Alone.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alone.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spiritkit
Member
Alone. DPKsfdL
alexandra
146

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Spiritkit
BerichtOnderwerp: Alone.   Alone. Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 10:38

Het was ochten. De regen viel met bakken uit de lucht. Ergens in de regen liep een mooie grijze poes, met een net zo grijze kitten in haar bek. De grijze poes sloop door het bos heen. Ergens kwam een donderslag vandaan. Ze dook ineen. Toen de moederkat een goede plek had gevonden, ging ze daar even zitten. Een jonge kitten piete zachtjes. Hun vachten waren doorweekt. De moederkat legde het jonge katertje voorzichtig neer, en keek er liefdevol naar. 'Sorry, ik kan je niet meer verzorgen. Ik hoop dat een goede poes je zal vinden, en voor je zal zorgen,' Fluisterde ze zacht. De kitten riep zachtjes om haar, maar de grijze poes legde hem neer, gaf hem een lik, en rende weg. Ze had de kitten in een droge omgevallen boom gelegt. Zachtjes piepte hij. Het grijze katertje was al gezoogd, maar hij piepte van angst en hulp. Zachtjes bleef hij doorgaan in de stromende regen. Wachtend totdat iemand hem zou redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Alone. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Alone.   Alone. Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 14:34

Scytheshade hoorde een piep van angst. "Een perfecte prooi" Scytheshade sloop richting het geluid en zag een kleine kitten tegen de boom. Het goot. Scytheshade´s rode ogen schenen van uit de duister op de kitten. Hij liep richting de kitten en zei "Wat doe jij hier! Wat kom je doen." Als hij zelf geen kittens had gekregen een paar dagen geleden had hij zonder te twijfelen deze kitten afgemaakt. Hij rook niet erg bekend. "Ben jij van een clan, zo ja wat doe je hier!" Scytheshade´s ogen brande in het kleintje. Hij keek naar het kleine doorweekte katertje. Hij was alleen, misschien wel achtergelaten. Met tegenzin pakte hij het kleintje op en bracht het naar een iets drogere plek. Het was iets ouder dan zijn eigen kittens. "Waar zijn je ouders?" Scytheshade keek om hem heen en toen naar de kitten.


Alone. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritkit
Member
Alone. DPKsfdL
alexandra
146

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Spiritkit
BerichtOnderwerp: Re: Alone.   Alone. Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 15:47

Opeens hoorde Spiritkit gepraat. Het klonk niet erg aardig. Bang sloeg hij zijn oortjes naar achteren en piepte zachtjes. Hij voelde dat hij werd opgepakt, en meegenomen. Op een drogere plek werd hij neergezet. 'Waar zijn je ouders?' Vroeg de kater, en keek om zich heen. 'Ik weet het niet, ze hebben mij achtergelaten,' Piepte hij bang. Weer sloeg hij zijn oortjes naar achteren. 'En ik weet niet wat jij bedoelt met Clan.' Zei hij weer voorzichtig. Hij keek de zwarte kater aan. Hij had vuurrode ogen, die brandde als de hel. Spiritkit keek om zich heen. Het was een groot bos, er hing zelfs een beetje mist rond hier. Er was een diepe duisternis, waar de schaduwen naar hem fluisterden. Hij wist niet waar hij terecht was gekomen, maar het zag er niet bepaald aantrekkelijk uit. Verdrietig dacht hij aan zijn moeder. Waarom liet ze hem hier achter? Spiritkit wist het niet.

(Sorry voor de slechte post.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Alone. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Alone.   Alone. Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 19:27

'Ik weet het niet, ze hebben mij achtergelaten,' Piepte hij bang. Weer sloeg hij zijn oortjes naar achteren. 'En ik weet niet wat jij bedoelt met Clan.' Scytheshade zuchtte en zei "Dat leg ik je later wel uit, eerst moet ik even nadenken" Zou hij de kit nu hier laten of meenemen naar het kamp en aan Brokenstar laten zien of hij kon hem naar Purplestorm brengen die wist vast wel iets. "Jij hebt mazzel, een paar weken eerder en ik had je achtergelaten en je was voer geweest. Je ouders waren geen goede om een kitten achter te laten in clan gebied. Dan ook nog Schaduwclan." Scytheshade grinnikte duister. "Kit luister, met wat geluk kan ik een plaats in de clan regelen alleen dan moet je goed luisteren. Ten eerste ben je bereid mee te gaan en te trainen tot een warrior wanneer je eenmaal apprentice bent? Ten tweede zou je ooit de schaduwclan veraden, daar staat trouwens de dood op of verbanning. Ten derde zonder een clan overleeft iemand als jij het niet lang. Zo wat zeg je ervan. Ik geef je een kans neem je die of niet" Scytheshade had zijn rode ogen tot spleetjes getrokken en keek naar de kitten.


Alone. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alone.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: