Omnomnom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Omnomnom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 22:28

Omnomnom! PostsheetDogdance-1


Met parmantige pasjes stapte een kleine seal tabby poes de warriors den uit, haar vacht piekte alle kanten uit van de slaap die nog in haar lichaam huisde. Schaamteloos opende de jonge poes haar kaken in een wijde gaap en strekte ze zich eventjes uit, waarna ze de tijd nam om haar vacht met haar ruwe tong ietwat op orde te brengen. Haar doordringende blauwe blik gleed ondertussen naar de prooistapel en toen ze klaar was met het schoonlikken van haar vacht, liet ze haar tong over haar lippen glijden. Met vluchtige passen schaalde ze de afstand van de warriors den naar de prooistapel binnen een aantal hartslagen. Dogdance neusde voorzichtig tussen de prooien door en trok zo een sappige eekhoorn ertussen vandaan. Met een tevreden zucht zakte de poes neer en opende ze haar kaken voor een hap. Ze bleef echter in het midden van deze beweging hangen toen er een schaduw over haar heen viel. Een moment van irritatie glom in haar ogen terwijl ze nog altijd met gespreide kaken boven de eekhoorn hing. Ze bleef ook eigenwijs in deze positie hangen en keek met vernauwde ogen op naar degene die haar maaltijd zo ruw verstoorde.


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantomfang
Member
Omnomnom! DPKsfdL
» Nameless
79

CAT'S PROFILE
Age: » 18 moons
Gender:
Rank:
Phantomfang
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 0:27

» De jonge kater likte zijn met modder bedekte vacht schoon, terwijl zijn ogen zo af en toe omhoog werden gericht om op de andere katten om hem heen te letten. Zijn poot werd opgetild waarna hij zijn klauwen zorgvuldig schoon begon te likken. Niemand hoefde te weten van het gevecht wat hij bij de borders had gehad, niemand hoefde ervan af te weten dat hij een moord op zijn naam had staan. Soms vroeg hij zich af wat hem tot dit moordlustige gedrag bracht wanneer hij bloed proefde. Waren het zijn ouders die hem zo gepusht hadden om te vechten toen hij nog een jonkie was? Of lag het toch echt aan hem? Stilletjes ging hij over op zijn andere poot en likte ook daar al het bloed uit, de modder bedekte het bloed een beetje zodat men het rode niet kon zien. Hij hield het het liefst geheim, want eenmaal uitgelekt ging iedereen van die lastige vragen stellen. Vragen waar hij niet van hield. Toen beide poten, en zijn gehele lichaam, eindelijk schoon waren stond hij op en liet hij zijn ogen vluchtig door het kamp heen glijden. Nee, niemand had gezien dat hij bloed aan zijn poten had. Niemand had het gemerkt. Zijn maag begon te rommelen, waarschijnlijk had hij toch teveel energie gestoken in dat ene gevecht. Hij schudde de gedachten van het gevecht uit zijn hoofd. Nee, hij mocht er niet meer aan denken. Toen die kater op het donderpad terecht kwam en een wagen hem overreed.. nee. Het ging te ver, was te bloederig geweest. Deze kater mocht dan wel op Skyclan territorium geweest zijn, maar de dood was gewoon een veel te grote straf. Arm wezen. Hij liep op de prooistapel af met zijn ogen gericht op een sappige eekhoorn. Hij had er nu al zin in om zijn tanden in het heerlijke vlees te zetten. Net voordat hij bij de stapel aankwam, kwam een andere poes ertussen en greep net díe eekhoorn die hij wilde nemen. Verontwaardigd keek hij de poes na, zijn staart zwiepte kort van ergernis. Zou hij er naartoe gaan? Hij keek om zich heen of niemand zijn korte twijfeling had gezien, straks zouden ze nog zien ook dat hij zwak was! Hij liep op de poes af en ging naast haar staan, waardoor zijn grote schaduw over haar heen hing. De poes bleef met haar bek open boven de eekhoorn hangen en keek met vernauwde ogen naar hem. "Dat is mijn eekhoorn" Gromde hij haar bot toe, zijn goudkleurige ogen strak op haar gericht. Hij liet geen enkele twijfel zien, terwijl hij vanbinnen vele twijfels had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 0:39

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Kleine vonken van ergernis waren langzaam zichtbaar in Dogdance haar ogen, terwijl ze langzaam haar kaken op elkaar liet glijden en nu haar hoofd lichtelijk arrogant geheven hield. Ze hield de gele blik van Phantomfang zonder ook maar te weifelen vast met haar ijzige blauwe blik. Haar ogen hield ze nog steeds vernauwd tot dunne spleetjes en een sceptische glimlach lag op haar lippen. "Dat is mijn eekhoorn." Was het enige wat de kater zei. Dogdance vernauwde haar ogen nog wat verder en een duidelijke irritatie vonkte nu omhoog. Grote fout, zeer grote fout. Nu ze net wakker was, was ze genadeloos. Ochtendhumeur? Misschien wel. De jonge poes hief haarzelf op uit haar liggende positie in één vloeiende beweging. "Jouw eekhoorn?" Miauwde ze schamper terwijl ze deze beweging maakte, op een toon die duidelijk gevaarlijk was. Ze rekte zichzelf eventjes uit, liet haar gewrichten eventjes kraken als een teken dat ze de strijd aanging. Ze strekte hierna haar nek en boorde haar ijzige blik recht in die van Phantomfang, geen angst voor de veel grotere kater, geen twijfel, helemaal niks. "Zeg, wijs jij jouw naam eens aan, waar staat hij op die eekhoorn? Nou, vertel het me maar?" Miauwde ze, een bijna vreemd geamuseerde toon in haar stem. Ze strekte haar lichaam nog wat verder omhoog, totdat haar neus die van Phantomfang bijna aanraakte. "Ik laat me niet mijn ontbijt afpakken door een logge kat die te traag is zijn gewilde prooi op tijd te pakken," Spuwde ze zachtjes, haar bovenlip iets op trekkende, "Dat ik klein ben, betekent niet dat ik mezelf kan verdedigen en al helemaal niet dat ik me in het rond laat commanderen door een lompe kat als jij." En met die woorden draaide ze zich half om, terug naar de eekhoorn, met een zoete glimlach op haar lippen. "Er ligt vast nog wel wat meer op de prooistapel, lieve schat."

STATUS

Stijgende irritatie

COMPANY

x Phantomfang

NOTES

316 Woorden


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantomfang
Member
Omnomnom! DPKsfdL
» Nameless
79

CAT'S PROFILE
Age: » 18 moons
Gender:
Rank:
Phantomfang
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 0:50

» Zonder twijfeling in zijn ogen hield hij de blik van de poes vast, terwijl hij van binnen angst voelde voor wat ze naar hem toe zou schreeuwen. Want aan haar houding te zien zou ze die eekhoorn niet aan hem geven. "Jouw eekhoorn?" Hij knikte zachtjes. Een minpunt van hem, sarcasme ontdekken in de toon van een stem.. dat kon hij simpelweg niet. "Zeg, wijs jij jouw naam eens aan, waar staat hij op die eekhoorn? Nou, vertel het me maar?" Vanbinnen werd hij de grond in geboord door wat de poes zei. Ze had eigenlijk wel een beetje gelijk, hij zat verkeerd. Hij had sneller moeten zijn en niet zo langzaam moeten lopen, dan had hij nu gezeten met die heerlijke prooi. Maar hij ging niet toegeven, dat kon hij gewoon niet. "Ik laat me niet mijn ontbijt afpakken door een logge kat die te traag is zijn gewilde prooi op tijd te pakken," "Ik ben niet traag." Siste hij terug, niet echt wetend wat hij nou precies moest zeggen. "En elke kat weet dat er geen naam op een eekhoorn kan staan, dat is wel logisch. Maar dat jij, zo'n muizenbrein, dat niet snapt. Daar kunnen wij snuggere katten niets aan doen." Sprak hij simpelweg uit. De woorden vlogen vloeiend uit zijn mond, zonder enige twijfeling. "Dat ik klein ben, betekent niet dat ik mezelf kan verdedigen en al helemaal niet dat ik me in het rond laat commanderen door een lompe kat als jij." Hij had de neiging om uit te halen naar de poes, zo zouden zijn ouders dat gewild hebben. Dat hij vechtend van zich af zou bijten. Maar vechten met clankatten was verboden, en hij wou zich het liefst gewoon aan de warrior code houden. Ook al moest hij zo af en toe een regeltje breken om te laten zien dat hij geen watje was, hij hield er niet echt van. "Ik commandeer je niet, ik wil alleen mijn eekhoorn." "Er ligt vast nog wel wat meer op de prooistapel, lieve schat." Mijn hoofd boog zich een beetje naar rechts zodat ik de prooistapel kon zien. Rustig keek ik ernaar, waarna ik teleurgesteld weer normaal ging zitten. "Nee, ik wil díe eekhoorn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 1:01

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Ritmisch sloeg Dogdance's staart heen en weer, de beweging gevoed door haar nog steeds stijgende irritatie. Die kater had wel lef. "Ik ben niet traag." Siste Phantomfang terug. "Oh nee?" Reageerde Dogdance vloeiend. Een woordenwisseling, heerlijk was dat. Ze had er altijd zoveel lol in om anderen die fout zaten de grond in te boren. "En elke kat weet dat er geen naam op een eekhoorn kan staan, dat is wel logisch. Maar dat jij, zo'n muizenbrein, dat niet snapt. Daar kunnen wij snuggere katten niets aan doen." Miauwde Phantomfang vervolgens. Een overdreven zucht ontsnapte uit Dogdance's mond. "Het concept sarcasme, ooit van gehoord? Het is moeilijk voor simpele zielen, of niet?" Tartte ze de kater bijna meedogenloos, door vernauwde ogen. Desnoods zou ze haar eekhoorn met tand en klauw verdedigen. Integenstelling tot haar 'tegenspeler' had Dogdance absoluut geen moeite met het buigen van de Warrior Code naar haar eigen poot, deze om haar eigen klauwen te weven en zo haar zin te krijgen. Wat ze ervoor moest doen maakte niet zoveel uit. Ze had wel lef, dat moest je haar na geven. Ze lachte schamper naar Phantomfang, nog steeds niet bang voor de kater die haar misschien wel als een twijgje doormidden kon breken als hij haar echt goed te pakken kon krijgen. Nee, angst voelde ze niet. Dit was gewoon een grote pestkop. Als hij haar iets aan zou doen, zou ze moord en brand krijsen en zou het halve kamp binnen de kortste keren op hun nek zitten. Vond ze dat erg? Absoluut niet. "Ik commandeer je niet, ik wil alleen mijn eekhoorn." Miauwde de kater. "Je valt in de herhaling, duidelijk teken van intelligentie," Merkte Dogdance kalmpjes op met een zwiep van haar staart. "Overigens is het jouw eekhoorn niet, het is de mijne. Wie het eerste komt," Ze strekte haar kaken open en nam een hap van de eekhoorn. Rustig likte ze haar lippen af terwijl ze hem uitdagend aankeek. "Wie het eerste maalt." Maakte ze haar zin rustig af. Als de kater gewoon naar haar toegekomen was aan het begin van het gesprek met de vraag of hij die eekhoorn mocht hebben, had Dogdance gewoon gedeeld of de prooi zelfs afgestaan aan de kater. Phantomfang had echter de fatale fout gemaakt haar uit te dagen. Rustig en duidelijk niet onder de indruk liet ze een gaap uit haar mond ontsnappen. Toch bleef ze op haar hoede, een geoefende indrukker van mentale knoppen wist dat de situatie zomaar om kon slaan als je te ver ging, en dan moest je altijd klaar staan om de klappen op te vangen.

STATUS

Stijgende irritatie

COMPANY

x Phantomfang

NOTES

434 Woorden


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantomfang
Member
Omnomnom! DPKsfdL
» Nameless
79

CAT'S PROFILE
Age: » 18 moons
Gender:
Rank:
Phantomfang
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 1:11

» "Het concept sarcasme, ooit van gehoord? Het is moeilijk voor simpele zielen, of niet?" Zijn mond werd tot een streep getrokken. "Wat?" Sprak hij verontwaardigd uit, zijn gouden ogen fel op haar gericht. "Je valt in de herhaling, duidelijk teken van intelligentie," Hij liet niet merken dat hij geërgerd raakte op dit moment. Hij zou haar nooit zwakte laten zien, nooit. "Overigens is het jouw eekhoorn niet, het is de mijne. Wie het eerste komt," Zijn ogen werden vernauwd tot twee dunnen spleten. Oh nee, dat ging ze niet wagen! Hij raakte nu duidelijk geirriteerd van deze poes. Vanbinnen wist hij dat hij haar niet mocht aanvallen, dat zou hem zijn eer kosten. Toch zou hij deze poes een lesje leren, hoe dan ook. De poes strekte haar kaken open en nam een hap uit de eekhoorn, zijn ogen werden nog meer vernauwd. "Wie het eerste maalt." Wat moest hij nu doen? Het zag eruit alsof de poes aan het winnen was van hem, haar scherpe tong wist hem wel zeker stil te krijgen. Hij moest snel handelen, voordat anderen zijn zwakte zouden zien. Hij sloeg zijn nagels uit in stilte en staarde de poes recht aan. Zonder ook maar een spier te bewegen bleef hij zo zitten. Ging hij het echt wagen? Echt? Hij schoot plots naar voren, en bukte met zijn hoofd om de eekhoorn op een rap tempo op te rapen en de poes omver te beuken. Snel maakte hij het op een rennen met de eekhoorn in zijn bek bungelend. Hij schoot achter een van de dens en nam een grote hap uit het malse vlees. Héérlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 1:22

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Het malse vlees van de eekhoorn vulde haar mond rijkelijk en gaf een prettig gevoel in haar maag. Een tevreden maar bijna pesterige glimlach was op Dogdance's mond geplakt. Dat zou de kater leren, ze zou niet met zich laten sollen. Maar plots kwam de zwarte kater in een rap tempo dichterbij, de impact van zijn hoofd tegen haar lichaam liet haar door het stof rollen. Een geschrokken hap naar lucht ontsnapte uit haar mond, al vlug gevolgd door een woedend gesis. Nog net zag ze de kater achter een den glippen. "Vuile door de vossen aangevreten lafaard! GALBAK! GORE DIEF!" Schold ze hem achterna, een kleurrijk assortiment van allerlei scheldwoorden kwamen zonder moeite uit haar mond gegleden. Nee, hier kwam die galbak niet mee weg, absoluut niet zelf. Haar pels piekte alle kanten op van woede terwijl ze achter hem aanschoot. "Heb je! Vuile lafaard!" Grauwde ze, terwijl ze met uitgestrekte klauwen op hem afsprong, voor hem langs schoot en al sissend voor hem landde. Haar vacht piekte nog steeds alle kanten op en haar staart, inmiddels twee maal zo dik, zwiepte heen en weer. Het ging haar ondertussen allang niet meer om de eekhoorn, nee, dit ging véél en véél dieper. Ze boorde haar blik in de zijne, haar blauwe ogen verzengend van de woede. "Wie heeft je geleerd te stelen van je clangenoten? Vuile Shadowclan lafaard? Je moeder misschien?" Grauwde ze, haar stem laag met dreiging. Haar staart zwiepte nog steeds heen en weer terwijl ze nog wat meer afstand overbrugde, ondertussen liet zijn ademhaling haar snorharen trillen. "Nou?!"
STATUS

Woedend

COMPANY

x Phantomfang

NOTES

262 Woorden


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantomfang
Member
Omnomnom! DPKsfdL
» Nameless
79

CAT'S PROFILE
Age: » 18 moons
Gender:
Rank:
Phantomfang
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 1:32

» Hij hield zijn hoofd scheef en keek met een gespeelde onschuldige blik naar de poes. De woeste poes die voor hem stond. Ze had allemaal scheldwoorden naar hem geroepen, maar het liet hem van buiten alleen maar lachen. Vanbinnen kromp hij echter ineen. "Wie heeft je geleerd te stelen van je clangenoten? Vuile Shadowclan lafaard? Je moeder misschien?" Hij ging koeltjes zitten en sloeg zijn staart voor zijn poten, die kort de eekhoorn naar zich toe trokken om zijn eten te houden. "Stelen? Hoe bedoel je stelen?" Hij glimlachte poeslief, om de poes enkel nog kwader te maken. "Ik zie het als pakken wat je wilt." Stelen was niet goed, nee, dat wist hij ook wel. Hij kon het begrijpen waarom deze poes zo kwaad was. Maar toegeven aan zijn fouten? Nooit. "Bovendien is dit míjn eekhoorn waar we het over praten, dus wie is hier de dief honey?" Sprak hij honend verder. Hij boog zijn hoofd naar zijn prooi toe en nam nog een hap, zijn ogen nog steeds strak op de poes gericht zodat hij mogelijke klappen aan zou zien komen. Al snel tilde hij zijn hoofd op en schoof de eekhoorn naar haar toe. "Achteraf was het toch niet echt de perfecte maal, jij mag 'm hebben." Hij stond sierlijk op en keerde de poes de rug toe om rustig van haar weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 1:43

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Haar tanden blinkten in het ochtendlicht toen de kater haar honend aankeek. Wat had ze er een hekel aan om niet serieus genomen te worden... Wat was de verleiding groot om gewoon een hap uit dat arrogante gezicht te nemen. Maar ze wist dat ze aan de beurt was als ze nu als eerste uitschoot. Ze was pasgeleden nog op het matje geweest bij Duststar en die begon waarschijnlijk zijn geduld langzaam met haar te verliezen. Maar oh wat maakte de kater het lastig. Ze zat letterlijk te sidderen van woede, totdat ze besefte dat de kater het er gewoon om deed. En vanaf dat moment, veranderde haar gelaat naar ijselijk rustig, met een sarcastische grijns op haar gezicht. Bijna emotieloos, maar net niet helemaal. "Stelen? Hoe bedoel je stelen? Ik zie het als pakken wat je wilt." Miauwde de kater, met een poeslieve glimlach op zijn gezicht geplakt. Het kostte eventjes ietwat moeite om haarzelf genoeg te kalmeren om een poeslief masker op te zetten, maar het lukte. "Oh ja, ik was vergeten dat je te dom bent om dat soort dingen te herkennen." Miauwde ze terug, een mierzoete toon in haar stem. "Bovendien is dit míjn eekhoorn waar we het over praten, dus wie is hier de dief honey?" Oh, nu ging hij echt over de schreef, maar dat zou hij nog wel voelen, dit zou ze onthouden, dit zou ze zeker onthouden en als ze de kans had om toe te slaan... Dan zou ze dat doen. Dan zou hij het absoluut voelen. "Als jij stelen honoreert, is het inderdaad jouw eekhoorn, maar tut-tut," Miauwde ze op dezelfde honende toon, "Sinds wanneer honoreert de Warrior Code stelen mijn lieve Phantomfang? Jij kan gewoon niet tegen je verlies, je kan er niet tegen dat ik die eekhoorn eerder had dan jij en nu probeer je me weg te pesten, of niet? Zwakkeling, kleine kitten," Nu vertrok haar glimlach tot een zure terwijl ze het laatste woord langzaam uitsprak, "Kittypet." Miauwde ze, haar woorden giftig als de beet van een adder. "Achteraf was het toch niet echt de perfecte maal, jij mag 'm hebben." Miauwde Phantomfang, als een 'laatste' steek. "Oh natuurlijk, alleen tweebeenvoedsel is goed genoeg voor een kittypet als jij. Ga toch bij je tweebeners wonen, hoop dat je in dat voedsel stikt, ben jij tenminste gewieberd en ik van je af." Miauwde ze nog steeds giftig, "Maar ik ben blij dat je je verlies toegeeft, heb ik tenminste míjn ontbijt terug,"


STATUS

x Woedend
x Licht gevoel van triomf
x Haat jegens Phantomfang

COMPANY

x Phantomfang

NOTES

415 Woorden


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantomfang
Member
Omnomnom! DPKsfdL
» Nameless
79

CAT'S PROFILE
Age: » 18 moons
Gender:
Rank:
Phantomfang
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 15:25

» Kalmpjes verwijderde hij zich van de poes af, zonder zijn blik nog even op haar te richten. Tot dat ene woord tot hem door drong; Kittypet. Hij bleef stil staan en verroerde zich niet, zijn pupillen werden meteen veel dunner. Had ze hem nou werkelijk Kittypet genoemd? Hij draaide zich naar haar om, met een verwilderde woedende blik op zijn gelaat. "Watblief?!" Gromde hij. Niemand zou hem ooit zo noemen! Niemand! Hij liep op de poes af, zijn verwilderde blik recht op haar gericht. "Zeg dat nog eens, Hond." Siste hij diep vol woede uit. Zijn ouders noemden hem vroeger kittypet, zijn broertjes en zusjes waren altijd beter dan hem. Hij was de zwakkeling, het watje. En nu, nu wou hij enkel respect. Respect wat hij vroeger nooit gehad had. Hij sloeg zijn klauwen uit, terwijl hij stopte met lopen en haar vol woede aankeek. Na een tijdje zo gestaan te hebben ging hij zitten en sloeg hij zijn klauwen weer uit. Hij beheerste zichzelf, en dat was duidelijk te zien. Met een rustige blik keek hij de poes aan. "Is dat alles?" Grinnikte hij zachtjes. Gespeeld keek hij haar weer poeslief aan. Hij zou haar weer woest krijgen, dat wou hij weer bereiken. Dat ze hem maar aanviel, hij ging die fout niet maken om vervolgens straf te krijgen van Duststar. De clan moest hem kunnen vertrouwen, en als deze poes hem aanviel mocht hij zich verdedigen. Dan zat hij voor geen meter fout. Dan was het de fout van deze vuile hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Omnomnom! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Omnomnom!   Omnomnom! Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 15:56

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Een gevoel van voldoening liet Dogdance bijna sidderen, het liet een glimlach over haar lippen heen glijden die haar tanden bijna deed ontbloten. Het gevoel van triomf was een beloning nog zoeter en malser dan de eekhoorn die ze nu weer terug in haar bezit had. In haar ogen had Phantomfang het sowieso al opgegeven door de eekhoorn te geven en de eieren voor zijn geld gekozen. Maar nu ze beet had met haar belediging, was het al helemaal mooi. "Watblief?!" Gromde de kater. Zelfverzekerder dan eerst, zette Dogdance een stapje naar voren, de eekhoorn rustig achterlatende. "Je hoorde me wel, ik vind je een Kittypet!" Miauwde ze, luid genoeg zodat andere katten het ook konden horen. "Zeg dat nog eens, Hond." Riep Phantomfang uit, "Prima hoor! Spook!" Riep ze terug, ging hij het zo spelen? Prima, dan ging de dans zo. "Hoe voelt het om een niet bestaand wezen te zijn?" Tartte ze met een grijns, besluitende om het vuil te spelen. Hoe vaak ze wel niet getreiterd was met het voorvoegsel hond, dog. Ondertussen was ze er wel redelijk aan gewend en kon ze het hebben. Van deze kater werd ze er echter wel chagrijnig door, en dat kon je zien aan de kilte die in haar ogen huisde. "Is dat alles?" Grinnikte de kater. Arrogantie definieerde haar blik toen ze Phantomfang aankeek. "Ja, want waarom zou ik moeite doen woorden vuil te maken aan een kittypet zoals jij?" Miauwde ze, met een tartende glimlach op haar gezicht. Nu ze zag dat ze vat had met die belediging, hield ze hem er zéker in.


STATUS

x Woedend
x Licht gevoel van triomf
x Haat jegens Phantomfang

COMPANY

x Phantomfang

NOTES

267Woorden


We are siamese if you please <3
Omnomnom! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Omnomnom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: