Nieuwschierigheid.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuwschierigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jack
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 15:39

Jack zat op het schuurtje van zijn tuin. Het was net ochtend en de zon kon nog maar net boven de hoge bomen uitkomen. Jack dacht na. Hij weet nog toen Annemarie zij dat ze een kat kende die in het Woud leefde. Hij zou dat ook wel willen. Maar er zou daar vast gevaar op de loer liggen. Net zoals hier. Er zitten hier honden die je aan stukken willen scheuren. En monsters die je vermoorden als je even niet uitkijkt. Of gemene tweebenen die je vangen en in kleine hokken gooien voor de rest van je leven. Dat is zijn vader gebeurd. Maar gelukkig werdt hij gered door een aardige tweebeen die hem meenam naar zijn nest. Maar zo is het. Hij keek naar het Woud. Hij wou weten wat er daar te beleven was. Hij kon het niet houden. ''Waarom ben ik nou zo nieuwschierig?'' Hij sprong van het schurtje of en lande achter het hek wat het scheide van het woud en zijn huis. Hij liep verder. De bomen leken groter te worden en het gras minder groen. Hij liep een struik in en kwam uit in het Woud(rara zin X_X). Snel liep hij door. Alle bosgeuren kropen is zijn neur, die hat hij nog nóóit geroken. Kattengeuren waren vermenkt, maar leken allemaal hetzelfde te zijn. Nu maar hopen dat hij niet werdt gesnapt.

(Hij is een beetje anders dan de vorige voor degene die deze post eerder hebben gelezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 16:06

Shadowpaw stond gapend op en zag een grijze vacht. Het was de vacht van Graypaw en Shadowpaw snorde heel erg hard. Ze staarde naar buiten. Winterstorm ging met Darkpaw trainen en zij.... Wat ging zij trouwens doen? Voor de Clan jagen natuurlijk! Daar had ze gisteren nog om gevraagd bij Winterstorm. Ze gaf Graypaw een lik en rende toen gauw het kamp uit. Haar doelstelling was de Hoogsparren, omdat ze daar zin had om te gaan jagen en omdat er meestal wel veel prooi was te vangen. Shadowpaw rook verschillende geuren van prooi. Omdat ze de laatste nachten er steeds stiekem was uitgegaan om haar uithoudingsvermogen te trainnen, lukte het nu om heel lang te blijven rennen zonder te stoppen. Ze had dat met zichzelf afgesproken toen, dat ze elke nacht zou trainen. Ze vloog vooruit. Ze sprong in een struik en rook toen een geur. Een huiskatgeur. Leek het wel. Ze sloop door de struiken en zag een tamelijk knappe cyperse kater. Shadowpaw sloop en sprong toen tegen de kater aan en hield hem ijzersterk vast. 'Hoe durf je onze Clan te betreden?'


Nieuwschierigheid. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Nieuwschierigheid. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 16:35

Darkpaw werd wakker in het leerlingen hol zijn eerste nacht daar het was best comfoortabel al miste hij zijn plekje bij zijn moeder darkpaw had een lekker plaatsje gemaakt aan de rand van het hol en zo veel mogenlijk in de schaduw. darkpaw stond op hou zou vandaag gaan trainen met winterstorm dus liep hij het hol uit maar hij dacht dat hij eerst even zijn benen zou strekken dat zou hem goed doen, darkpaw liep dus na een kleine tijd door de doorntunnel tot hij shadowpaw,s geur opikte ,, wat zou die gaan doen?,, dacht hij al wist hij wel dat ze ging jagen iets gaf hem het gevoel dat hij haar moest volgen evenlater zag hij shadowpaw met een andere cyperse kater phff!! het was een poesiepoes! darkpaw sprong de bosjes uit en zette zijn vacht dik op hij had shadopaw horen zeggen 'Hoe durf je onze Clan te betreden?' maar even keek hij wel argewanend naar shadowpaw hij kon het toch ook niet helpen?!! zei was het tenslotte geweest en darkpaw snouwde '' in naam van de sterrenclan, wat moet je hier? ga weg, verwdijn!!'' darkpaw zwiepte stevig met zijn grote langharige staard '' twee poesiepoezen op ons tereitorium is meer dan genoeg!!





Nieuwschierigheid. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 17:09

Opeens werdt hij met gemak op de grond geduwd en door een sterke greep vastgehouden . 'Hoe durf je onze Clan te betreden?' Jack keek geschrokken door de poes en wist niet wat hij moest doen. '' in naam van de sterrenclan, wat moet je hier? ga weg, verwdijn!!'' Er kwam een andere kater tevoorschijn die wild met zijn staars zwiepte. '' twee poesiepoezen op ons tereitorium is meer dan genoeg!!'' ''Eh..het spijt me.'' Hij wist niet wat hij moest zeggen, gewoon verstijfd van angst. Maar hij was toch geen mietje!? Hij verstopte zijn angst. Met een ruk maakte hij zigzelf os van de poes en krabbelde overeind. Nu stond hij tegenover de poes. Hij wou niet aanvallen maar als het moest, moest het.


korte post ik weet het X_X


I do not know which path I need to choose evil or good?
Help me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:23

Shadowpaw werd van de huiskat afgegooid en ze keek hem vervaarlijk aan. Ze sprong onmiddellijk naar de huiskat toe en beet hem in zijn borst. Ze sprong toen achter hem, naast hem en nogmaals achter hem, dat allemaal in een paar seconden en gaf hem een flinke krab tegen zijn rug. Ze liet haar tanden zien en staarde Darkpaw aan. 'Goh, nu dacht ik toch even dat ik gerespecteerd door jou, Darkpaw. Voor de laatste keer, ik wil geen poesiepoes genoemd worden en ik bewijs dat ik de naam Apprentice meer waard ben dan poesiepoes', zei ze sarcastisch tegen Darkpaw en ze sprong op de huiskat zijn rug. Ze zakten allebei in en Shadowpaw hield haar tanden tegen zijn nek gedrukt en drukte door totdat de huiskat krijste van pijn en van angst.


Nieuwschierigheid. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Nieuwschierigheid. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:23

Darkpaw draaide met zijn ogen, en zei verveelt '' oke, al goed best.'' Darkpaw liep naar de huiskat waar Shadowpaw bovenop zat.Darkpaw zakte door zijn pootjes tot hij voor het gezicht van de huiskat kater zat en zei met een geslepen tong '' Luister poesiepoes!, jij laat je gezicht hier niet meer zien en wij laten je gaan begrepen?!! '' Darkpaw stond weer op maar keek vuil naar de poesiepoes en sloeg met zijn klauw langs zijn gezicht er zat bloed op zijn wang het zou vast een litteken veroorzaken dat hem lang zou heugen '' hehehehé'' lachte hij duivels en keek neer op de gewonde kat terwijl Shadowpaw hem in bedwang hield.


Nieuwschierigheid. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:10

Maar toen kreeg hij een harde beet in zijn borst. Hij raakte door de war van de poes die ronder om hem heen rende. Nog een klauw raakte zijn rug. Het broed zat erop en hij zakte bijna in door zijn poten. De poes sprong op zijn rug en hij zakte gelijk door zijn poten. Hij werdt bijn zijn nek gepakt en kon niet meer bewegen. '' Luister poesiepoes!, jij laat je gezicht hier niet meer zien en wij laten je gaan begrepen?!! '' Jack keek hem bang aan maar wou aanvallen. Dit gevoel vondt hij niet prettig, zo hopeloos. Opeens kreeg hij een harde klap tegen zijn gezicht aan van de Zwarte kater. Het bloep stroomde van zijn gezicht af en krijsde van de pijn. ''Laat me gaan asjeblieft? Ik heb jullie niks misdaan. '' Piepte hij hulpeloos.


I do not know which path I need to choose evil or good?
Help me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Nieuwschierigheid. LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:21

'Genoeg zo!' Grauwde Bluestar, ze had een tijdje staan kijken en als Darkpaw zo doorging was Jack dood voordat hij het wist. ''Shadowpaw, van jouw had ik wel wat meer respect verwacht.'' Bromde Bluestar. ''En jij, kittypet. Ga terug naar je huis, en verdwijn van het territorium. Ik reken wel af met deze twee onhandige Apprentices.'' Siste ze, haar blauwe ogen waren kwaad gericht op de nieuwe en de al wat oudere apprentice. Shadowpaw en Darkpaw waren te ver gegaan. En bovenal ze mochten niet eens het kamp uit zonder toestemming. Bluestar keerde haar rug naar Jack, en keek naar Shadowpaw. ''Wees er zeker van dat deze poesiepoes van het territorium verdwijnt, begeleid hem naar zijn tuinhek. Daarna kom je direct naar hier en vertel ik je je straf.'' Miauwde Bluestar tegen de drie jonge katten. Ze duwde Darkpaw in de richting van het kamp, ''je bent nog maar net Apprentice niet meer dan een kit. Hoe kan ik je ooit warrior laten worden, als je je niet aan de code houd.'' Miauwde ze, kijkend naar Darkpaw.


Nieuwschierigheid. QHTBjCa
Nieuwschierigheid. Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:28

'Genoeg zo!', snauwde een boze stem en Shadowpaw draaide zich om. Ze sprong onmiddellijk van de huiskat af toen ze Bluestar zag. 'Bluestar, wij...', begon ze maar Bluestar begon te spreken en Shadowpaw hield onmiddellijk haar mond. ''Shadowpaw, van jouw had ik wel wat meer respect verwacht'', bromde een boze Bluestar en Shadowpaw keek even naar beneden. 'Maar we moeten de Clan toch...', zei ze, maar hield haar mond toen ze zag dat Bluestar weer wou spreken. ''Wees er zeker van dat deze poesiepoes van het territorium verdwijnt, begeleid hem naar zijn tuinhek. Daarna kom je direct naar hier en vertel ik je je straf'', mauwde de Clanleidster en Shadowpaw keek boos naar beneden. Waarom zij? 'Ja, Bluestar', sprak ze gehoorzaam. Ze had veel geleerd van haar mentor Winterstorm. Ze moest respect hebben, maar Shadowpaw wou alleen maar haar Clan verdedigen. Was dat soms niet goed? Shadowpaw zag dat Darkpaw richting het kamp werd geduwd door Bluestar. 'Volg me', zei ze terwijl ze de huiskat overeind hielp en zijn geur naar huis volgde.


Nieuwschierigheid. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:54

'Genoeg zo!' Er kwam een groote grijse kat aangelopen met velle blauwe ogen. Hij keek nog steeds angstig naar alle drie de katten. Nadat de poes tegen de andere katten hat gespreekt was hij aan de beurt. ''En jij, kittypet. Ga terug naar je huis, en verdwijn van het territorium. Ik reken wel af met deze twee onhandige Apprentices.'' Siste ze. Jack werdt meteen losgelaten. Hij porbeerde op te staan maar de pijn overspoelde zijn lichaam. ''Wees er zeker van dat deze poesiepoes van het territorium verdwijnt, begeleid hem naar zijn tuinhek. Daarna kom je direct naar hier en vertel ik je je straf.'' Miauwde Bluestar tegen de drie jonge katten. Hij werdt overeind geholpen door de poes die hem hat aangevallen. 'Volg me', Hij vertrouwde haar niet, stras vermoorde ze hem nog. Hij hadt waarscheinijk geen keus en liep moeizaam mee. Nadat ze bijna bij de tweebenen waren werdt de stilte onderbroken. ''Wat is deze rare wereld?'. Hij keek haar aan met een verzwakte maar vragend gezicht. Met kleine stappen liepen ze verder, het ging weer wat beter met hem maar zijn wonden op zijn rug en borst staken als de hell.


I do not know which path I need to choose evil or good?
Help me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 20:21

'Wat is deze rare wereld?', vroeg de huiskat en Shadowpaw wachtte even voor ze antwoordde. 'We zijn verdeeld in vier Clans. SchaduwClan, DonderClan, RivierClan en WindClan. We vangen elke dag prooi en proberen zo te overleven. Onze Clans hebben een moeilijke verhouding en huiskatten, zoals jij, worden niet geaccepteerd. Ik ben ook een huiskat, maar mij vonden ze de moeite waard. Alhoewel ik nog steeds uitgescholden word door sommige Clanleden', vertelde Shadowpaw. 'Ook eenlingen, een groep katten die jagen op ons territorium, worden niet gerespecteerd of geaccepteerd. Ze stelen ons prooi. Wees maar blij dat je een goed baasje hebt en je niet aan de Code hoeft te houden. Die is namelijk, zoals je waarschijnlijk al hebt ontdekt, zeer streng. Je krijgt een straf als je niet oplettend bent voor de Code', vertelde Shadowpaw. Ze kwamen aan bij een paar huizen. 'Je zou waarschijnlijk wel naar een of andere tweebeen moeten voor je wonden. Red je het verder?', vroeg ze bezorgd. In tijden van nood, zoals nu, wou Shadowpaw de huiskat helpen.


Nieuwschierigheid. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimema 18 okt 2010 - 20:55

'We zijn verdeeld in vier Clans. SchaduwClan, DonderClan, RivierClan en WindClan. We vangen elke dag prooi en proberen zo te overleven. Onze Clans hebben een moeilijke verhouding en huiskatten, zoals jij, worden niet geaccepteerd. Ik ben ook een huiskat, maar mij vonden ze de moeite waard. Alhoewel ik nog steeds uitgescholden word door sommige Clanleden', vertelde Shadowpaw. ''Dus clans zijn een soort van vier groepen katten die dit Woud samen delen. En jullie jagen om te overleven, dat is volgens mij spannender dan mijn leven.'' Hij struikelde bijna over een boomwortel maar kon nog net zijn evenwicht houden. 'Ook eenlingen, een groep katten die jagen op ons territorium, worden niet gerespecteerd of geaccepteerd. Ze stelen ons prooi. Wees maar blij dat je een goed baasje hebt en je niet aan de Code hoeft te houden. Die is namelijk, zoals je waarschijnlijk al hebt ontdekt, zeer streng. Je krijgt een straf als je niet oplettend bent voor de Code', vertelde Shadowpaw. Ha, natuurlijk wie zou mij nou willen?'' Zij hij geirriteerd. Ze kwamen aan bij een paar huizen. 'Je zou waarschijnlijk wel naar een of andere tweebeen moeten voor je wonden. Red je het verder?', vroeg ze bezorgd. Hij keek haar aan. Waaom klinkt ze bezorgt? Ze heeft me dit zelf aangedaan. Nee, ik redt het wel, ben niet hopeloos.'' Klonk zijn stem arrogant, ookal was hij dat wel. Hij liep wankelend verder. Toen ze bijna uit hte zicht was keek hij nog even om over zijn breede schouder naar de poes. ''Hoe heet je eigelijk!?.'' Riep hij om het te laten horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Nieuwschierigheid. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimedi 19 okt 2010 - 17:04

''Nee, ik redt het wel, ben niet hopeloos'', zei de kater arrogant en Shadowpaw haalde haar schouders op. Ze snapte het wel dat deze kater haar niet vertrouwde. Tenslotte was het een beetje raar omdat zij dit had gedaan met Darkpaw. Maar ja, ze moest toch de Clan verdedigen? De huiskat liep wankelend verder en hij keek toen over zijn brede schouder naar haar. ''Hoe heet je eigelijk!?'', vroeg de kater en Shadowpaw vroeg zich af waarom hij dit wou weten. 'Mijn naam is Shadowpaw. Waarom vraag je dat?', vroeg Shadowpaw fel. Uit haar ogen was deze huiskat een gewone huiskat, maar uit de Clans ogen zou dit een gevaar zijn voor de Clans. Belachelijk. Alsof huiskatten jagen op wilde dieren zoals Clankatten dat deden. Nu ja, Shadowpaw en Firepaw waren een uitzondering, maar voor de rest kende ze geen huiskatten, behalve Jake dan misschien, die op zoiets zouden jagen.


Nieuwschierigheid. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Nieuwschierigheid. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwschierigheid.   Nieuwschierigheid. Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 16:59

'Genoeg zo!' opeens kwam Bleustar te voor schijn, en Darkpaw keek haar aan ze zei ''Shadowpaw, van jouw had ik wel wat meer respect verwacht.'' Darkpaw wierp een gniffelende blik op Shadowpaw met een sluw lachje. Bleustar zei tegen de poesiepoes ''En jij, kittypet. Ga terug naar je huis, en verdwijn van het territorium. Ik reken wel af met deze twee onhandige Apprentices.'',, ''Wees er zeker van dat deze poesiepoes van het territorium verdwijnt, begeleid hem naar zijn tuinhek. Daarna kom je direct naar hier en vertel ik je je straf.'' ,, Darkpaw keek gemeen naar de twee katten maar het was te vroeg gejuigd want Bleustar duwde hem richting het kamp en sprak streng tegen hem ''Je bent nog maar net Apprentice niet meer dan een kit. Hoe kan ik je ooit warrior laten worden, als je je niet aan de code houd.'' Miauwde ze, kijkend naar Darkpaw. Darkpaw keek vuil naar Bleustar en zei eigenwijs '' wat is hier het probleem van? poesiepoezen moeten weten dat ze hier niet mogen komen dat heb ik hem laten zien! en dat weet u zelf ook Bluestar, ik had hem heus niet vermoord, als u dat soms denkt'' Darkpaw wilde er nog verder tegenin gaan maar toen hij haar blik zag keek hij mokkend naar de grond en liep richting kamp terwijl Shadowpaw de poesiepoes de weg wees naar de tweebenen plaats.


Nieuwschierigheid. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwschierigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: