Hi [& Destinyscar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi [& Destinyscar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yania
Member
Hi [& Destinyscar] DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: Most stupid question ever heard
Gender:
Rank:
Yania
BerichtOnderwerp: Hi [& Destinyscar]   Hi [& Destinyscar] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 0:27

- Oké, inspi voor een titel was 0,0 x'D -

Rustig had de poes haar ogen gesloten, maar toen het eerste zonlicht haar ogen raakte, opende ze deze traag. Een nieuwe ochtend was aangebroken en eigenlijk had ze liever verder willen slapen. Slapen tot haar leven voorbij was, want wat had het leven voor zin? Het enige waar ze voor leefde was om andere van hun leven te beroven. Dus, het boeide voor haar niet of zij nu dood of levend was, al was dat jagen op katten soms wel erg leuk. Ja ze moest toegeven dat ze soms een kleine kannibaal was, ze hield niet zo van ratten, konijnen, vogels of eekhoorns. Nee, een goede kat ging er bij haar soms beter in. Het klonk misschien vreemd, maar zelf kon ze er toch ook niet aan doen? Of wel? Ze was zo geboren, ze was zo opgevoed, nu ja, opgevoed. Haar ouders hadden haar altijd proberen af te leren om katten te eten, maar dat was hen nooit gelukt. In tegendeel, het had zelfs een averechts effect op haar, zo kwam het na de zoveelste beschuldiging van haar ouders dat ze een kat had opgegeten, dat ze het zat was, beide vermoorde en ze rustig op at. Ze waren vanaf toen voor altijd bij haar... In haar buik dan weliswaar.

Rustig opende Yania haar ogen en haar felgroene ogen keken na een tijdje de wereld in, ze stond op en liep even een rondje, haar blik dwaalde doelloos van het ene voorwerp naar het andere en ze besloot dan maar een wandelingetje te gaan maken. Ondertussen keek ze van links naar rechts, ze zag er misschien niet uit al een kwaadaardig monster, maar je wou liever niet in haar buurt zijn. Ze kon vrij bot reageren. Maar wie maakte het ook uit? Er werd toch nooit naar haar omgekeken, dus waarom zou ze veranderen? Vrienden? Die had ze niet, Vijanden? Die waren er in overvloed, de slachtoffers die nu in haar maag zaten hadden immers ook familie en onder de katten stond ze bekend als de kannibaal. Naar haar weten was er dan ook nog geen andere kannibaal onder de katten te bekennen.

Weer keek ze van links naar rechts deze keer om een straat over te steken, die monsters reden immers erg hard en als je niet goed van links naar rechts keek lag je er zo onder. Die dingen zagen je niet en zelfs als ze je zagen konden ze niet op tijd tot stilstand komen. Verschrikkelijk gewoon! Toen ze zeker wist dat er niks aankwam, stak de jonge poes over, haar blik deze keer gericht op de overkant van de straat, waar ze heen ging, dat wist ze niet, ze zou wel zien wat de dag bracht. Maar eerst... Op zoek naar eten, ze had erge honger, dat kwam omdat ze gister niet had gegeten, maar dat had zo zijn redenen. Elke Half volle maan had ze zichzelf voor gehouden om niet te eten, waarom? De reden was ze al lang weer vergeten, maar het zou vast wel om iets belangrijks zijn gegaan. Even stak ze haar neus in de lucht en snoof de geur op, behalve de stank van de monsters en tweebeners, hing er geen enkele geur van voedsel in de lucht. Een zachte zucht verliet haar lichaam en verveeld liep ze verder tot ze uiteindelijk in het echte park kwam. Het park waar het gras netjes gemaaid was, de struiken keurig geknipt en waar alles er piekfijn bijstond. Dat was wel wat anders dan dat afgelegen en vervallen parkje waar de Bloodclan zich schuilhield. Als Dat er zou uitzien zoals dit, nou ja, dan zouden zij er niet geweest zijn omdat er dan teveel tweebeners waren, maar afgezien van dat feit zou het er prachtig wonen zijn.

Plots drong een voedselgeur haar neus binnen, de geur van vlees en bloed. Een kat, de kat mocht dan wel van Bloodclan zijn, zo eentje smaakte soms ook wel. Ze stak haar neus nog een keer in de lucht en probeerde ongeveer de plek in te schatten waar de kat zich bevond. Snel trippelde ze in de richting van de kat, vond haar al snel en bekeek het dier even. Een poes, niet veel ouder dan zij, de witte vacht en littekens deden haar ergens aan denken, maar aan wat of wie wist ze niet meer. Rustig ging ze voor de poes zitten, dit kon misschien wel haar middagmaal worden, maar eerst moest ze wat vertrouwen winnen. 'Hi' zei ze droogjes, 'Ik ben Yania en jij?' Rustig keek ze de poes voor haar aan.


Hi [& Destinyscar] 2eb5vfo
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
Hi [& Destinyscar] DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Hi [& Destinyscar]   Hi [& Destinyscar] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 11:31



De dag was van start gegaan. Dat was te horen, te zien en te voelen. Het morgendauw en slingers mist hingen in het Bloodclankamp en omstreeks. In het bos ook. Dikker, het was bijna ondoordringbaar. Het dauw was koud en plakkerig aan de poten. De zon was deels verscholen achter de wolken en een ijskoude wind gierde door de bomen en door het Twolegstadje. Vogels floten rustig, zacht. Onhoorbaar door de wind en de razende monsters die over het Donderpad brulden. Angstaanjagend. Voor bijna alle katten. In de kampen waren het gewone, iets koudere, Leaffall dagen. Het was niet zo heel lang geleden dat Destinyscar haar huis had verlaten en op pad ging. Nadat het incident met Depthsoul kon ze ook niet anders. Nadat ze Nibble de betekenis "hel" had laten zien. Nee, het was goed voor haar. De Twolegs konden haar niet meer in bedwang houden. Ze zou graag naar haar moeder willen. Ze had Hope aangeboden mee te gaan. Maar een luie vetzak die hij was, was bij de Twolegs gebleven. Hij was zijn aard al kwijtgeraakt. Zijn vader leefde in het wild. Dat wist Destiny. Haar moeder was opgepakt door de Twolegs en naar het asiel gebracht. En daar was Destiny geboren.

Maar nu was het die jaren later. Het verleden was achter haar en de Bloodclankat die af en toe nog wat rare trekjes kon vertonen, werd gewekt door een zonnestraal. Mist werd verlicht en liet een doffe en matte waas achter. De gele ogen van Destiny, die nog altijd verward stonden, schoten open. De nacht was droomloos geweest. Dat was nieuw. Altijd droomde ze wel over Depthsoul en Nibble. Nooit over die fijne zwartte. Het liet haar hart met rust. En dat was mooi. Het deed haar goed. Een gaap ontsnapte uit de witte poes haar mond en voor het eerst keek ze het kamp door. Het was tamelijk leeg. Er zouden vast al wat katten aan het moorden zijn. Haar oog wendde af naar de zwarte kater die haar leven had gered. Skippy. Zonder hem zou ze nu gewond zijn. Door zo'n stomme hond. Ze zuchtte eens en haar ogen wendde af naar de andere poezen en katers. Een langharige, witte kat drong haar pupillen binnen. Yania, wist ze. Ze mocht dan misschien gek zijn, maar het kon altijd erger. Er gingen geruchten te ronde dat Yania een kannibaal was. Niet snakkend naar de heerlijke kleine schepsels in het bos, nee. Nee, naar de katten. Nog altijd bracht het Destinyscar angst op. Als zij maar geen slachtoffer werd. Dan vond ze alles goed. Ze mocht van haar part Saxon en Icy opeten en de rest van de Bloodclan. Zolang zij en haar familie maar in tact bleven. Zelfs haar onbekende vader. Het was familie. En dat vond ze rustgevend. Als haar vader nog leefde, gaf aar dat rust en warmte. Ook al had ze hem nooit gekend. Het was familie. Langzaam rekte Destiny zich uit. Haar spieren waren stijf en de koude mist prikte door haar korte, witte vacht heen. Langzaam trippelde ze door de doorgang van het Bloodclankamp. Ze zou op jacht gaan. Haar maag had dat laten weten.

De gedachte van Yania bleef in haar kop hangen. Hoe kon je nou je eigen soortgenoten eten? Het kleine, lichtblauwe halsbandje van Destinyscar had een prachtige 'D' in krullerige letters. De 'D' van Desige, Destiny en Destinyscar. Haar namen, die ze had gedragen en die ze droeg. Destinyscar was nooit zo moordlustig geweest. Ze doodde niet voor de lol, echter als ze boos werd, kon ze wel doden. En natuurlijk als ze honger had. Maar dat was een uitzondering. Niks, speciaals. De geur van duif drong haar tere neusje binnen. Het was windstil en dat werkte haar niet echt in haar voordeel. Maar ze kon er mee leven. Ze had haar jachtkunsten te danken aan Depth. Die had haar de kunsten van jagen en vechten laten zien. Jammer dat het zo moest eindigen met haar voormalige partner. Maar dat was het leven, niet dan? Toen de dikke duif haar ogen binnendrong, schoot ze in de jachthouding en sloop ze dichterbij. Langzaam, voorzichtig. De techniek die haar was geleerd. En toen ze dichtbij was, vlogen de nagels uit haar poten en viel ze het dier aan. Hard en snel. De koude wind gierde door haar vacht toen ze door de lucht vloog. Haar voorpoten landde precies op de vogel en voordat de duif kon zijn smeekgebedje kon doen, was hij dood als een pier. Een kleine maar tevreden glimlach stond op Destiny gezicht. Langzaam ging ze liggen en at het diertje op. Ook al waren haar klauwen niet lang als de meeste Bloodclanners, ze kon zich ermee verdedigen en ze kon ermee jagen. Wat moest je dan nog met die lange, moeilijk te onderhouden nagels? Toen ze de laatste hap van haar duifje doorslikte, had ze in de gaten waar ze was. De Hoogstenen. Ze was vast afgedwaald door het bos heen. Maar het maakte haar niet uit. Misschien was hier wel een andere, gezellige kat. Een geur drong haar neus binnen. Een gezelschap dat ze liever niet had. Eentje die de hele morgen haar al op de gedachten lag. Yania.

De witte kat leek veel op haar. Ze had ook een witte vacht, maar die was langer. Ze had felgroene ogen. De witte kat trippelde uit de mist en kwam het gezichtsveld binnen. Een simpele begroeting ontsnapte uit haar mond. 'Hi' zei ze droogjes, 'Ik ben Yania en jij?' Rustig keek ze de poes voor haar aan. Destiny zou doen alsof ze Yania aardig vond. Ze glimlachte een keer vriendelijk en onopgemerkt zwiepte haar staart. Ze ging zitten en keek de poes aan. 'Hoi, Yania. Wat leuk je te ontmoeten', zei ze vriendelijk. 'Ik ben Desige. Dat is mijn originele naam. De naam die mijn moeder me gegeven heeft. Maar, die domme Twolegs, hebben er Destiny van gemaakt. En door Nibble' een rilling liep over haar lijf bij het zeggen van die afschuwelijke, onschuldig klinkende naam, 'Heet ik nu Destnyscar', maakte ze haar verhaal af. 'En wat doet Yania hier, op de Hoogstenen?' Ze glimlachte een keer vriendelijk. Oké, het was misschien een beetje raar om meteen al je ooit gegeven namen te vertellen, maar goed dan. Ze was al niet bepaald gewoon. En dat wist iedereen.

-Ik heb het gevoel alsof ik een inspiratie-explosie heb x'D-



Hi [& Destinyscar] 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Yania
Member
Hi [& Destinyscar] DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: Most stupid question ever heard
Gender:
Rank:
Yania
BerichtOnderwerp: Re: Hi [& Destinyscar]   Hi [& Destinyscar] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 19:40

De poes voor haar glimlachte een keer vriendelijk en onopgemerkt zwiepte haar staart en ging zitten. 'Hoi, Yania. Wat leuk je te ontmoeten', zei ze vriendelijk. Misschien wel iets té vriendelijk, was dit een bloodclankat of een watje? 'Ik ben Desige. Dat is mijn originele naam. De naam die mijn moeder me gegeven heeft. Maar, die domme Twolegs, hebben er Destiny van gemaakt. En door Nibble, Heet ik nu Destnyscar', maakte ze haar verhaal af. 'En wat doet Yania hier, op de Hoogstenen?' Ze glimlachte een keer vriendelijk. Even keek ze Destiny raar, maar toch droogjes aan. 'Ten eerste boeit me dat van je naam geen ene malle moer, of je nu eerst Piet had geheten of Halleluya, het kon me geen ene barst schelen en ten tweede, weet ik veel wat ik hier doe, opzoek naar eten?' zei ze rustig en voelde hoe haar maag knorde, maar ze hield zich nog in. Ze zou deze kat pas aanvallen als ze wist wie ze hier nou precies voor zich had, want het had geen zin om iemand aan te vallen die zonder te aarzelen vele sterker was dan zij.

'Trouwens, ben jij nou een Bloodclankat of een of andere idioot met een domme glimlach, want je bent niet echt geschikt als bloodclanner, vind je ook niet? Je bent veels te aardig in plaats van iedereen direct af te katten.' Half vertelde ze de waarheid, maar aan de andere kant wou ze ook een beetje ruzie stoken, zo kon ze de poes wat beter inschatten en had ze een reden tot aanvallen. 'Maar jij bent dus Destinyscar hè? Ze zeggen dat je gek bent, gestoord, krankzinnig, om in een gekkenhuis geplaatst te worden, wat vind jij? Oh ja trouwens, je mond zit nog onder het bloed.' sprak ze licht spottend, plots viel haar blik op de vrij korte nagels van de poes, de hare waren zeer scherp en vrij lang, maar gelukkig niet te lang. Even verscheen er een kleine grijns op haar gezicht, maar al snel haalde ze er die weer af, 'Kan je met die stompe nagels jezelf verdedigen?' riep ze uit, 'Daar kan je toch nooit een gevecht mee winnen? Tja misschien van een kitten of een kittypet, maar daar heb je toch niks aan? Deze wereld bestaat wel uit wat meer dan watjes zoals jij hoor!' siste ze en keek haar uitdagend aan. Ze wou wel weten waartoe deze poes in staat was en haar honger werd niet minder, dus wou ze het eigenlijk zo vlug mogelijk weten. 'Tong verloren?' vroeg ze grijnzend


Hi [& Destinyscar] 2eb5vfo
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
Hi [& Destinyscar] DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Hi [& Destinyscar]   Hi [& Destinyscar] Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 21:03



Destiny had het al verwacht. Het antwoord van Yania was pissig. Zoals ze bij ze allemaal waren. Ze wist het wel. Natuurlijk was ze niet compleet een Bloodclanner. Het ging haar ook niet om moorden. Dat maakte haar niks uit. Ok, een moordje kon wel op zijn tijd. Maar sommigen gingen echt te ver. Net zoals de poes voor haar. Katten eten? Het kon niet gekker worden. 'Ten eerste boeit me dat van je naam geen ene malle moer, of je nu eerst Piet had geheten of Halleluya, het kon me geen ene barst schelen en ten tweede, weet ik veel wat ik hier doe, opzoek naar eten?'. Een grinnik ontsnapte uit haar mond. Niet naar eten maar naar Katten. Naar haar. Ja, ze kende de kat. Maar ze zou het spelletje meespelen. Nog steeds hingen er flarden mist rond te katten, wat het alleen angstaanjagender maakte. Maar Des liet geen angst tonen, niet tegen deze poes. Dat zou ze wel doen als dit gesprek over was. Als ze hier überhaupt levend uit zou komen.
Yania onderbrak Destiny's gedachten met haar pissige gedrag. 'Trouwens, ben jij nou een Bloodclankat of een of andere idioot met een domme glimlach, want je bent niet echt geschikt als bloodclanner, vind je ook niet? Je bent veels te aardig in plaats van iedereen direct af te katten.' Ze snapte duidelijk de betekenis van vriendelijkheid en normaalheid niet. Oké, dan niet. Toch speelde er een lichte glimlach op haar gezicht terwijl haar nagels uit haar poten schoten. 'Maar jij bent dus Destinyscar hè? Ze zeggen dat je gek bent, gestoord, krankzinnig, om in een gekkenhuis geplaatst te worden, wat vind jij? Oh ja trouwens, je mond zit nog onder het bloed.'. Destiny knikte en likte het duivenbloed van haar lippen. Haar gezicht wendde af naar de nagels van haar. Ze waren best bot, dat moest ze toegeven. Maar ze kon er flinke klappen mee uithalen. Ze zeiden niet voor niks; Met een botte bijl maak je grotere wonden dan met een scherpe, en dat was waar. De sneden van een bot stel nagels deden veel meer pijn dan die van een scherpe. Yania wekte haar uit haar gedachten. 'Kan je met die stompe nagels jezelf verdedigen?' riep ze uit, 'Daar kan je toch nooit een gevecht mee winnen? Tja misschien van een kitten of een kittypet, maar daar heb je toch niks aan? Deze wereld bestaat wel uit wat meer dan watjes zoals jij hoor!' Destiny knikte even kort, terwijl er in haar hoofd een stortvloed van vloeken en scheldwoorden oprees. Ze kon dat beest wel wurgen. Maar toch bleef ze rustig staren naar de poes. Ze bestudeerde het gezicht van Yania en boorde haar gele ogen in die van haar. Na een lange stilte onderbrak de witte poes de stilte. 'Tong verloren?' vroeg ze grijnzend.

Destiny stond op en liep naar Yania. Haar nagels waren weer ingetrokken en nu leek ze een sterkere, jonge poes. Ze had onzichtbare spieren die katers en poezen liet verrassen. En vast ook Yania. Misschien had Destinyscar niet de beste wapens, maar ze was wel slim. Al zei ze het zelf. Een glimlach, die ergens angstaanjagend was, speelde op haar lippen. 'Als jij dat zegt. Wel, zal ik dan een uitgebreide reactie geven op je vragen?' Ze wachtte niet en begon al met antwoorden. 'Het maakt me niet uit dat van mijn naam. En, ja, ik ken je. Ik hoorde vage geruchten over dat je een kannibaal bent? Gelukkig neem ik die geruchten nooit serieus. Het zijn tenslotte maar geruchten, niet dan?' zei ze. Ze nam een kleine ademscheut en sprak verder. Zonder Yania een grote kans te geven om te antwoorden. 'Nee, ik ben misschien niet zoals de anderen en ja, ik ben met gek bestempeld. Misschien heb je wel over mijn verleden gehoord, die nogal... heftig was? In ieder geval, noem me maar gek als je wilt. Dat doen wel meerderen.'. Ok, dat antwoord was misschien niet helemaal duidelijk, maar oké dan. Ze mocht wel wat geheimzinnig blijven, niet dan? 'En natuurlijk kan ik me daarmee verdedigen. De wereld draait bij mij niet om vechten of om katten slachten. En, nee, dat is niet wat je van een Bloodclanner verwacht, nee. Maar ik heb zo mijn eigen technieken. Net zoals jij de jouwe hebt, heb ik gelijk of niet?' Ze cirkelde rustig maar fier om de poes heen. Yania was duidelijk groter maar het maakte niet uit. Waarschijnlijk was Destiny ouder. Uiterlijk maakte toch niet uit? 'Welnu, wat ben je van plan met me te doen? Vermoorden en daarna opeten? Ok, vind ik goed. Mijn leven is toch al een hel. Dus waarom niet?'. Ze liep nog steeds om Yania heen. De mist leek opeens dikker en liet niks meer zien van de buitenwereld. Misschien luisterde een kat hun af? En dan nog? Haar leven was toch een hel. Dan liever dood en meteen een maal voor een ander, dan dat ze zou sterven uit depressie.

-WAAROM WIL JE DESTINY ETEN D; ze is niet lekker hoor x'D-


Hi [& Destinyscar] 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Yania
Member
Hi [& Destinyscar] DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: Most stupid question ever heard
Gender:
Rank:
Yania
BerichtOnderwerp: Re: Hi [& Destinyscar]   Hi [& Destinyscar] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 10:11

- Yania eet alles >D (Nee ze draait wel bij hoowr x3) -

Een glimlach speelde om de lippen van de poes voor haar. 'Als jij dat zegt. Wel, zal ik dan een uitgebreide reactie geven op je vragen?' Ze wachtte niet en begon al met antwoorden. Al maakte dat de bloodclanpoes niets uit. 'Het maakt me niet uit dat van mijn naam. En, ja, ik ken je. Ik hoorde vage geruchten over dat je een kannibaal bent? Gelukkig neem ik die geruchten nooit serieus. Het zijn tenslotte maar geruchten, niet dan?' zei ze. Ze nam een kleine ademscheut en sprak verder. Zonder Yania een grote kans te geven om te antwoorden. Toch speelde er een lichte grijns rond haar lippen, tja, ze wist ook wel dat de meeste katten haar kende als kannibaal, maar elke keer zei ze weer dat dit niet zo was. 'Nee, ik ben misschien niet zoals de anderen en ja, ik ben met gek bestempeld. Misschien heb je wel over mijn verleden gehoord, die nogal... heftig was? In ieder geval, noem me maar gek als je wilt. Dat doen wel meerderen.'. Ze haalde haar schouders nutteloos op, wat boeide haar dat verleden, eigenlijk interesseerde niets van deze kattin haar. Maar goed, dan kon ze wel achterwegen houden. 'En natuurlijk kan ik me daarmee verdedigen. De wereld draait bij mij niet om vechten of om katten slachten. En, nee, dat is niet wat je van een Bloodclanner verwacht, nee. Maar ik heb zo mijn eigen technieken. Net zoals jij de jouwe hebt, heb ik gelijk of niet?' Ze cirkelde rustig maar fier om de poes heen. Maar zij bleef kalmpjes voor zich uit kijken, niet eens lettend meer op wat de poes zei, ze zat enkel een beetje voor zich uit te staren en als de poes wat had gezegd, dan had ze dat in ieder geval al niet gehoord.

'Dus waarom niet?' hoorde ze nog en even keek ze op, 'Huh watte?' vroeg ze rustig, ze had geen zin meer gehad om dat laatste deel van de preek te beluisteren, dus ach. De poes liep nog steeds om Yania heen en even keek ze haar aan, daarna stond ze op en gaf het dier een harde duw, 'Dat gecirkel is irritant, kap ermee' zei ze geërgerd, 'Dus, wat moet je eigenljk van me?' Even vergat ze alles wat ze daarvoor had gezegd, soms was het zo dat ze midden in een gesprek er geen zin meer in had en met een enkele beweging een heel ander gesprek op gang wist te zetten dat misschien herhaalde wat er daarvoor gezegd was, maar toch net anders. Daarna keek ze naar de mist die als een muur om hen heen hing. 'Zeg op' zei ze toen fel, 'Wat moet je van me? Wat heb ik van je aan?' Ze siste even en maakte zichzelf nog groter dan ze al was.


Hi [& Destinyscar] 2eb5vfo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi [& Destinyscar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: