Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost interest.. I'm sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Strawberry
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 11:14

Shrewleap schreef:
Babs, I'll miss you here ;-;
But ik heb je MSN dus ga ik je spreken als ik dat modig heb xD
En ik zie je wel op CC etc.
Geen woorden meer ;-;

OFF TOPIC:

Salty is naar Daniëlle van Swiftheart, Swanlake enzo gegaan.
Verder ga ik jou ook missen hoor!D:


Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 PS18GM0Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 W0qAlxRLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 EjrsROFLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 FWu1gsfLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 11:25

Lieve Babs. Ik ga je echt heel erg missen op het forum Sad
Ik weet het nog goed, dat ik de eerste post las van Emberstorm. Ik dacht, wooh, die kan het echt heel erg goed! Ik zou willen dat je kon blijven, en je op een of andere manier de interesse terug kon geven Sad Het is alleen moeilijk, het kan niet. Laat inderdaad wel af en toe maybe wat van je horen op de site. Ik heb je op msn, dus ik zal je wel nog vaak genoeg spreken gelukkig ^^ Maar, als ik het contact met je mocht verliezen, het gaat je goed. Ik wens je zoveel succes met je eigen leven, maak je dromen waar want je kunt het echt. Ik zal je heel erg missen op het forum, van je accounts vooral die lieve Applepaw. Sinds Applepaw en Stormstar dat topic hadden, is ze echt een favoriete geworden ^^. Ik kan het nog steeds niet echt bevatten dat je echt weg gaat, onthoud dat veel mensen hier tegen je op kijken. Je bent een heel belangrijk persoon geweest voor WC, je hebt het zo goed geholpen.
I will never forget you, my good friend.

Mvg, Moon.


Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Briarkit
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 11:33

Ik weet niet goed wat zeggen maar )': ,
Ik ga je missen Babs, in de OOC, waar een leuk persoon was maar als er iets mis ging toch op de juiste manier kon ingrijpen
En in de RPG waar je briljant schreef
Omdat ik zelf niet vaak meer online gekomen ben, heb ik je daardoor de laatste maand niet meer echt gesproken ofzo maar toch valt het zwaar
En ik begrijp het denk ik wel, met de redenen enzo,
Nog veel geluk in je verdere leven en nog een fijne tijd
~Herbert




Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Herstamp2  Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 14:40

hey Babs =)

Zoals ik gisteren al op msn zei,
Ik snap het echt wel. Je
bent niet de enigste die er
de laatste tijd last van had.
Maar je hebt de knoop door-
gehakt. Ik hoop dat je nog
veel plezier hebt met alles,
en je kan altijd even langs-
komen. C:
Ik spreek je nog wel!

xx Zsa-Zsa



Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningkit
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
98

CAT'S PROFILE
Age: 5 Mσσηѕ
Gender:
Rank:
Lightningkit
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 15:19

Ey Babs,
Ik sprak je gisteren al op msn, en nogmaals; 'No need to apologize'.
Iedereen verliest zijn interesse op ten duur en ik snap wel dat het logische gevolg dan is dat je stopt. Gelukkig heb ik je op msn, daar spreek ik je dus nog wel geregeld. Zo snel raak je niet van me (aa)

x Lianne


So don't blink if you wanna come cross the border. ♥️
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 1g6c12
Take a look around or come test the water, we won't stop 'till we see the morning.
So welcome to the quiet before the storm hits!

Like lightning she strikes
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 18:36

Moon@ Het spijt me, maar times change. Ik denk niet dat ik ooit nog me zo kan voelen op WC als ik me vroeger voelde. Sorry girl

Her, Zsa en Lianne@ Dank jullie, sowieso dat ik contact houd met jullie<3 (Ook met jou Moon, no worries x'D)

Verder voor alle mensen die mijn PB spammen. Applepaw is van mij, zal ook van mij blijven.


Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 PS18GM0Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 W0qAlxRLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 EjrsROFLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 FWu1gsfLost interest.. I'm sorry - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw'
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL

62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Emberpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 19:50


Ik weet niet heel veel, maar je deed het super goed zover ik gelezen heb ^^
Zat meteen in het verhaal!

En natuurlijk dank je van Emberkit



Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Fu9gnq

Be Safe,Be Happy, and believe in yourself..!!!



Terug naar boven Ga naar beneden
Summerwish
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Meerz
56

CAT'S PROFILE
Age: Don't Talk About That~
Gender:
Rank:
Summerwish
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 15:12

Wow. Dat ik dit nu pas zie. We zullen je echt missen Babs<3

Ik zit hier nu zo van; WHY ? OMG WHY?

KOM JE OOIT NOG TERUG ?

xLyra.


Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 23r0ehy
PM's naar Katniss
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberlake
Member
Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 DPKsfdL
Seven
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberlake
BerichtOnderwerp: Re: Lost interest.. I'm sorry   Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 15:22

Spoiler:


Lost interest.. I'm sorry - Pagina 2 Little_gift_ii_f2u_divider_by_aisuu_chann-daphb1b
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost interest.. I'm sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: