DISCORD!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 DISCORD!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 11:04

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Een kleine, blue tabby point poes stapte met een zelfverzekerde tred over de ietwat losliggende kiezelstenen die op de hoogstenen lagen. De kleine steentjes leken wel te trillen onder haar poten, maar vergezeld door het licht van de maan, vond de poes dat ze genoeg kon zien en niks te vrezen had, al was het nacht. Oké, misschien was ze ietwat te ver weg gezworven van het Skyclan territorium, maar toch, een deel van de hoogstenen was Skyclan gebied. Waarom zou ze hier dan niet ook rond mogen lopen? Ze was er in ieder geval nog nooit geweest. Als ze weg zou glijden en zou vallen, dan zou ze een nare smak maken, misschien zelfs wel een doods smak. Maar eigenlijk, misschien wel dom genoeg, voelde ze helemaal geen angst. De jonge poes gaapte rustig en zwiepte eventjes met haar staart, waarna ze geïrriteerd zuchtte. Eigenlijk... Was het hier best wel verschrikkelijk sáái. Tenminste, totdat ze iets dacht te horen, haar oren spitsten omhoog en ze draaide haar blik eventjes tot over haar schouder. Haar blauwe ogen vernauwden zich eventjes terwijl ze door het duister trachtte te priemen. "Hallo?" Miauwde ze, door vernauwde ogen terwijl haar staart voorzichtig heen en weer zwiepte, een teken dat ze op haar hoede was.


STATUS

Gezond

COMPANY

x Angelvoice

NOTES

211 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
DISCORD! DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 22:00

De ochtend ging snel aan haar voorbij. Ze had 's ochtends besloten om een lange wandeling te nemen richting Mothermouth, wellicht had ze behoefte aan andere Medicine Cats of wou ze maar wat graag gewoon haar vriendin Whisperwind zien. Ze wou gewoon graag naar de Hoogstenen toe..

Ze had Dapple alles verteld wat hij moest doen mocht er iets gebeuren. En toen het zonhoog was likte Angel haar lippen af van een verse prooi die haar gebracht was en schudde even haar hoofd. Uiteindelijk stapte ze nog even naar Dapple toe en gaf hem een lik over zijn kop. Haar apprentice likte haar als afscheid en Angel keerde haar rug naar het kamp toen ze uiteindelijk door de uitgang haar thuis verliet.

De reis was snel en de adrenaline stroomde door haar aderen. En terwijl de zon langzaam naar beneden zakte kwam ze aan bij de Hoogstenen. Ze schudde even haar vacht uit ein besloot eindelijk even rust te nemen. Een rust die al gouw verstoord werd door een bekende geur. Skyclan. Meteen hief ze haar hoofdje op en kwam omhoog bij het zien van de kat. Ze knikte terug als begroeting voor ze de kat nogmaals dit keer wat beter aankeek. Angel kwam omhoog en glimlachte nog even. "Hallo daar." Klonk haar stem vriendelijk terwijl ze de poes met haar hoofd schuin aankeek.


DISCORD! 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 22:08

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
De interesse van Dogdance was duidelijk gewekt bij de aanwezigheid van de onbekende kat. Rustig ademde Dogdance diep in, aangezien de poes niet echt op een dreiging leek, vooral niet omdat ze een stuk hoger stond dan de poes, veilig op een rots. Ze liet de geur langs haar neusvleugels strijken en knipperde ietwat verrast bij de Windclan lucht. Wacht... Herkende ze deze bruine poes niet? Die ene met de goudkleurige ogen? "Hallo daar," Miauwde de bruine poes, haar hoofd iets schuin. Met een rustige blik in haar ogen keek Dogdance naar beneden. "Goedenavond," Begroette ze rustig, terwijl ze zichzelf liet neerzakken op de rots waarop ze stond. Nu ze eenmaal lag, liet ze haar staart rustig in de wind heen en weer bewegen. "Jij bent de Windclan medicine cat, toch?" Vroeg Dogdance vervolgens rustig, haar vermoedens uitsprekende, "Angelvoice?" Ze vernauwde haar ogen iets om de jonge poes tegenover haar rustig in zich op te nemen. Ze leek wel op Angelvoice... Maar ach, elke kat kon wel op elkaar lijken in dit licht, en wie weet wat voor een familie de Medicine cat wel niet had. Het enige probleem van Dogdance was, was dat het er wel heel erg stom uitzag als ze het fout had. "Dogdance is de naam trouwens." Stelde Dogdance zichzelf vervolgens voor, haar tong rustig over één van haar voorpoten strelende.


STATUS

Gezond

COMPANY

x Angelvoice

NOTES

226 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
DISCORD! DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 17:49

Enig gevoel van teleurstelling kon Angelvoice toch echt niet ontkennen, natuurlijk had ze op haar vriendin Whisperwind gehoopt maar ja, je kon niet alles in je leven hebben. Toch herinnerde Angel zich nog even haar eerste ontmoeting met toen nog Whisperpaw op een Gathering. Whisper was toen al Medicine Cat apprentice geweest. Angel zelf een gewone apprentice klaar om ooit warrior te worden. Zij was eerst een of twee manen een warrior geweest voor Starclan haar koos om Medicine Cat te worden en Whisper had al haar hele leven er voor geleerd net als de andere Medicine cats Nightstream van Riverclan, Jayfeather van Thunderclan en natuurlijk Goldenpelt van Shadowclan. Toch hadden ze allemaal een ding gemeen. Elke Medicine Cat had momenteel een apprentice, Angel had ze allemaal gezien tijdens de laatste Gathering en hen allemaal voorgesteld aan de hare Dapplepaw. Haar vriendin had Tinderpaw, Nightstream Otterpaw, Jayfeather Maskpaw en Goldenpelt Emberpaw. De nieuwe generatie van Medicine cats en het was hun taak ze klaar te stomen om de Clan te beschermen. Dat was hun taak als Medicine Cats een taak die Angel nooit uit het oog zou verliezen.

Dat was ook de reden waarom ze pas nu af en toe het kamp verliet. Alleen omdat ze wist dat als zij absent was Dapple die al ver gevorderd was in het leren van wonden genezen altijd nog iets kon doen voor zij terug kwam. En dat gaf haar dus ook de kans om hier in alle rust naar deze poes te kijken en te knikken op haar woorden. "Angelvoice is het ja. En jij bent zeker een dappere Warrior van Skyclan. Excuseer me voor het niet weten van je naam." Ze glimlachte warm en kwam omhoog terwijl ze haar vacht even uitschudde. Ze begon te glimlachen bij het horen van de naam van de poes en trok even met haar oren. "Dogdance, een schitterende naam vol kracht." Klonk haar stem vriendelijk en keek even geïnteresseerd de poes aan. "Als ik zo vrij mag zijn Dogdance, wat doe jij zo ver van je territorium vandaan?" Ze glimlachte warm om zeker te laten horen dat er niets achter haar vraag zat. Het was juist heerlijk om eens tegen een onbekende te kunnen praten, eentje die niet meteen vroeg of ze nog iets van Starclan had gehoord. Gewoon even normaal en niets speciaals.


DISCORD! 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 18:39

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
De staart van Dogdance zwiepte in een rustig tempo heen en weer, gedragen door de wind. Haar blik peilde geïnteresseerd de medicine cat die voor haar stond. Nieuwsgierig dat ze was, vulden allerlei vragen haar kop, ze slopen haar brein binnen als jagers, klaar hun prooi te bespringen. Zou de medicine cat van de Windclan net met Starclan gesproken hebben? Was ze daarom bij de hoogstenen? Dogdance vernauwde haar ogen iets, nee, dat was te brutaal om te vragen waarschijnlijk, kon ze niet maken. Naja... Ze kon het proberen, maar of ze ook antwoord kreeg? Ze besloot die vragen voor nu eventjes aan de kant te schuiven, wie weet kwam het antwoord dan wel later.

"Angelvoice is het ja. En jij bent zeker een dappere Warrior van Skyclan. Excuseer me voor het niet weten van je naam." Miauwde de Medicine cat, Angelvoice. Een grijns verspreidde zich over Dogdance's lippen. "Geeft niet," Miauwde ze, al grinnikend, "Het enige waar ik faam uit trek zijn de aantallen van mijn straffen als apprentice," Eventjes ontsnapte er een luie gaap uit haar mond, "Maar of je daar trots op moet zijn," Haar grijns werd eventjes wat schaapachtiger, maar dat was al heel snel weer voorbij. "Dogdance, een schitterende naam vol kracht. Als ik zo vrij mag zijn Dogdance, wat doe jij zo ver van je territorium vandaan?" Miauwde Angelvoice vervolgens. Eventjes werd Dogdance's uitdrukking iets cynischer, de medicine cat moest eens weten hoe veel problemen haar naam soms gaf. "Zo ver is het eigenlijk niet van het territorium vandaan," Miauwde Dogdance kalmpjes, "Deel van de hoogstenen is Skyclan gebied en ik wilde wel eens weten hoe de rest van de hoogstenen eruit zagen." Dogdance rekte zich eventjes uit terwijl ze sprak, maar plofte al snel weer op haar plek op de koele steen neer.

STATUS

Gezond

COMPANY

+Angelvoice

NOTES

300 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
DISCORD! DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 16:47

Haar woorden waren exact het antwoord dat Angelvoice had verwacht en ze knikte langzaam. "Deel van Skyclan ja." Ze glimlachte zacht en likte over haar schouderblad. "Maar alsnog zal Hoogstenen altijd dichter bij jouw territorium liggen dan bij mijn. En dus vraag je je vast af wat ik hier doe." Sprak ze zacht en trok even met haar oren. Haar ambere ogen diep in de blauwe kijkers van Dogdance kijkend. Haar zachte staart bewoog heen en weer op de wind en ze gaapte nogmaals eens. Was er iets voor haar om bang voor te zijn. Zou deze kat een bedreiging zijn nee absoluut niet. Om twee redenen, de eerste was dat ze zich bijde niet op hun territorium bevonden en dus ook niet hun borderlines zouden verdedigen op dit moment en dat zij een Medicine Cat was. Ze had haar leven gewijd aan Starclan en Starclan koos niet over Clans. Zou er nu iets met deze poes gebeuren zou Angel het zijn die haar zo goed mogelijk probeert te genezen en vervolgens naar haar eigen of naar Dogdance' medicine cat den zou brengen. Ze had gezworen elk leven te beschermen en een andere clankat was daar geen uitzondering op.


DISCORD! 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:55

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Vanuit haar mooie plekje bovenop de rots, kon Dogdance prima in de gaten houden wat er allemaal gebeurde. Ze zat er veilig, ze zag alles, ze hoorde alles, dit beviel haar eigenlijk best wel. Het maanlicht reflecteerde op de rotsen en op haar pels, het gaf alles een beetje een zilverige gloed. Sfeerlicht, kon je het noemen. Of niet. Geïnteresseerd keek ze naar de Windclan medicine cat, zou die op dit moment op weg zijn naar Starclan? Dogdance spitste haar oren toen de medicine cat weer begon te spreken. "Deel van Skyclan ja." Beaamde de medicine cat en Dogdance knikte kort als reactie, met een zweem van trots over haar gelaat. Ze kon het toch niet laten, Skyclan was de beste clan in haar ogen. "Maar alsnog zal Hoogstenen altijd dichter bij jouw territorium liggen dan bij mijn. En dus vraag je je vast af wat ik hier doe." Ging de medicine cat verder. Een lichte grijns speelde over Dogdance's lippen. "Ik kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig aangelegd ben," Miauwde Dogdance geamuseerd, "Dus je haalt me de woorden uit de mond." Ze rekte zich eventjes loom uit terwijl ze sprak, "Ben je op weg om te spreken met Starclan Angelvoice?" Een bijna kittenachtige verwondering speelde in Dogdance's ogen voor een seconde, het verried de interesse van Dogdance in dit onderwerp. "Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe dat is... Met Starclan spreken." Gaf ze daarna ietwat ongemakkelijk toe.


STATUS

Gezond

COMPANY

+Angelvoice

NOTES

242 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
DISCORD! DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 16:33

Ze lachte even bij de woorden van de poes en schudde even haar hoofd voor ze wegkeek. "Nee, Starclan zal vandaag geen bezoek van me krijgen, ik hoopte eigenlijk een van de andere medicine Cats hier tegen te komen." Klonk haar stem zacht en ze schudde haar hoofd opnieuw met een lachje. Haar donkere vacht glansde gezond in de zon en haar amberen ogen staarde recht in de blauwe van de Skyclanpoes voor haar. "Je weet dat het verboden is voor een Medicine Cat om te vertellen hoe het is om met Starclan te spreken." Sprak ze zacht en glimlachte even. Heel even keek de Medicine Cat omhoog naar Mothermouth voor ze zuchtte en haar hoofd weer terug bracht naar de poes hopend dat ze niet te teleurgesteld zou zijn met het schampere antwoord van Angel..


DISCORD! 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimeza 27 okt 2012 - 18:07

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Dogdance richtte haar blik eventjes op, haar de met sterren bezaaide hemel. Zou Starclan nu op haar neerkijken en over haar waken? Ze hoopte van wel, ze had er vertrouwen in dat haar voorouders altijd haar pad zouden verlichten en er voor haar zouden zijn. Altijd, ze zouden er niet voor zorgen dat haar leven te erg of slecht werd, of niet? Ze ademde eventjes vernoegend in en uit, de nachtlucht opsnuivende, waarna ze haar blik weer op Angelvoice richtte, geïnteresseerd in wat ze wilde zeggen. "Nee, Starclan zal vandaag geen bezoek van me krijgen, ik hoopte eigenlijk een van de andere medicine Cats hier tegen te komen." Miauwde de medicine cat met een klein lachje. Dogdance glimlachte met een bijna speelse grijns, "Nou, dan zal het wel enorm tegenvallen dat je mij van alle katten bent tegen gekomen," Ze lachte eventjes, "Ik geloof dat ik wel het verste weg ben van alles wat op een medicine cat kan lijken." Met een vriendelijke blik in haar ogen stopte Dogdance weer met lachen en luisterde ze weer. "Je weet dat het verboden is voor een Medicine Cat om te vertellen hoe het is om met Starclan te spreken." Herinnerde de medicine cat haar vriendelijk. Dogdance sloeg haar ogen eventjes op en haalde haar schouders op met nog steeds een glimlach op haar gezicht. "Ach, ik kon het proberen," Gaf ze toe.


STATUS

Gezond

COMPANY

+Angelvoice

NOTES

230 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
DISCORD! DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:09

Haar woorden deden haar lachen en ze schudde even haar hoofd. "Ik ben blij met elke kat die ik ontmoet." Sprak ze luchtig en glimlachte warm naar de poes. Haar staart gleed langzaam heen en weer terwijl haar gele ogen naar de kat staarde. "Je hebt vast wel iets in je wat je tot een geweldige Medicine Cat zou maken." Sprak ze zacht me een lachje. "Ik ben ook Warrior geweest voor dat ik Medicine Cat werd. Je weet meaar nooit." Angel lachte vriendelijk, al wou ze absoluut niet dat er iets zou gebeuren met haar vriendin Whisperwind.. He was toch de waarheid, je wist nooit wat er kon gebeuren, je had geen idee wat er ooit besloten kon worden door starclan..


DISCORD! 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
DISCORD! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: DISCORD!   DISCORD! Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:58

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Met een mild geïnteresseerde blik in haar ogen, keek Dogdance Angelvoice aan. De Windclan medicine cat sprak in raadselen voor haar en het irriteerde enorm. Niet dat Dogdance er wat van zij, ze wist wel beter. Ondanks haar opvliegendheid en temperament, zat er zeker wel wat intelligentie in dat koppie. "Ik ben blij met elke kat die ik ontmoet." Miauwde Angelvoice luchtig. Dogdance reageerde met haar typische, bijna hondachtige maar warme grijns en boog haar kopje eventjes als een bedankje. Daarmee was wat haar betrof wel genoeg gezegd. "Je hebt vast wel iets in je wat je tot een geweldige Medicine Cat zou maken." Sprak ze zacht me een lachje. "Ik ben ook Warrior geweest voor dat ik Medicine Cat werd. Je weet meaar nooit." Nu was het aan Dogdance om te lachen, "Ik bezorg in mijn clan meer katten een bezoekje aan de medicine cat, dan dat ik ze help genezen," Miauwde ze, met een onschuldig maar toch ietwat spijtig lachje, "Ik ben een driftkop, als ze me te veel pushen, heb ik me soms niet meer in de hand," Maar al snel verbeterde ze zichzelf, "Maar dan verdienen ze het ook, ik laat niet over mezelf heen lopen."


STATUS

Gezond

COMPANY

+Angelvoice

NOTES

200 Woorden


We are siamese if you please <3
DISCORD! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
DISCORD!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: