Dragon Cave Topic - Pagina 18



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dragon Cave Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18
Venus
Member
Dragon Cave Topic - Pagina 18 DPKsfdL
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moon
Gender:
Rank:
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Cave Topic   Dragon Cave Topic - Pagina 18 Icon_minitimezo 5 jul 2015 - 11:12

Dragon Cave Topic - Pagina 18 ZyH8QDragon Cave Topic - Pagina 18 T72IzDragon Cave Topic - Pagina 18 CJIoYDragon Cave Topic - Pagina 18 HqwH6Dragon Cave Topic - Pagina 18 LlSeVDragon Cave Topic - Pagina 18 5byXC

nieuwe eitjes ^^


Dragon Cave Topic - Pagina 18 ZjTiBRp
Venus art!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dragon Cave Topic - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Cave Topic   Dragon Cave Topic - Pagina 18 Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 19:30

Mijn eerste eitjes ^^
Dragon Cave Topic - Pagina 18 SMYMR Dragon Cave Topic - Pagina 18 Xw3Uk Dragon Cave Topic - Pagina 18 0Vuhp Dragon Cave Topic - Pagina 18 Npnzi
maar wilt iemand wat info geven over Dragon Cave? want ik snap er nog niet veel van
en ik kan niet om m'n eitje klikken -_-


Dragon Cave Topic - Pagina 18 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Dragon Cave Topic - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Cave Topic   Dragon Cave Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 18:03

Dragon Cave Topic - Pagina 18 BSm9hDragon Cave Topic - Pagina 18 OJmDBDragon Cave Topic - Pagina 18 NrpBqDragon Cave Topic - Pagina 18 554DGDragon Cave Topic - Pagina 18 RRY9jDragon Cave Topic - Pagina 18 1ceOV
new egg's

Zoe@ ik wil je wel op weg helpen wat wil je weten? :3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dragon Cave Topic - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Cave Topic   Dragon Cave Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 12:38

@San, gewoon, ik weet niet goed hoe de draken moeten verdergroeien xd


Dragon Cave Topic - Pagina 18 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenkit',
Member
Dragon Cave Topic - Pagina 18 DPKsfdL
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moon
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Cave Topic   Dragon Cave Topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 13:47

Innerpaw schreef:
@San, gewoon, ik weet niet goed hoe de draken moeten verdergroeien xd


nou je kunt ze op klik site's zetten http://dc.evinext.com/ zoals deze je kunt ze hier op zetten en wachten tot dat er genoeg views clicks en unviews voor de draak is om verder te groeien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragon Cave Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: