If you aint got the money I can show you how!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If you aint got the money I can show you how!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
~Birchpaw
Member
If you aint got the money I can show you how! DPKsfdL
SURPRISE MOTHERFUCKER!
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7½ Moon
Gender:
Rank:
~Birchpaw
BerichtOnderwerp: If you aint got the money I can show you how!   If you aint got the money I can show you how! Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 17:05

Een kleine, vuurrode cyperse poes dartelde op een vrij aardig tempo door de moerassen van ShadowClan. Haar gifgroene ogen glommen. Ze had vandaag een nieuw plan opgesteld en dat was naar Vierboom trekken om daar nog wat snel bladeren en bessen te zoeken die mogelijk konden helpen met de ziektes die Leaf-bare met zich mee zou brengen. Leaf-fall was nu officieel begonnen en dat was te merken. Het was maar zo goed dat Emberpaw zo ijverig was geweest met het verzamelen van potentiële medicijnen want heel veel leek al op te zijn. Ze had voorgenomen om niet geheel door ThunderClan te trekken maar er omheen te trekken zodat ze niemand zou storen en geen problemen zou veroorzaken. Zo zou niemand ruzie kunnen krijgen en zou ze als ze ontdekt word dicht bij de grens het excuus kunnen gebruiken dat ze kruiden nodig had die niet in ShadowClan territorium groeide maar wel in 'StarClan territorim'. Vierboom. Met een grijns op haar gezicht stak ze het Donderpad over dat er afgelegen bij lag op het moment. Haar vuurrode pelsje viel op als een zwarte vlek op witte sneeuw. Ze ging naar links en zorgde er voor dat ze niet één voet op ThunderClan territorium zette. Met een zelfvoldane grijns trok ze zo verder, er omheen. Het zou een zware trek worden en ze zou constant op haar hoede moeten zijn, maar ondanks haar kleine afmeting was ze enorm snel en zou ze sowieso een ThunderClan kat kunnen ontlopen met haar snelheid. Maar ze verwachtte niet dat ze zo barbaars waren dat ze een medicijn kat van haar werk afhield die haar zieke Clangenoten wilde verzorgen. Ze glimlachte flauwtjes. Ze loog niet vaak, als ze het deed was het meer een leugentje om bestwil. Niet meteen een gigantisch grote leugen waarmee je eigen graf gegraven was. Met die gedachten in haar achterhoofd sprong ze op een omgevallen boomstronk en trok verder.

Eenmaal bij Vierboom aangekomen ging ze op zoek naar kruiden. Het maakte niet uit wat, álles was mogelijk. Zelfs de meest voorkomende kruiden waren welkom al was ze nu gefocust op minder alledaagse kruiden. Toen een aparte geur haar neus binnen drong ging ze er op af en glimlachte ze breed. "Kamille!" riep Emberpaw verrukt uit. Ze had enorme geluk dat ze dit nu nog kon vinden op deze tijd van het jaar. Kamille kalmeerde je patiënt en gaf ze wat meer fysieke kracht. Het was enorm nuttig, zeker als de katten straks aankwamen met Greencouch. Ze rilde eventjes en pakte een klein plukje om het weer te laten vallen toen ze iets opmerkte, een kat. Ze rook al vrij snel dat het geen ThunderClan kat was en ook geen eenling wat een voordeel was. Ze keek eerst heel strak naar de poes met een vijandige blik die toen veranderde in vriendelijkheid. "Hi! Verdwaalt?" Kwetterde ze met haar normale, hoge piepstem. Ze had de irritante gewoonte ontwikkelt om altijd zo te praten het was gewoon haar normale stem. Omdat ze niet één van de stilste was vonden veel katten het een enorm aan haar. Ze praatte te veel, en ze wist het. "Jij bent SkyClan! Ik ruik het aan je- wat doe je helemaal hier? Vraag dat niet aan mij want ik ben gewoon op zoek naar kruiden voor mijn Clan" Voegde ze er vlug aan toe zodat ze niet haar vraag teruggekaatst kon krijgen. Ze zwiepte even met haar staart, glimlachte en begon toen weer verder te zoeken naar eventuele andere kruiden.

+ DOGDANCE


If you aint got the money I can show you how! Xfrk08

ID RATHER EAT RANDEH:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
If you aint got the money I can show you how! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: If you aint got the money I can show you how!   If you aint got the money I can show you how! Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 11:48

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Haar tempo was rustig toen ze de Skyclan gebieden doortrok, ze had immers totaal geen haast om weer naar de vierboom te gaan. Haar hoofd stond een beetje slaperig, maar het zij zo. Ze ging er in ieder geval niet heen gedreven door woede en furie, zoals ze wel vaker deed. Een wilde vlucht om te ontsnappen uit haar clan als ze weer eens ruzie had gemaakt. Nee, deze keer was ze louter gedreven door nieuwsgierigheid en misschien was het ook wel beter om haar in dit humeur te treffen. Ze was immers best wel van een vurige aard en dat was te merken aan haar hele houding. Ze wilde wel weten wie er bij de vierboom rond zou hangen. Dogdance was daar altijd nieuwsgierig naar, vooral als ze behoefte had aan gezelschap. En daar had ze nu eigenlijk wel behoefte aan. Ze hoopte echter dat ze niet weer een clanleader tegen zou komen. Authoriteit? Dat was altijd een beetje een probleempje. Maar veel tijd om daar over na te denken had ze niet, de vierboom verscheen al en al snel gleed ze van de helling af.

Behoedzaam proefde Dogdance de lucht om zich heen, zoekende naar geuren die ze kon herkennen tussen de grote mengeling van geuren. Na elke gathering werd het hier een zooi qua geursporen en dat vond Dogdance vervelend. "Kamille!" Klonk het ineens over de open plek. Dogdance's blik schoot meteen in de richting van de stem, en bijna meteen kreeg ze een waterval van woorden over zich heen gegooid door een kleine Shadowclan apprentice. Weer een Shadowclan apprentice? Deed ze goed, ze kwam bijna altijd klein grut uit die clan tegen als ze weer eens iets aan het verkennen was. "Nee, niet verdwaald," Miauwde ze ten eerste rustig, "En verder heb ik hier net zoveel recht om te zijn als jij, niet? Jij als medicine cat apprentice zou toch wel moeten weten dat dit het gebied van Starclan valt." Ze rekte zich eventjes loom uit en boorde haar blik in die van de rode apprentice, van wie ze de naam nog niet eens wist. Er lag een licht vermanende toon in haar stem, de apprentice moest niet zomaar conclusies trekken over dingen waar ze niets van wist.
STATUS

Gezond

COMPANY

+Emberpaw

NOTES

372 Woorden


We are siamese if you please <3
If you aint got the money I can show you how! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
~Birchpaw
Member
If you aint got the money I can show you how! DPKsfdL
SURPRISE MOTHERFUCKER!
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7½ Moon
Gender:
Rank:
~Birchpaw
BerichtOnderwerp: Re: If you aint got the money I can show you how!   If you aint got the money I can show you how! Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 14:08

Emberpaw trok met haar oren toen de onbekende poes antwoordde. Ze klonk niet echt vrolijk wat nogal opvallend was. Meestal kwam zo'n toon van haar eigen clangenoten. Ze vernauwde haar gif groene ogen maar besteedde er verder geen aandacht meer aan. "Dat weet ik heel goed" Beantwoordde ze terwijl ze de kamille bij elkaar stapelde en zich omdraaide, opzoeken naar andere kruiden. Terwijl ze een beetje onder de grote steen begon te vroeten in de aarde miauwde ze vluchtig "Aangezien het van StarClan is mag iedereen hier dan toch komen, niet? Het is nou niet alsof ik door ThunderClan-" Ze zweeg plots en draaide zich om een beetje op haar teentjes getrapt. "Maar waarom zou jou dat interesseren?" Dit klonk niet gemeen, meer als een doodnormale vraag die het irritant maakte door haar hoge piepstem. Ze glimlachte toen iets vriendelijker en ging door met zoeken, alleen ontdekte ze al gauw dat er niets speciaals groeide, enkel kamille. Lichtjes teleurgesteld wendde ze zich weer tot de SkyClan poes en ze miauwde vragend maar zeer serieus "Zeg.. weet jij waar ik hier goede kruiden kan vinden?" Haar vuurrode, dunne staart sloeg eventjes ongeduldig heen en weer toen het antwoord de lang duurde. Waarom waren alle katten zo sloom en langzaam? Ze schoot als een klein kogeltje naar haar toe en bleef voor haar staan, haar verwachtingsvol aankijkend. "Als het helpt om sneller antwoord te geven .. ik ben Emberpaw!" Stelde ze zichzelf voor. Hier kon geen kwaad gedaan worden. Op de ontmoetingen van alle vier de clans elke volle maan zou ze haar toch wel tegenkomen als ze ook mee kwam dus dan zouden ze sowieso elkaars naam kennen.


If you aint got the money I can show you how! Xfrk08

ID RATHER EAT RANDEH:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
If you aint got the money I can show you how! DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: If you aint got the money I can show you how!   If you aint got the money I can show you how! Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 22:59

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Niet bepaald onder de indruk keek Dogdance naar de jonge poes die voor haar stond. Het was zeker geen bang ding, maar goed, wat had je als Medicine Cat apprentice dan ook te vrezen van andere clans? Niet verkeerd bedoeld natuurlijk, maar het leek alsof die katten speciale rechten hadden ofzoiets, in tegenstelling tot normale katten zoals zij. Maar als die kat dacht dat ze autoriteit over Dogdance had, had ze het mooi mis. Dogdance had een absolute hekel aan autoriteit en dat mochten ze merken ook. Silverfang had het al goed gemerkt. "Dat weet ik heel goed" Miauwde de medicine cat apprentice. Dogdance raspte haar tong even over haar voorpoot. "Nou dan, dan hoef ik hier dus niet aan jou te verklaren waarom ik hier ben," Miauwde de jonge poes kalmpjes, terwijl ze zich even uitrekte. "Aangezien het van StarClan is mag iedereen hier dan toch komen, niet? Het is nou niet alsof ik door ThunderClan-" Ze zweeg plots en draaide zich om een beetje op haar teentjes getrapt. "Maar waarom zou jou dat interesseren?" Dogdance grijnsde iets kalmpjes, "Doet het me ook niet," Miauwde ze, redelijk luchtig. "Ik had je ook niet gevraagd," Maakte ze haar zin af. De Shadowclan apprentice sprong maar in conclusies, eigenlijk ietwat... irritant.

"Zeg.. weet jij waar ik hier goede kruiden kan vinden?" Onderbrak Emberpaw haar gedachten opnieuw. "Als het helpt om sneller antwoord te geven .. ik ben Emberpaw!" Ging de apprentice verder. Dogdance fronsde eventjes, "Dogdance is de naam," Miauwde ze, ietwat koeltjes. "En ik weet wel kruiden te vinden, maar die groeien op het Skyclan gebied. Dus daar heb je niks aan. Ik ben ook immers geen medicine cat," Miauwde ze vervolgens. Nee, ik ben het verste vandaan van wat je van een medicine cat kan krijgen. Bedacht ze zich erachteraan. Met mild sarcasme voegde ze eraan toe, "Ik denk ook niet dat ik het pootje van een medicine cat apprentice ook moet vast houden bij het zoeken naar kruiden, of niet?" Miauwde ze, met een lichte grijns.
STATUS

Gezond

COMPANY

+Emberpaw

NOTES

334 Woorden


We are siamese if you please <3
If you aint got the money I can show you how! SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If you aint got the money I can show you how!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: