Flaming loner



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flaming loner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ziva
Member
Flaming loner DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:24

Met lome passen bewoog de zwarte poes haar voort door de bossen. Het was een eindje weg, maar wel de moeite waard. Al meerdere keren had ze van die Clan katten gehoord dat er een of andere StarClan bestond. Ook al geloofde Ziva dat sprookje niet, toch wou ze het eens uitstippelen. Goed, een of andere lompe Clan kat had haar vertrouwd en gezegd dat Deputies die Leader werden eerst naar de Moedermuil moesten gaan en daar hun negen levens ontvingen, en het achtervoegsel star-. Al leek het allemaal op een kitten fabeltje, het bleek steeds meer de waarheid te zijn. Licht zuchtend sprong ze over enkele obstakels die over de grond slingerden en lande zonder haar evenwicht te verliezen weer op haar vier voeten. Het kon niet meer ver weg zijn, aangezien het gesteente al in zicht verscheen. Ziva wees haarzelf er wel op niet in die grot te gaan, het kon allemaal een simpele list zijn. En, als het echt de waarheid was wou ze het heilige gebied van de Clan katten niet betreden. Eenmaal aangekomen aan de Hoogstenen kwam de Bloodclan poes glijdend tot stilstand en nam de omgeving rustig in haar op. Ze rook geen enkele verse Clan markeringen dus dat betekende dat ze helemaal alleen moest zijn. Goed, dan hoefde ze al niet te rekenen op ongewenst gezelschap. Met een kleine frons op haar zwarte gelaat klom ze op enkele rotsen en bekeek het gebied vragend.

+ERIKSEN.


Flaming loner 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Flaming loner DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:37


Met zijn ogen gesloten lag de Rogue op een van die grote platte stenen. Dit keer bevond hij zich niet ver van de Hoogstenen, de plek waar die 'magische' steen zich bevond. Ook al geloofde Eriksen niet in StarClan, toch accepteerde hij dat de Clankatten er wel in geloofden. Maar het vreemde was dat als zo'n Leader dood ging in een gevecht, hij gewoon weer op kon staan. Was er dan echt een StarClan die deze katten hielp. De kater richtte zijn blik naar de hemel, hopend om een ster te zien die zowat op hem neerkeek. Maar nee. Op klaarlichte dag gebeurde dit niet. Toen hij klaar was met de zon en van het liggen, sprong hij met een simpele lenige beweging van de rots en belandde op de grond. Vervolgens rekte hij zijn spieren uit en ging weer op pad. Al vroeg in de morgen had hij een eekhoorn weten te vangen en zou zijn maag nu wel even genoeg hebben. Alleen het gebrek aan water was een probleem. Clankatten ahdden geluk dat ze op een vaste plaats konden leven. Maar Rogues moesten zelf een tehuis vinden en hadden ook nog de kans dat ze weg werden gejaagd. Daarom wilde Eriksen nooit te lang op een plek blijven. Alleen als hij zich echt veilig zou voelen, zou hij daar blijven. Maar dit was nog niet gebeurd. Opeens trok een zwart gedaante zijn aandacht. Zonder enige argwaan trippelde hij naar de kat toe. Een vage geur van BloodClan kroop zijn neus binnen en hij stopte met zijn pas. Was het het risico wel waard? De meeste BloodClan katten waren moordlustig en vielen katten direct aan. Maar als dat zou gebeuren, kon Eriksen wel zijn mannetje staan. Dat hoopte hij althans. Iets langzamer, om geen bedreiging te vormen, trippelde hij naar de poes toe. Vervolgens ging hij zitten en keek haar aan met zijn licht getinte ogen. "Hallo." Hij gaf haar een kort knikje met zijn kop en bleef met zijn ogen haar aankijken. Ze zag er niet zo gevaarlijk uit, nu niet tenminste..




Flaming loner Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Flaming loner DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:01

Een zwakke rogue geur drong haar neus binnen toen ze haar hoofd omdraaide en naar een kater keek die een paar manen ouder was dan zij. 'Hey.' Zei ze kortaf en sprong weer van de stenen af. Ziva had al eens vaker rogue's gezien, en was al zelfs naar het gebied getrokken waar die katten het meeste kwamen. Echter had ze toen niet het geluk om er eentje te zien. Ze vouwde haar oren naar achteren en bekeek de kater nog eens goed. Hij had niet het uiterlijk van een Clankat. Was dit dan een eenling? Licht nieuwsgierig naar zijn levensstijl ging de poes weer zitten en keek hem strak aan. 'Wie ben jij? Rogue of Clankat?' Vroeg ze vast en likte met haar tong snel over haar lippen. Een Bloodclanner kon het al niet zijn aangezien die hier zo goed als nooit kwamen. Nee, zij was geen uitzondering. Ziva was gewoon een kattin die graag dingen ontdekte en het liefst eropuit ging. Maar vaak ontdekte ze niet effectief nieuwe dingen. Het waren eerder nieuwe persoonlijkheden waarmee ze het te doen kreeg. 'Ik ben trouwens Ziva, en voor als het je interesseerde zeg ik alvast ja, ik zit inderdaad in de Bloodclan. Je kent die Elite toch?' Het waren meer vragen dan ze eigenlijk wou. Maar ja, ze kon nu moeilijk de tijd weer terug draaien. 'Sorry voor het ondervragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.'


Flaming loner 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Flaming loner DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:33


Haar kop draaide zich in zijn richting en twee rode ogen keken hem aan. 'Hey.' Een ietwat kort antwoord, maar zijn begroeting was ook niet zo groot geweest. Toch werden haar oren naar achteren gevouwen en dat gaf haar weer een onbetrouwbaar uiterlijk. Maar Eriksen zou nooit iemand zomaar beoordelen, pas na een echte conversatie kon hij wat zeggen over een kat. Toch ging ze wel zitten, wat voor hem aangaf dat een aanval even niet mogelijk was. 'Wie ben jij? Rogue of Clankat?' Hij hield zijn kopje wat scheef en keek haar speels aan. Ze wilde hem dus vragen naar zijn levensstijl? "Ik ben een Rogue." Zei hij kalm en hief een voorpootje op. "Maar dat had je misschien al gemerkt aan mijn geur." Bedachtzaam nam hij haar in zich op en merkte dat ze er niet echt uitzag als een BloodClan kat. Als de geuren werden weggelaten, zou ze zo een Rogue kunnen zijn. 'Ik ben trouwens Ziva, en voor als het je interesseerde zeg ik alvast ja, ik zit inderdaad in de Bloodclan. Je kent die Elite toch?' Eriksen knikte als antwoord, want hij dacht al dat er nog iets aan zat te komen. Hij kreeg gelijk. 'Sorry voor het ondervragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.' Een glimlach krulde rond zijn lippen en hij schudde zijn kopje. "Dat geeft niet, een kat zoals jij wilt vast wel allerlei dingen weten. Ik ben trouwens Eriksen, aangenaam." Hij maakte weer een knikje met zijn kop, wat hij altijd deed als hij een begroeting uitsprak. Hij sloot zijn ogen even en genoot van een zacht briesje dat over zijn vacht streek. "Maar waarom ben jij hier, als ik het vragen mag? Je gelooft als BloodClan kat, toch niet in StarClan?"

Kort ;-;




Flaming loner Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Flaming loner DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:15

Met haar ogen die rood getint waren keek ze naar hem en liet haar staart rond haar poten krullen. Hij vatte het punt dat Ziva een Bloodclan kattin was redelijk goed op. Geen geschreeuw of vloekwoorden, het ging zelfs vlotter dan ze had verwacht. En dat wekte toch wat lichte nieuwsgierigheid bij haar op. Wist de Rogue dan niet wat een Bloodclanner kan aanrichten? Nou ja, als hij het wel wist dan zou ze dat maar al te gauw ontdekken. En zoals ze al verwacht had, kende 'ie toch wel de Elite groep waar zij lid van was. Anders zou hij niet weten dat de Bloodclanners geen geloof hadden in de Starclan. 'Ik ben inderdaad iemand die graag op pad gaat om nieuwe dingen te ontdekken. Dat is dus ook de rede waarom ik hier ben.' Bracht ze hem bij en wiebelde ietwat nerveus met haar oren. Het was niet iets voor Ziva om direct van alle informatie over haarzelf vrij te geven. Toch niet voordat ze wist met wie ze te maken had. 'Maar.. Wie ben jij dan als ik vragen mag?' Haar blik gleed even over het gestalte van de kat. Hij was niet groot, maar ook weer niet klein. Meer er tussenin. Licht zuchtend trok ze haar schouders op en liet haar blik kruisen met de zijne. 'Als je je naam niet geeft, kom ik er hoe dan ook toch wel achter.' Ziva bedoelde het niet als een dreigement, maar ze hoopte er eerder mee dat de kater zo zijn naam zou zeggen. Het zou niet leuk zijn als ze straks weer wegging zonder enige naam of identiteit..

-- Mijne ook >< --


Flaming loner 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Flaming loner DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 17:51


'Ik ben inderdaad iemand die graag op pad gaat om nieuwe dingen te ontdekken. Dat is dus ook de rede waarom ik hier ben.' Eriksen zag dat het haar nerveus maakte dat de poes iets over zichzelf moest zeggen. Een schrale glimlach gleed over zijn gezicht. Iedereen was anders. Hij zou makkelijk zijn hele geschiedenis kunnen vertellen aan haar, als hij er zin in had. Alleen zijn diepste emoties hield hij loever voor zichzelf, maar meer hoefde een vreemdelng ook niet van hem te weten. 'Maar.. Wie ben jij dan als ik vragen mag?' Hij hield zijn kopje iet wat scheef bij deze vraag. Wilde zij niet eerst haar naam onthullen. Ach. Iemand moest toch beginnen? "Natuurlijk kan ik makkelijk mijn hele leven aan jou onthullen. Maar waarom begin jij niet eens? Is weer eens wat anders." Zei hij kalm, hij wist niet zeker wat har reactie zou zijn en het kon hem eigenlijk niet eens schelen. Als ze slecht zou reageren dan zou hij zijn mannetje staan. Maar toch verwachtte hij geen aanval op hem. De lucht om hen heen was kalm. 'Als je je naam niet geeft, kom ik er hoe dan ook toch wel achter.' De woorden vormden samen een dreigement, maar toch vatte hij het zo niet op. Toch bleef hij de poes eigenwijs aankijken, wachtend of zij eerst zou antwoorden..



Flaming loner Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Flaming loner DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Flaming loner   Flaming loner Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 11:58

Ze wiebelde ietwat nerveus met haar oren en liet haar blik afdwalen. Normaal voelde ze haar altijd op d'r gemak, maar vreemd genoeg nu niet. Ze wou al helemaal niet haar geschiedenis vertellen aan hem, dat wilde ze gewoonweg niet. Er waren niet veel dingen waar je Ziva mee kon breken, aangezien ze al veel had meegemaakt. Maar datgene dat d'r zo sterk en volhoudend heeft gemaakt, was ook het enige waarmee je haar kon breken. Ziva's vader, Rage. Hij had haar moeder vermoord én haar jongste zus. Hij had ook al meerdere pogingen gedaan om haar en de rest van de familie uit te roeien. Vroeger had ze schrik, angst dat het Rage zou lukken om iedereen te doden. Integendeel met nu. Ziva was veranderd, op een goede manier en een ietwat slechtere. Ze vernauwde haar ogen tot kleine venijnige spleetjes en draaide haar hoofd abrupt naar zijn richting. 'Mijn verleden is niet echt.. Interessant.' Verklaarde ze uiteindelijk en gleed even met haar roze tong over haar lippen. Het klonk niet echt geloofwaardig, ze deed echter ook niet de moeite om het zo te laten klinken. Hij mocht heus wel weten dat ze net loog, Ziva zou sowieso haar geschiedenis niet vrijgeven. En al zeker niet aan iemand die ze nog maar juist had ontmoet. Ze had al vele gekke en gevaarlijke dingen gedaan, maar zelfs dit was teveel voor haar. De gitzwarte poes snoof even de lucht op en ving een zwakke Shadowclan geur op. Uit ervaring wist ze dat het Territorium van die Clan het dichtst bij de Hoge stenen lag. Voor de Thunderclan integendeel, die kwamen van ver als ze hun heilige plek wouden bezoeken. Weer rolde er een zucht over haar lippen en keek ze zonder enige uitdrukking op haar gezicht de kater aan.

-- Sorry voor late reactie! Moest echt de inspiratie bij elkaar schrapen --


Flaming loner 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flaming loner
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: