Tazz



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tazz

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tazz
Member
Tazz DPKsfdL
Maffiabaazz
30

CAT'S PROFILE
Age: Alive.
Gender:
Rank:
Tazz
BerichtOnderwerp: Tazz   Tazz Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 22:52

Tazz [Voorsteltopic]
~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~

General
Name; Tazmaniac
Nicknames; Tazz
Former names; -
Future names; -

Age; 2 years
Gender; Female
Lifestyle; Roque
Season born; Leafbare
Favorite Season; Leafbare

~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~

F&F
Mother; Noeaz*
Father; Maers*
Slibings; Unknown

Mentor; Swallowdream*#
Friends; Swallowdream*#
Partner; HAHAHAHAHAHAHAHA. No.
Neutral; The Clans
Enemies; Bloodclan


~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~


Inside
Likes;
walking and running, hunting, nice conversations, seducing Tom-cats
Neutral;
fighting, Clans
Dislikes;
cats that think they are funny, cats that think they can handle the world, Twolegs

Tazmaniac, beter bekend als Tazz, is niet statistisch aangelegd en is een poes met houvast. Ze is erg koppig en drijft vaak haar zin door. Dit doet ze met verleiding, zowel bij katers en poezen. Ze doorziet snel de grapjes en spelletjes van andere katten en ze heeft duidelijk kattenkennis. Hoe goed deze soms ook geacteerd zijn, zij doorziet ze allemaal. Ze weet van acteren en kan dit dan ook voortreffelijk. Ze haat echter katten die denken dat ze de wereld aan kunnen vechten en geeft deze dan ook graag een dreun. Ze weet goed haar gevoelens weg te bergen waardoor andere katers en poezen haar minder gauw zullen zien. Ze vindt het leuk om katten naar het wild te trekken en ze houdt van het bos. Ze loopt en rent graag. Jagen vindt ze leuk; vooral op grotere dieren die haar uitdaging geven, zoals vossen. Ze heeft niet veel interesse in de Clans, maar vindt het leuk om af en toe een praatje met ze te maken. Ze zal niet vijandig tegenover ze zijn en ze zou gerust een keer een camp binnenkomen en een praatje maken met een van de katten. Helaas vinden hun dat niet een goed idee. Ze heeft een hekel aan statistische bloodclanners en katten die haar proberen te verleiden en daarna te moorden. Ze ziet deze snel en vindt dit vervelend. Ze weet de verassingen van het bos.


~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~


Outside
Tazz is fors voor een poes en haar vacht is grotendeels wit en heeft hier en daar zwarte plekken die in het zonlicht donkerbruin lijken. Op haar neus zit een klein zwart vlekje en haar ogen zijn een bleke kleur geel. Haar vacht is lang en pluizig, maar toch goed verzorgd. Haar spieren zitten vooral in haar poten gezien ze veel gelopen heeft en kan hiermee grote afstanden leggen. Haar nagels zijn iets langer dan die van een gemiddelde Clankat en zijn redelijk scherp. Haar hoektanden zijn van normale grootte.


~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~


History
Kittentijd
Ik heb het nooit echt fijn gevonden in mijn moeders buik. Oké, het was warm en knus, maar ik hield daar niet zo van. Ik hield meer van de noordelijke bosgeuren en de oneindeige bergen. Sneeuwvlaktes. Ik ben geboren in een warme grot. Het leek teveel op mijn moeders buik.

Tazz is geboren in een van de vele oude mijnen in de bergen. Het was een koude Leafbare nacht en de wind gierde langs de grotten. De sneeuwbergen vielen naar beneden en bedekten na een tijdje de ingang van de grot. Langzaam werd het donkerder gezien de sneeuwbergen. Noeaz lag op een strooien bed met dennennaalden, ze baarde Tazz, was haar naam. Officieel heette ze Tazmaniac, maar Tazz zou ze genoemd worden. Ze was een geboren Roque.
De dag na de storm was het koud. Alhoewel de zon de glinsterende sneeuw leek te verlichten, was het koud. Tazz' oogjes waren al vroeg geopend en een stel lichtgele oogjes keken de grote wereld in. Ze mocht nog niet de grot uit aangezien ze het niet zou overleven, maar ze hoorde van haar ouders veel verhalen over 5 clans en een Elite die zuidelijker leefde en niet in de bergen. Maers kwam oorspronkelijk van een van deze groepen, maar nooit wilde hij vertellen welke. Tazz had een nieuw doel; deze clans vinden en meer over ze leren. Ze wilde immers de geboorteplaats weten van haar vader. Noeaz was hier geboren en had op een tocht naar het zuiden Maers meegenomen. Hij zou nooit meer teruggaan naar een van deze clans en besloot in de bergen te leven. Al deze verhalen vormde Tazz tot een nieuwsgierige kitten die graag de deur uit wilde.
Toen Tazz 5 moons oud was, verscheen er een poes uit het zuiden. Swallowdream. Hij was onderkoeld en gewond en was verbannen uit een van de clans. Noeaz verzorgde Swallowdream met plezier met de krachten van de bergen. Swallowdream kwam er al snel bovenop en keek elke avond naar de Silverpelt, hopend dat ze óóit de weg terug kon vinden. Op een nacht, ging Tazz langs Swallowdream zitten en keek mee naar de sterren. Hier waren ze helderder dan ooit. "Swallow?" zei Tazz terwijl ze met haar poot naar de sterren wees, "Wat zijn dat?". Swallow glimlachte en vertelde hem over de Starclan. "Mijn voorvaderen wonen daar. Ze zijn met hart en ziel opgenomen in de Starclan. Ze waren van dezelfde clan als mij, Tazz.". Door het verhaal van Swallow was Tazz zo geïnteresseerd geworden in de clans, dat zij, als zij 6 moons werd, ze naar het zuiden zou reizen om die clans met haar eigen ogen te zien. En zo gezegd, zo gedaan. Toen ze 6 moons werd, en Swallow terugging naar het gebied waar ze vandaan kwam, nam ze Tazz mee om haar te leren jagen en vechten. Tazz nam afscheid van haar vader en moeder en ging op reis, richting de plek waar Tazz meer over wilde horen; het zuiden.

Apprenticetijd
Ik vond het leuk met Swallowdream. Ze was een goede lerares en ze leerde me alles wat ik wilde weten, zelfs het verleiden van katers en het daarna vermoorden van. Ik heb dat nooit echt leuk gevonden, als ze dat deed. Daarom bleef ik afzijdig van het moorden. Ik wilde niet moorden en ik zou dit alleen doen als het móést. Swallow was gelukkig niet iemand die er echt naar snakte, dus dat vond ik fijn. Ze leerde me alle termen van de Clans en daar ben ik haar dankbaar voor.

De reis was zwaar. Tazz hield Swallow maar met moeite bij en Swallow rustte zelden, alleen 's avonds waneer het kouder was. Swallow had een korte vacht en liep dus harder, want zo bleef ze warm. Tazz had het daarom vaak te warm maar ze hield het goed bij. Ze leerde jagen voor haar mentor en voor haarzelf en ze wist dus ook goed hoe ze slapende dieren kan vangen. Echter, wist Swallow niet dat en had dus moeite met jagen. Ze was doorgewinterd geworden door het lopen en ze kweekte snel veel spieren. De reis duurde lang maar uiteindelijk waren ze in het heuvelachtige gebied, en niet meer in het hele erge gebergte.

-NOG NIET KLAAR-
~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~
Tazz (legenda)

*=Not in RPG
#=Dood


~.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-.~


Tazz 2h6eznt
Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tazz
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: