Dusk till Dawn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dusk till Dawn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 20:38

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
De zon begon langzaam op te gaan. De dauwdruppels kleefden aan de bladeren van de varens rond de grens. Af en toe verzamelden ze zich om een grotere druppel te vormen en naar de grond te vallen. Het enige probleem was dat één van deze druppels nooit de grond bereikte. Nee, deze druppel viel op de neus van een jonge blue tabby point poes die rustig zat te slapen tussen de varens. Geschrokken blazend hief de poes haar hoofd en keek ze ietwat wild in het rond. Hierna knorde ze wat geërgerd en wreef ze met haar voorpoot over haar rozige neusje heen. Ietwat slaperig knipperend keek ze rond. Ze was hier blijkbaar in slaap gevallen toen ze nog even wat was gaan jagen. Dat zullen Duststar en Silverfang leuk vinden, een verdwenen warrior. Maar daar dat probleem zou ze later wel tacklen. Eerst ging ze nog even wat verder met jagen. Ze stond op en strekte haar ietwat stijve gewrichten. Haar kaken openden zich in een wijde gaap en ze knipperde de laatste slaap uit haar ogen. Hierna liet ze haar zintuigen hun gang gaan en probeerde ze zo veel mogelijk van de omgeving in zich op te nemen. Ze vernauwde haar ogen echter iets toen een sterke Shadowclan geur haar neusvleugels ingleed. Behoedzaam keek ze rond, "Shadowclan kat, kom tevoorschijn," Miauwde ze duidelijk hoorbaar en luid.

STATUS

Gezond

COMPANY

.Dawnpaw

NOTES

230 Woorden


We are siamese if you please <3
Dusk till Dawn SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:15


Een fris briesje dwaalde door het kale landschap van het Shadowclan territory. Met een zucht kneep een zwarte apprentice kneep haar ogen dicht tegen de felschijnende zon die in haar ogen scheen. Voorzichtig liep ze vooruit, angst dat ze ergens tegenaan zou botsen. Dawnpaw had nog geen mentor en had vaak niets te doen. Geen trainingen of gevechten tijden het patrouileren. Haar vorige mentor was onder een monster gekomen toen die een aanval naar de Thunderclan wilde plegen. Ze had dus wel een klein beetje de jacht en vecht technieken opgepikt maar niet veel. UIt verveerling lie d ejonge apprentice richting de grenslijnen die de Skyclan en de Shadowclan scheden. Shadowclan had lang geen Skyclan kat dicht bij de grenslijnen gezien of geroken dus het zal er wel rustig zijn. Plots drong een onbekende geur door tot haar neusklieren, algauw merkte ze dat het een geur was van de Skyclan. Geschrokken sprong ze in de bosjes en keek naar de kat die bij de grenslijnen stond. Blijkbaar had zij haar ook geroken want niet viel later riep ze dat ze uit de bosjes moest komen. Opwindend sprong Dawnpaw uit de bosjes recht voor de neus van de kat. 'Hoi Skyclan warrior.' het klonk opgewonden want Dawnpaw had eigenlijk nog nooit een Skyclan kat gezien. 'Wat doe jij bij de Shadowclan grenslijnen?' Het kwam er eerder speels uit dan dreigend.


Dusk till Dawn 9ri0pz
A big cat in a small coat
Dusk till Dawn BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:25

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Een rustige blik verscheen op haar gezicht terwijl ze de situatie in zich opnam. De Shadowclan geur was wel degelijk sterk, maar niet sterk genoeg om een hele grote patrouille te zijn. Dus ze zat tenminste veilig en daar draaide het om. Geduldig wachtte ze dus af, in een zittende positie met haar staart om haar voorpoten heen gekruld. Al vlug begonnen de struiken te ritselen en Dogdance kwam weer omhoog uit haar positie, voor de zekerheid dan maar. Een kleine zwarte kat kwam uit de struiken stappen en door vernauwde ogen keek Dogdance toe. Haar ijzige blauwe blik boorde zich in de amberkleurige blik van de kleine apprentice. "Hoi Skyclan warrior!" Miauwde de apprentice. Dogdance keek de apprentice koeltjes aan, niet zeker of ze het kleintje kon vertrouwen of niet. Welke apprentice ging nou zo ver van het kamp zonder een mentor? Wie weet kwam die kat zo aanzetten. Ze moet oppassen. "Hallo Shadowclan apprentice," Miauwde Dogdance dus koeltjes. "Waar is je mentor?" Kwam de vraag er vlug achteraan. Ze nam de apprentice nog een keer goed in zich op. Het was nog een jonge, vast nog maar net apprentice. Die hoorden nog niet zo ver van het kamp te zijn, of was zij nou weer te strict? "Wat doe jij bij de Shadowclan grenslijnen?" Vroeg de apprentice. Dogdance moest eventjes ietwat glimlachen door de speelse toon. "Ik kan hetzelfde aan jou vragen," Miauwde ze kalmpjes, "Waarom ben jij zo dicht bij de grenzen? Schijnbaar alleen?" Ze schudde haar pels eventjes uit, "Maar om jouw vraag te beantwoorden, ik ben dicht bij de grens om hem te controleren."

STATUS

Gezond

COMPANY

.Dawnpaw

NOTES

269 Woorden


We are siamese if you please <3
Dusk till Dawn SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:48

.Dawnpaw schreef:

"Hallo Shadowclan apprentice," Miauwde de kat koeltjes. "Waar is je mentor?" Kwam de vraag er vlug achteraan. Dogdance moest eventjes ietwat glimlachen door de speelse toon. "Ik kan hetzelfde aan jou vragen," Miauwde ze kalmpjes, "Waarom ben jij zo dicht bij de grenzen? Schijnbaar alleen?" Ze schudde haar pels eventjes uit, "Maar om jouw vraag te beantwoorden, ik ben dicht bij de grens om hem te controleren." Na de vraag waar haar mentor was voelde Dawnpaw zich wat ongemakkelijk. Ze had nog geen mentor toegewezen gekregen en daar zat ze heel erg mee omdat ze zich daarom vaak kapot verveelde, en door die vervelingen kwam ze helaas vaak te dicht bij de grenslijnen zoals ze nu had gedaan. Ze was zelfs al een keer de Windclan grenslijnen over gegaan, maar eigenlijk was dat alleen uit nood omdat er een of ander rood beest achter haar aan zat. Een aardig apprentice had haar toen geholpen door het dier af te lijden, helaas was hij daar wel gewond bij geraakt en had Dawnpaw hem naar het Windclan camp gebracht. Het puntje van de staart zwiepte heen en weer. 'Ik heb nog geen mentor gekregen.' Haar ogen dwaalde langzaan naar haar poten. Na een paar seconde beantwoorde ze de andere vraag van de Skyclan poes. 'En ik ben hier omdat ik met verveel omdat ik niks te doen heb. Al mijn vrienden zijn erop uit met hun mentor.' Zei ze, het volgende zei ze ietwat zachter aangezien ze niet wist hoe deze warrior kat hierop zou reageren; 'Dus ik dacht dat hier wel wat te beleven zou zijn' Dawnpaw was toch eigenlijk wel beneiwud hoe de kattin nu zou kijken dus ze keek op van haar poten naar de kat die voor haar zat. Benieuwd of haar gezicht van emotie zou switchen.



Dusk till Dawn 9ri0pz
A big cat in a small coat
Dusk till Dawn BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:58

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Nog altijd bleef Dogdance koeltjes neerkijken op het zwarte poesje met amberkleurige ogen. Het was nog een klein ding, ze wist zeker dat het nog maar net een apprentice was en Dogdance was niet het type dat twijfelde aan haar conclusies. Als ze iets dacht, dan was het waar ook en je moest dan wel heel stevig in je poten staan, wilde je haar er nog vanaf brengen. Zwijgend keek ze het poesje aan toen ze begon te spreken over haar mentor. "Ik heb nog geen mentor gekregen." Miauwde het poesje, terwijl haar blik weg dwaalde naar haar voorpoten, maar het antwoord op haar andere vragen kwam er ook al snel achteraan. "En ik ben hier omdat ik met verveel omdat ik niks te doen heb. Al mijn vrienden zijn erop uit met hun mentor." Vervolgde de apprentice. "Dus ik dacht dat hier wel wat te beleven zou zijn" Eindigde het verhaal. Kritisch vernauwde Dogdance haar ogen. "Dat je geen mentor hebt, is wel een vreemd iets, maar is dat wel een reden om roekeloos te zijn?" Ze keek met een lichte frons naar de apprentice, "Want wat heeft het voor zin om plezier te hebben als je het je leven kan kosten? Aangezien ik net zo goed een bloodclan kat had kunnen zijn." Ze gaapte eventjes, niet bepaald onder de indruk. "Of een kat van een andere clan die minder lief is voor apprentices dan ik ben." Ze grinnikte eventjes om haar eigen woorden, het was duidelijk dat ze haar 'strenge' rol niet helemaal serieus nam.

STATUS

Gezond

COMPANY

.Dawnpaw

NOTES

257 Woorden


We are siamese if you please <3
Dusk till Dawn SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 19:51

.Dawnpaw schreef:
.Dawnpaw schreef:

Kritisch vernauwde de Skyclan kat haar ogen en keek de zwarte apprentice aan. "Dat je geen mentor hebt, is wel een vreemd iets, maar is dat wel een reden om roekeloos te zijn?" Ze keek met een lichte frons naar de apprentice, "Want wat heeft het voor zin om plezier te hebben als je het je leven kan kosten? Aangezien ik net zo goed een bloodclan kat had kunnen zijn." Dawnpaw begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen, de poes had eigenlijk grotendeels wel gelijk. Maar de andere apprentices zeggen dat je juist lol moet maken als je nog geen mentor hebt want als je die hebt wordt je constant in de gaten gehouden. Toch was er een een toon in de poes haar stem waardoor haar worden niet al te streng klonken. Ze nam waarschijnlijk haar rol niet echt serieus, even haalde Dawnpaw haar schouders af voordat ze een antwoord gaf. 'Tjah, ergens heb je wel gelijk.' Plots kreeg Dawnpaw een idee in haar hoofd om de poes tegenover haar een beetje te plagen, ze had geen idee hoe ze erop zou reageren maar daar zou ze snel genoeg achter komen. 'Maar ik had ook net zo goed een Bloodclan kat kunnen zijn' Snorde ze plagend. Dawnpaw wilde haar tekst niet al te aanvallend laten klinken want ze had dus totaal geen zin in een gevecht met een volwassen warrior van de Skyclan.



Dusk till Dawn 9ri0pz
A big cat in a small coat
Dusk till Dawn BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Dusk till Dawn DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Dusk till Dawn   Dusk till Dawn Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 14:46

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Dogdance's staart zwiepte ritmisch heen en weer terwijl ze de jonge apprentice tegenover haar bestudeerde met nauwlettende, lichtgekleurde ogen. De jonge apprentice leek ongemakkelijk te worden onder de woorden van Dogdance, maar dat maakte haar persoonlijk niet bijster veel uit. De poes had niet snel medelijden met anderen, en zeker niet met een apprentice van een andere apprentice die zo brutaal was zo dicht bij de border te komen. 'Tjah, ergens heb je wel gelijk.' Miauwde de jonge poes, maar al vlug veranderde de uitdrukking van het zwarte jonkie in een uitdrukking die Dogdance wel herkende, een uitdrukking die ze zelf ook wel eens had. Eentje die zei dat er iets aankwam wat niet helemaal... goed was. De jonge poes fronste eventjes. "Maar ik had ook net zo goed een Bloodclan kat kunnen zijn" Miauwde het zwarte jonkie. Dogdance snoof eventjes en begon daarna voor een moment licht te grinniken, "Ja, kleine Shadowclan apprentice, maar ik heb maanden van training en ervaring onder mijn klauwen zitten. Ik ben hier juist om de grenzen te controleren." Miauwde de poes rustig, "Niet louter voor spel." Ze schudde haar pels eventjes uit en keek de apprentice vervolgens licht koeltjes aan. "Wat is je naam? Shadowclan apprentice?" Vroeg Dogdance aan haar. Waarom ook niet? Het sprak sowieso makkelijker.

STATUS

Gezond

COMPANY

.Dawnpaw

NOTES

214 Woorden


We are siamese if you please <3
Dusk till Dawn SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dusk till Dawn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: