Wild And Free [& Shadewhisper]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wild And Free [& Shadewhisper]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shuffleflair
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Miss Shuffle x'D
10

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Shuffleflair
BerichtOnderwerp: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 15:08

Nog voor de eerste zonnestralen sprong de jonge warrior op, vrolijk liep ze naar buiten en bleef even staan. Nog even keek ze achterom met en speelse twinkeling in haar ogen, had ze niemand wakker gemaakt? Nee, gelukkig, iedereen sliep nog. Stil sloop ze door het kamp en ontweek elk licht van demaan om zo min mogelijk op te vallen. Toch veraadde de twinkeling in haar ogen haar. Toen ze eindelijk het kamp uit was, sprintte ze weg, het territorium in. Ze sprong over slootjes, slalomde langs de bomen en rolde uiteindelijk van een heuveltje doordat ze over haar poten struikelde. Beneden bleef ze even zitten en keek naar de maan, het zou niet lang duren voor de zonsopgang zou plaats vinden. Rustig keek ze rond, waar in godsnaam zou ze die kunnen bewonderen? Ze hield van de zonsopgang, alhoewel ze meer van de zonsondergang hield, maar in ieder geval, dat gaf een prachtige gloed over de aardbol en elke dag opnieuw vond ze het prachtig om twee keer de zon aan de horizon te zien. Opkomend of ondergaand. Snel sprong ze weer op, meestal keek ze telkens op dezelfde plek naar de horizon, maar deze keer wou ze eens een ander plekje uitzoeken. Snel sprong ze op en klom een boom in, bijna boven sprong ze een beetje mis, waardoor ze bijna naar beneden viel, maar ze wist met haar staart nog net een tak vast te grijpen, waardoor ze haar evenwicht weer terugkreeg. Daarna keek ze rond, vanaf hier kon ze een groot gedeelte van het Shadowclangebied overzien en al snel kreeg ze een mooie plek in de gaten. Ergens aan de kleine rivier zou ze duidelijk de horizon kunnen zien en als ze snel was raakte ze er nog op tijd. Snel sprong ze een paar takken naar beneden tot ze zeker wist dat ze niet te pletter zou vallen als ze uit de boom sprong en zette zich toen af. Keurig kwam ze op haar 4 poten terecht en haastte zich toen naar de plek die zij in gedachten had. Ze rende voorbij een aantal bomen, sprong weer over de slootjes die her en der verspreid waren en kwam uiteindelijk aan bij de kleine rivier. Deze volgde ze als een gek tot ze de horizon kon zien, ze was net op tijd, rustig ging ze liggen met haar kop op haar poten en zag hoe de eerste zonnestralen over de aarde schenen en de aarde een rood-oranje gloed gaven...

[& SHADEWHISPER]


Wild And Free [& Shadewhisper] Oarzbk
Terug naar boven Ga naar beneden
Seedpaw
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Cato && Iro
89

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Seedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:10

Wild And Free [& Shadewhisper] Dzywkj

Shadewhisper

Found myself..

De hele nacht eigenlijk had hij nog niet geslapen. Hij had iets eerder een poes gezien die beeldschoon was. Die hij nog eens wou zien. Ze was wit en bruin, en gewoon zo beeldschoon. Hij keek naar de maan. Veel langer zou het niet duren voor deze vervangen zou worden door de vurige zon. Hij klom in een boom een keek om zich heen. Zijn ogen werden gigantisch. Hij zag de poes. Dit was zijn kans. Ze zat bij een klein riviertje. Shadewhisper klom zo snel, maar toch voorzichtig mogelijk van de boom. Hij trok een klein sprintje maar al gauw verlangzaamde hij zijn pas. De poes wou duidelijk zonsopgang zien, aangezien ze staarde naar de horizon. Hij liep langs een paar bomen en ging achter haar staan. Hij zag de eerste zonnestralen omhoog komen en liep naar de poes, maar hij stond nog wel achter haar. "It's beautifull isn't it ?" Sprak hij langzaam maar niet te "bored". Hopelijk schrok de kat niet. Duizenden gedachtes stroomde door hem heen. "Wat als ze al een partner heeft ? Wat als ze schrikt en ze me een sukkel vind ? Ze is zo beeldschoon ik maak geen kans..." Duidelijk was het, Shadewhisper was voor het eerst verliefd. Natuurlijk wist hij niet of dit zou blijven, hij wist haar karakter niet. Straks was het een luie tante die om niks en niemand gaf. Maar toch voelde het goed..


Zodra je mijn tekst selecteert en je omlaag gaat scroll je naar beneden. (of met pijltjes) Ik dacht trouwens dat ik op Shadewhisper zat, mijn excuses, dit zal niet meer gebeuren ~.


Wild And Free [& Shadewhisper] 2lkafdv
Terug naar boven Ga naar beneden
Shuffleflair
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Miss Shuffle x'D
10

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Shuffleflair
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 8:33

De eerste stralen van de zon kwamen op en even zuchtte ze haast onhoorbaar, het was wel mooi, maar eigenlijk was het ook wel saai, zo alleen kijkend naar de zonsopgang. Meestal was er immers niemand bij haar als ze de grote rode vuurbol zag opkomen. "It's beautifull isn't it ?" Sprak plots een kater achter haar langzaam. Licht geschrokken keek ze vrolijk om, 'Yes, it's very beautifull' sprak ze glimlachend, even bekeek ze de kater, wit en wel gespierd. Ze glimlachte weer even naar hem en wierp nog een blik op de zon, de hele zonsopgang bekijken was onzin, want die duurde uren. Maar de eerste seconden waren het mooist. 'Ik denk niet dat ik je al ken, mijn naam is Shuffleflair, en jij bent?' vroeg ze en hield haar hoofdje vrolijk schuin, 'Waarom ben jij eigenlijk zo vroeg op? Ik bedoel, ik wou de zonsopgang zien, maar kwam jij ook speciaal hiervoor je nest uit? Of was het iets anders?' Eigenlijk had ze nu zin om iets te doen, wat dan ook, maar niet hier gewoon een beetje te zitten kletsen. Ze stond dan ook al op en keek heel even naar het riviertje, misschien dat ze straks daar nog wel iets mee kon doen.


Wild And Free [& Shadewhisper] Oarzbk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadewhisper
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 11:09

[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#f5f4f9 width=10][td valign=top]Wild And Free [& Shadewhisper] Dzywkj

Shadewhisper

Found myself..

'Yes, it's very beautifull' Sprak de poes toe. Ze had een prachtige stem, dat kon er ook nog wel bij. Lief, maar stoer. 'Ik denk niet dat ik je al ken, mijn naam is Shuffleflair, en jij bent?' Shuffleflair dus, mooie naam. Ze hield haar hoofdje sierlijk schuin maar voor Shadewhisper kon antwoorden sprak ze nog even. 'Waarom ben jij eigenlijk zo vroeg op? Ik bedoel, ik wou de zonsopgang zien, maar kwam jij ook speciaal hiervoor je nest uit? Of was het iets anders?' Even keek Shadewhisper de poes aan. "Ik heet Shadewhisper. Mooie naam trouwens, Shuffleflair. Hmpf, het is niet echt voor zonsopgang nee. Ik ben een lichte slaper en meestal vroeg op. Trouwens, het begin van zonsopgang is beautifull maar nu word het best saai. Ga je mee jagen ?" Vroeg hij vriendelijk en ging alvast staan, terwijl de poes al was opgestaan.


Wild And Free [& Shadewhisper] Shadewhisper1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Shuffleflair
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Miss Shuffle x'D
10

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Shuffleflair
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 11:28

Even keek de kater voor haar haar aan. "Ik heet Shadewhisper. Mooie naam trouwens, Shuffleflair. Hmpf, het is niet echt voor zonsopgang nee. Ik ben een lichte slaper en meestal vroeg op. Trouwens, het begin van zonsopgang is beautifull maar nu word het best saai. Ga je mee jagen ?" Vroeg hij vriendelijk, ze grinnikte, 'Vind ik ook, ik ben er meestal enkel voor het begin, de rest... Tja, die interesseerd me nou niet echt. Maar is goed.' zei ze vrolijk, 'Waar wil je gaan jagen? Ik denk niet dat er hier echt zoveel prooi meer zit. Misschien iets verderop bij de rivier wel.' Ze wees wat stroomopwaarts, 'Kom mee!' zei ze zonder te wachten op zijn antwoord voor de meeste katten maakte het toch niet uit waar. Vrolijk liep ze wat meer stroomopwaarts en stond toen na een tijdje stil, ze had wat geritsel gehoord en keek rustig rond. Er was niks te zien, het zou wel de wind ofzo zijn geweest. Plots kwam er iets in haar op, 'Kan jij vissen?' vroeg ze vrolijk en keek Shade aan, daarna richte ze haar blik op het water, 'misschien zit er wel een vis in.' en ze bewoog haar kopje even in de richting van het water. Rustig ging ze aan de oever zitten, 'Volgens mij zie ik daar iets!' zei ze vrolijk toen ze zeker wist dat Shade naast haar zat, ze strekte haar poot uit en sloeg toen een hele plens water over Shade heen. Even grinnikte ze, 'Oeps' zei ze speels, 'Mis, tja, nu is hij weg' Haar ogen twinkelden vrolijk terwijl ze hem aankeek, nu had ze een doorweekte kater naast haar.


Wild And Free [& Shadewhisper] Oarzbk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadewhisper
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 12:58

Wild And Free [& Shadewhisper] Dzywkj

Shadewhisper

Found myself..

'Vind ik ook, ik ben er meestal enkel voor het begin, de rest... Tja, die interesseerd me nou niet echt. Maar is goed.' zei ze vrolijk, 'Waar wil je gaan jagen? Ik denk niet dat er hier echt zoveel prooi meer zit. Misschien iets verderop bij de rivier wel.' De poes wees met haar hoofd daar naartoe. 'Kom mee!' Riep ze vriendelijk. Shadewhisper liep achter haar aan.

'Kan jij vissen?' Vroeg ze bij het riviertje. "Hmpf, een beetje." 'misschien zit er wel een vis in.' vervolgde ze. 'Volgens mij zie ik daar iets!' zei ze vrolijk, waarbij ze haar poot in het water stopte en er een plons water op Shadewhisper kwam. 'Oeps' Klonk er speels. 'Mis, tja, nu is hij weg' "Nou lekker aardig" Zei hij en liep weg.


Wild And Free [& Shadewhisper] Shadewhisper1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Shuffleflair
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Miss Shuffle x'D
10

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Shuffleflair
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 15:12

"Nou lekker aardig" Zei de kater toen en liep weg, verbaasd en een beetje van haar stuk keek ze hem na, om pas iets later te beseffen dat hij aan het weglopen was. Snel sprintte ze achter hem aan, 'Het was niet gemeen bedoeld' probeerde ze, 'Ik wou je gewoon een beetje plagen! Ik wist niet dat je dat niet leuk vond...' Smekend keek ze hem aan, hij leek haar net zo'n leuk gezelschap. 'Je mag me terugpakken als je wilt? Dan staan we weer gelijk! Maar please ga niet weg.' Ondertussen was ze blijven staan en keek hem aan, je zag duidelijk dat het haar speet. Als hij het immers echt zo erg vond... nou ja, dan stond er 1 ding vast, dit was dan niet dé kater. Ze had liever een kater die wel in was voor een spelletje en die daarin overdreef dan eentje die niet tegen een grapje kon. Zuchtend keek ze hem nog eens aan.

- Beetje inspiloos D: -


Wild And Free [& Shadewhisper] Oarzbk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadewhisper
Member
Wild And Free [& Shadewhisper] DPKsfdL
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Wild And Free [& Shadewhisper]   Wild And Free [& Shadewhisper] Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 17:05

Wild And Free [& Shadewhisper] Dzywkj

Shadewhisper

Found myself..

'Het was niet gemeen bedoeld' klonk er met een smekende stem. 'Ik wou je gewoon een beetje plagen! Ik wist niet dat je dat niet leuk vond...' Zijn lippen gingen een beetje naar zijn mondhoeken. Ze trapte er in. 'Je mag me terugpakken als je wilt? Dan staan we weer gelijk! Maar please ga niet weg.' Shuffleflair stond nog achter hem. In een snelle pas draaide hij zich om en sprong op de poes. Blijkbaar kwamen ze in een modderpoel terecht maar dat boeide shadewhisper niet veel. Shade lachte vrolijk en draaide rondjes met de kat. Na een tijd draaien kwam hij van haar af en rolde een stuk verder, waarbij hij nog lachte. Ineens kwam er een plensbui, wat hij dus totaal niet verwacht had. Shadewhisper stond op en liep naar de kat, waarbij hij zijn kopje tegen haar aan drukte, en hij keek blij naar de regenboog.


Wild And Free [& Shadewhisper] Shadewhisper1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wild And Free [& Shadewhisper]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: