond het erg jammer dat ze niet mee had gemogen naar de Clanmeeting; daar zou ze ze vast ontmoet hebben. Maar ja, misschien de volgende keer. Dewstream liep in de richting van de rivier, maar zorgde ervoor dat ze naast Shadowpaw bleef lopen. Ze wilde haar niet opeens laten voelen dat zij sterker en ouder was, dat was dom. Daarom liep ze naast haar. 'Ik ben blij dat je het waardeert. We hebben goede Warriors altijd nodig,' zei Dewstream toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:51

Shadowpaw zag tot haar verbazing en opluchting dat Dewstream's glimlach zich nog steeds rond haar mond had gekruld. 'Goed, dan gaan we langs de rivier lopen', zei Dewstream en Shadowpaw knikte. Ze liep, tot haar eigen verwondering, zeer rustig naast Dewstream en volgde het ritme van Dewstream's pootstappen. Ze patrouilleerden langs rivier af en Shadowpaw was benieuwd of dat RivierClan was, de grens hier. Van alle Clans had RivierClan genoeg water. Volgens Shadowpaw had DonderClan het weinigste. Of WindClan. 'Ik ben blij dat je het waardeert. We hebben goede Warriors altijd nodig', zei Dewstream en Shadowpaw keek haar nieuwsgierig aan. 'Ik ben bang dat het voor mij nog een tijdje duurt voordat ik mijn krijgersnaam krijg. Maar ik ben al blij als ik bij Winterstorm telkens een ervaring rijker word. Ik zou de Clan echt met mijn leven verdedigen', zei Shadowpaw blij. Shadowpaw vroeg zich weer iets over de Clans af. Was SchaduwClan echt zo moordlustig als sommige elders beweerden? Shadowpaw had er gisteren een praatje mee gemaakt. 'Dewstream, zou SchaduwClan echt zo moordlustig zijn als sommige elders beweren?'


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:59

'Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voor ik mijn warriornaam krijg.' Dewstream knikte; dat was bij haar ook zo geweest. Ze had nu ook nog geen apprentice. Alsof ze een echte laatbloeier was. 'Maar ik ben blij als ik een ervaring rijker wordt. Ik zou de clan echt met mijn leven willen verdedigen.' Dewstream knikte nogmaals, nu goedkeurend. Dat was altijd goed. Ze staarde naar het water. 'Dewstream, zou Shadowclan echt zo moordlustig zijn als sommige Elders beweren?' Dewstream dacht even na. 'Ik zou het niet weten; ik ben er nog nooit één tegengekomen. Maar het is geen vredelievend volkje, dat mag je geloven.' Dewstream was nog geen Shadowclankatten tegengekomen. Wel twee Riverclankatten, een bijna verdronken kit en een warrior. Zij een Moonfur hadden de kit gered. Verder ook Windclankatten, eenlingen en poesiepoezen. Thunderclan was vanzelfsprekend. Dewstream keek naar de overkant van de rivier. Daar woonde een andere clan. Een ander volk. Met een andere leider, andere katten, andere gewoonten. Een andere wereld aan de overkant van de rivier. Dewstream bleef even staan, zoals ze altijd deed op dat plekje. Toen herinnerde ze zich dat ze een apprentice bij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 19:42

'Ik zou het niet weten; ik ben er nog nooit één tegengekomen. Maar het is geen vredelievend volkje, dat mag je geloven', zei Dewstream en toen ze de blik van Dewstream zag, besloot ze haar mond te houden en Dewstream gewoon te volgen. Dewstream bleef bij een plekje hangen, een tijdje en Shadowpaw vroeg zich af of dit ook onderdeel was van patrouille. 'Ik wil me nergens mee bemoeien, maar moeten we geen maskeringen maken rond het territorium?', vroeg Shadowpaw toen nieuwsgierig aan Dewstream. Dewstream zou waarschijnlijk wel meer weten als zij van wat ze moesten doen, maar Shadowpaw wou het wel graag zeker weten dat ze niks gingen vergeten. Shadowpaw bleef even stil voordat ze weer verder begon met praten. Misschien vond Dewstream de stilte fijnr dan als zij praatte en Shadowpaw besloot haar mond gewoon te houden en af te wachten wat zou zouden gaan doen. Ondertussen dacht ze na over wat haar krijgersnaam zou worden. Shadowstream? Shadowtail? Shadowdrop? Shadowwing? Shadowleaf? Shadowpaw bedacht allemaal namen die het misschien wel konden zijn. Maar Bluestar was natuurlijk de leider en haar wil was wet.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:21

'Ik wil me nergens mee bemoeien, maar moeten we geen maskeringen maken?' Shadowpaw onderbrak Dewstream's nutteloze gedachten. 'Nee, nog niet,' antwoordde ze rustig. Ze wist dat er gisteravond nog iemand van Thunderclan was geweest, op patrouille, die dit stuk al had gedaan. 'Dat heeft Wolfclaw volgens mij al gedaan, op dit stukje. Straks moet het wel,' vertelde Dewstream. Het water golfde rustig door. Dewstream stond weer op. 'Sorry, soms moet ik even tot de orde geroepen worden,' verontschuldigde ze zich. Stom! Dewstream paste haar pootstappen aan aan die van Shadowpaw. Ze bedacht iets om te vragen. 'Wat zou jij als warriornaam willen?' Dewstreams vraag was echt waar, niet ongeïnteresseerd gesteld. Dewstream hoopte dat zij ooit ook een apprentice zou krijgen. Bluestar had bij de ceremonie gezegd dat de warriors bezet waren.. had ze haar over het hoofd gezien? Het kon Dewstream niet zoveel schelen of ze nu een apprentice zou krijgen of later, maar ooit zou ze er wel een willen. Bluestar zou wel weten wanneer de tijd rijp was, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:36

'Nee, nog niet,' antwoordde Dewstream rustig en Shadowpaw zweeg en vroeg zich af waarom niet. 'Dat heeft Wolfclaw volgens mij al gedaan, op dit stukje. Straks moet het wel,' zei Dewstream en nu snapte Shadowpaw het. 'Sorry, soms moet ik even tot de orde geroepen worden,' zei Dewstream en ze stond op en pastte zich bij Shadowpaw's ritme van lopen aan. Shadowpaw staarde haar aan en gaf toen een korte glimlach. 'Dat maakt helemaal niet uit, ik vergeet ook wel is wat.' 'Wat zou jij als warriornaam willen?', vroeg Dewstream toen en die vraag kwam geheel onverwacht. Shadowpaw maakte een keuze tussen de net opgesomde namen in haar hoofd. 'Grappig dat je dat vraagt. Ik dacht er net over na. Ik vind Shadowleaf wel een mooie', antwoordde Shadowpaw terwijl ze even dromerig naar de hemel staarde. 'Maar ik ga me moeten aansluiten aan wat Bluestar kiest', lachte Shadowpaw vrolijk. 'Hoe zou jij eigenlijk geheten willen hebben naast Dewstream?'


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:43

'Dat maakt helemaal niet uit, ik vergeet ook wel eens wat,' antwoordde Shadowpaw. Dewstream was blij met het begrip. Ze was zelf ook nog maar een jonge Warrior! 'Grappig dat je dat vraagt. Ik dacht er net over na. Ik vind Shadowleaf wel een mooie,' vertelde Shadowpaw. Dewstream knikte. 'Inderdaad! Past ook wel bij je, vind ik.' Dewstream dacht na over de naam. Ja, die was mooi. 'Maar ik ga me moeten aansluiten bij wat Bluestar zegt.' 'Dat is eigenlijk wel handig,' stemde Dewstream in. 'Stel dat iedereen het zelf ging verzinnen.. wat een rommeltje!' Toen keek Shadowpaw haar aan. 'Hoe zou jij eigenlijk geheten willen hebben naast Dewstream?' Dewstream dacht even diep na; ze heette al even Dewstream. 'Ik vond vroeger Dewdrop heel mooi, en Dewtear leek me ook leuk,' vertrouwde ze Shadowpaw toe. 'Bluestar heeft me toch een mooie naam gegeven,' lachte ze toen. Dewstream was tevreden met haar naam! Ze liepen verder. 'Nu moeten we de maskeringen aanbrengen,' vertelde Dewstream, aan de taak beginnend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 21:04

'Ik vond vroeger Dewdrop heel mooi, en Dewtear leek me ook leuk,' zei Dewstream. Shadowpaw keek haar grijnzend aan. Ze gaf een teken aan dat ze beloofde haar mond te houden tegen wie dan ook. 'Bluestar heeft me toch een mooie naam gegeven,' lachte Dewstream en Shadowpaw lachte vrolijk mee. Toen kwamen ze bij een plek aan en Dewstream wou wat zeggen. 'Nu moeten we de maskeringen aanbrengen,' zei Dewstream en ze begon aan de taak. Shadowpaw keek hoe Dewstream het deed en deed het toen zo goed mogelijk na. Toen ze klaar was met een stukje keek ze Dewstream aan. 'Is het zo goed, Dewstream?', vroeg ze toen vol respect. Ze kon, als ze goed oplette, veel van deze poes leren. En leren wou Shadowpaw graag. Ze wou graag niet meer als huiskat gezien worden. Ze wou als een volwaardige Clankat gezien worden.


Een nieuwe dag Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Een nieuwe dag DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe dag   Een nieuwe dag Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:55

'Is het zo goed, Dewstream?' klonk Shadowpaw's bekende stem. Respect klonk door in haar stem, wat Dewstream enigzins verlegen maakte. 'Ja, je doet het perfect. Je leert best snel,' zei Dewstream. Het was nog waar ook. De poes wilde zo graag leren, dat ze alles snel in zich opsloeg. En dat was precies wat ze nodig had om geaccepteerd te worden. Dewstream merkte dat ze dat graag wilde. Waarom had ze zo gemeen gedaan? Weer één van die dingen die aan het lijstje had-ik-dat-maar-nooit-gedaan toegevoegd kon worden.. Bij Dewstream was die lijst best lang, om eerlijk te zijn. 'Kom je mee?' vroeg Dewstream, zodra ze klaar waren. 'Nog even langs de rivier, dan kunnen we terug naar het kamp. Of nog wat jagen.' Dewstream herinnerde zich dat ze nog niet genoeg had gejaagd vandaag. Nou ja, daar kon nog wat aan gedaan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe dag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: