Spelen in het kamp met andere kits. -Open-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spelen in het kamp met andere kits. -Open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kittytail
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 12:17

Kittykit werd wakker in de nursey. Bijna iedereen was al wakker maar sommige katten sliepen nog. Ze rekte zich uit en liep de nursey uit.
Vandaag was het lekker warm buiten. Ze ging zitten en likte haar vacht. Was ze maar apprentice, dan kon ze het kamp eindelijk uit!
Dan leerde ze om te jagen en vechten, en werd daarna warrior. Dan kon ze jagen wanneer ze maar wou! Dat zou heel leuk zijn geweest, maar zolang duurt het ook niet meer. Nog 1 maan, en dan kan ze eindelijk apprentice worden. Wie zou haar mentor worden? Hoe zou het eruit zien buiten het kamp? Een blad vloog toen oppeens voor haar neus, voordat het weg vloog, sloeg kittykit het tegen de grond. Maar ze verveelde zich al snel. Ze liet het blad wegvliegen door de wind. Ze keek het kamp rond, welke kitten zou met haar willen spelen?
Wat zou ze kunnen doen? Ze zuchte en ging zitten. Ze was best avontuurlijk, dus ze wou graag het kamp uit.


- Iedereen mag meedoen -
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:24

Hawkpelt verveelde zich altijd en hij zag de kitten met een blaadje spelen maar al snel verveelde het dus liet het het blad weg waaien. Ik zuchte even en snoof even de heerlijke buitenlucht in, daarna stapte ik naar de kitten toe en zei "Hoi hoe heet jij? Ik ben Hawkpelt, ik zie dat je je verveelt misschien wil je met me spelen?". Ik was 13 moons maar toch hield ik van spelen dus vroeg ik de kitten om te spelen want ik verveelde mij zoals gewoonlijk weer.


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimema 14 jan 2013 - 19:15

@Hawkpelt; je moet schrijven in de derde vorm, in de hij/zij-vorm. Dus niet: Ik zuchtte even, maar: Hij zuchtte even. Gewoon een tipje (:


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimema 14 jan 2013 - 22:19

is goed Wink thnx cinder Razz


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 15:05

Een grote, warrior kwam op kittykit af. 'Hoi ik ben hawkpelt en hoe heet jij?' vroeg de kater. 'Ik ben kittykit!' antwoordde ze. 'Ben jij al warrior! Wauw! Ik wil ook warrior worden, maar dat duurt nog heel lang. Hoe is het eigenlijk om een warrior te zijn? En te jagen enzo? Vast heel cool en natuurlijk mag je mee spelen.' ze was eigenlijk nooit zo enhausiast maar ze wou het gewoon nu zijn omdat ze zo was klaar. Hawkpelt was nog jong maar echt een stuk groter dan het kleine bruine kittentje.


(Flut maar ik moet zo weg van warrior cats ;s en ik ben al zo inactief moest hier nog ff posten)


Spelen in het kamp met andere kits. -Open- W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 18:36

Hawkpelt zag dat de kleine kitten erg antousiast was."Hoe is het nou om warrior te zijn?" was een van de vragen die de bruine kater hoorde. "O, Het is erg leuk alleen ook wel gevaarlijk weet je, er zijn veel gevaren buiten de clan en je moet erg goed zelfstandig kunnen zijn enzo!"antwoorde hij trots. "Wanneer wordt jij apprentice dan?" vroeg Hawkpelt nieuwsgierig. "Misschien kan ik jou mentor zijn? met mij is het echt lachen denk er maar is over na en als het van de leider mag natuurlijk!" en hij ging even liggen want zijn poten waren moe van al daat staan..


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 1:01

Hawkpelt antwoordde dat het leuk was maar ook waarschuwde hij kittykit voor de grote gevaren buiten het kamp. 'Wanneer word jij apprentice dan?' vroeg de kater. Hij ging op zijn buik liggen en kittykit deed hem na. 'Over een maan al!' miauwde ze trots. 'Ik hoop dat de mentor die ik krijg net zo'n goede warrior is als jij!' miauwde ze. 'Maar hoelang ben jij al warrior dan? Heb je al spannende avonturen beleeft ofzo? Ik wil altijd wel een verhaal horen, het is zo saai om kitten te zijn en niet het kamp uit te mogen maar dat snap jij ook wel want jij bent het ook geweest anders was je nu geen warrior hawkpelt!' vervolgde ze. Ze ging liggen en hoopte op een verhaal.


Spelen in het kamp met andere kits. -Open- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 18:45

"Nou" Begon Hawkpelt. "Ik heb wel een avontuur beleeft" zei hij maar er kwam een traantje in zijn oog omdat hij zich eraan herinnerde, "Het was eigenlijk een niet zo leuk avontuur"vervolgde hij en toen begon hij aan zijn verhaal..."Ik ging op een vuur hete dag jagen met een andere kat, Ze heette Dustheart, ze was een prachtige poes.."heel even moest Hawkpelt een paar traantjes weg vegen met zijn poot.."Ik was dus aan het jagen samen met haar en toen op dat moment..We werden aangevallen door een andere clan ze hadden haar te pakken..Ik wist niet wat ik moest doen dus ik begon te vechten ik had bloed maar het kon mij niet schelen ik vechtte gewoon door op dat moment zag ik hoe een andere kat uit de struiken sprong." Hij snoof even en leek te huilen maar hij zag er eerder kwaad uit dan verdrietig ook al was hij het allebei. "De kat waar ik het over had was nog een kat uit een andere clan gek genoeg hielp hij ons maar hij werd gedood. Ik kon helaas Dustheart niet meer redden die in de afgrond was gevallen omdat we daar in de buurt aan het jagen waren ik mis haar nog elke dag.." Hawkpelt voelde zicht schuldig en dat kon je merken... hij keek even de andere kant op en keek toen recht in de ogen van Kittypaw...Hij had een paar tranen... Sad


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
nighteye
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
Sammie
14

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
nighteye
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 13:20

Nighteye liep door het bos. De takken zwiepte heen en weer door de wind. Ze had geen idee waar ze heen liep, maar een ding is zeker. ze was niet in haar eigen territorium. Opeens zag ze een kit met een grote kater. Hadden ze haar gezien? Haar hart begon sneller te kloppen. Misschien hadden ze haar al geroken. Ze rende achter een boom om zich te verschuilen. Ze keek om en zag dat de grote kater wat traantjes liet vallen. 'Moet ik erheen?' miauwde ze in zichzelf. Zo verraden ze me misschien wel. Ze had hier nooit mogen komen, er waren regels. Ze klom de boom in. Boven in de boom viel ze bijna in slaap.


Mijn acc:
nighteye happy wink
snowleopard happy[img]Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Cdmh[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 13:38

@Nighteye: houd er rekening mee dat je de tijden niet door elkaar moet halen. Hier op Warrior Cats typen we in verleden tijd. Ook moet je na een punt een hoofdletter gebruiken, maar dat is waarschijnlijk een typfoutje. (;

nighteye schreef:
Ze had geen idee waar ze heen liep, maar een ding is zeker. ze was niet in haar eigen territorium.

En het is ook handig dat als je kat iets denkt, en in die zin dan ook echt een woord als 'ik' of 'mij' in staat, dit dan duidelijk in de zin te zetten.
Wat je schreef was:

nighteye schreef:
Ze keek om en zag dat de grote kater wat traantjes liet vallen. 'Moet ik erheen?' miauwde ze in zichzelf. Zo verraden ze me misschien wel. Ze had hier nooit mogen komen, er waren regels.

Dit had je misschien beter zo kunnen neerzetten:

Ze keek om en zag dat de grote kater wat traantjes liet vallen. 'Moet ik erheen?' miauwde ze in zichzelf. Straks verraden ze me misschien wel, dacht ze angstig. Ze had hier nooit mogen komen, er waren regels.

Maar, je mag het ook zo doen:

Ze keek om en zag dat de grote kater wat traantjes liet vallen. 'Moet ik erheen?' miauwde ze in zichzelf. Straks verraden ze me misschien wel. Ze had hier nooit mogen komen, er waren regels.

Verder is je post goed hoor. (:



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Spelen in het kamp met andere kits. -Open- DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Spelen in het kamp met andere kits. -Open-   Spelen in het kamp met andere kits. -Open- Icon_minitimema 11 feb 2013 - 23:42

De kater die veel groter als haar was vertelde een verdrietig verhaal. Kittypaw was meteen niet meer enhausiast en leefde mee. 'Dat is verschrikkelijk..' Miauwde ze. 'Maar ze is nu in de starclan.. ze was vast een goede warrior. En je moet je niet schuldig voelen..' Kittykit was er niet zo goed in om dit te zeggen. 'Maar ze is nog steeds bij je okal zie je haar niet. Ze waakt over alle clans nu en jou. Ik weet zeker dat ze jou ook mist. Ik weet niet waarom StarClan dit doet..' Miauwde ze en keek even om hoog maar toen naar hawkpelt weer. 'Sorry dat ik er naar vroeg.' Miauwde ze snel.

- kort maar ik typ op mijn IPad en dat is lastig met autocorrect. -


Spelen in het kamp met andere kits. -Open- W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen in het kamp met andere kits. -Open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: