Nice to see you [Nightsky]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nice to see you [Nightsky]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionblaze
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimema 22 okt 2012 - 16:55

Lionblaze volgde zijn leader Bluestar naar het vierboom. Af en toe zuchtte hij waarom hij juist NU naar de grote vergadering moest, NU hij zo slecht gezind was. Zijn staard sleurde over de grond. Hij dacht weer aan Nightsky. Verboden liefde, dacht hij en hij grinnikte in zijn gedachten. Krijgscode... Loyaliteit... Hij schudde zijn hoofd. Nee. Hij twijfelde niet hij hield van Nightsky. Hij klaarde wat op bij de gedachte dat ze misschien ook zou komen. Zou leuk zijn. Hij stapte op de open grasveld. Vele katten waren nog een babbeltje aan 't doen, en hij zocht wild met zijn ogen naar Nightsky. Ja! Daar was ze! Bloedmooi zoals altijd, met haar vacht glanzend in de maanlicht... Hij droomde even maar schrok weer wakker toen een luide stem van een van de leaders riep:"Katten van de Clans!" De katten begonnen allemaal bij hun clan te verzamelen en Lionblaze vloekte dat hij geen tijd had om met haar te praten. Maar hij gaf niet op. Hij sprong in de dichtsbijzijnde braamstruik en sloop naar de RiverClankant doe. De braamstruiken deden pijn, maar hij zette door. Toe hij er eindelijk was stak hij zijn kop eruit en fluisterde:"Pssst, Nightsky!"


Nice to see you [Nightsky] 15fkwb8
Nice to see you [Nightsky] Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 17:57

Nightsky slenterde als een stuk oud schoenleer vooruit, achter Stormstar aan. Boeide het leven nog? Ze had een ShadowClankat aangevallen, had een grote bek opgezet tegen Stormstar, noem maar op. Slecht als altijd. Een stomme poes. Kon het wat? Niemand hield rekening met haar. Ze gaapte als een luie kittypet. "Stomme wereld" murmelde ze. Uiteindelijk kreeg ze het sein en vloog als een snelle haas de berg af. Ze waren de eersten. Saai. Ze viel achterover. Op haar rug klauwde ze naar een vlieg. Uiteindelijk doodde ze de vlieg onder haar poot door hem te pletten, en in stilte lachte ze de vlieg uit. Een miauw deed haar opkijken. De vergadering was begonnen. Sa-haaai!!!! "Pssst, Nightsky!" zei een leeuw-achtige kop. Ze deed haar best niet verrukt te miauwen. Ze sloop achter hem aan de bosjes in en drukte zich tegen hem aan. "Hoe gaat het met je, lieverd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 19:41

Lionblaze was zo opgelucht dat ze kwam! Hij begon al te denken dat ze, wie weet, niet zou komen... Maar natuurlijk was het onzin. "Hoe gaat het met je, lieverd?" vroeg ze terwijl ze zich tegen em aandrukte. Hij knuffelde haar ook en zei:" Doe je ogen dicht, schat. Zie je iets? Nee hé, wel, dat is de wereld voor me zonder jou," hij ging voor haar zitten en bekeek haar. Hij zag dat ze een klein beetje verdrietig was. " Wat is er, schat?"


Nice to see you [Nightsky] 15fkwb8
Nice to see you [Nightsky] Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 13:38

Lionblaze keek heel blij toen ze de bosjes in schuifelde en zich tegen hem aandrukte. " Doe je ogen dicht, schat. Zie je iets? Nee hé, wel, dat is de wereld voor me zonder jou," Nightsky straalde. Ze waren geen partners, maar hun band was even sterk als de StarClan. Ze moest denken aan die keer dat ze met een ShadowClan kat had gevochten, genaamd Shrewleap. Toen had ze haar bijna willen vermoorden, en ze vond het verschrikkelijk wat ze wou. " Wat is er, schat?" vroeg hij. Nightsky wendde haar kop weg, ze wou het hem absoluut niet vertellen. 'Je zou me toch alleen maar een monster vinden...' fluisterde ze. Haar kop zakte omlaag en bleef bedroefd zitten.

Late reactie+flut

28e post, op hoeveel Posts zit jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 22:20

'Je zou me toch alleen maar een monster vinden...' fluisterde ze bedroefd. Lionblaze zuchtte en gaf haar een likje. "Hoor eens, Nightsky: wat er ook gebeurd, ik zal je nooit, nooit een monster vinden. Ik zweer het je. Als je het niet wilt zeggen nu, is het voor mij oké, schat. Maar het is wel makkelijker; een probleem voor een kat of een voor 2 katten?" Hij ging voor haar zitten en voegde er fluisterend toe:" Ik hou van je, Nightsky."
@Nightsky: Ik zit aan 29 Very Happy


Nice to see you [Nightsky] 20jgrdd
Nice to see you [Nightsky] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you [Nightsky]   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimema 29 okt 2012 - 15:07

Nightsky was blij dat Lionblaze zoveel begrip voor haar had, aangezien het toch erg was wat ze had gedaan. Hij fluisterde lief: "Hoor eens, Nightsky: wat er ook gebeurd, ik zal je nooit, nooit een monster vinden. Ik zweer het je. Als je het niet wilt zeggen nu, is het voor mij oké, schat. Maar het is wel makkelijker; een probleem voor een kat of een voor 2 katten?" Hij gaf haar een lief likje en wist een lachje te toveren op Nightsky's snoetje. " Ik hou van je, Nightsky." zei hij daarna. Nightsky wist het nog goed hoe hij haar ten huwelijk vroeg, maar Nightsky had nee gezegd, ze vond het de tijd er nog niet echt voor. Dus nu waren ze vrienden, maar toch heel close. 'I-Ik heb bijna een kat vermoord. Al is dat tegen de warrior code. Ik weet dat jij daar schijt aan hebt, maar dat is anders voor mij. I-Ik hield mijn klauw al in de lucht e-en het was b-bijna te laat-t...' snikte ze. Ze vluchtte de bosjes uit, en ging in een ander bosje liggen uit huilen. 'Stomme wereld!' grauwde ze. Weer had ze die bloedhonger, om haar tanden in andermans nekvel te slaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Nice to see you [Nightsky] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: nice to see you   Nice to see you [Nightsky] Icon_minitimema 29 okt 2012 - 19:58

Lionblaze ging achter haar aan. Nou, wat kon hij anders doen? Haar zomaar alleen achterlaten? Nee, dus hij ging achter haar aan. Hij trof haar huilend in een ander bosje aan. "Maar schat, het kan iedereen wel eens overkomen..." hij probeerde haar te troosten. Hij snapte wel hie schuldig zij zich nu voelde. "Dan doe je dat gewoon in de toekomst niet meer..." hij ging naast haar liggen en gaf haar een knuffel, hopend dat ze zich dan wat beter zou voelen. Een moment realiseerde hij zich wat hij zonder haar moest. Hij snapte dat zijn leven zonder Nightsky geen zin had.
Sorry voor veerkeerde acc.


Nice to see you [Nightsky] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nice to see you [Nightsky]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: