So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Willowbliss
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
lili ✗
25

CAT'S PROFILE
Age: x 12 month
Gender:
Rank:
Willowbliss
BerichtOnderwerp: So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:35

Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try
Gotta get up and try try try
You gotta get up and try try try




De Snijden de wind van bladkaal zoefde door het kamp, het bereikten net het krijgers hol waar willowbless lekker opgekruid in haar nest lag.
Met een schrik werd ze wakker, Haar haren stonden overeind en ze blies hard. Ongerust keek ze om zicht heen, Maar er was geen kat meer te zien. De helder zon scheen in haar gezicht, Ze was weer inslaap gevallen Terwel ze op jacht moest. Ze sprong op en renden de open plek op. Ze keek rond maar zag dat haar groepje al weg was. Ze deed haar schouders omhoog en liep verder naar de hoop versprooi, Daar na ze een mus en nam hem mee naar Haar vaste plaatsje bij de struiken. Ze liet het vallen en ging er naast zitten. Met 3 grote happen schrokten ze het musje in een keer op. Even bleef ze roerloos voor haar uit staren, ze omspanden haar sieren. Ze wist eigenlijk niet was ze nu moest doen, hier blijven of zelf op jacht gaan. Ze nam het laatste en kwam overeind, Ze trippelden vrolijk het kamp uit en was op weg naar de waterval. '' daar vind ik vast genoeg om mij taak in te hallen'' miauwde ze hard op. Ze sprong over een sloot en Glipten lang stuiken af naar de waterval. Daar aan gekomen zag ze meteen een konijn, ze spanden haar sieren en zakten op de rond. Zacht sluipend ze zicht vooruit en sprong met een hogen spring op en belanden op het konijn. Met een snel beweging maken ze het dier dood en legenden het bij de rand van de water val. Het was een dik bruin konijn die zicht tegoed deed aan het bladkaal voor hij ging slapen. Ze keek naar de woest water dat onder haar te zien was, Haar haren ging overeind staan van het idee dat er al meerder katten zijn verdronken hier. Ze trippelden naar beneden om wat water te drinken en boog haar kop naar voren. Nog voor ze een slok kon nemen horden ze een vreemd geluid. Ze schrok op en keek de richting in van het bos.







So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Vdh06p

I just follow my heart, why not you?
''I come from another world, Sorry voor de type foudjes!!''


Laatst aangepast door Willowbliss op do 8 nov 2012 - 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: topic   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 10:46

Stormclaw trippelde door de Riverclan territoria. Door zijn territoria, de territoria van zijn Clan. Hij was trotd dat hij in de RiverClan zat. Hij voelde wind door zijn vacht, dat vond hij een aangenaam gevoel... Hij voelde water, en hij had wel dorst. Hij dacht dat water waarschijnlijk direct na de bosjes zou zijn, dus hij sprong de bosjes in. En toen.... Zag hij een mooie poes staan. Ze had een gevlekte vacht, en mooie lichtgroene ogen. Stormclaw was zo bewondert, dat hi ober zijn poten struikelde en voor haar poten neerviel. Hj vloekte voor de zoveelste keer dat hj zo onhandig was. "Euh... Sorry... Niet expres..." hij stond op en schudde het zand af zijn vacht. "Ik... Eh... Ik ben Stormclaw... En.... Jij bent mooi..."



So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowbliss
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
lili ✗
25

CAT'S PROFILE
Age: x 12 month
Gender:
Rank:
Willowbliss
BerichtOnderwerp: Re: So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:40

Willowbliss haren schoten overeind van schrik, Een Beeldschoon Kater viel voor haar poten neer. Ze moest moeite doen om haar lag in de houden en zetten haar gezicht op stank.De kat stond op en schudden zijn vacht voor haar uit. Willowbliss Keek nog steeds met de zelfde blik op hem neer. "Ik... Eh... Ik ben Stormclaw... En.... Jij bent mooi..." miauwde de kater.Ze was even in zijn ogen verdronken en antwoorden sloom '' Hallo Stormclaw , wat leuk dat je hier voor me komt gevallen. dat hebben niet veel kater ooit gedaan voor me. Mijn naam is Willowbliss''. Ze deed haar kop schuin en vroeg zicht af waarom ze deze kat nooit eerder had gezien. Ze Deed een stap naar achter en haar achter poot schoot in het water, Met een vlug sprong kwam ze neer voor de snuit van de kater. Willowbliss deed weer snel een stal naar achter, ze hield haar ogen zo dat ze ook de achter kant waar ze naar toe ging zag. '' Sorry ik ben volgens mijn net zo onhandig als jou '' miauwde ze lachend.


So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Vdh06p

I just follow my heart, why not you?
''I come from another world, Sorry voor de type foudjes!!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: Re: So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:37

"Ik ben volgens mij net zo onhandig als jou," miauwde ze lachend. Stormclaw lachte mee. Hij voelde zich niet meer ongemakkelijk, maar wel goed bij haar. Hij kon eens gewoon lachen. "Soms is het moeilijk te geloven dat er iemand bestaat die zo even onhandig is als de kat die voor jou staat, en voor iemand anders zou ik denk ik niet neervallen," miauwde hij nog altijd lachend. Was dat toch niet zo, pasten ze nogal goed bij elkaar... Hij schudde zijn hoofd. Begon hij niet veel te vroeg over die dingen denken? Ze kenden elkaar nauwelijks, ook al zaten ze allebei in de RiverClan. Hij dacht vurig na wat hij nu kon doen om de sfeer wat te bevrolijken. Hij flapte de eerste de beste gedachte eruit: " Wil je een wandelingje met mij maken?" vroeg hij zich afvragend om ze hem nu echt een compleete debiel vond of niet... En ook of ze hem ook leuk vond...


So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowbliss
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
lili ✗
25

CAT'S PROFILE
Age: x 12 month
Gender:
Rank:
Willowbliss
BerichtOnderwerp: Re: So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 23:09

"Soms is het moeilijk te geloven dat er iemand bestaat die zo even onhandig is als de kat voor jou," miauwde hij. Willowbliss viel bijna om van het lachen, ze had al lang niet meer zoon lol gehad. '' Ja dat is zeker moeilijk te geloven'' Miauwde ze. Ze bleef staan waar ze stond, het woeste water achten hen was te horen." Wil je een wandeling met mij maken?" miauwde hij.
Willowbliss keek snel naar de rivier die achter haar stroomde. Een raar gedachten ging door haar hooft heen. Moets ze dat nu wel doen, ze kon hem niet eens. Ze keek terug naar de kater die voor haar stond. '' Ja natuurlijk! Dat zou een leuk ervaring zijn.'' Miauwde ze een beetje moeilijk. Ze spande haar spieren en liep naar haar vangst. '' Wat zou ik hier mee doen'' zei ze van boven op de waterval. Ze droeg het grote konijn weer mee naar beneden. '' zullen we eerst terug gaan naar het camp? voor deze prooi, dan kunne we zelf ook nog wat eten en dan kunnen we daarna gaan.'' miauwde ze met een lachje. ze trippelde met haar staart in de lucht aan, ze hield het konijn strak tussen haar kaken gedrukt.


So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Vdh06p

I just follow my heart, why not you?
''I come from another world, Sorry voor de type foudjes!!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: Re: So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]   So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 12:56

Stormclaw was er in feite akkoord mee. Hij was akkoord met alles wat ze zei nu. Hij hield van haar onafhankelijkheid. "Tuurlijk!" miauwde hij dromerig. Was hij verliefd? Hij voelde kriebels in zijn maag. Ja... Hij was echt verliefd. Hij trippelde achter haar aan en zei: " Wacht even," hij zag een vogel op een boom. Stormclaw kroop snel en gemakkelijk de boom in en sprong op een tak waar die vogen zat. Maar de vogel wou wegvliegen. Net toen die begon te vliegen, maakte Stormclaw een reusachtige sprong, hij vieng de vogel in de lucht met zijn grote klauwen en belandde naast Willowbliss. "Zo heb ik ook wat mee te nemen," miauwde hij. Hij hoopte dat Willowbliss door die sprong hem leuker zou vinden.


So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ] 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So sweet so strong so strange I love him [ stormclaw ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: